Necessiteu ensenyar-los a dormir?

Els hàbits de dormir.
goblien
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

Necessiteu ensenyar-los a dormir?

EntradaAutor: goblien » dv. ago. 28, 2009 2:06 pm

Hola noies, obro aquest post doncs potser a alguna mami li farà servei.

Us comento que jo tinc una peque de 7 mesos que fins fa un mes dormia amb nosaltres al llit i només es podia dormir amb el pit. La veritat es que estavem encantats, doncs ens agradava molt dormir amb ella i no ens feia res, fins que va començar a reclamar-me per dormir i no podia deixar-la sola.
Tafanejant per internet vaig descobrir un métode molt bó per ensenyar-los a dormir solets, no es un Stivill, no els has de deixar plorar en cap moment.
En tres dies l'Emma ja dormia a la seva habitació al seu llitet, la posavem a dormir a les 9 de la nit i a les 9 i quart com a molt molt tard ja era dormida, i dormia ella soleta sense necessitar que li fessim res.
Ara amb les dents s'ha trasbalsat un xic, però tot i així en 4 minutets està dormint i nosaltres sopant i gaudint d'una estoneta tranquils, que també cal.
El métode es el de la Tracy Hogg, podeu descobrir mes d'ella per internet o bé amb el seu llibre "Guia para tener unos bebés tranquilos y felices", si algú vol saber un xic mes, ja sabeu, aquí estaré per ajudar a qui calgui, com varen fer amb mi.
Doncs uns nens independents i feliços per dormir equivalen a uns papis mes feliços i descansats i després tot va rodat.
Una abraçada!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: Necessiteu ensenyar-los a dormir?

EntradaAutor: Bombolla » dv. ago. 28, 2009 2:13 pm

Hola Goblien!
Que ens podries explicar, encara que sigui breument en què consisteix aquest mètode?
Nosaltres fins fa un mes s'adormia aviat i sense problemes, però de llavors a ara li costa moltíssim agafar el son, i només ho pot fer amb mi o al cotxet.
Gràcies!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. ago. 28, 2009 2:45 pm

SÍ!! a mi també m'interessa molt!!!! que no sabem com fer-nos-ho!!!!

moltes gràcies!!! i felicitats per aquesta mica més de tranquilitat... que si que cal sí!!!!! :ok:
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

EntradaAutor: ardid » dv. ago. 28, 2009 3:50 pm

Jo també vull saber més detalls!
ardid l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
goblien

EntradaAutor: goblien » dv. ago. 28, 2009 7:31 pm

Bé.... us he de dir que soc força nova amb el tema, que hi ha gent que coneix molt la filosofia "Tracy", es tot un món que jo desconeixía i malauradament s'en parla molt i molt poc, pel contrari técniques mes traumátiques son... acceptades i cobertes de publicitat. Per això mateix m'he animat a que mes gent conegui aquest métode.

El métode per dormir de la Tracy y per tenir nens feliços i tranquils com el seu llibre diu, es basa en varies coses, es complexe d'explicar i per això us recomano llegir el llibre, però us faré cinc cèntims i ajudaré si voleu a posar-ho en práctica. Consta d'instaurar una rutina flexible EASY i d'ensenyar a dormir sols als petits mitjançant la técnica AGAFAR-DEIXAR.

El mes important es la rutina, una rutina estructurada li dona al nen estavilitat i seguretat, i per tant podrem reconèixer abans que pasa i perque pasa. L'estructura diaria la basa en un acrónim molt sencill. "E.A.S.Y." E: eat (dinar), A: activity (activitat), S: sleep (dormir) y Y: you (temps per tu).

Depenent de l'edat del nen aquesta rutina durarà 3, 4, o 5 hores però mai tindrà horari, ja que els nens no es poden regir a horaris.

Si apliquem aquest ordre diari, el nen no asociarà el dormir amb el dinar, per tant el distribuirem així:
E: dinar relaxadament sense preses.
A: activitat ja sigui pasejar, canviar el bolquer, jugar.... quelcom que no sigui menjar abans de dormir.
S: dormir amb la técnica que us explicaré mes avall.
Y: mentre ell dorm es temps per tú, aprofital, es igual d'important.

Si apliquem aquesta rutina el bebé estará predisposat per dormir quan toqui i será mes facil ensenyar-lo a dormir. Es molt important el tema de les migdiades, doncs si no fan les que corresponen a la nit estaran tan cansats que no dormiran bé, costarà molt o es desvetllaran.

