FIV 2022

Tractaments, clíniques, medicaments..
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. maig 11, 2022 3:12 pm

Bona tarda noies!
És la primera vegada que escric en aquest fil, de fet vinc del de ovodonació. Jo tinc baixa reserva ovàrica i en el meu no pas per ser joveneta precisament...

Us he llegit moltes vegades i només volia dir-vos que sou (som) totes unes valentes i sort en tneim de poder compartir les nostres experiències perquè ens ajuda a vegades a entendre millor les coses i a veure les coses d'un altre color quan tot sembla negra. Tard o d'hora, segur que totes ho aconseguirem.

Noslatres ara mateix estem a 6 dies de la Beta...toca el proper dimarts i com que a part de dolor de regla fluixet i intermitent uns dies sí, altres no, no he tingut res més....no em fa estar massa esperançada la veritat. Ja sé que molts dels símptomes normalment son deguts a la medicació que portem, però és inevitable buscar-los per tots costats i que el cap doni mil voltes...

En fi, espero que tinguem totes tota la sort del món, que ens la ben mereixem! :-()-)
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dc. maig 11, 2022 6:04 pm

Hola noies,

Lma: com ha anat la Beta?

Petons
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dc. maig 11, 2022 7:50 pm

Bona tarda. He estat una mica desconnectada aquests dies..
Marlin sap molt greu el resultat negatiu.. Es molt normal que ara et vinguin dubtes i més quedant només un darrer embrió . Aviam que et diu la metgessa, potser és interessant una petita pausa i prova.. No se.. A mi despres de 2 avortaments i 2 negatius em van fer microbiota, histeroscopia i coagulació, on va sortir una petita alteració.

Lna espero que la beta sigui positiva. Anims!!


En aquesta 2a fiv hem analitzat els 3 embrions amb DGp i tots tenen alteració cromosomica. Despres de l'osti que ens ha suposat.. Ens recomanen que la meva parella, que te un 79% de fragmentació i ja vam fer el Fertil Chip, faci 3 mesos amb curcuma, vitamines i llavors tornar a mirar fragmentació i fer el FISH.. Amb els resultats decidirem si fem una altra FIV amb DGP.. Que llarg i dur tot plegat.

Sort ii forta abraçada a totes!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 11, 2022 9:17 pm

neu21 hola d nou! La desconnexions és totalment necessària, però s'agraeix saber de tu. A vera si aquests 3 mesos que faci ell de tractament, pot servir per millorar. I és ben cert,que moltes vegades la dificultat està en la manca de qualitat de l'esperma. Ànims per encarar aquest nou procés,sigui quin sigui!

Lma quant de beta????

gustineta comparteixo el tema de mesurar el tema proves,i simplement per dos raons,perquè tenen un cost emocional i econòmic que tard O d'hora,en procesos llargs, acaben passant factura. Ara bé, també et diré que en ocasions, he estat jo qui ha fet propostes de proves i/O tractaments a fer a les doctores. Per exemple,per iniciativa pròpia vaig mirar-me el tema de la sang i van veure dèficit de vitamina D(crec que és la S!!!) I d'aquí vam iniciar les punxades d'heparina i després vaig mirar tbe per iniciativa pròpia el tema del sistema immunològic i vaig decidir i pactar amb Dra prendre probiòtics. Amb tot,vull dir ,que cal anar informada a la consulta però també poder-ho compartir i parlar i deixar-se guiar per la Dra que et fa el seguiment.

Marlin abraçada forta per tu!

cirereta15 benvinguda!a, i volem en 6 dies una super bet@!! I els símptomes.....molt relatius tots ells!

Saluttttt
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dj. maig 12, 2022 9:08 am

Bon dia noies
Ahir volia escriure, però just treballava fins tard i no vaig poguer Doncs la BETA HA SIGUT POSITIVA, realment ha sigut un alivi perquè el test de pipi em va donar positiu però el mateix dia que vaig sagnar i tenia por
La doctora ahir em va estar explicant que habia vist dones amb sagnats molt forts amb coagulos i donar beta positiva

Però pas a pas, com em va dir ella, la beta de ahir era una fotografía del momento hem d'esperar a la eco 
Estic contenta i com imagineu ara ja pensant i patint per la eco, que tot sorti bé....però com diu la meva parella, després de 6 transferències amb un positiu acabat en avortament i tot lo altre negatius...disfrutem d'aquest positiu ara 

