.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Xap » dc. jul. 08, 2020 10:42 pm

Hola noies,
Monica tranquil·la procura no pensar gaire i t'estalviaras nervis i veuras quan tot hagi passat pensaras que vas fer bé en no amoinar-t'hi, tot anirà bé.
Benvinguda honey, aquí estem per fer-nos suport moral.
Perdudapelmon què bé que,sàpigues quan toca!ara al ataque!
Yop ànims segur que el teu fill també es quedarà tranquil amb el seu pare, les majoria de mames som patidores de mena i no hi podem fer més.

Us vaig llegint però també sempre escric des del mòbil i no pots explicar tant.

Bona nit a totes a les que busqueu en plena SW sobretot!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dj. jul. 09, 2020 4:55 am

Perdudapelmon: que dius ara???apunt d'ovular i test negatiu? A veure si jo també he estat fent la tonta!
Et va dir pq pot pasar q estiguis a punto a punto i no et doni positiu?

Ara mas fet pensar i no deixaré tranquil al senyor yop jaja estic també dia 11 i noto molèsties ovaris però test negatiu.

Saps q et faré mitg cas i por si acaso!! Jaja
Lalukis
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dt. març 14, 2017 4:42 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Lalukis » dj. jul. 09, 2020 7:12 am

Bon dia a totes!!!!

Què tal??

Perdudapelmon ostres que estrany això de la ovulació i dels TO, però és veritat que a vegades diuen que els testos poden donar falsos negatius i falsos positius i que la combinació d'ambdós, tempes i TO, pot donar més pistes de quan ovularàs (encara que lo de les tempes si no ho fas bé es un rollo pq després si que no és fiable per res).

Miri27 ostres, però has tacat 5 dies abans de la DNW?? perquè 5 dies abans coincideix amb el dia de la implantació (que es 10 deu dies després de la ovulació) no?? No vull fer-te falses expectatives ehhh... però podria ser, no?

Monica90 molts ànims amb totes aquestes noticies que t'han donat de cop! Però de veritat que no hi ha res impossible, potser hi ha coses amb una probabilitat mooooolt baixa però la probabilitat hi és i pot sortir el número. Segur que totes coneixeu de casos propers o no, de persones que han fet FIVs i tot el que podien i o no s'hi han quedat o si han quedat a la última oportunitat, i després potser han tingut un primer o segon fill natural. Tot es qüestió de no perdre la confiança i la Il·lusió!!

Miri20 com van aquestes nàuses?? encara les tens? Jo també tinc molta panxa i em va sortir moooolt aviat. L'altre dia recordava fotos del meu primer embaràs i no tenia tanta panxa els primers mesos.

La eco bé ahir. De moment tot bé. NOmés que la eco va costar de veure perquè jo al matí després de la dutxa em vaig posar crema i es veu que això per les ecos va moooolt malament (cosa que jo no sabia pq mai ningú m'ho havia dit ni en el meu primer embaràs ni ara). I de moment jo em trobo perfectament, només algún dolor al baix ventre de tant en tant però res significatiu.

Xap, Yop, Maria_lovecats, Nayade MOLTS ÀNIMS A TOTES!!! I PALANTE!!!!
Una forta abraçada!!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Sine88 » dj. jul. 09, 2020 11:08 am

Hola noies!!!

Què bé per fi una panxu!!! Felicitats Mire20!! A veure si en van sortint més!!! >.-<:

Lalukis, quina alegria veure que la eco i tot està bé!! felicititats guapa!!! ser jefa et va donar bona sort no??

Miri27, entenc que el tema edat et deu fer frenar, però al final també si tu estàs bé i no tens cap risc, a provar-ho fins que decidiu vosaltres. El tema tacats, jo aniria a rpeguntar al ginecòleg. A mi sempre m'havien dit que era normal, en teoria si tens pòlips (com era el meu cas) havien de parar-se, però la regla passada en vaig tornar a tenir, així que no s'enten gaire...

Ostres Monica90, que mirin ràpid el tema del bulto i et treus la preocupació de sobre. Si us han dit que no heu de deixar la cerca, doncs seguiu tranquilament, mai se sap.

