Com anunciareu la bona nova als avis?
Com anunciareu la bona nova als avis?
La D.J. ha demanat que obríssim el post. Pos ala! 

Jo em vaig fer el test a mitjans novembre i em va sortir positiu, però el gine no em va visitar fins el 15 de desembre.
La visita va anar molt bé i ja ho haguéssim volgut esbombar a tort i a dret, però com que només faltaven 10 dies per Nadal, ens vam acabar d'aguantar i vam decidir d'anunciar-ho com a regal de Nadal.
Vam agafar caixes de sabates i les vam embolicar de paper de nadal.
Una pels meus pares, una pels meus sogres, una pel meu germà, una pel meu cunyat i xicota, una pels avis materns del meu home i una pels seus avis paterns (jo ja no tinc avis).
A dins hi vam posar palla de colors, que tenia encara del casament, per fer bulto.
I una targeta que vam fer nosaltres mateixos amb cartolina.
Estava doblegada.
Per la part de davant hi vam escriure una rima que deia:
El regal que us hem preparat,
ja el tenim encarregat.
Però paciència haureu de tenir,
perquè fins al juliol no en podreu gaudir
En obrir la targeta hi havia enganxada una fotocòpia de la primera ecografia.
Va ser molt bonic i emotiu. Ara, haig de dir que, les primeres en captar de què anava la cosa, sense que haguéssin ni acabat de llegir el vers, van ser les mares i les àvies. Instint maternal?

La visita va anar molt bé i ja ho haguéssim volgut esbombar a tort i a dret, però com que només faltaven 10 dies per Nadal, ens vam acabar d'aguantar i vam decidir d'anunciar-ho com a regal de Nadal.
Vam agafar caixes de sabates i les vam embolicar de paper de nadal.
Una pels meus pares, una pels meus sogres, una pel meu germà, una pel meu cunyat i xicota, una pels avis materns del meu home i una pels seus avis paterns (jo ja no tinc avis).
A dins hi vam posar palla de colors, que tenia encara del casament, per fer bulto.
I una targeta que vam fer nosaltres mateixos amb cartolina.
Estava doblegada.
Per la part de davant hi vam escriure una rima que deia:
El regal que us hem preparat,
ja el tenim encarregat.
Però paciència haureu de tenir,
perquè fins al juliol no en podreu gaudir
En obrir la targeta hi havia enganxada una fotocòpia de la primera ecografia.
Va ser molt bonic i emotiu. Ara, haig de dir que, les primeres en captar de què anava la cosa, sense que haguéssin ni acabat de llegir el vers, van ser les mares i les àvies. Instint maternal?

Sibil·la l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 03, 2006 7:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sibil·la, tu sempre tan original!! M'encanta la forma en que ho vas comunicar!
Ja sé que jo parlo per avançat però crec que, en el nostre cas, si tot va bé, no serà una sorpresa ja que ho hem parlat vàries vegades amb la família i ja saben que la nostra intenció és ficar-nos-hi de ple a la tornada de la lluna de mel així que s'ho estaran esperant. Tot i això no descarto, amb el permís de la Sandra, de fer algun muntatge similar perquè sigui més emotiu.
Ja sé que jo parlo per avançat però crec que, en el nostre cas, si tot va bé, no serà una sorpresa ja que ho hem parlat vàries vegades amb la família i ja saben que la nostra intenció és ficar-nos-hi de ple a la tornada de la lluna de mel així que s'ho estaran esperant. Tot i això no descarto, amb el permís de la Sandra, de fer algun muntatge similar perquè sigui més emotiu.
- pigada74
- :: zebra

- Entrades: 1475
- Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
- Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva
Jo es que sóc una mica seca d'idees!!!! ho varem saber un dissabte al vespre, i els meus pares baixen el cap de setmana a Vinaròs, total, que no vaig poguer estar-me de trucar-los, ja sé que sona fred, però amb l'excusa de "hola, que feu, ens ha donat positiu el test, que fa sol" a ma mare una mica més i li dona un patatús!!!!
Als meus sogres va ser a l'endemà, varem anar a dinar, i com no ho voliem dir a l'avi del meu home, després, tota la familia, fent café a casa la meva cunyada, els hi deixem anar.... bé, avans de que marxeu, us hem de dir que passat l'estiu serem un més a la família!!!!
M'encanten les cares de sorpresa!!!!

Als meus sogres va ser a l'endemà, varem anar a dinar, i com no ho voliem dir a l'avi del meu home, després, tota la familia, fent café a casa la meva cunyada, els hi deixem anar.... bé, avans de que marxeu, us hem de dir que passat l'estiu serem un més a la família!!!!
M'encanten les cares de sorpresa!!!!

