Guanyadors Sorteig Pulsera :: Sant Jordi 08 :::

Novetats, notícies, normes del forum...
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dl. abr. 28, 2008 8:14 pm

eyyyyyyyy, a mi tambien me ha tocado!!!!! gracias nayla por avisarme!! que guayyyyyyyyyyyy
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. abr. 28, 2008 8:15 pm

FELICITATS A TOTES! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

JO M'APUNTO A LO DEL DIA DE LA MARE! :globus:
JA ENS POSAREU UNA FOTO PER VEURE-LA o-o:)
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. abr. 28, 2008 8:20 pm

Enhorabona a totes nenes!!!!!!!!!!

Kiti, guapa, no pateixis que ja te'n faig una amb "scubidu" (com cony s'escriu??) que no serà tan frashion, però serà amb tooooot el meu amor......
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dl. abr. 28, 2008 8:29 pm

felicidades a todas las demas ganadoras!!!!!
como es la pulsera????
acabo de enviar los datos!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esquirol
:: poltre
:: poltre
Entrades: 635
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 9:45 am

EntradaAutor: esquirol » dl. abr. 28, 2008 8:55 pm

Ostras jo no m´havia enterat d´aquest sorteig!!!

Moltes felicitats a les guanyadores!!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi:

a veure si la propera participo! :ok:
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. abr. 28, 2008 9:30 pm

ohhh! Pukeko, que guay!!! cuando era jovencita llevaba pulseras de esas!!!
Bueeeeno, vaaaa, que la disfruteis mucho!!! A mi si tengo suerte la próxima vez
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dt. abr. 29, 2008 6:43 am

les postals del dia de la mare ja están online .. però no en tinc més pulseres per sortejar..

www.postals.cat

Imatge

Imatge


www.postals.cat
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. abr. 29, 2008 7:49 am

[size=24]FELICITATS A LES GUANYADOREEEEESSS!!![/size] >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

<img src="http://resderes/an1cCud002B0004MjRkfDE3NjU1NWRhfEVsIFBvbCB0cmV1cuAgZWwgY2FwIGVu.gif">
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FRACRIS
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 4:55 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. abr. 29, 2008 10:01 am

FELICITATS A LAS GUANYADORES!!

A mi m'ha tocat peró participant a través del GUINA NUPCIAL!!

A veure com son las pulseras, je je, ja tinc ganas de veure-la. :pandi:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 29, 2008 12:27 pm

Toni que fareu l'enviament a través de missatger? Jo si em dius que divendres les teniu jo em passo a buscar-les que Jaume te festa i em pot portar en cotxe a recollir-la, ja li vaig comentar a la Gemma per e-mail.

Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Patumaire
:: tigre
:: tigre
Entrades: 777
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:50 pm
Ubicació: Berga

EntradaAutor: Patumaire » dt. abr. 29, 2008 3:38 pm

Oooooooooooole, moltes gràcies!!!!! I mira que mai em toca res.....
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. abr. 29, 2008 4:05 pm

Muchas felicidades aix que ganas de ver como es la pulsera!!!
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 29, 2008 6:40 pm

Felicitats a les guanyadores!
Avatar de l’usuari
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dt. abr. 29, 2008 8:08 pm

ostres!!! felicitats a totes!!! jo no me'n vaig assabentar d'aquest concurs!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dc. abr. 30, 2008 8:51 am

Como solo fue el dia de Sant Jordi, no es como otros que si que estás más dia con la oportunidad de participar.
Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. maig 06, 2008 6:56 am

Noies heu rebut resposta de la Gemma o del Toni comentant alguna cosa de la pulsera? Es que yo vaig enviar l'e-mail i no he rebut cap resposta.

Petons

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Patumaire
:: tigre
:: tigre
Entrades: 777
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:50 pm
Ubicació: Berga

EntradaAutor: Patumaire » dt. maig 06, 2008 7:06 am

No, res de res. Jo també vaig enviar mail.
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dt. maig 06, 2008 3:36 pm

NOMES TENIEM QUE DONAR EL NOSTRE NOM I DIRECCIÓ,NO? VULL DIR QUE ARA TOCA ESPERAR A REBRE'L OI? ;-)
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. maig 06, 2008 3:58 pm

Supongo que si porque no han dicho nada más y todas enviamos el mail con los datos y no nos han dicho nada, supongo que lo enviarán quizás por correo certificado no sé.
Yo incluso comenté que si las tenian en el despacho me podia pasar a buscarla y no me contestaron.

Besos

En meses:
Imatge

Semanas y cuanto falta:
<img src="http://lilypie.com/pic/080301/iCnj.jpg" alt="Lilypie Embarazada Pic" width="92" height="80" border="0"><img src="http://bd.lilypie.com/MAjxp1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Cristina y Jaume
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dt. maig 06, 2008 9:16 pm

Naylacris ha escrit:Supongo que si porque no han dicho nada más y todas enviamos el mail con los datos y no nos han dicho nada, supongo que lo enviarán quizás por correo certificado no sé.
Yo incluso comenté que si las tenian en el despacho me podia pasar a buscarla y no me contestaron.

kiss kiss



...paciència kiss kiss que ja les tenim a l'oficina i la Gemma ja ha comprat els sobres per fer l'enviament :ok:

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::