PARES I MARES JUNY 22

gener, febrer, març...
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dg. oct. 17, 2021 11:10 am

Bon dia! He creat aquest fil que crec que encara no hi era.
Jo estic de 6+1. Divendres 22 tinc la primera eco per privat i el dia 28 per la s.s ja que ha estat per reproducció assistida. Porto molts anys de lluita i la veritat que no ho estic gaudint perquè estic patint molt pensant que no anirà bé i mira que no soc gens negativa…jo en tinc 39. I ja estava a punt de tirar la tovallola. Ara desitjant que arribi la eco i saber si tot segueix bé. Estic amb molta son, una mica de nauseas i alguna molèstia tipo regla. Alguna d’aquest mes també??
sunflower2
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 18, 2021 8:55 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: sunflower2 » dl. oct. 18, 2021 9:15 am

Bon dia Papallona!
M'ha fet ilu veure que hi ha fil de juny! Que bé que ho hagueu aconseguit!
Jo estic de 7+3, em van dir dpp 3 de juny, ben al principi de mes! Nosaltres vam tenir la primera eco per la mutua fa 3 dies i tot bé. Vam poder sentir el cor i ens vam quedar més tranquils. De totes maneres em costa relaxar-me per que encara és molt aviat... crec que fins la eco de les 12 setmanes estarem en plan prudent.
Jo també estic amb son i nauseas...sobretot al matí! si no esmorzo ben ràpid la cosa es complica..jajaj
Vinga amunt els anims que segur que va tot bé!!! :***:
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Lexi » dj. oct. 21, 2021 10:14 am

Jo també estic de 7+3, és el 3r i els 3 van ser per fiv. Tinc ara 41 anys i era l'últim intent de buscar família nombrosa...

La setmana passada ens van donar d'alta a fiv i també el vam veure i sentir al cor. Estic amb molts fàstics i son.

Ara esperem per la visita amb la gine el 29.

Ah! l'esperem pel 5/06 si tot va bé :ok:
Martí i Emma els meus petits
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. oct. 21, 2021 1:57 pm

Que ve que aixo es vagi animant!!! Felicitats a les 2 pels vostres positius!! Jo hair vaig estar a la maternitat perque no em trobava be pero tot estava correcte i ja vaig escoltar també el cor i també estic avui de 7+2!!!anem igual! bueno ja ens anem explicant....una abraçada forta!
Flor1987
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 15, 2020 7:03 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Flor1987 » dj. oct. 21, 2021 2:42 pm

Hola noies,

M'uneixo al grup tot i que en molta por. Al novembre la meva filla farà un any, una nena molt buscada on finalment una FIV ens va donar el millor regal.

Sorpresa nosaltres quan feia uns dies que tenia un retard i ha sigut positiu. Diria que estic de 5 setmanes. En principi és per finals de juny fins d'aquí dues setmanes encara no tinc control, ara fins la setmana 12 serà un patir continuo.

Felicitats a les 3 i espero compartir aquesta experiència en vosaltres :)
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dt. oct. 26, 2021 4:54 pm

Hola!!!com aneu??? Jo avui ja de 8 setmanes, dijous tinc control i eco amb la s.s a veure que tal va. De sintomes vaig a estones…tinc dolors als ovaris i als ronyons, i nauseas a estones del dia….com aneu la resta??a veure si conseguim fer un grup maco i podem fer un per whats i així estem mes en contacte…ànims a totes!!
Cuchufleta
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 10:21 pm

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Cuchufleta » dj. oct. 28, 2021 12:09 pm

Hola!!

M'ho uneixo al grup! Fins ara no he volgut dir res perquè sempre tinc aquella por de com evolucionarà tot! Tb ha estat per fiv. Estic de 7+4, la setmana que ve tinc eco, i seria el meu segon fill.

de moment, estic amb molèsties...

Que vagi bé a totes!!
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Lexi » dv. oct. 29, 2021 7:03 pm

Moltes felicitats cuchufleta i flor1987!! >.-<: >.-<:

Papallona1982 jo he tingut avui eco i tot bé... en tres setmanes torno amb analítica :()():::: i m'han donat el dia 4 de juny com a fpp

Com esteu la resta? :-())
Martí i Emma els meus petits
sunflower2
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 18, 2021 8:55 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: sunflower2 » dv. oct. 29, 2021 8:12 pm

Hola noies!
Me n'alegro de que aneu totes bé! Jo ara de 9 setmanes i la veritat és que m'estic trobant força malament, sobretot nàusees i acidesa.. i molts cops no sé què menjar.. bé diuen que és bastant comú al primer trimestre així que paciència. Tinc analitica aquesta primera setmana de novembre a veure que tal. Fins al 23 de novembre no tinc la eco de les 12s!! S'està fent llarga l'espera!
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Lexi » dv. oct. 29, 2021 8:40 pm

Sunflower2 jo la tinc el 19 de novembre!