 Cirereta15 benvinguda al foro, espero que t'ajudi tant com a mi, nosaltres aquests últims dos cops no em dit res a ningú  i estar aquí ha sigut positiu per parlar-ne 
El tema sintomas es molt complicat, perquè els volem tenir tots jo el primer intent només tenia dolors al úter i sé que era de la medicació perquè abans de la transferència , que ja estàs prenent, ja em passava i mal de cap, total -
Aquest cop els primer dies estava mes nerviosa que la primera perquè no notaba res , fins que no vaig tenir el sagnat d'implantació el sisè dia  que em va donar una mica d'esperança, que després em va durar mes de lo normal....i vaig desesperar
L'únic que he notat es amb la pell, la tinc super reseca i em fa com picors per tot el cos, però vaig llegir que també potser de la medicació i com coÏssor a les mames de tant en tant....El tema dolor de regla l'he tingut igual....

Marlin, tema proves parla amb els teus doctors i que ells et guin una mica del tema proves, i demana més de una opinió
de deixar descans o no , també es molt personal , Jo no anava a deixar descans de la 1r a la 2na transfer, però la progesterona em va sortir molt alta i em van anular el cicle  , així que al final vaig deixar baixar la regla

 Una abraçada molt forta 

Marlin
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. jul. 20, 2021 10:16 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Marlin » dj. maig 12, 2022 11:03 am

Lma ha escrit:Bon dia noies
Ahir volia escriure, però just treballava fins tard i no vaig poguer Doncs la BETA HA SIGUT POSITIVA, realment ha sigut un alivi perquè el test de pipi em va donar positiu però el mateix dia que vaig sagnar i tenia por
La doctora ahir em va estar explicant que habia vist dones amb sagnats molt forts amb coagulos i donar beta positiva

Però pas a pas, com em va dir ella, la beta de ahir era una fotografía del momento hem d'esperar a la eco 
Estic contenta i com imagineu ara ja pensant i patint per la eco, que tot sorti bé....però com diu la meva parella, després de 6 transferències amb un positiu acabat en avortament i tot lo altre negatius...disfrutem d'aquest positiu ara 




Lma: MOOOLTES FELICITAAAATS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I tant que sí, ara toca gaudir del moment, que us ho mereixeu! Ja ens aniràs dient. :)

Cirereta15: benvinguda i ànims en aquesta beta! El tema del símptomes és molt relatiu, però esta clar que sempre els busquem.

Neu21: ostres, quin pal! Nosaltres no vam fer DGP, però com la meva parella té l'esperma fatal si que va fer cúrcuma, DHA, acupuntura i suplementació amb fitoteràpia i el seminograma li va millorar bastant. Molts ànims per vosaltres també!
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dj. maig 12, 2022 11:23 am

ooooh!!!!
Lma MOLTES FELICITATS!!! Quina bona noticia!!! A gaudir-ho, és clar que sí!!! Ja ens aniràs explicant com va el dia a dia :ok:

Doncs jo tinc moltes ganes de que arribi el dimarts però a la vegada em fa pànic veure el resultat de la Beta. Hi ha moments en que penso que sí, que haurà anat bé, i d'altres en que penso que no, que hauria de sentir potser alguna cosa i no noto pràcticament res. Els primers dies més que ara, o sigui que.... sangnat d'implantació tampoc n'he tingut... no ho sé, això dels símptomes és desesperant, i com més s'acosta la data més por em fa de veure una beta ben baixa...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. maig 12, 2022 11:29 am

Lma moltes felicitats!!a disfrutar el moment,itant!
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dj. maig 12, 2022 3:07 pm

Lma; enhorabona!!!!! Disfruteu d’aquest moment!!!
Neu21
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dc. oct. 06, 2021 3:23 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Neu21 » dj. maig 12, 2022 4:34 pm

Que bé Lma!! L'enhorabona, a disfrutar el moment.

Cirereta.. Ja et queda poc.. Que dificils els dies de Beta. Et desitjo molta sort.

Gracies pels anims!! Esperem que en tres mesos tot millori.
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dv. maig 13, 2022 8:24 am

Gràcies noies!!! Sí ja queda ben poquet!!! I físicament la veritat és que no noto res... ahir sí que vaig estar amb malestar tot el dia i vaig menjar poquet, però és que amb tanta medicació per força hem de tenir efectes per algun costat, no? Veurem...

