Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
xamai02
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:47 am

EntradaAutor: xamai02 » dj. març 13, 2008 12:39 pm

Gràcies noies, Coviovi, una mica volia sentir això que tu em dius, perquè la veritat és que la gine em va deixar una mica amb l'ai al cor saps? per una banda ja tornem a tenir ganes de tornar-ho a provar i el cos després de què s'hagin acabat les pèrdues em diu que endavant i per altra banda però també penso només falta que realment sigui el definitiu i la cosa no anés bé i realment haguem d'esperar!!!! La veritat però és que no sé què podria passar!!! estic feta un embolic i amb unes ànsies després de tants i tants mesos de quedar-me embaraçada i que tot vagi bé!!!!! com vosaltres, és clar!!!! Em pregunto, arribarà mai aquest dia???
coviovi
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dj. març 13, 2008 12:43 pm

xamai02 ha escrit:Gràcies noies, Coviovi, una mica volia sentir això que tu em dius, perquè la veritat és que la gine em va deixar una mica amb l'ai al cor saps? per una banda ja tornem a tenir ganes de tornar-ho a provar i el cos després de què s'hagin acabat les pèrdues em diu que endavant i per altra banda però també penso només falta que realment sigui el definitiu i la cosa no anés bé i realment haguem d'esperar!!!! La veritat però és que no sé què podria passar!!! estic feta un embolic i amb unes ànsies després de tants i tants mesos de quedar-me embaraçada i que tot vagi bé!!!!! com vosaltres, és clar!!!! Em pregunto, arribarà mai aquest dia???

Ja ho veuras com si, dona, temps al temps!!!!!!!!! Realment, a mi em va dir que m'havia d'esperar, pero el dia que ja no tacava, que va ser crec que a l'endemà que m'ho confirmessin, el 22 de gener, ja ens vam posar!!!!!! Jo tenia ganes, i ell també, o sigui que mira. Si hagués estat el meu cos preparat, crec que m'hauria tornat a quedar, però de moment seguim intentant, que també és divertit.
xamai02
Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:47 am

EntradaAutor: xamai02 » dj. març 13, 2008 1:01 pm

No vull ser massa indiscreta, però és que entre indecisa i pessimista....vosaltres vau tenir relacions després de l'avortament dius, saps més o menys quants dies van passar per sentir-vos de nou amb ganes de recerca? gràcies de nou,
coviovi
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dj. març 13, 2008 1:05 pm

xamai02 ha escrit:No vull ser massa indiscreta, però és que entre indecisa i pessimista....vosaltres vau tenir relacions després de l'avortament dius, saps més o menys quants dies van passar per sentir-vos de nou amb ganes de recerca? gràcies de nou,

Jo crec que vaig trigar uns 15 dies o així......el que passa és que tenia una mica de por pensant: "el gine m'ha dit que m'esperi, jo aqui, fent warrerides......." Però se'm passava de seguida....jejeje.
EL millor de tot és que no li vam sentir el cor, perquè la primera eco ja em va dir que m'havia d'esperar dos setmanetes més no fós cas que tingués un ou buit, que al final és el que va passar......què hi farem, ja ho vaig posar en el seu moment, com a mínim, sé que la closca la sabem fer, ara ens falta el farcit!!!!!!!!
Vosaltres trigueu el que creieu convenient, cadascun és un mon, jo és que soc optimista depen de les situacions, i en auqesta ho he sigut. Ara, no sé com actuaria si em tronés a passar.
masana
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dl. set. 24, 2007 10:31 am
Ubicació: Malgrat de Mar

EntradaAutor: masana » dj. març 13, 2008 3:12 pm

Jo vaig tenir una avortament al novembre, la regla va tornar al 30 dies i al desembre ens vam possar a buscar i al febrer va arribar el positiu.
Quan acaba de passar es fa tot molt pesat i ho veus molt lluny, però quan et donguis compte ja tornaras a buscar i aviat tonaras a veure un positiu. Molts anims maca!!!!!
Imatge Imatge
Imatge
Imatge
16/01/2011 TE+
04/02/2011 Visita amb la llevadora
14/03/2011 1a ecografia 1er Trimestre
15/02/2011 Analitica 1er Trimestre
18/03/2011 Visita amb el ginecoleg
15/04/2011 Visita amb llevadora
10/05/2011 2ona Ecografia 2on Trimestre
22/09/2011 DPP
Cate
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dj. març 13, 2008 3:59 pm

Nosaltres ho vam fer al cap de dues setmanes ( era tb el temps mínim q ens havia dit el metge), després al cap d'una setmana ho vam fer i sense precausions ( vaig pensar q en un cicle normal de 28 dies ja havia passat l'ovulació), però resulta q la 1ª regla post-raspat va tardar 35 dies !!!! Quin patir, vinga a pensar , només falta q m'hi hagi quedat i al no esperar hagi d'anar malament.....tb llegia per aquí l'opinió de molta gent d que el cos és savi....o ho trobava encertat, però després el dimoniet darrera d'orella, aiaiai..... Uf, com ja et vaig comentar crec que cal fer el que diu el metge i sinó almenys deixar passar un cicle, per estar més tranquila.
MoniMoni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 4:16 pm
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: MoniMoni » dg. març 16, 2008 3:09 pm

Hola, noies,

Em sembla que ja ho vaig dir fa temps però ho torno a dir per els noies que han vingut desprès a aquest post....a mi em van dir que deixès esperar el cos a tenir dues regles, perquè l'úter ja hagi agafat la seva forma inical, desprès de l'abortament...no volgueu tenir tanta pressa, que si va malament el segon intent no us ho podreu treure del cap....jo al cap d'unes setmanes desprès del legrat vaig començar a tenir relacions, però amb preservatiu....

