Pastís de Bolquers
- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
Pastís de Bolquers
Hola noies...fa unes setmanes vaig veure per internet gent que fa pastissos de bolquers per regalar a les mamis i als seus bebitos...
Doncs com que d'aquí molt poquet seré tieta, he fet una per regalar-li a la meva cunyada, al meu germà i al Víctor....
Us deixo una foto...a veure si us agrada...jo crec q per ser la primera vegada que en faig una, no m'ha quedat molt malament, no?
Encara falten uns detallets i embolicar-la amb paper transparent...

Doncs com que d'aquí molt poquet seré tieta, he fet una per regalar-li a la meva cunyada, al meu germà i al Víctor....
Us deixo una foto...a veure si us agrada...jo crec q per ser la primera vegada que en faig una, no m'ha quedat molt malament, no?
Encara falten uns detallets i embolicar-la amb paper transparent...

Quina passada!!!! És super original i t'ha quedat fantàstic!!!
Ei i els pitets amb els dies de la setmana en català els has brodat tu o d'on els has tret? És que sempre els havia vist amb anglès o castellà!
Ei littleif!!!
Tinc una foto del meu fill que s'asemlba molt a la del teu avatar. Quan devia tenir un mes o dos també li vaig fer una foto aixñi en el mirall d'un cuc que tenim! M'ha fet molta gràcia!
Ei i els pitets amb els dies de la setmana en català els has brodat tu o d'on els has tret? És que sempre els havia vist amb anglès o castellà!
Ei littleif!!!
Tinc una foto del meu fill que s'asemlba molt a la del teu avatar. Quan devia tenir un mes o dos també li vaig fer una foto aixñi en el mirall d'un cuc que tenim! M'ha fet molta gràcia!
- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carbassona
- :: girafa