Ara bé, si el bebé no sap dormir sol, está acostumat a que el pasejeu, li doneu pit per dormir, l'agafeu en braços o cualsevol "apoyo" que no sigui relaxar-se ell sol necessitareu "ensenyar-lo" a relaxar-se sol i dormir solet. Com? Amb la técnica AGAFAR-DEIXAR.

Aquesta técnica fa que el nen se senti consolat, NO EL DEIXAREM PLORAR, no se sentirà abandonat, i no s'acostumarà als braços.
En que consisteix? dediqueu uns minuts a relaxar al bebé abans d'anar a dormir, FEU SEMPRE EL MATEIX A LES MITGDIADES TAMBÉ, fins que aprengui a dormir solet.

Un cop relaxat li dieu que va a dormir i el poseu al seu llitet en completa foscor i sense estimuls visuals, segurament plorará, si ho fa, l'agafeu en braços per calmar-lo, però sense valancejar-lo ni acunar-lo. De seguida que s'hagi calmat i ni un segon mes el torneu a deixar al llitet. Deixeu-lo! no us quedeu a mig camí si plora.
Si plora un cop deixat al llit, l'agafeu i torneu a fer el mateix. I així tantes vegades com calgui fins que al final se us relaxi al llitet faci mitja volta i s'adormi.
No deixeu que s'adormi en braços. No el tingueu en braços mes de 2 minuts pels mes grans de 6 mesos i mes de 4 pels petits.
Les primeres vegades us hi estareu molta estona, jo la primera vaig tardar una hora, i el segon cop només 7 minuts!!!!!!!!!
Funciona! Realment funciona, sigueu pacients no us poseu nerviosos i veureu que ho aconseguireu. Sobretot no forceu mai a un nen a estar en braços, si ell no vol el deixeu al llitet, i sobretot respecteu el seu caracter. S'ha de sentir estimat i comprés.

Si teniu dubtes aquí em tindreu, espero haber sigut prou clara, ara no tinc mes temps pero estaré per aquí per ajudar-vos en el que calgui. Se que us sortiran molts dubtes i que pensareu que amb el fostre fill/a no funcionarà, jo només puc dir-vos que jo pensava el mateix i que per provar-ho no perdia res ja que no es un métode on els petits ho passin malament.
Penseu que la manera que te el vostre fill de dir-vos "que feu papes? així no es com feiem per dormir abans...." es plorant, així que no patiu si ho paseu malament els primers cops, es normal, penseu que els vostres fills estan amb vosaltres que no estan sols i sobretot que no els heu de deixar plorar.

Anims a tots!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. ago. 28, 2009 8:27 pm

molt interessant :ok:

em podries mirar, si tens el llibre, com és el títol en anglès? segur que a la contraportada o al primer full ho posa.... El buscaré aquí :ok: merci!!!!
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dv. ago. 28, 2009 11:39 pm

Ei! Jo m'he llegit el llibre i em va agradar forc,a...
Goblien, que be que en 3 dies ja ho heu aplicat i funiona!

jo vaig estar uns dies observant i anotant que feia la Hana (si no m'ho apunto se m'obliden les vegades que fem pit, l'estona, les dormides...perque cada dia ho veig tot igual! :-D :-D ) fins que vam establir una rutina. Posar-la a dormir no ens costa, en 10-15 minuts ja esta, i ho fa soleta, pero de vegades se'ns passa "el umbral" i es quan costa mes!

El problema que tinc ara, i no se si es per les dents que li sortiran dintre de poc, es que es deperta molt sovint per la nit... unes 9 veigades... (si , si, he tornat als apunts...)abans feia tirades de 3-4 hores, i ara es cada 1-2 hores...a veure si a poc a poc se sol.luciona...

De metodes no seguim ben be cap, pero hem tret idees i consells de la Tracy Hogg i ara m'estic fullejant l'Elisabeth Pantley (http://www.amazon.co.uk/gp/reader/00713 ... eader-link) i crec que es complementen be les dues...

acabo de trobar aquesta web:
http://www.babywhisperer.com/babywhisperer.html
i aquest es el llibre de la tracy Hogg:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/imag ... 320&sr=1-1

perdoneu que sigui en angles...es que jo el llibre el vaig treure de la biblioteca d'aqui i el cercador el tinc en angles... ;-) ;-) ;-)
Irina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 30, 2009 12:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
goblien

EntradaAutor: goblien » ds. ago. 29, 2009 11:17 am

Hola Irina!

