AGRUPACIÓ MUTUA FATAL

Experiències i pors del moment més desitjat.

tremendindebu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 7:13 pm

AGRUPACIÓ MUTUA FATAL

EntradaAutor: tremendindebu » dv. oct. 17, 2008 7:18 pm

El passat dia 16/09/08 vaig tenir una filla a la Clínica Corachán de Barcelona, a través una pòlissa subscrita amb la mútua Agrupació Mútua.
Se suposava que l'embaràs i part ens estava inclòs a tal pòlissa, però aquell mateix dia, van trucar personalment a la meva esposa per comunicar-li el contrari.
Resulta que el desembre ens havíem canviat des d'una altra mútua i la comercial que ens va atendre "M.A.G.D. " a l'oficina de Cornellà, ens va assegurar verbalment i per escrit que tal pòlissa cobria el part sense carències.
Ens va dir que ens l'enviaria per correu i no li va preguntar a la meva dona ni per les seves malalties. Tal documentació mai no ens va arribar.
La broma ens ha costat de moment més de 2.600 euros, a falta de pagar la doctora que ens va atendre. Això si, ells ens continuen cobrant la mensualitat.
Els he enviat un munt de correus, m'he reunit amb el Director de la central de Barcelona i aquest li ha passat el mort al servei d'Atenció al Client, el qual no ens dóna la raó i ens envia al Defensor del Soci, el qual no ens diu res.
Per tot això, us recomano a tots que us apunteu a Agrupació Mútua, donen un gran servei.
Avatar de l’usuari
Vilma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dv. oct. 17, 2008 11:30 pm

Ostres quin mal rotllo!!!!!!!!!!!
MOLTES FELICITATS PERÒ PER LA VOSTRA PETITA PRINCESA!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. oct. 18, 2008 7:40 am

Enhorabona pel naixement del vostre <:-< ;-)

Doncs jo porto 9 anys amb AGRUPACIÓ MÚTUA i també he de dir que mai he tingut cap problema, tot el contrari, n'estic encantada. De fet tenia una pòlisa i al venir la comercial perquè el meu home se l'ampliés i sortir el tema que era mestra i tenia el pagament delegat, ella mateixa em va explicar que hi havia descomptes.

L'altre dia vaig trucar per confirmar que el doctor que em porta l'embaràs entra per la meva pòlisa il'hospotal on atén els parts i em van dir que cap problema.

Em sap greu el que us ha passat, però també volia donar l'altra experiència amb la mateixa mútua. ;-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » ds. oct. 18, 2008 9:14 am

doncs jo, tinc molt mala experiència amb agrupaciò mutua.

Vaig estar un any visquen a fora, i com que agrupaciò mutua no tenia servei en aquell pais, vam fer una baixa temporal, o algo així.
I quan vam tornar, no m'atenien d'un problema de salut que va sorgir, perque deien que m'havia sortit durant aquest temps d'exedència... tot i que m'havien assegurat que no hi hauria cap problema ni cap periode de carencia.
Per la meva experiència, les mutues van molt bé mentre no tens res serio, justament al contrari que la seguretat social, que sol ser un desastre, pero quan hi ha un problema , responen molt ràpid.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » ds. oct. 18, 2008 10:12 am

Ostres, ´
Justament em volia canviar jo ara a Agrupació Mutua, desprès de 10 anys amb Winterthur...

Tb volia comenta'ls-hi que no em canvio si tinc carències...ja que porto 10 anys amb mútua..i acabo de parir. Però Winterthur és molt cara i ara durant l'embaràs i el part m'ha donat problemes. (ni l'hospital ni el gine han pogut cobrar encara ?-) )
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bimba24
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. oct. 16, 2008 1:31 pm

20% dct

EntradaAutor: Bimba24 » ds. oct. 18, 2008 2:56 pm

Holes, a mi em van trucar l'altre dia per oferirme un dct, per tant si m'apuntava ara em sortia a 38 euros per sempre més i a més sense pasar tarjeta, és a dir, passant-la, però sense cobrarnos per visita!! No se si darrera hi ha alguna cosa més, però bueno. Ah, abans de quedar-te embarassada has d'haver estat al menys 3 mesos amb ells, és a dir quan pareixis en total han d'haver passat 12 mesos.