Perduapelmon, jo vaig anar al gine el dia 8-9 del cicle i em va dir el mateix el gine però després els TO van sortir el dia 15 positiu, ens faan parar boges!!!!!!! ?-)

Ego: jo ja estic al segon cicle després de la histerectomia i a dia 28 ni regla ni tacats. Tampoc vam fer els deures suuper bé, i pq enganyar-nos, em vaig fer un TE (d'aquests més sensibles) el dia 26 i blanc nuclear. Així que res, a esperar. Segur que aquest cap de setmana que volem fer platja, donarà pel sac... però bueno, tot sigui això.

Molts ànims a totes les SW, ja sabeu ànimsamunt i calces avall no?? :r)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dj. jul. 09, 2020 2:30 pm

Hola noies, merci pels ànims!

Tema tacats, bueno, aquest matí ja ha baixat... el tema és que 2 dies abans tinc fluxe una miiiica tenyit i al tercer dia ja baixa? però estic tinguent regles cada 24/25/26 dies quan jo sempre eren 28 clavats. Llavors la sensació és que els cicles passen volant, però no sé si respon a algo...
En fi, que ara aniré a revisió i comentaré tots els meus neguits. En fi! A veure com acaba tot!

Lalukis ja veig que tot bé! que bé! llastima de la crema! jo no ho havia sentit mai. L'impprtant és que el cor bategui ben fort! Lo de la implantacíó ho vaig pensar quan em va passar per primer cop, ara ja ni hi pensava!

Sine88, anims! espero que no baixi aquesta W! mai se sap!

Abraçada noies!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 09, 2020 4:32 pm

Hola noies!!!! Doncs jo segueixo amb la panxa ben regirada.... Però bueno... Tema panxa si tinc la sensació d'estar ben inflada si....
I com no tinc fongs allà abaix... El mes passat em va passar igual amb l'avort i el gine em va dir que em posses un òvul i una crema que es diu Lauremic però continuo amb picors.... Sabeu si pot ser perillós per l'embaràs???
Per cert com tinc TE de sobres i em fa por que no em passi com el mes passat doncs avui m'he fet un altre i ha sortit super marcat!!! Ben bé com l'altre línia!!! Així que de moment l'hormona va pujant!!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 09, 2020 6:04 pm

Bona tarda a totes!!!! Com estem??? :--/)

Perdó he estat una miqueta out, i veig que heu xerrat bastant, així m'agrada!!!! Que ja han passat 9 dies del Juliol, el temps vola!!!! :()()::::

Honey sigues molt benvinguda!!! I que la sort t'acompanyi ben aviat!!!! Aviam què surt en aquestes proves, espero que tot bé!!! :ok:

Yop Què tal vas? Tu i jo sempre anem de la mà jejeje avui CD11 també!! Com va amb els nebots? Has pogut trobar-te amb el maromo??
Espero que hagi anat bé avui la PCR, jo ara n'estic fent aquesta tarda jejeje què desagradable que és!!!! Per si no parlem, que vagi genial el dilluns, ja veuras en un tres i no res has fet l'examen i el teu fill està a casa operat!!! Moltíssima sort bonica!!! :-()-)

perdudapelmon Què fort no??????? Mare meva i nosaltres estem fiant-nos al 100% dels TO!!!! Dona-li fort al perdutpelmon!!! Aviam l'analítica què tal et va!!! :content:

Miri27 Sento moltíssim la teva W... molts ànims bonica!! I si, fas bé de mirar-ho amb el gine, què extrany això dels cicles més curts. ... :-o00m

Xap com estàs bonica??? Desesperant , no?? Com ho portes??? :-o00m

Lalukis que bé la ECO!!!!!!!! Me n'alegro moltíssim!!!!!! llàstima la crema, però ja ho saps per la propera!!! :-())

Sine88 mols ànims al desespero encara que ja no hi comptes!! Maleida W!!! Sempre donant pel sac!!! un fort petó!!! neukiss-)

Mire20 qué bé , veig que de moment tot en ordre!!! Qué bée!!!! serà de març oi???? : lasito :