Neus, molt paciència nena... es fa molt etern tot plegat i a vegades és dur de portar i gestionar anímicament, però segur que més aviat que tard arribarà el moment per totes. :cnen:

Us desitjo molt i molt bon cap de setmana, aprofitem-lo que sembla que farà solet i donem-nos tots els "vicis" que després haurem de reprimir!!! :miko:

Petons a totes!
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dv. maig 13, 2022 9:53 am

Moltes gràcies a totes :p-)
MeiB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. des. 27, 2021 9:30 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: MeiB » dv. maig 13, 2022 3:06 pm

Cirereta15 molts ànims amb tor el procés desitjo que vagi molt bé!

Neu21 també molts ànims a deixar passar aquesta mesos i agafar forces per quan comencis amb tot el proces! De vegades una pausa es necessaria.

Mode ego; ahir vaig fer eco de les 12 setmanes. Està tot bé, mides correctes, tot perfecte! Vaig poder veure com movia un peuet i les mans! És increïble, un mes enrere no es distingia practicament res i ara es veu perfecte tot!

Us vull donar molts anims a les que ho llegiu, és possible la maternitat, a totes ens acaba arribant quan és el nostre moment. Jo em sento molt afortunada, i se que totes les que estem aqui, sense excepció, som unes valentes!!

Petons i bon cap de setmana!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. maig 13, 2022 5:05 pm

LMA felicitats!! Quina iluuuu

MeiB m'alegro que tot estigui bé, quina il.lusió llegir com totes aneu arribant a la meta!!!

Avui he tingut un dinar amb dues companyes que han tingut dos bebés, és dur la veritat... Però bé, tot arriba suposuu...la sort que tinc és que la feina em té el cap tant ocupat.... Que sovint puc pensar poc amb el tema.

Ara ja tinc l'objectiu en dimecres, 3a biòpsia...serà la bona???? Per fi m'hauré curat??? A veure si per fi puc fer la transferència i per Sant Joan O aixi tinc una alegria. Però en fi...pas a pas... Cursa d'obstacles total...

A les que us esteu trobant problemes, respireu fons i agafeu energia i ànims poc a poc esperem que tot tiri endavant!

Bon cap de setmana i gaudiu de les temperatures!!! :)
núvolblanc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dt. ago. 03, 2021 10:29 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: núvolblanc » ds. maig 14, 2022 2:07 pm

Lma, quina alegria, moltes felicitats!!!!!!! Gaudiu molt d'aquests moments i a celebrar-ho!!!!

Neu21, molta força per a aquests tres mesos. Diuen que la suplementació millora força la fragmentació, així que esperem que ho noteu! També hi ha tractaments específics d'acupuntura per a infertilitat masculina que en teoria la milloren. Duren precisament 3 mesos, que és el que triga el cicle espermàtic a regenerar-se. No sé si pot ser una opció per a vosaltres?

Marlin, em sap molt greu. Espero que trobis respostes aviat. Una abraçada fortíssima.

Cirereta15, molts ànims per a aquests darrers dies! Ja ho tens a tocar. A veure si et pots distreure una mica a estones. Sobre els resultats no hi podem influir, però sobre la nostra salut mental, sí ;)

Piruleta15, és ben bé com dius una cursa d'obstacles! Quan l'estàs corrent només veus el següent que tens al davant, però si tombem la vista enrere podem estar molt orgulloses del camí recorregut. Tots aquests obstacles, ja els tens superats, al sac! D'altra banda, l'altre dia vaig llegir que quan es resisteixen els bacteris val la pena mirar també la microbiota del sistema digestiu. Vaig pensar en tu: no sé si pot ser un camí per explorar. De tota manera, espero molt que aquesta vegada tinguis bones notícies!

MeiB, enhorabona, bravo!!! És tan emocionant veure com estan formadets i com es mouen!!! Companya de beta, me n'alegro molt per tu!!!

Jo vaig tenir l'eco del 1rT també aquesta setmana. Em vaig passar l'estona plorant, perquè tot i que la gine m'anava repetint que tot estava bé, no m'ho podia creure! Va ser molt fort i molt emocionant. Després vaig estar tot el dia en shock fins que vaig anar assimilant la notícia... Ara ja m'ho crec del tot :)

Boniques, desitjo de tot cor que, d'una manera o altra, ho pugueu viure totes. No perdeu mai l'esperança.

Petons dels grossos.

8/2016 Avortament espontani 6s
1/2018 Naixement de l'A. Embaràs natural
7/2020 Avortament espontani 5s
3/2021 ILE per T13, 14s
7/2021 Avortament diferit 9s
12/2021 1a FIV. 2 blastos a DGP, 1 de sa. Beta -
3/2022 2a FIV. 1 blasto a DGP, 1 de sa. Beta +
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. maig 17, 2022 10:21 pm

Boniques! Alguna novetat?