<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Sibil.la m'encanta com ho vau fer vosaltres
molt emotiu!
Nosaltres, el primer cop, només vam deixar anar en un dinar familiar de diumenge: " hauràs de comprar una taula més gran, pare, perquè l'any que bé serem un mes..."
la veritat es que va ser bastant pena, però es que a casa meva son molt freds i ens costa expresar els sentiments. Com que per desgràcia, aquest embaràs, el vaig perdre, el segon cop, o sigui aquest cop, la noticia ja va ser com molt suau, i fins al cap de uns mesos tos feiem com si res passes, per anar amb molta cautela. Jo no em volia fer moltes il.lusions, i mira ara
.
Penso que es molt maco fer coses com les de la Sibil.la, són moments que després no s'obliden mai.
molt emotiu!
Nosaltres, el primer cop, només vam deixar anar en un dinar familiar de diumenge: " hauràs de comprar una taula més gran, pare, perquè l'any que bé serem un mes..."
la veritat es que va ser bastant pena, però es que a casa meva son molt freds i ens costa expresar els sentiments. Com que per desgràcia, aquest embaràs, el vaig perdre, el segon cop, o sigui aquest cop, la noticia ja va ser com molt suau, i fins al cap de uns mesos tos feiem com si res passes, per anar amb molta cautela. Jo no em volia fer moltes il.lusions, i mira ara
.
Penso que es molt maco fer coses com les de la Sibil.la, són moments que després no s'obliden mai.

gràcies samba
ja sé, no es pot saber mai com anirà la cosa, però nosaltres som molt impulsius i... recargolats... i sempre estem pensant en sorpreses
(som els típics que donen la tabarra per organitzar coses per comiats i casaments, jeje)
per dir-ho als amics també ens vam trencar la closca, però no amb algo material sinó amb jocs de paraules i el moment oportú, així com vosaltres o la pigada, de sopeton, per veure la cara de "xoc" dels compis, jeje
ja sé, no es pot saber mai com anirà la cosa, però nosaltres som molt impulsius i... recargolats... i sempre estem pensant en sorpreses
(som els típics que donen la tabarra per organitzar coses per comiats i casaments, jeje)
per dir-ho als amics també ens vam trencar la closca, però no amb algo material sinó amb jocs de paraules i el moment oportú, així com vosaltres o la pigada, de sopeton, per veure la cara de "xoc" dels compis, jeje
Sandra ets de les meves eh??
Doncs nosaltres pensàvem fer alguna cosa així com la Sandra, donar-los una caixa amb diferents pistes a dins fins arribar al notición! i això ho volíem fer per el dia del meu cumpleanys amb dinar de papes a casa... però com que van haver d'ingressar al meu sogre doncs ho vàrem dir de sopetón!! inclús els hi va estranyar que els hi diguessin així sense cap mena de sorpresa ni xorrada.. je je!! ja ens coneixen ja...
Però bé.. en una altra ocasió serà!!
Un petonàs a totes!!

