FIV a Sant Pau, compartim experiències??

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: candela15 » dt. oct. 14, 2008 9:19 pm

Hola,
doncs això, m'agradaria compartir experiències amb noies que hagin fet FIV o IA a Sant Pau. Jo només tinc elogis, doncs ja disfruto de la meua nena al primer intent de FIV-ICSI.

Espero els vostres comentaris.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dt. oct. 14, 2008 9:51 pm

Hola Candela15,
jo vaig provar una primera FIV el novembre passat a Sant Pau sense èxit. Després, vaig passar per una operació ginecològica i ara hi tornaré. Estic animada, encara que no m'ho pinten fàcil. Jo també en tinc d'elogis i alguna queixa, és clar. Ja en parlarem!
Felicitats per la teva nena, m'agrada saber que les tècniques de reproducció assistida funcionen!
Avatar de l’usuari
maia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
Contacta:

HOLA!!!

EntradaAutor: maia » dt. oct. 14, 2008 10:07 pm

Jo em vaig fer la primera IA A SANT PAU el 20-21 de setembre.Creia que amb un 15% de possibilitats no m'hi quedaria però el resultat m'ha donat positiu i el dimecres 22 tinc la primera eco de confirmació d'embaràs. Estic encantada amb l 'equip mèdic.
Avatar de l’usuari
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: candela15 » dc. oct. 15, 2008 4:03 pm

Hey Maia, enhorabona guapa, me'n alegro molt.
A mi em van tractar força bé, encara que no va ser gens fàcil, ja us aniré contant...
Tant la punció com la transfer m'ho va fer el dr. Parés, però no tinc queixa de cap metge de tot l'equip. De totes maneres se de gent que no ha quedat massa contenta, hi ha de tot.
Molts ànims Electra que segur que ho aconssegueixes aquest cop.
Fins aviat,
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
manu23
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dj. oct. 16, 2008 7:09 pm

Hola guapes,

Jo les 4 IA les he fet al Tauli de Sabadell i ara el 21/11 tinc la 1ª visita a St Pau, porto totes les proves de Sabadell ja que m'ha derivat directament.

Una pregunta em podeu fer cinc centims que com va???, la primera visitia i despres??

Gracies.

MOLTES FELICITATS MAIA!!!!!!!
Avatar de l’usuari
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dj. oct. 16, 2008 9:33 pm

Jo t'explico la meva experiència: jo anava derivada pel meu ginecòleg i el primer dia em van demanar una sèrie de proves (en el teu cas si les portes, tot es deu accelerar més). En funció dels resultats decideixen la tècnica de RA que proposen. En el meu cas em van recomenar anar a FIV directament, i em van proposar un protocol específic de FIV. Normalment planifiquen a tres mesos vista, és a dir que et programen tres mesos per endavant... Habitualment et donen primer alguna medicació per parar l'ovulació espontània, quan portes un temps amb ella, et fan una analítica i una eco i si ho veuen clar es passa a l'estimulació ovàrica i et fan analítica i eco cada dos dies. Quan sembla que hi ha prous folicles i prou madurs es programa la punció i dos o tres dies després la transferència de l'embrió/embrions.
Espero haver-te ajudat.
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » dv. oct. 17, 2008 11:57 am

hola a totes !!!!
SÓC NOVA EN AQUEST FORO,I AL VEURE AQUEST POST DEL SANT PAU,M´HE DECIDIT A ESCRIURE...
CREC QUE EM FARAN LA MEVA 1ª FIV AL SANT PAU PEL GENER MÉS O MENYS...JO JA TINC TOTES LES PROVES FETES, I ARA NOMÉS FALTA EL MEU MARIT.TÉ VISITA A LA PUIGVERT EL DIA 13 DE NOVEMBRE.
SABEU QUAN TRIGA DESDE LA PRIMERA VISITA D´ELLS, FINS QUE COMENCES A PUNXAR-TE ??
GRÀCIES A TOTES PER LLEGIR-ME...
UN PETÓ.
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...

ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Avatar de l’usuari
Llum
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:30 pm

EntradaAutor: Llum » dv. oct. 17, 2008 12:07 pm

GORETTI ha escrit:hola a totes !!!!
SÓC NOVA EN AQUEST FORO,I AL VEURE AQUEST POST DEL SANT PAU,M´HE DECIDIT A ESCRIURE...
CREC QUE EM FARAN LA MEVA 1ª FIV AL SANT PAU PEL GENER MÉS O MENYS...JO JA TINC TOTES LES PROVES FETES, I ARA NOMÉS FALTA EL MEU MARIT.TÉ VISITA A LA PUIGVERT EL DIA 13 DE NOVEMBRE.
SABEU QUAN TRIGA DESDE LA PRIMERA VISITA D´ELLS, FINS QUE COMENCES A PUNXAR-TE ??
GRÀCIES A TOTES PER LLEGIR-ME...
UN PETÓ.


Hola Goretti,

I quan de temps has tardat desde la primera visita a quan et comencen el tractament? jo tinc entes que estas en llista de espera d´un any desde la primera visita.

Anna
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » dv. oct. 17, 2008 12:24 pm

EL MEU CAS ÉS BASTANT MÉS COMPLICAT QUE TOT...

COMENÇARÉ FIV PRE LA SS, PERÒ JA ME HE FET DUES PER LA PRIVADA...

US RESUMEIXO UNA MICA...

TINC ENDOMETRIOSI ,I JA PORTO DUES OPERACIONS ( ÉS A DIR, DUES CESÀRIES...).
L´ANY PASSAT, AL JULIOL, EM VAIG FER LA MEVA PRIMERA FIV, AMB EL MILLOR DELS RESULTATS : ++++++++++++++++++.
I LA PRIMERA ECO VA FER-NOS ENCARA MÉS FELIÇOS : EMBARÀS GEMELAR !!!!...NO ENS HO PODÍEM CREURE : 5 ANYS DE " BÚSQUEDA" DE NENS PER FI ARRIBAVEN A LA META...
EM VAIG QUEDAR EMBARASSADA DE DUES NENES ...LES MEVES NENES...
TOT L´EMBARÀS VA ANAR MOLT BÉ, FINS QUE QUAN ESTAVA DE 28 SETMANES, I JUSTAMENT EL DIA DEL MEU CUMPLE ( 2 DE GENER DE 2008), EM VAIG POSAR DE PART...VAN NÈIXER EL DIA 3, AMB UN PES DE 930 GR. CADASCUNA...
VAN PASSAR ELS DOS DIES DE PERILL EXTREM, I HO VAN SUPERAR...PERÒ, LA PITJOR DE LAS COSES VA PASSAR: EL DIA 10 DE GENER, ENS DEIXAVA LA BLANCA...I AL DIA SEGÜENT, L´11 DE GENER, LA ONA VA " MARXAR" A REUNIR-SE AMB LA SEVA GERMANA...PER SEMPRE...JUNTES UN ALTRE COP...
DESPRÉS DE 6 MESOS DE MORIR EN VIDA, EM VAN FER LA SEGONA FIV, AMB CONGELATS QUE ENCARA EM QUEDAVEN...
RESULTAT :+++++++++++++++++...
ALEGRIA PENA ??? DE TOT...PREÒ UN ALTRE COP VA DURAR POC...VAIG TENIR UN AVORTAMENT ESPONTANI A LES 7 SETMANES...
I AQUESTA ÉS LA MEVA " TRISTE" VIDA...DE MOMENT...
ÉS PER AIXÓ QUE EL MEU TRACTE AL SANT PAU ÉS " PREFERENT", I NOMÉS HE HAGUT D´ESPERAR UNS 4 MESOS, MÉS ARA UN PARELL MÉS O AIXÍ, M´HA DIT EL GINE...
PER CERT !!!, SI ALGUNA ESTEU AMB EL DR. BORDÀS,US FELICITO!!!...PER MÍ, ÉS EL MEU " SANT " PARTICULAR...ELL ÉS QUI VA LOGRAR EL MEU EMBARÀS ELS DOS COPS...
SENTO EL "ROTLLO" QUE US HE SOLTAT, PERÒ A VEGADES NECESSITO DESFOGAR-ME UNA MICA...
GRÀCIES PER LLEGIR-HO.
PETONS...
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...



ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Avatar de l’usuari
Nica
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: Nica » dv. oct. 17, 2008 1:18 pm

Goretti em sap molt de greu, i després ens queixem nosaltres, peró quan veig una cosa així penso que de vegades som egoistes i només veiem lo nostre.

Ho sento, peró no sempre és pot tenir tant mala sort i potser aquesta vegada és la teva.

M'agrada que no deixes d'intentar-ho i m'animes a mi a lluitar.

Gràcies
Avatar de l’usuari
electra
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dv. oct. 17, 2008 9:13 pm

Goretti, no puc ni imaginar-me el teu dolor... sento pel que has hagut de passat i admiro el teu coratge i ganes de mirar endavant...
Què dir-te del dr. Bordàs? Sento gratitud cap a ell, penso que es pren el treball amb molta rigurositat i acostuma a encertar-la...
De fet el conec molt poc. La primera FIV la vaig portar bàsicament amb el dr. Parés i la dra. Saiz, tot molt correcte i bé. Però ara, a portes de la segona FIV, m'ha atés el dr. Bordàs i tot i que han aparegut problemes inesperats m'ha donat un bon pronòstic de la situació. Si tot va bé començo l'estimulació ovàrica a principis de Novembre.
Acostumen a planificar la FIV en funció de la regla, si ets molt regular, fan els seus càlculs i et diuen quan has de començar amb anticonceptius o procrin i planifiquen la primera eco i analítica per passar a l'estimulació ovàrica. Entre procrin i gonal, per exemple han d'haver passar com a mínim 15 dies, si són més no passa res. Acostumen a tenir bastant ull planificant, jo al principi no ho entenia, però es veu que es coneixen els nostres cicles a la perfecció, perquè en mi encerten les dades perfectament.
Per cert, Goretti, m'agradaria saber on t'ha atés el dr. Bordàs, és a dir, on treballa, apart de St. Pau. Hem pensat que si aquesta vegada no ens funcionés, ho intentaríem una vegada més (si no ens ho pinten massa malament) per privat. I aquest dr. ens ha agradat molt. Si no vols contestar-me en públic t'agrairia em fessis arribar un missatge privat.

Ànims. Potser serem companyes de camí. Els meus millors desitjos per a tu i per a totes.
Avatar de l’usuari
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: candela15 » dl. oct. 20, 2008 8:40 pm

Hola,

Goretti, ho sento molt, i puc fer-me una idea del que has passat, doncs jo també he perdut el meu primer fill, el qual va arribar aneixer a les 41 setmanes però tenia una cardiopatia congènita i no va superar el post-operatori, tot plegat va ser una experiència molt horrorosa, vam estar amb ell 46 dies a la UCI i el final ja us podeu imaginar. Aquest embaràs va ser espontani, més bé un miracle, però la sort no ens va acompanyar gaire. Tot just fa dos anys de tot això.
Per sort ja haviem encetat tot el procés de les proves de fertilitat, i poc despres de passar per tot el calvari del primer fill, ens vam proposar fer-nos la FIV al Sant Pau. De fet, si el nen hagués viscut, es portaria dos anys amb la nena. Jo també porto dues cessàries, i si algun dia ens decidim en anar a buscar els congelats i em quedo embarassada, també m'haurien de fer una tercera cessària, però ja veurem, ara de moment estic molt ocupada amb la nena. No perdis els ànims, tot anirà bé i aconsseguiràs ser mare, t'ho asseguro.

Molta sort a totes, ens trobem aquí contant les nostres vivències.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Informació temps a San Pau????

