experiencies a l'hospital de terrassa
experiencies a l'hospital de terrassa
hola a tots i totes
se que ja hi ha un post que es diu aixi, pero esta col.locat en l'apartat d'altres temes i penso que aqui hi pot haver mes respostes.
M'agradaria que si teniu experiencies o coneixeu a algu que hagi tingut el seu part a l'hospital de terrassa expliqueu com li va anar i si es cert que tens habitacio individual etc.
moltes gracies
se que ja hi ha un post que es diu aixi, pero esta col.locat en l'apartat d'altres temes i penso que aqui hi pot haver mes respostes.
M'agradaria que si teniu experiencies o coneixeu a algu que hagi tingut el seu part a l'hospital de terrassa expliqueu com li va anar i si es cert que tens habitacio individual etc.
moltes gracies
Jo vaig tenir la nena al hospital de terrassa i la veritat és que vaig quedar super contenta. L'hospital en si es molt nou, las habitacions son molt amplies i si, son individuals; el personal molt agradable...en general molt molt be, clar, que jo vaig tenir la nena fa 8 anys...Peró no crec que hagi canviat gaire
A mi també m'interessa aquest post!! A mi em toca ara al febrer tenir el nen al Hospital de Terrassa, tot i la meva casa estar a 5 minuts caminat de l'Hospital Mutua de Terrassa.
El que he escoltat que al Hospital de Terrassa tens habitacions individuals, però l'única pega és que les dutxes són comunitaries, però no ho sé del tot cert
El que he escoltat que al Hospital de Terrassa tens habitacions individuals, però l'única pega és que les dutxes són comunitaries, però no ho sé del tot cert

jo vaig parir el maig en l'hospital de Terrassa i també visc a 5 minuts de la mutua!!
La meva experiencia també va ser força positiva. Vaig tenir un part moooolt llarg unes 24 hores i finalment va sortir per fòrceps, però en tot moment vaig estar molt ben atesa.
les habitacions com dieu són individuals i molt grans, hi ha un sofa llit i un lavabo, les dutxes són comunitàries però estan força bé, la meva habitació estava just davant de les dutxes i m'anava molt bé, no vaig coincidir massa amb les altres mares, gairebé tots els dies em vaig dutxar sola.
Si tens algun altre dubte ja ho saps
La meva experiencia també va ser força positiva. Vaig tenir un part moooolt llarg unes 24 hores i finalment va sortir per fòrceps, però en tot moment vaig estar molt ben atesa.
les habitacions com dieu són individuals i molt grans, hi ha un sofa llit i un lavabo, les dutxes són comunitàries però estan força bé, la meva habitació estava just davant de les dutxes i m'anava molt bé, no vaig coincidir massa amb les altres mares, gairebé tots els dies em vaig dutxar sola.
Si tens algun altre dubte ja ho saps
Re: experiencies a l'hospital de terrassa
Hola un altre dubte sobre l'hospital de terrassa?
Que tal el tema de la lactancia a planta t'ajuden o has de preguntar tu, etc?
gracies
Que tal el tema de la lactancia a planta t'ajuden o has de preguntar tu, etc?
gracies
En principi a l'hospital de Terrassa són prolactància, però has d'anar força darrera de les infermeres, hi havien infermeres molt atentes i altres que no estaven massa per tu,et deien quatre coses i marxaven. Tu has de ser pesada si cal, perquè si no preguntes donen per fet que tu ja t'espabiles, però a la que truques de seguida tenies una infermera al teu costat.
gracies txell78 per l'informació.
et van donar algun tipus de llista del que havies de portar a l'hospital?
gracies altre cop
et van donar algun tipus de llista del que havies de portar a l'hospital?
gracies altre cop
Per la sala de parts et demanen:
2 bolquers, 1 bolcall o tovallola, 1 pinta, sabó del bebe, crema hidratant, 1 esponja natural, 1 batista, 1 samarreta de cotó, 1 jersei, 1 pantaló, i 1 uns mitjons, i 1 calces pel bebe (ranita).