No em dius cuants mesos te la Hana, però l'Emma està passant pel mateix, de dormir tota la nit ara es desperta cada hora.
Has de veure que no li estiguin sortint les dents o que no hagi fet un pas evolutiu com posar-se dreta, o començar a gatejar.
Quan fan un pas evolutiu els hi agrada tant que volen practicar a totes hores, i en quant a les dentetes jo el que faig es que li donc Homeopatia abans d'anar a dormir i al no ser un medicament estic mes tranquila i sembla que a ella l'ajuda a dormir millor.

Ara bé, el mes important es que sàpiguen dormir sols, i veig que ja ho aconseguiu, que esdespertin mes o menys a la nit.... pot ser per moltes coses, si has llegit el llibre de la Tracy sabràs que has de fer servir sempre l'agafar-deixar, i en poques nits ho sol.lucionaràs.
Amb l'Emma també m'havia d'apuntar en una llibreta les rutines i sobretot a quina hora es despertava de nit per identificar si era de forma erràtica, es a dir per costum, o per gana. I em va funcionar! Jo tonta de mi pensava que sempre tenia gana! ajajjajaja.

En fi... va bé saber que hi ha mes gent que coneix la Tracy i que li està funcionant. Prova d'observar-la molt bé, si està entre els 7 i els 9 mesos, cualsevol canvi pot alterar els patrons de son. Segur que l'observes molt i trobaràs el motiu.

Jo per internet he trobat el llibre en PDF, no es LA GUIA, però es "EL SECRETO DE TENER BEBES TRANQUILOS Y FELICES", la diferència es que la guia te molts casos reals i tracta mes problemes de son fins als tres anys, però l'esencia de la rutina i d'ensenyar a dormir la trobareu aquí:

http://books.google.es/books?id=m9EMCZt ... q=&f=false

Anims a totes!

ImatgeImatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » ds. ago. 29, 2009 12:52 pm

I si encara que l'agafis en braços plora, què fas? No el pots bressolar? La meva filla hi ha moments que encara que l'agafis es posa histèrica.
I si quan la deixes al llit ella s'agafa als barrots del llitet i es posa de peu, o es posa a jugar amb les mans o la pipa, què fas?
I si no plora i només es queixa?

Uf, és que tinc tantes preguntes!!!
Imatge
Imatge

Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » ds. ago. 29, 2009 1:02 pm

Hola noies!!!!
Jo també he llegit el llibre de la Tracy Hogg i la Melinda Blau, i la veritat és que ens ha estat força útil. L'Eloi s'adormia sol al seu bressol, i dormia d'una tirada fins les 7/8 del matí. Però ara portem un parell de mesos que estem estancats, li costa molt adormir-se perquè se li ha ajuntat tot: està amb les dents que no pot... tot ho mossega, també tirem d'homeopatia. I per altra banda, va aprendre a gatejar i a posar-se dret!!!! Per tant, encara que tingui moltíssima son, tal i com el posem al bressol gateja fins les baranes i es posa de peu desenes de vegades fins que s'adorm, acaba esgotat!!!! això si, té uns bíceps!!! jajaja, cada cop ho fa menys, però vam passar unes setmanes que era desesperant, no plorava ni es queixava, i realment tenia son, però es posava dret una vegada i una altre potser durant una hora i mitja! ara ja sembla que està passant la moda... és veritat que tot són fases, i ens hem de carregar de paciència!!
Ànims i petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
goblien

EntradaAutor: goblien » ds. ago. 29, 2009 1:15 pm

Bombolla;
al principi al agafar-la segurament no es relaxarà, però després d'algunes vegades veuràs com deseguida busca els teus braços i es calma.
Pensa que si la bressoles això es pot convertir en un "apoyo", un apoyo es cualsevol cosa que el bebé no pot fer per si mateix, com caminar pel passadir en braços, bressolar-se.... posar-se sol un xumet... un xumet es un apoyo sempre que ell no pugui dormir sense ell o no se'l pugui tornar a posar sol.
La finalitat d'ensenyar-los a dormir sense "apoyos" es que a mig de la nit si es desperten siguin capaços de dormir-se sense necessitar-nos.
Si l'acostumem al pit per dormir, a bressolar-los... en el fons no els estem ensenyant a dormir sols.