Bé... Jo demà tinc biòpsia...la 3a ja!!! Aquesta vegada vaig començar a posar probiòtic dos dies abans d'acabar antibiòtic (a la vegada) a veure si així lactobacillus els tinc alts ja i per fi ha desaparegut la Gardnerella dels nassos...ho necessito!!


És una merda perquè a la que em poso algú per baix tinc com picors...i ja no tinc idea si és pels òvuls vaginals o que realment no estic curada...m'encantaria tenir alguna pista de saber si per fi ha marxat!! Pq és molt desesperant!!

Ara que...nervis per la prova ja 0...com ja en porto 2... És com un pur tràmit... En fi...

Una abraçada :)
Cirereta15
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. març 09, 2022 3:32 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Cirereta15 » dc. maig 18, 2022 9:39 am

Bon dia guapes!

Piruleta15 molts ànims! A veure si es pot solucionar d'una vegada!

Doncs mireu, jo porto bones noticies!!! Amb un mica de prudència perquè quan superes un dels objectius ja estàs patint pel següent, però bé, de moment sembla que tot ok!
Ahir vaig anar a fer la Beta i el resultat és de 1179 >.-<: :p-)
Continuu amb malestar, tant si és matí, com migdia com a la tarda. A vegades res, i hi ha dies que tot el dia... El que sí que tinc és molta sed tot el dia...
El dilluns em fan primera eco, que no es veurà massa res però serà per controlar que està on toca suposo, per tant, a patir altra vegada fins dilluns...

Com esteu la resta? Us envio una abraçada molt forta :***:
Lma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. març 21, 2022 5:55 pm

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Lma » dc. maig 18, 2022 3:30 pm

Piruleta15 molta sort en la biopsia, ja ens explicaràs, una abraçada i ànims

Cirereta15 moltes felicitats!! quina beta mes alta! doncs si a patir fins dilluns, jo tinc la eco dimecres
Jo em trobo bé, una mica de punxades però ja em pasaba amb la protegesterona abans de fer la transferència,però cap sintoma, tot em preocupa això si, tot i que se que no cambiarà res, Explicans dilluns que tal

Una abraçada a totes :)
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 18, 2022 9:48 pm

cirereta15 moltes felicitats!super beta!! I dilluns més i millor!felicitats!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: FIV 2022

EntradaAutor: Gustineta » dj. maig 19, 2022 4:09 pm

Hola noies!

Lma i Cirereta15: enhorabona per aquesta beta positiva.
Lma, em sembla molt bona filosofia, la teva. Es clar que sí, aquesta beta positiva s'ha de celebrar i malgrat anar amb peus de plom, se n'ha de gaudir!
Creuo els dits perquè l'embaràs vagi endavant.

Primavera1985: tens tota la raó amb el que dius de les proves. A banda de filtrar quines fas i quines no, és bàsic ser proactiva i proposar-ne tu també al gine i que t'ajudi a destriar-les.

Marlin: així doncs sí que tens una part de les proves fetes i ja ho estàs controlant. Malauradament, l'esterilitat secundària existeix i entenc que generi dubtes si ja vau tenir un embaràs natural. Pel que dius, sí que hi ha una millora entre el cicle anterior i aquesta, sobretot pel que fa a la qualitat morfològica dels embrions. Vaig esmentar el tema del DGP perquè en el meu cas, sempre he fet embrions AA, però després genèticament no eren viable, però comparteixo que amb pocs embrions i sense avortaments previs no sigui aconsellable. T'envio molta força per aquests moments d'incertesa.

MeiB, sé que ho dius amb intenció d'animar, però malauradament no sempre arriba, la maternitat. O no arriba la segona. I és dur, però alhora crec que s'ha de pensar en aquesta possibilitat i permetre'ns reflexionar-hi.

Neu21, em sap molt greu el que us està passant. I tant, la desconnexió és necessària per pair-ho.
Amb la prova de la fragmentació sembla que heu trobat una causa dels avortaments i els problemes amb el DGP. A nosaltres també ens va sortir alterada la cadena doble, un 82% i vam fer la mateixa pauta. Us han recomanat també l'Androferti? Espero que la combinació dieta+ vitamines + fertile chip us ajudi.
Puc preguntar perquè us recomanen fer el FISH si ja heu fet el COMET?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::