<a><img src="http://bd.lilypie.com/mX-9p1.png" alt="Lilypie Esperando un bebé Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Doncs nosaltres ho vem dir pel Sant del meu pare i per l'aniversari de la meva sogre. En els dos els hi vem fer igual, vem agafar una caixa d'un rellotge que portava un coixinet interior i allà i vem posar la eco amb un llaç de rafia petitó. La caixa la vem embolicar. El meu pare primer no ho va reconèixer però com que la meva mare va cridar al veure-ho de lluny ho va deduir. La meva sogre va obrir la caixa i va dir " m'he de posar les ulleres"? però la meva cunyada va començar a plorar i cridar i també ho van deduir!!!!! Hi ha gent més ràpida que altres!
A les meves tres amigues els hi vaig enganxar la eco en una cartolina negre petita i després vaig fer una mena de carpeta petita també amb cartolina negre tancada amb un cordó de ras. Els hi vaig dir que els hi havia portat un regalet de l'Escala (per despistar) i quan ho van obrir van flipar! no s'ho esperaven gents!
A les meves tres amigues els hi vaig enganxar la eco en una cartolina negre petita i després vaig fer una mena de carpeta petita també amb cartolina negre tancada amb un cordó de ras. Els hi vaig dir que els hi havia portat un regalet de l'Escala (per despistar) i quan ho van obrir van flipar! no s'ho esperaven gents!
Hola !
En el meu cas, no ens va sortit com volíem, va ser una mica tristot. Jo sabia que estava embarassada però fins a les 8 setmanes que no vaig anar al ginecòleg no ho vaig voler anunciar. Vam anar al ginecòleg i aquí ens van dir que ens venien dos. Un cop arribem a casa, vam dir que faríem una nota amb l'eco escanejada, i els hi dèiem : VOLIEU BROU ? DONCS DOS TASSES, SOM ELS BESSONS DE RIUDARENES I A PRIMERS DE JUNY ESTAREM AMB VOSALTRES DONANT GUERRA.
Vam dir l'ho del brou i dos tasses, perquè la família d'en Joan sempre deia que tindríem bessons i no anaven equivocats.
Doncs bé vam dir, primer ho anunciem a casa els meus pares, i quan els hi anàvem a donar marxàven corrents perquè la meva àvia s'estava morint. Pobres no sabien com reaccionar, i al vespre ho vam dir als meus germans. I el dissabte vam dir que anàvem a dinar a casa els sogres i just quan marxàvem van trucar-nos per dir-nos que l'àvia s'havia mort. I es va anant fent públic a la família.
Al vespre vam anar a sopar a casa els sogres, i els hi vam donar el sobre amb l'eco, i tots ahhh esteu embarassats i jooo siii però llegiu-ho béee , i quan van veure que eren dos tots plorant ! Va ser una barreja d'emocions !
Vam dir l'ho del brou i dos tasses, perquè la família d'en Joan sempre deia que tindríem bessons i no anaven equivocats.
Doncs bé vam dir, primer ho anunciem a casa els meus pares, i quan els hi anàvem a donar marxàven corrents perquè la meva àvia s'estava morint. Pobres no sabien com reaccionar, i al vespre ho vam dir als meus germans. I el dissabte vam dir que anàvem a dinar a casa els sogres i just quan marxàvem van trucar-nos per dir-nos que l'àvia s'havia mort. I es va anant fent públic a la família.
Al vespre vam anar a sopar a casa els sogres, i els hi vam donar el sobre amb l'eco, i tots ahhh esteu embarassats i jooo siii però llegiu-ho béee , i quan van veure que eren dos tots plorant ! Va ser una barreja d'emocions !
Nosaltres ho vam anunciar de la manera més tradicional possible (que aburrits!!!!).
Però em va agradar comunicar-li a la meva àvia. El mateix dia que em vaig fer el test d'embaràs operaven a la meva àvia.
Vaig anar a buscar a la meva mare i al cotxe ja li vaig dir la bona nova, jo no em vaig poder aguantar. També li vaig comentar la idea de dir-li a meva àvia tant bon punt es despertés per ajudar-la a recuperar-se (ella tenia moltes ganes de tenir un besnét).
Quan vam arribar a lloc, va començar a nevar i la meva mare només que em deia: "Sobretot ara vigila que no rellisquis" !!!
Quan van pujar a la meva àvia a l'habitació li vaig dir a cau d'orella:
Vols que et doni una sorpresa iaia?
I ella em va contestar: Ja m'ho han dit que està nevant.
I jo li dic: Si, està nevant però quan arribi l'estiu i ja no nevi seràs besàvia.
Va ser la millor dosis d'energia que li vaig poder aportar.
Però em va agradar comunicar-li a la meva àvia. El mateix dia que em vaig fer el test d'embaràs operaven a la meva àvia.
Vaig anar a buscar a la meva mare i al cotxe ja li vaig dir la bona nova, jo no em vaig poder aguantar. També li vaig comentar la idea de dir-li a meva àvia tant bon punt es despertés per ajudar-la a recuperar-se (ella tenia moltes ganes de tenir un besnét).
Quan vam arribar a lloc, va començar a nevar i la meva mare només que em deia: "Sobretot ara vigila que no rellisquis" !!!
Quan van pujar a la meva àvia a l'habitació li vaig dir a cau d'orella:
Vols que et doni una sorpresa iaia?
I ella em va contestar: Ja m'ho han dit que està nevant.
I jo li dic: Si, està nevant però quan arribi l'estiu i ja no nevi seràs besàvia.
Va ser la millor dosis d'energia que li vaig poder aportar.
ondia tutuaia, ara sí que m'has tocat la fibra! però que maco això de la teva àvia! m'he emocionat molt!
m'has fet pensar en la meva àvia, que va morir 2 mesos abans del meu casament. Em vaig poder acomiadar però m'hagués agradat poder-li donar la bona nova, tot i que ella estava segura que aviat tindríem un bebè. Quan vaig anar per Nadal a Alemanya, vaig anar a la tomba i... també li vaig dir a cau d'orella...
m'has fet pensar en la meva àvia, que va morir 2 mesos abans del meu casament. Em vaig poder acomiadar però m'hagués agradat poder-li donar la bona nova, tot i que ella estava segura que aviat tindríem un bebè. Quan vaig anar per Nadal a Alemanya, vaig anar a la tomba i... també li vaig dir a cau d'orella...

chicas acabo de ver este post y al leeros me habeis hecho emocionar!!
todas las formas de decirlo a la familia son emotivas... pq es algo muy especial!!
tutuaia, me has tocado la vena sensible y has conseguido que se me caigan las lagrimas... yo hace 7 años q perdi a mi abuela y no me dejaron ni despedir de ella y ....
para mi era la persona mas importante de mi vida... incluso mas que mis padres, pq fue con ella con kien me crie! y el no poder decirselo el dia que me quede embarazada me duele mucho..... pero bueno!! hay que seguir para delante
molts tonets
todas las formas de decirlo a la familia son emotivas... pq es algo muy especial!!
tutuaia, me has tocado la vena sensible y has conseguido que se me caigan las lagrimas... yo hace 7 años q perdi a mi abuela y no me dejaron ni despedir de ella y ....
molts tonets
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