Ànims amb aquest malestar! Jo prenc aigua amb gas amb un glaço i un troç de llimona i em va bé per l'acidesa... per si vols anar provant cosetes :ok:
Martí i Emma els meus petits
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dc. nov. 03, 2021 3:59 pm

Benvinguda cuchufleta!!ja t’has fet la eco??
La resta que tal??
Jo em trobo molt millor de molesties i de nauseas. Estic de 9+1. Demà tinc hora a la maternitat perquè m’agradaria que em portessin allà malgrat que tinc mútua. Em dona molta confiança aquest hospital.
Alguna te referencies??
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. des. 02, 2021 10:56 am

Eiiii noies que esteu molt callades, com us va?? Jo ja tinc les proves fetes del primer trimestre i han sortir amb risc baix i la eco també va sortir be. Vosaltres us feu també el test no invasiu?? No se que fer, però si ha sortit risc baix potser es una mica absurd... bueno espero que estigueu totes be, ja direu
Cuchufleta
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 10:21 pm

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Cuchufleta » dg. des. 05, 2021 9:26 pm

Hola noies!!
Que tal va tot? Quants dies!
Papallona perdona q aquests dies no he estat gaire conectada, no em trobo massa bé i no tinc gaire ganes d res.
Doncs nosaltres tb vam fer les proves i tb ens ha sortit risc baix pero tot i així farem el test prengatl no invasiu, més que res per la meva edat tot i que l’embrió li vam fer dgp.
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. des. 09, 2021 11:29 am

Hola cuchufleta! Quina edat tens?? Jo en tinc 39, no se si per edad també es recomanable que me la faci....per la meva mutua nomes entra si en el triple screening et surt alt. Així que no es el meu cas. Quin et farás tu i a on? he mirat i ni han de molts tipos...Sento que no et trobis be...que et passa??Vinga molt anims!!
Avatar de l’usuari
Pufa
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 10:52 am
Ubicació: Barcelona

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Pufa » dg. des. 12, 2021 3:28 pm

Bon dia a tothom!

Soc la Bet, tinc un fill de 2 anys i el grup d'ell encara treu fum tenim un llibre publicat dels Octubrers i tot per una mama del grup

Abans del meu nen vam estar 4 anys de fivs, adopcions d'embrions i... Tristement aborts. Vaig perdre 2 embarassos i el meu fill eren bessons i en vam perdre un.

Però aquí estic... Embarassada de bessons de nou la dpp seria principis juliol en 40 però com son bessons i amb el meu primer fill me'l van haver de treure per diabetes gestacional descontrolada a la setmana 37, ja m'han dit que conti final de juny.

Avui faig 10 setmanes, i he fet unes 1000 ecos pel risc, demà en tinc una altra perquè tinc un hematoma i l'hem d'anar controlant

Us animeu a passar la conversa a WhatsApp?? Sense stickers soc menys graciosa, però a més crec q la majoria s'hi muden!

Un plaer!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
maaar
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 25, 2021 8:50 pm

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: maaar » dl. des. 13, 2021 1:30 pm

Hola noies! M'afegeixo al fil! Us he estat llegint des de fa bastant però no m'he atrevit a escriure fins que hem fet la eco de les 12 setmanes i ens han dit que està tot bé! De fet, era de les 13 perquè es veu que estic d'una setmana més del que contàvem.

Tinc 32 anys i és el meu primer embaràs! Som molt "novatillos" amb tot aquest món jeje

Si feu grup de whats jo també m'apunto!;)
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dl. des. 13, 2021 9:11 pm

Benvingudes!!!
Vinga jo m’animo a fer el grup de whats. Envieu-me per privat números de telèfon i us afegeixo!
Avatar de l’usuari
Pufa
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 10:52 am
Ubicació: Barcelona

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Pufa » dt. des. 14, 2021 9:24 am

Bieeeennn! Ara te'l envio!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Cuchufleta
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dj. nov. 12, 2020 10:21 pm

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Cuchufleta » dj. des. 16, 2021 1:19 pm

Papallona1982 ha escrit:Hola cuchufleta! Quina edat tens?? Jo en tinc 39, no se si per edad també es recomanable que me la faci....per la meva mutua nomes entra si en el triple screening et surt alt. Així que no es el meu cas. Quin et farás tu i a on? he mirat i ni han de molts tipos...Sento que no et trobis be...que et passa??Vinga molt anims!!


Bona tarda,

Doncs tinc 41 i cert si no et surt risc alt no entra per mútua i a més, en el cas de la meva mútua, el test bàsic i jo volia l'ampliat.

Estava entre dos, el que fa laboratoris Echevarne i el de Igenomix.

que vagi molt bé a totes i gaudiu molt!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: PARES I MARES JUNY 22

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. des. 17, 2021 6:15 am

Molt be cuchufleta. Al final em vaig fer el de megalab, el test everli complert i en 3 dies he tingut els resultats. M'ha sortit tot be, i ja se que será nena.
Em creat grup de whats, si alguna hi vol participar que m'ho digui, una abraçada a totes!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::