Com anunciareu la bona nova als avis?

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dl. jul. 17, 2006 8:00 am

Veig que es van quedar de pedra amb la sorpresa, i el teu pare que no atinava amb el regal, pobret, deuria pensar a veure si posava la pota. Ara a disfrutar de l'embaràs amb la familia. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dl. jul. 17, 2006 8:07 am

Xiara!!!!!! que guai que és, oi? el més bó son les cares de la familia, sembla que no s'ho creuen del tot, oi? els meus sogres es van pensar que feiem conya!!!!!! :-D
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dl. jul. 17, 2006 9:05 am

Ah! Mentre sopàvem va trucar el meu cosí que es va casar un mes abans que nosaltres i el meu pare ja no es va pas poder aguantar la notícia i li va dir... Esava tb molt content, però suposo que aixó li farà més pressió a ells per part de la família !!! :-D

Amb aixó vull dir que el meu pare ja li fa molt ilu i no crec que tardi gaire a escampar-ho !!!

I demà al migdia ve el pare d'en David a dinar, i tb li donarem la notícia !!!
A ell li direm tal qual, a part de que no hi tenim tanta relació, no li vindrà pas tant de nou, pq ja és avi !!!

:ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dl. jul. 17, 2006 11:45 am

ké guay xiara!

ya está hecho!! :ok:
Avatar de l’usuari
tutuaia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 12:53 pm

EntradaAutor: tutuaia » dl. jul. 17, 2006 1:47 pm

Que bé Xiara! Quina ilusió donar una notícia com aquesta oi?
ImatgeImatgeImatgeImatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dl. jul. 17, 2006 2:45 pm

Que bé Xiara! Encara ho deuen estar païnt... Que guai! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. jul. 17, 2006 4:46 pm

>.-<: >.-<: Molt bé Xiara! Ara a casa ja ho saben i salten d'alegria! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
tutuaia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 12:53 pm

EntradaAutor: tutuaia » dt. jul. 18, 2006 8:56 am

Dons jo hon vaig dir ja fa algunes setmanes als pares, sogres i germans per les dues bandes. Però va ser donar la notícia i prou.
I ahir.....finalmet....vam comunicar la notícia a l'Arnau.
Primer li vaig ensenyar les seves ecografies, que ja havia vist en altres ocasions. I després li vaig ensenyar les d'ara i li vam dir que eren les fotos d'un bebé que estava creixent a la panxa de la mama i que seria el seu germanet.
Bé, després de quedar amb una carona de no se què passa, em ve fer les preguntes de rigor.
Perquè hi ha un bebé a la teva panxa? Com s'hi ha ficat? I el pots vestir?
I ja no en va fer més cas. Bé, suposo que ho ha d'anar asimilant. De fet ja fa uns dies que em va preguntar si m'estava creixent un nen a la panxa i li vaig deir que no. Em vaig quedar tant sorpresa....Suposo que va sentir algun comentari i el va fer rumiar. I això que sembla que escolti...
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dt. jul. 18, 2006 9:07 am

Tutu, tb és molt emocionant aixó que expliques de l'Arnau !!!
:ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dv. set. 01, 2006 10:39 pm

Hola!
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 08, 2008 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » ds. set. 02, 2006 8:11 am

Nena, que m'has emocionat i tot, mira que m'ha costata aguantar la llagrimeta, estic a la feina i no és plan.
Imatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » ds. set. 02, 2006 9:42 am

Doncs si, molt emocionant Ailec !!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dg. set. 03, 2006 1:35 pm

Ei tutu, com va :-()) ? I l'Arnau com ho porta?

Ailec,però quina emoció,noia! :p-)
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dg. set. 03, 2006 4:46 pm

Ei, Sandra, com et va amb la Joana? Ha crescut molt? I tu, com estàs? :--/) :--/) :--/) :--/) :--/) :--/)
Imatge
Bede
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. juny 05, 2006 2:07 am
Ubicació: Entre Badalona i Mataró

EntradaAutor: Bede » dg. set. 03, 2006 6:49 pm

Ailec ho he llegit en una altre post. Bé només et volia dir que moltes felicitats wapa !!!! :p-) :p-) :p-) M'has fet emocionar !!!! s'ha m'ha entel·lat la vista !!!! Quin moments més emotius :ok:


ImatgeImatgeImatge
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dg. set. 03, 2006 9:02 pm

Gràcies Bede! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::