La meva filla era imposible de relaxar sense pit, al pincipi va ser dur perque no es relaxava, jo comptava fins 120 (dos minuts) i la deixava.

Si es queixa o juga o es mou la deixes doncs es la manera que tenen de buscar la son, en canvi si plora el que fa es cridar-te i dir-te "mama necesssito ajuda", llavors l'agafes i la deixes al segon de calmar-se o pel contrari quan hagi estat un màxim de 2 minuts en braços.

Quan ja s'aixequen, en comptes d'agafar-los també es fa amb "tumbar-los", s'aixequen i els tumbes, i així.... i si ploren .. els agafeu.
Sempre se'ls hi ha de dir que fem, "carinyo anem a dormir, estàs cansat i has de dormir un xic" sembla uqe no però entenen moltíssim!

Espero haver resolt dubtes.

ImatgeImatge
goblien

EntradaAutor: goblien » ds. ago. 29, 2009 1:20 pm

Hola Irina80!

Ainsss a mi també m'està començant a passar, però per sort l'Emma només es posa dreta quan ja té prou de dormir, imagino que tinc els dies comptats i em passarà com a tu que tindrà tantes ganes que ho farà a totes hores.

Aquests canvis evolutius ens fan trontollar les nits! Una abraçada! m'alegro de coneixer una altre amiga de la Tracy.

ImatgeImatge
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » ds. ago. 29, 2009 2:35 pm

Hola!

Doncs la Hana te poc mes de 5 mesos, i crec que es el que dius tu Goblien, passa per una d'aquestes etapes...ja comenc,a amb les dents i tambe ha comenc,at a seure i a aguantar-se quasi sola...

Aquesta setmana hem acabat una mica caotics perque hem marxat dos dies a fora i no podiem seguir les rutines de les migdiades, i tambe estem canviant mobles, bla bla...a veure si avui podem tornar a la normalitat, prenent apunts i anar deixant menys estona al pit i als brac,os durant la nit...

Crec que tornare a la biblio i agafare un altra vegada el llibre de la T.Hogg i fare algunes fotocopies d'alguns paragrafs...

Ja anireu dient com us va!!! :ok: :ok: :ok:

(per fi hi ha un post on no s'anomena ni l'Estivill ni el Gonzalez!!! :-D :-D :-D )
goblien

EntradaAutor: goblien » ds. ago. 29, 2009 3:21 pm

Hola Irina;

Doncs segurament sigui això, a aquests petits els canvis no els van gaire bé. A veure si quan torneu a la normalitat s'estavilitza un xic la Hana, observala molt i ja saps si necessites un cop de mà ja saps on som.

Jo ja us anire explicant com va amb l'Emma doncs sembla que tots passem pel mateix camí i va bé saber que als demés també els passen les mateixes coses, així ens anem donant un cop de mà.

:lleo:

ImatgeImatge
jotxell
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 7:29 am

EntradaAutor: jotxell » ds. ago. 29, 2009 5:57 pm

hola Goblien...
la meva nena té quasi 5 mesos i no s'adorm mai sola, ni de nit ni de dia... alguuunes vegades s'ha clapat al cotxe, tampoc sempre...ni al cotxet res de res...
quan té son comença a cridar, es toca els ulls, es grata l'orella i quan ja no pot més comença a plorar...
intento avançar-me a tot això i i l'adormo a coll o al pit durant la nit... però si es desperta i no té la teta comença el xou...

el xumet no el vol ni veure... si li dóno quan està tan enfadada encara s'enfada més... jo no la deixo plorar, però és que quan l'aixeco per bressolar-la continua plorant i em penso que amb 4 minuts continuarà plorant i quan la deixo perquè em sembla que es calma encara s'enfada més i tornem-hi...
Imatge
Imatge
goblien

EntradaAutor: goblien » ds. ago. 29, 2009 7:36 pm

Hola guapa!

Ara, amb 5 mesos es un molt bon moment per ensenyar-la a dormir, jo vaig començar amb 6 i mig i ja em va costar un xic.
La teva petita quan es grata els ulls, l'orella i s'estira ja està MASSA cansada, has d'observarla molt i veuràs que mostra senyals de son un xic abans. Quan la mirada li quedi perduda, quan obri i tanqui repetidament els ulls.... si la vas observant cada cop ho captaràs abans. A mi em pasava com a tu, jo creia que quan es gratava els ullets era que tenia son, i realment era que ja estava molt i molt cansada.

Si vols posar en práctica el mètode, t'aconsello que primer la relaxis, li cantis a l'habitació, li facis un massatge.... quelcom que la faci desconectar un xic. Tot seguit la poses a dormir i si al agafar-la no s'et relaxa (com a mi em pasava, doncs el pit enganxa molt) la tornes a deixar i aixi vas fent, veuràs que quan l'hagis deixat-agafat unes quantes vegades, cada nen necessita el seu temps, et buscarà i en braços es relaxarà.
Això sol pasar els primers cops, desprès ja aprenen a relaxar-se en braços (pero no l'aguantis mes de 2 minuts o 3 la teva nena ja es grandeta i s'acostumaria). La meva nena el primer dia va quedar afónica doncs la pobre plorava per reclamar el pit ja que era l'únic que coneixia.

Pensa que al agafar-la l'estas calmant i consolant, que es normal que plori la primera vegada doncs NO SAP relaxar-se sense pit. Si ella no està acostumada al xumet... no li ajudarà que li donguis, sobretot no la forcis.

Si vols probar-ho has de ser pacient i conscient del que comporta, no li pots fer el métode un dia i a l'altre donar-li pit o la confondràs i se sentirà perduda i no sabrà que es el que ha de fer. Si vols posar-ho en práctica es millor a l'hora de la migdiada doncs així al vespre et costarà menys i ella no està tan cansada.

També us explicaré le métode per allargar les migdiades que va molt bé per si les fan curtes, ja que no descansen i a la nit els costa mes dormir. La teva nena per la seva edat, hauria de fer dues migdiades llarges, d'una hora i mitja cadascuna.

Si les migdiades no les fan bé, estan tan cansats que a la nit no poden agafar la son.

Espero haver-te ajudat. Si tens algun dubte ja saps on soc.

ImatgeImatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » ds. ago. 29, 2009 8:04 pm

Ostres Goblien.
Perdona per preguntar tant, però com diuen per aquí dalt per fi hi ha algun post que no parli de l'Estivill ni en Carlos González (per mi els extrems no són bons).
T'expicaré el nostre cas a veure si ens pots donar algun consell.
La nostra filla Ona té 8 mesos. Fins fa prop d'un més i mig la nostra rutina era: bany+ teta o bibe de cereals estirades al llit i llavors ella s'arraulia prop meu i s'adormia. Quan estava dormida la posava al seu llitet. Durant la nit es despertava 1 o 2 cops per menjar.
Però des de fa un més i mig que li costa moltíssim agafar el son, tant a la nit com migdiades. Poc a poc es va posant nerviosa i es mou molt, i com més es mou més nerviosa es posa. Es frega els ulls, aixeca el cul,fa croquetes, es posa a 4 grapes i ara també es posa dreta agafada als barrots del llitet. Hem provat d'adormir-la al nostre llit com sempre, posar-la al seu llitet o braços...però res funciona. Es posa molt i molt nerviosa. I les migdiades igual, a més les migdiades duren com a molt 3/4!
Durant la nit s'aixeca un cop, però crec que és per gana ja que primer em demana pit i després encara reclama biberó i se'n pren 120ml.
A mi el què em sap greu és veure que per ella anar dormir és un suplici i lluita per no adormir-se.
Si em puguéssis ajudar una mica t'estaria molt i molt agraïda! :ok:
Gràcies per endavant.
Imatge
Imatge

goblien

EntradaAutor: goblien » dg. ago. 30, 2009 9:10 am

Hola Bombolla;

Bé... crec que el que li passa a la teva petita es el normal de l'edat i un conjunt d'habits a l'hora d'anar a dormir poc adecuats, al meu parer clar.
A aquesta edat, descobreixen moltes coses, posar-se drets, jugar, etc... i aixó els desperta moltes ganes de practicar a totes hores. Si ella no para de posar-se dreta, a cuatre grapes i demés segurament sigui per això.

Ara bé, pel que em dius es posa nerviosa es frega els ulls i es mou com si no acabés de trobar el forat per dormir, no?
Jo crec que el que li passa es que quan la porteu a dormir ja està molt cansada i segurament sigui pel fet de no fer bé les migdiades.
El cicle de la son d'un bebé d'uns 8 mesos canvia per pasar a la son profunda cap als 45 minuts de dormir-se. (la meva filla també era un rellotge per despertar-se, no durava mes de 45). I si no els ensenyem a dormir sols sense cap "apoyo" no sabran pasar d'un cicle a un altre.