EGO No gaire a explicar, avui CD11, ahir a CD10 vaig comencar amb el TO, em va sortir negatiu encara que hi havia línea encara era més fluixa que la de control, amb el fermometer em donava alt ¿?¿ No entenc molt bé pq, per mi era un negatiu. Ahir també va caure pinxito, tancar cames i a dormir.. com un tronc!
Avui se m'ha oblidat fer-me TO i arribaré a casa tard així que no crec que serveixi... però igual el faig per comparar.
No noto símptomes d'ovulació, només que se m'estàn inflant els pits, segons app em toca dissabte dia 11... jo aniré fent deures com em doni la gana tenint en compte que aquesta setmana es clau, i ale!!!! A gaudir!!!!
Es cert que amb el notición de l'interinitat estic nerviosa pel canvi, i alhora doncs em fa coseta prenyar-me abans d'incorporarme (ho faré l'1 de setembre...). Es com que si em prenyo, arribo al setembre del plan eiiiiii qye estic prenyada no puc fer PCR ni segons què (domicilis crec i alguna coseta més així de risc)... que tan debò passi aixpò eh!!!! Aquest temps em fa venir més ganes de panxu, a estones penso que m'estic deixant emportar i que potser l'estic liant (ja us ho vaig comentar... hi ha dies de tot) però en general vull encertar, tot i que m'estic relaxant molt i posant en modo zen pq veig que si no es un mes, serà l'altre... ara sóc fixe, que sigui quan hagi de ser, de mentres a gaudir de la vida, de la meva filla, del meu marit, familia, amics, feina nova... també he començat un màster a distància aixi que estic ben entretinguda!!!
El que si tinc clar es que és cert, que quant menys cardes, menys vols cardar... pq si no m'obligo una mica a mantenir el ritme pinxutero, es com que no em ve mai de gust, però quan m'animo es com que m'enganxo! Es rar jajaja en fi. Aviam què passa aquest mes, ha començat super bé així que l'ànim l'hem de mantenir BEN ALT!!!!!!!

Com diu la Sine88, ÀNIMS AMUNT I CALÇES AVALL!!!!!
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 09, 2020 8:21 pm

Náyade si en tocaría si tot va bé pel 17 de març!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 09, 2020 10:33 pm

Mire20 ha escrit:Náyade si en tocaría si tot va bé pel 17 de març!!!!

Que bé nena quina ilu!!! :love: segueixes amb nàusees?

Ego. El Nayado s'ha quedat fregit... Així que avui, res. Demà serà un altre dia! Agafem forces per demà! :inthebed:

Bona nit!!!
Imatge Imatge
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dj. jul. 09, 2020 11:11 pm

Si si encara amb nàusees.... I crec que això durarà... Si és com el meu primer vaig bé....
Escolta i si el despertes??? Jijiji!!!!!
Bona nit!!!!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dg. jul. 12, 2020 5:51 am

Mire20 : comentar al metge però crec q et diran q res de òvuls.
Jo amb el gran abans de quedar-me embaraçada tenia fongs, potser vaig estar un any i no em marxaven, tant forts q fins i tot em provocaven cistitis.
Em van manar de tot. Y cuan en vaig quedar em van treure tot! La comadrona el va dir que anés lliure, sense calces, si me n'havia de posar que fossin de cotó. Però lo ideal era faldilla O vestit i sense calces ( cosa q només feia per casa) res de rentar-te cada dia allí, secar amb secador i veure actimels O kefirs que fan que la flora torni a la normalitat. Vaig estar tot l'embaraç amb una mica de malestar però no com abans de quedarme. I al parir el van desaparéixer, jo crec que em va netejar tot. Jeje.
Posat en contacte amb el metge pq és molt molest!!!

Nayade, si que anem de la mà si!! A veure si tenim sort.
El PCR molt bé, va sortir negatiu i el nen ni es va queixar. Així que demà 9'30 té hora a can Ruti i jo examen a l'altra punta de bcn a les 9. Em sap tant greu pobres, li havia dit que entraria amb ell. Sort que estarà bé, els meus jefes treballen allí i em van dir que anirien a veurel dins de quirofan. Ell O porta be, només mà fet prometre que li comprare un gelat de 2 boles jaja.