Us tinc que dir que vaig deixar passar dues regles (és veritat que es fa llarg, però és lo millor per a un futur embaraç...) i desprès em vaig quedar a la primera...

Molts ànims a totes!!!...........ja veureu que tot arriba, i el que heu de pensar és que si us heu quedat embarassades un cop, ho tornareu a fer, això significa que tant el vostre marit com volsaltres, sou fèrtils!!!! :pandi: :pandi:
Imatge
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dg. març 16, 2008 5:18 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mariah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dc. març 15, 2006 5:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mariah » dj. març 20, 2008 9:03 am

:ok:
Imatge
carbassona
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dj. març 20, 2008 11:39 am

Laucob, molt ànims nena, ja veuràs com aviat ens dones una sorpresa. I mira mentrestant a disfrutar jugant amb el teu home :-D :-D :-D :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
laucob

EntradaAutor: laucob » ds. abr. 05, 2008 6:08 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 04, 2025 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crispina
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dj. abr. 10, 2008 11:19 pm

Quina sort nena! Jo avui estic amb la primera regla despres de... i crec que començarem a buscar un altre vegada. No se si tinc por o alegria de poder tornar a començar :-())
laucob

EntradaAutor: laucob » dv. abr. 11, 2008 6:51 am

f
Crispina
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dl. abr. 14, 2008 9:08 pm

Mira com estarem que al final esperarem 2 warrys! Tenim por perque a principis de juny marxem i basta que em quedi i amb el viatge pasi una altre vegada... ara, es dur haver de fer servir condons quan estas desitjant un embaraç!
A veure si al juny tornem sent 3! :-())
I tu guapa, com et trobes??
sansa
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dv. abr. 18, 2008 7:18 pm

Hola a totes, jo vaig patir un avortament el passat dissabte, estava de 9+5, va ser un avortament incomplert i avui he tornat i encara tenia restes. M'han fet triar entre esperar-me una setmana més o fer-me el llegrat, no sabia que dir i he decidit esperar una setmana a veure que, si no he buidat m'hauran de fer llegrat. M'han dit que si es natural m'haure d'esperar 2 regles i si es llegrat 3 per poder posar-me a buscar. Tinc unes ganes que passi tot aquest temps... i tornar-lo a intentar, però a la vegada, estic cagadeta de por!!! bé, soposo que és normal, es molt recent.
Bé, espero que totes les que ho tornem a intentar ho aconseguim ben ràpid.
Petons
Imatge

Imatge
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dv. abr. 18, 2008 7:29 pm

Sansa em sap molt de greu. Ja veus q en som unes quantes que hem passat per això i ara estem embarassades!!
Es fa llarg quan penses en tot aquest temps, oi? És normal que tinguis una barreja entre por i ganes de posar-t'hi... a mi també em va passar, tot i que van guanyar les ganes, jeje.
Crec q fas ben fet d'esperar una setmana més a veure si ho pots acabar d'expulsar de manera natural, sempre és millor q una intervenció.
Ànims guapa!! neukiss-)
Imatge
Imatge
Piula
:: pantera
:: pantera
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dv. abr. 18, 2008 7:36 pm

Sansa bonica!
Jo no vaig poder triar i em van fer el legrat a 9+3, el gine em va dir que amb una regla en tenia prou per tornar-ho a intentar. Suposo que pq sóc molt jove, i em vaig recuperar molt ràpid de la intervenció.
Amb tot et vull dir que ara tot just m'ha vingut la 2a regla, i encara que en tenia molta il.lusió d'haver-me quedat de fet prefereixo que no hagi esta així. Com molt bé diuen moltes de les noies el cos és savi i la natura encara més.
T'envio molts ànims i forces!!! :ok:
cada dia que passis estaràs millor i amb més forces per tornar-hi!
Imatge
Imatge
Imatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm

EntradaAutor: Castanyeta » dv. abr. 18, 2008 7:37 pm

Sansa, quin greu!

jo també penso que fas bé d'esperar. Segurament el teu cos acabarà tot solet el que va començar fa uns dies.
A mi em van dir d'esperar 15 dies i em van donar hora per un dilluns a principis de novembre passat. I just el divendres anterior, només tres dies abans, va baixar tot de cop. Els metges em van dir que és millor que el cos faci net per si sol.

Hi ha un altre post que es deia "tres mesos d'espera després d'un avortament?" o algo així, que potser t'aniria bé llegir (a més d'aquest fil complet, que encara que diguin que 'mal de muchos, consuelo de tontos', alleuja bastant veure que no ets l'única a qui li ha passat aquesta putada tan grossa).

Molts ànims; que el temps passi depressa, que pugis girar full aviat i que d'aquí a no res tornis a estar embarassada! Una abraçada.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
nin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 9:04 am

EntradaAutor: nin » ds. abr. 19, 2008 10:46 am

Hola Sansa.
Sento molt el que t´ha passat i en aquets moments no serveixen gaire les paraules, a mi amb van fer un legrat perque jo tenia tota la bossa tancada i no savien si arrivaria a treure-ho tot , a mi amb van fer esperar dos regles les quals van venir al 28 dies. Pero cada metge es un mon.
Nomes dir-te que t´animis que demanis tot el consol que et faci falta i que treguia tot el que sents, el temps fa que tot passi no ho oblidaras mai pero no patiras el que pateixes ara ( t´ho dic jo que ja he passat per dos )
Molts petons i aqui estem totes pel que necesitis.
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: meri68 » ds. abr. 19, 2008 11:02 am

Ànims sansa, sembla que no però un parell de mesos passen volant, i ja t'hi podràs tornar a posar... jo no vaig esperar perque el vaig perdre de molt poc, i el meu cos no havia sofert gaire canvis... una abraçada molt forta, bonica[/b]
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::