Hi ha un métode per allargar les migdiades que et podria anar bé, a l'edat de la teva nena pensa que amb dos migdiades d'hora i mitja hauria d'anar bé, però cada bebé es un món, observa-la molt i pren atenció a si amb dos migdiades d'hora i mitja li costa mes dormir, o encara se la veu cansada cap al final de la tarda, així podràs adaptar-ho.

Per allargar les migdiades, quan la posis a dormir, posa't un cronómetre on puguis controlar el temps que porta dormint. Si cada dia es desperta als 45 minuts, quan faci 40 que dorm entra a la seva habitació i espera que faci indicis de despertar-se, quan vegis que es velluga, posa-li la ma a sobre per tal que et noti i es relaxi per tornar a dormir. Al principi et costarà però amb el temps cada cop posaràs la mà menys temps o amb menys força, i ella soleta sabrà pasar d'un cicle a un altre de la son.
Si amb això no ho aconsegueixes, pren atenció a una cosa, si la nena es desperta plorant de la migdiada es que no en te prou de dormir, si pel contrari se la veu bé, no cal que li allarguis. I si amb la mà no pots fes-ho amb el mètode AGAFAR-DEIXAR que explico mes adalt.

Es important que l'ensenyeu a dormir al seu llitet, doncs així no dependrà tant de la vostra presència, que ara a l'edat que té i que es quan comencen a demostrar l'ansietat per separació, no us faria cap bé.

Espero haber-te ajudat, i si alguna noia que també hagi llegit la Tracy et pot donar un altre punt de vista seria genial! Ja que jo us donc els consells desde la meva breu experiència i habent-me llegit el llibre, però clar.... no soc pas una entesa. Per això et recomano que llegeixis a la Tracy.

Una abraçada i sort!

ImatgeImatge
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dg. ago. 30, 2009 9:35 am

Mil gràcies GOblien!!!
Ja m'he comprat el llibre per internet, però d'aquí a que arribi...
Provaré això que dius de les migdiades.
Fins ara, quan ella es despertava per la primera presa me la posava al llit i la resta de nit feiem collit. La veritat és que per mi va ser molt còmode perquè em permetia descansar més, ja que la meva filla al principi es despertava cada 2h com a màxim (suposo pel fet de que fós de tant baix pes). Però ara el problema és que es desperta i comença a buscar la manera de sortir del llit amb el perill que això comporta.

Moltes gràcies de nou i ja aniré informant si la cosa va bé. Ho començarem a aplicar el dilluns.
Imatge
Imatge

thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

EntradaAutor: thankyou78 » dg. ago. 30, 2009 11:17 am

Nosaltres la veritat que amb aquest tema ho hem passat fatal, perque fins als 14 mesos l'Arnau es despertava una mitja de 2-3 vegades a la nit. Quan el ficavem a la cuna li costava a dormir-se però plorar plorar tampoc és que molt, ara durant la nit a les 2 i a les 5 cada dia despertant-se i després a les 7 ja estava amb ganes de marxa.

Vam fer collit un parell de mesos però la veritat és que ni el meu marit ni jo ens vam acabar d'adaptar perque l'Arnau es bellugava molt i acabavem els dos arraconats cadascun a una punta del llit.

El que hem fet nosaltres és crear-li una rutina i sembla que finalment ha funcionat. El banyem sobre les 20h, a les 20:30h sopa i a les 21h li faig un petó enorme i l'abraço i el seu pare el posa a la cuna i fan un joc d'estirar el llençol 2 o 3 minuts, riu molt i després ja s'estira, tanquem la porta i de vegades sí que es queixa una mica però als 5 minuts ja s'ha a dormit!. Ha costat però estem contentissims. De no domir mai més de 4 hores seguides ara dorm de 21h a 8h-9h del matí els findes i entre setmana fins les 7h que és quan ens llevem per anar a treballar.

Crec que també ha influït el fet que fa siesta després de dinar (1,5h-2h). Abans no s'adormia ni en pintura durant el dia.

M'ha ajudat molt un llibre de la Rosa Jové que es diu "Dormir sin lágrimas".

Salu2!! >.-<:
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::