Per altra banda estic fent com puc els pinxitos al tun tun i cuan puc però bé jo crec q demà ja sa acaba sexy week.
Amb 8 persones a casa difícil trobar el moment

Ego: ahir van començar a marcar positiu fluix els test de fermometer, però positiu petit, ahir vam fer pinxito corrent i ràpid i res de estirada ni res por si nos pillavan. Avui no sé quan però l'acosare altra cop jaja. I dema remataré si puc. He de dir que vaig començar abans per lo que dieu q els Ginés us han dit q estaven apunt de ovular i els testos sortien negatius encara. Per si acas.
Ja veurem com va!!

Aquest mes amb tot estic molt nerviosa. Molt més q els passats. No per si pugués arribar panxu si no per tot el que envolta el més, s'ha concentrat tot en la setmana clau. En fin, Hi ha coses que no es poden previndre!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Sine88 » dg. jul. 12, 2020 8:46 am

Hola noies,

Tema fongs, a mi em passava com a la Yop feia fongs i cistitis en bucle, fins que em va recomanar la mare d’una amiga infermera que comprés iogurts naturals (els més “bons i naturals” que trovés) i amb una xeringa abans d’anar a dormir t’ho posessis com si fos la crema dels fongs per exemple. A part que estava fred i calmava molt, al segon dia ja estava bé. Ho vaig fer 2 mesos i no he tornat a tenir fonga mai més (si cistitis). Sona una mica estrany però jo ho he recomanat després a alguna amiga i els hi ha funcionat. Al final regules la flora... el que no sé és si embarassada pot ser contraproduent, que no crec...

Yop que vagi molt bé l’operació del teu fill!!! Ànims amb aquesta SW ben acompanyada :r)

Benvinguda Honey!!!

Ego: Jo estic a dia 31 i res de W, em vaig tornar a fer un TE el dia 29 i “no embarazada” així que res, a seguir esperant...però tants dies em fa ràbia!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dg. jul. 12, 2020 3:51 pm

:***:

Hola boniques!!! Com aneu???

Sine88.... Com vas??? Ostres que fort, i si repeteixes TE???

Yop que difícil amb 5 a casa!!! A mi em costa i només tinc una jejejeje. Vinga aquests pinxitus han d fer diana jaaaaa!!!

Ego. Cd14 i encara no tinc TO +, estic flipant... De totes maneres hem fet deures a CD 9, 10, 12, 13... Aviam si avui rematem!!! No perdo l'esperança q em surti + en algun moment, sempre recordo q amb la nena el + va ser a CD18... Es raro pero tot pot ser !!!!
Estic pensant q no faré tant cas als TO i aniré fent fuego a discreción durant pràcticament tot el mes... aviam si ja si!!!!!! M'estic mosquejant ja!!!!

Un petooooooo
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dl. jul. 13, 2020 1:27 am

Sine88: reitero el que has dit tu, a mí tambe m'ho va recomanar la comadrona lo del iogurt amb xeringa estant embaraçada.
Però no ho he aconsellat pq jo no ho vaig provar amb els kefir i els actimels vaig anar fent. Però no tant ràpid com 2 dies com tu. Jo no em vaig atrevir jaja.

Tinc insomni, no podia dormir dels nervis i cuan Ho he conseguit, mha despertat el meu fill gran mirant vídeos xorres pel youtube, demà no té movil!!

Ego: ahir ja em va donar positivazos el test ovulació. I avisem fet pinxito abans de ahir i ahir, avui miraré de repetir però ho veig difícil amb tot el q tinc. Ara mateix tinc malestar als ovaris, potser és el moment. Però no és plan de acosarlo a aquestes hores jaja.
Intentaré Avui i demà per rematar. I donaré per acabada la setmana fèrtil.

Que tingueu un bon dia!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dl. jul. 13, 2020 11:03 pm

:--/)

Hola hola !!!!!

Una mica tard però, que tal esteu????
Com estàs, yop??? Con ha anat tot??? Espero que genial!!!

No tinc gaires coses que explicar, ahir va caure pinxito i el TO ja estava més fluix que abans d'ahir... Avui el TO encara més fluix que ahir...
Interpreto que vaig ovular el 11-12 del cicle i no ho vaig pillar + en cap moment, O això O va ser + el 10 del cicle que no vaig fer TO,... Però em sembla massa aviat!

Es igual,... Hem fet deures ben fets, crec. CD 6,7,9,10, 12,13,14.... I ja farem pinxitos per diversió! Q també es super necessari!!!!

La nit de dissabte a diumenge em vaig despertar de matinada i lo primer que vaig pensar és : estic embarassada. Va ser com una afirmació. A la meva amiga li va passar fa 3 anys, ho va saber així.
No vull flipar-me, aquest mes ha estat increïble en molts sentits per a mi, sobretot laboralment!! Així que la patacada serà gran si no hi ha panxu :(

Però..... Fins llavors..... pEPOs!!!!!!!!!!!! >.-<:

I vosaltres què us expliqueu???????

Petonets!!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Elantris » dt. jul. 14, 2020 7:41 am

Bon dia noies!
Una que s'apunta a buscadores de Juliol!
Que hi ha lloc?
:-()-)


Edat dels dos: 43 ell, 37 jo
Cicle de cerca: 2on
Data NW: 19 juliol
Nº fills: 1 nen de 2,5anys
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: A pel segon!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Xap » dt. jul. 14, 2020 2:24 pm

Hola noies,
Elantris benvinguda!
No sabia això deld iogurts i fongs...ho tindré en compte si em passa algun dia, espero que ja estigueu bé!
Vec que algunes esteu en ple rendiment (carai quin ritme Nayadé!) Així que esperem panxus properament. Algun cop heu comentat que quan més ho féu més ganes teniu, a mi també em passa. Desprès de la SW em ve com un baixón, a veure si ens reactivem...
Jo poca cosa a explicar, estic començant setmana del desespero. La tinc irregular així que a vegades ve cada 28 dies o fins i tot cada 35 així que haig de tenir paciència..trobo que estic de mala lluna..no sé...potser simplement és que necessito vacances!jjjeejjee just l'altre dia ens van trucar de Vall d'hebron per seguir amb proves..espero haver fet diana i estalviar-me-les..la meva parella no en té ganes de fer-nos proves, pensa que hem tingut mala sort i ja està..i si hi hem d'anar és discussió assegurada. Com que es va parar tot han trigat moolt a trucar-nos, les del cap ens van sortir bé.

Seguim!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dt. jul. 14, 2020 3:36 pm

Hola noies!!!! Vec que algunes esteu en la SW O acabant!!! Molts ànims!!!
Jo vinc del gine i està tot OK. Estic de 5 setmanes i s'ha vist un sac petitet!!! Ara tornaré a les 8 setmanes. A veure que tal!!!
Molts ànims a totes!!!!!
Atzucac
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 14, 2020 4:27 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Atzucac » dt. jul. 14, 2020 4:43 pm

Bona tarda,

És el primer cop que entro. Soc l'Atzucac i busco embaràs a través d'ovodonació. Tenia tres intents, el primer va ser el que crec que s'anomena un embaràs bioquímic i ara porto 6 dies de betaespera del meu segon intent (per cert, sense símptomes). :-o00m

Us desitjo molta sort a totes i espero anar-vos llegint i anar-nos recolzant durant aquests mesos.

Una abraçada :ok:
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » dc. jul. 15, 2020 6:23 am

Boniques,
Fa dies que no entrava però us segueixo. Necessitava els meus dies per assimilar-ho tot. Aquesta setmana era la ovulacio i tot i no tenir esperances (va dir que no deixéssim d’intentar-ho) m’ha sorprès perquè hem fet molt bé els deures. Crec que al no tenir pressió perquè saps que hi ha poques possibilitats ens ha relaxat.
La setmana que ve ja començaré amb les proves... tinc ganes de fer-les, sortir de dubtes i tornar estar al 100%. Tot i que em van dir que es difícil quedar-me aquest mes jo no perdo l’esperança, estem força animats!

Pel que fa el tema fongs jo de ben joveneta ja en tenia i sempre m’han dit que utilitzes iogurt natural com a crema! A mi m’ha anat molt bé i afirmo el que diuen! Desitjo que també et vagi bé!

Passeu un bon dia!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::