EntradaAutor: Kora » dt. oct. 21, 2008 4:36 pm

Hola Xicotes de Sant Pau!

La setmana passada vaig anar al meu gine de la SS i em va donar un volant per Sant Pau, que després la noia que esta al mostrador m'ho va enviar per fax, em va comentar que més o menys trigaran 1 mes 1/2 en trucar per donar hora 1a Visita. Suposo que després a la visita et demanen totes les proves que tinguis i si cal alguna més, després a la llista de espera....

M'agradaria sapiguer com funciona tot aixó dels temps d'espera?, com he vist que vosaltres ja esteu en tractaments.


Moltes gràcies!
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » dl. oct. 27, 2008 9:02 pm

GRÀCIES PELS VOSTRES ÀNIMS ,NICA, ELECTRA,CANDELA...GRÀCIES...

ELECTRA, EL DR.BORDÀS, TÉ UNA CONSULTA PARTICULAR AL CARRER CASP, I A MÉS, ELL TREBALLA AMB UNIÓ AMB LA CLÍNICA DE FERTILITAT " FERTILAB"...( SI VOLS SABER MÉS, LO QUE SIGUI, ENVIAM UN PRIVAT,¿OK?).

CANDELA,¿ ÉS MOLT DUR OI TOT AIXÓ QUÉ ENS HA TOCAT ? MARE MEVA, SI JO EN UNA SETMANA VAIG PATIR TANT, NO M´IMAGINO VOSALTRES EN 45 DIES...UFFFF !!!!...PERÒ, PER SORT,I ENCARA QUE MAI ÉS UNA SUBSTITUCIÓ DEL TEU PRIMER FILL,TENS LA TEVA NENA, QUE SUPOSO DEU OMPLIRTE GAIRABÉ QÜASI TOTS ELS RECONETS QUE ET VA DEIXAR D´OMPLIR EL TEU NEN...TANT DE BÓ JO TINGUÉS AQUESTA SORT...PERÒ, DE MOMENT, CONTINUEM ENDEVANT AMB LA FIV...

UN PETÓ MOLT GRAN I AFECTUÓS A TOTES...I , MOLTA SORT !!!!
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...



ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Avatar de l’usuari
manu23
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » ds. nov. 22, 2008 11:47 am

Hola nenes!!!!

Fa molt que no entro pero fins avui no he tingut l'ordinador..., ahir vaig anar a la 1a visita a St Pau, i com que les proves que portavem eren del 2005-2006, ens les fan repetir totes, es a dir ens han dit que uns 6 mesos fins tenir tots els resultats i + o - un any de llista d'espera per fer la 1a FIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Pero bueno que hi farem esperar i seguint amb la nostra vida de moment..., el que si ens va dir el metge es que es 1 any desde ahir que ens posava ja en llista d'espera, encar que no tinguessim els resultats de les proves.

Un peto
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » ds. nov. 22, 2008 10:54 pm

HOLA A TOTES !!!!

DONCS NOSALTRES TENIM LA DARRERA VISITA JA ( ESPERO), AVANS DE COMENÇAR FIV, EL DIA 17 DE DESEMBRE...I ESPEREM QUE AQUELL DIA ENS DIGUIN JA QUAN COMENCEM A " PUNXAR-NOS" I TOT AIXÓ...

US ENVIO UN PETÓ MOLT GRAN, I CONTINUEM EN CONTACTE.

MOLTA SORT A TOTESSSSSSSSSSSSS !!!!
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...



ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Avatar de l’usuari
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: candela15 » dg. gen. 25, 2009 3:42 pm

Hola noies,
he estat un temps desconnectada perque he estat fora i no tenia internet. Com van aquestos tractaments??
Aneu posant-me al dia.
Petons i sort,
ImatgeImatge
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: GORETTI » dg. gen. 25, 2009 6:29 pm

HOLA NOIES !!..
VAIG ANAR AL SANT PAU AL DESEMBRE, COM TOCAVA, PERÒ LES NOTÍCIES NO VAN SER MOLT BONES : FAREM LA FIV DE CARA A SETMANA SANTA...
IMAGINEU-VOS COM ENS VAM SENTIR !!! QUANT DE TEMPS MÉS HAUREM D´ESPERAR ??...PERÒ BÉ, ENS VAM TORNAR A RESSIGNAR...
PERÒ, L´ALTRE DIA VAIG TENIR DOLOR A L´OVARI, I VAIG ANAR AL GINE QUE EM PORTA AL SANT PAU, PERÒ A LA SEVA CONSULTA PRIVADA.EM VA DIR QUE TORNO A TENIR ENDOMETRIOSI, UN QUIST DE 3,5 CM...I AIXÓ NOMÉS EN UNA REGLA, JA QUE AL NOVEMBRE EN LA ECO DEL SANT PAU ESTAVA TOT SUPER NET...AIXÍ QUE VAM PREGUNTAR-LI SI AMB AQUELL QUIST ES PODIA FER FIV, I ENS VA DIR QUE SÍ...LLAVORS, AQUELLA MATEIXA NIT ( EL DILLUNS 19 DE GENER), VAIG COEMNÇAR A PUNXAR-ME PROCRIN...
AIXÍ QUE, NOIES, AL FINAL JA HE COMENÇAT LA MEVE FIV, PERÒ UN ALTRE COP DE " PAGANINI"...PORTO JA 6 PUNXADES, I ENCARA FALTEN MOLTES MÉS...SI TOT VA BÉ,I EL MEU "ALIEN" NO CREIX DURANT LA ESTIMULACIÓ, CAP A FINAL DE FEBRER SERÀ LA MEVA TRANSFERÈNCIA...
JA US ANIRÉ CONTANT...
UN PETÓ, I NO DEIXEU MAI DE LLUITAR...
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...



ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Avatar de l’usuari
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: candela15 » dl. gen. 26, 2009 1:06 pm

Hola Goretti,

et desitjo molta sort en aquesta nova FIV.
Per cert, quin ginecòleg privat tens?? Tinc curiositat perque conec tot l'equip de reproducció assistida del Sant Pau.
A mi em va fer tant la punció com la transferència el dr. Parés, i estic encantada amb ell perque ja tinc la meva nena amb mi. Una altra amiga té 3 nens de 2 FIV i en el seu cas el "pare" de les criatures va ser el dr. Bordas.

Ja em diràs. Molta sort.
ImatgeImatge
GORETTI
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??

EntradaAutor: GORETTI » dl. gen. 26, 2009 9:02 pm

GRÀCIES CANDELA, MOLTES GRÀCIES...

QUAN LES MEVES NENES VAN NÈIXER,( LA ONA I LA BLANCA, QUE MALAURADAMENT VAN NÈIXER MOLT MÉS AVIAT DEL QUE TOCAVA I NOMÉS VAN VIURE UNA SETMANETA), EL SEU " PARE ", VA SER EL DR. BORDÀS.
I ARA, TORNARÀ A SER ELL UN ALTRE COP...
JO NO SÓC CREIENT, PERÓ, AL DR.BORDÀS L´ANOMENO " EL MEU SANT PARTICULAR"...
JO TAMBÉ TINC UNA AMIGA QUE TÉ 2 FILLS DE UNA FIV AMB ELL...UNA ALTRE QUE AL MARÇ EN TINDRÀ UNA NENA, TAMBÉ D´ELL...I UNA ALTRE AMIGA, QUE AL MARÇ EN TINDRÀ, NI MÉS NI MENYS, 3 FILLS...TAMBÉ FRUIT DEL NOSTRE SANT PARTICULAR...
HE SENTIT PARLAR DEL DR. PARÈS, PERÒ, NO EL CONEC...
UN PETÓ MOLT GRAN, I TANT DE BÓ TINGUI SORT AQUESTA VEGADA...
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...



ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::