Encara no tindré fills, ja que hem de estar moltmillor economicament, però a partir de l'any que ve començarem en seriu!!!!!!!
Un petonàs al nas
Avatar de l’usuari
Calongina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

EntradaAutor: Calongina » ds. oct. 18, 2008 6:20 pm

Hola, tremendindebu (té tela el nom que us heu posat, eh!)
Quina injustícia!
Heu parlat amb l'oficina d'atenció al consumidor? O amb el síndic de greuges? Jo crec que en algun d'aquests organismes us han de poder ajudar/orientar una mica. Costa molt tractar amb aquesta gent, ells tenen molta informació, i nosaltres molt poca. Potser en aquests llocs que et dic poden fer d'intermediaris.
Bé, és una idea.
Sort!
Calongina
Avatar de l’usuari
merce
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dt. oct. 21, 2008 7:28 am

Ostres, nosaltres som d'agrupació mútua i n'estem molt contents, no hem tingut cap problema. Tot el contrari, mai has de demanar cap autorització.

Em sap greu el què us ha passat.
tremendindebu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 7:13 pm

AGRUPACIÓ MUTUA FATAL

EntradaAutor: tremendindebu » dt. oct. 21, 2008 6:43 pm

Hola a tots.
Ja fa cinc setmanes que va nèixer l´Alba i seguim esperant respostes.
He enviat tres e-mails al Defensor del Soci d´Agrupació Mútua els dies 6, 9 i 12 d´octubre, li he entregat una carta manuscrita personalment, però no he obtingut resposta per part seva.
Això si, ahir dilluns a primera hora vaig rebre un e-mail del Servei d´Atenció al Client on em diuen que el Defensor està fent el seguiment del cas i que ja ens donarà el seu parer.
Casualment, dissabte passat vam parlar amb tres comercials de la mútua que aquests dies es troben al centre comercial Alcampo de Sant Boi i que van resultar ser precisament de l´oficina de Cornellà.
El que elles no saben es que portaba una grabadora al damunt i que no se com, però s´em va posar en marxa sense adonar-me.
Ens va dir que la carència per cobrir un part es d´un més des de que t´apuntes; que la seva companya, la senyora que ens va fer la pòlissa realment havia perdut a la seva filla i que la seva neta havia tingut problemes amb la nostra actual mútua i anterior de la meva dona i que estaba molt resentida amb la mateixa; que el Defensor del Soci ens hauria d´haber contestat ja; que la meva senyora ja estaba embaraçada quan va contractar la pòlissa el dia 27/12/2007 i que per tant no ens cobria el part; que alguna vegada ja han fet escrits similars al que tenim nosaltres referent a que la pòlissa ens cobreix el part.
Ho tenim tot grabat, per error, però grabat i ben grabat.
En fi, seguirem lluitant i us mantindrem informats.
Per cert, ja hem contactat amb associacions de consumidors, i ens animen a denunciar-ho, però nosaltres ho volem resoldre sense haber d´anar a judici.

Molts petonets als petits.
sita78
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:05 pm

AGRUPACIÓ MUTUA FATAL

EntradaAutor: sita78 » dc. oct. 22, 2008 6:18 pm

No us preocupeu. Tinc la idea que podem anar plegats a judici, perque a vosaltres també us han fet molt de mal.
Hem de denunciar aquestes actituds tan radicals i fora de lloc d´aquesta mútua de lladres.
Petons
sita78
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:05 pm

AGRUPACIÓ MUTUA FATAL

EntradaAutor: sita78 » dv. oct. 31, 2008 4:25 pm

Hola nois.
Després de parlar amb vosaltres i explicar-vos com a anat el nostre cas no entenc com esteu tant desanimats i dieu que voleu borrar-vos de la mútua.
Penseu que en aquest cas perdreu tots els drets que us amparen i no podreu reclamar els diners.
Espero que finalment no ho feu i que els denuncieu.
No tenen dret a fer-vos això.
No se si encara no us ha respost el defensor del soci de la mútua, però teniu dret a que ho faci ja.
Repeteixo que els heu de denunciar abans dedonar-vos de baixa si ho feu.
Molts records i petons nois.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::