Per l'estada a l'hospital et demanen pel bebé: 1 paquet de bolquers,1 esponja natural, una palangana petita, 2 bolcalls o tovalloles (arrullos), 3 batistes, 3 samarretes de cotó, 3 calces, 3 parells de mitjons, 3 jerseis, 3 pantalons (demanen de 2 peces per poder curar-li millor el melic les inferemeres), i em penso que no em deixo res més. Per la mare 3 camisoles, discs de lactància, calces de paper, neceser per dutxar-se i tal...
2 bolquers, 1 bolcall o tovallola, 1 pinta, sabó del bebe, crema hidratant, 1 esponja natural, 1 batista, 1 samarreta de cotó, 1 jersei, 1 pantaló, i 1 uns mitjons, i 1 calces pel bebe (ranita).
Per l'estada a l'hospital et demanen pel bebé: 1 paquet de bolquers,1 esponja natural, una palangana petita, 2 bolcalls o tovalloles (arrullos), 3 batistes, 3 samarretes de cotó, 3 calces, 3 parells de mitjons, 3 jerseis, 3 pantalons (demanen de 2 peces per poder curar-li millor el melic les inferemeres), i em penso que no em deixo res més. Per la mare 3 camisoles, discs de lactància, calces de paper, neceser per dutxar-se i tal...
gracies pilar una informacio molt util.
Hola de nou!
tinc mes preguntes...
De les que vau tenir el part a l'Hospital de terrassa hi ha alguna que fes el curs de preparacio al part al cap de sant llatzer de Terrassa?
Que tal es? us va servir? amb qui i vau anar? si pot anar sola? Tot el que vulgueu explicar m'interessa.
Moltes gracies per endevant
tinc mes preguntes...
De les que vau tenir el part a l'Hospital de terrassa hi ha alguna que fes el curs de preparacio al part al cap de sant llatzer de Terrassa?
Que tal es? us va servir? amb qui i vau anar? si pot anar sola? Tot el que vulgueu explicar m'interessa.
Moltes gracies per endevant
Puc-puc!! Jo he fet el curset de preparació al part a Sant Llatzer!!! Només són 5 classes i pots anar sola. Jo vaig faltar a les classes de lactancia pq em trobava malament, i a la de cures del nadó però pq vaig estar ingressada tota la nit a l'hospital i al matí no estava per anar enlloc.... No està malament, però tampoc és per tirar cohets, la veritat...... l'únic bo és q hi ha un dia que quedeu a l'hospital i allà t'ensenyen per on has d'entrar i que has de fer quan et possis de part. T'ensenyen la sala de dilatació, la sala de parts, les habitacions de planta, etc.... està força bé això però la resta tampoc mata gaire...
estic d'acord amb la pilar, jo tambe vaig fer les classes a sant llatzer, i no mata, però està bé anar-hi, només són 5 classes: una és presentació i et diuen el que necesites per l'hospital, un altre dia parlen del part, un altra de la lactància un dia vas a l'hospital a fer la visita i l'últim vam parlar amb una infermera de pediatria on es comenta les vacunes, les primeres cures... Jo el vaig trobar molt curt, i el dia de l'explicació del part va venir una altra llevadora que ho va explicar molt escuet. La llevadora que ens va fer el curs es deia Alícia
moltes gracies per les vostres respostes ara ja tinc una idea del que farem!!!!
txell78 o pilar reocordeu a quin mes de l'embaraç vau fer el curs de pre-part, es que a mi m'han dit que el tinc que fer a finals d'abril i faltaran 2 mesos encara no per anar de part i no se si es molt just.
moltes gracies altre cop
moltes gracies altre cop
Jo vaig començar les classes prepart després de Reis, i he donat a llum ara. L'última classe va ser el 12 de febrer, i jo el 16 de febrer donava a llum!
Pilar enhorabona!!!!!!!!!
i moltes gracies per la resposta ja veig que aixo de les classes es a prop del part eh?
Per cert com et va anar tot? . I felicitats altre cop!!!!!!!!
i moltes gracies per la resposta ja veig que aixo de les classes es a prop del part eh?
Per cert com et va anar tot? . I felicitats altre cop!!!!!!!!

Pilar que tal l'experiencia del part a l'hospital de terrassa? algun consell per les "novates"
gracies
gracies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |