e
laucob ha escrit:tinc un gran dubte algu m'el sap solucionar?
tinc dret acabar de disfrutar la baixa maternal o m'he de reincorporar ja a la feina?
se que pensareu que aixo no te sentit pero en te molt donat que segons la informacio que tinc nomes tinc dret a disfrutar les 6 setmanes posteriors despres del part i la veritat ganes de treballar no entinc gaires. i si el nen no hagues fet el viatje dintre d'aquest periode tendria d'anar a currar als 2 dies com marca la llei, doncs no se pero jo no vull veure menuts als 2 dies de perdre el meu petit.
algu ho sap.
.
Laucob reina... els meus cunyats van perdre el fill 3 dies despres de neixer. No sé si va ser baixa maternal o no, pero sé que va estar de baixa el temps que va necessitar.
Si no es baixa maternal, segur que el metge de capçalera no tindrà cap inconvenient a fer-te una baixa per qualsevol altre cosa.... tu tranquila. Informa-te'n pero sino fes a buscar la baixa per "malaltia" ningú et jutjarà per res.
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 10, 2025 2:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
No puc deixar de dir-te que ets un exemple a seguir.
Tant de bo, la ferida es tanqui aviadet, perque així no us fassi molt mal, encara que el sentiment el portaras sempre!
Crec que ets la persona més tendra i dolça que he sentit mai, i penso que la més forta que he conegut (tot i que no ha estat en persona, sento que ja et coneixo).
Sigues feliç tal i com dius, que el teu angelet pensa mai us deixarà desamparats, tens una llum que et guiarà per sempre!!!
Un super petonàs!!!!!!!!!!
Tant de bo, la ferida es tanqui aviadet, perque així no us fassi molt mal, encara que el sentiment el portaras sempre!
Crec que ets la persona més tendra i dolça que he sentit mai, i penso que la més forta que he conegut (tot i que no ha estat en persona, sento que ja et coneixo).
Sigues feliç tal i com dius, que el teu angelet pensa mai us deixarà desamparats, tens una llum que et guiarà per sempre!!!
Un super petonàs!!!!!!!!!!
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 10, 2025 2:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |