Guanyadors Sorteig Pulsera :: Sant Jordi 08 :::

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Guanyadors Sorteig Pulsera :: Sant Jordi 08 :::

EntradaAutor: Toni » dl. abr. 28, 2008 2:13 pm

Es van enviar més de 2000 postals de www.postals.cat !!! moltes gràcies a tothom per la vostra participació !!!

i aquí teniu la llista dels guanyadors d'una pulsera exclusiva SocPetit by Torrents Gianni ( www.torrentsgianni.com ) ::

sol
arixev
.
elide
gblanch
patumaire
susanna
naylacris
nikka80
sucaro



Moltes Felicitats !!!


.- si us ha tocat envieu un email a gemma@creacions.com amb el vostre nick i la vostra direcció postal per fer-vos el enviament.

.- ó si voleu pasar per les nostra local, tindrem les pulseres aquesta setmana :ok:
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 15, 2008 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dl. abr. 28, 2008 2:20 pm

Moltes Felicitats!!!!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. abr. 28, 2008 2:33 pm

Ostres, estic emocionada, és la primera vegada que em toca alguna cosa!!! :-D

Moltíssimes gràcies!!!

:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar de l’usuari
Cabirola
:: tigre
:: tigre
Entrades: 790
Membre des de: dl. ago. 20, 2007 6:36 pm

EntradaAutor: Cabirola » dl. abr. 28, 2008 2:35 pm

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Felicitats a les guanyadores!!!

Toni, segona oportunitat el dia de la mare??? :-D :-D :-D :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 28, 2008 2:36 pm

UEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! es la primera vegada que em toca alguna cosa!!!! quina iluuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

merci Big Boss!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 28, 2008 2:41 pm

elide tia no et reconec amb aquest avatar!!!! :r)
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dl. abr. 28, 2008 2:42 pm

M'he fet un canvi de look :-D
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dl. abr. 28, 2008 2:59 pm

ESTOY EN EXTASIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D PER FIIIIIIIIII :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Avatar de l’usuari
arixev
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:30 pm

EntradaAutor: arixev » dl. abr. 28, 2008 3:12 pm

ostres que guai!!!!! es la primera vegada que em toca alguna cosa.
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
<a><img src="http://bd.lilypie.com/s6QIp2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
granotot
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dv. març 28, 2008 8:13 am

EntradaAutor: granotot » dl. abr. 28, 2008 3:25 pm

enhorabona a les guanyadores!!!
Nurieta ha escrit:Toni, segona oportunitat el dia de la mare??? :-D :-D :-D :-D

sí, sí!!!
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. abr. 28, 2008 3:44 pm

sol,arixev,.,elide,gblanch,patumaire,susanna,naylacris,nikka80,sucaro


Que beee! moltes felicitats a totes!!!!
Nurieta ha escrit:Toni, segona oportunitat el dia de la mare??? :-D :-D :-D :-D



SI volem mes oportunitats! el dia de la mare em va perfecte :-D :-D
Avatar de l’usuari
Susanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dl. abr. 28, 2008 4:35 pm

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa estic emocionada, crec que és la primera vegada que en toca res !!!
:koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala: :koala:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. abr. 28, 2008 5:12 pm

qué guay noies, me n'alegro per vosaltres!!!! a mi tb em passeu al sorteig del dia de la mare vale?????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. abr. 28, 2008 6:07 pm

Felicidades!!!!!!!!


Jo!!! pero a mi no me ha tocado!!!!!
Yo queria!!!!!!!
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Si alguna no lo quiere, ya sabeis, me la dais a mi!!
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dl. abr. 28, 2008 6:09 pm

POS VA A SER QUE NOOO..!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 28, 2008 6:10 pm

nonononononononoooooooooooo
es miiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaa .. mi tesooooooorooooooooooooooo :r)
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. abr. 28, 2008 6:39 pm

Que avariciosas!!!
Y si nos la turnamos, un mes cada una????
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » dl. abr. 28, 2008 6:55 pm

Noies moltes felicitats a les guanyadores.
M'apunto a l'opció del dia de la mare, tot i que no hi seré però ho intentaré d'alguna manera.
Va Toni porfi...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dl. abr. 28, 2008 7:17 pm

ANDAAAAAAAAAAAA MORENAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
YUPIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
OS PROMETO QUE AL VER EL TITULO DEL POST LE HE COMENTADO A MI MARIDO ESTARIA BIEN QUE ME HUBIERA TOCADO A MI Y RESULTA QUE VA Y ME HA TOCADOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!QUE GUAYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FELICIDADES COMPAÑERAS!!!!!!!!!!!!
GRACIAS CHICAS A LAS QUE NOS HABEIS FELICITADO!!!!!!!!!!!! :ok:
GRACIAS TONI Y GEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: VOY A ENVIAROS UN MAIL AHORA MISMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-.:·::
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. abr. 28, 2008 7:48 pm

Aix que ilusión me ha hecho muchas gracias de verdad!!! Mira que llevo tiempo participando en sorteos y antes en el GN y nunca me habia tocado nada, aix muchas gracias mira este es vuestro regalito por mi futura maternidad!!!

Muchas felicidades al resto de ganadoras!!! Susanna gracias por avisarme no me habia dado cuenta.

Ya os he enviado el correo.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::