ajuda! l'Abrilona a portes dels 18 té la ma llarga...
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
ajuda! l'Abrilona a portes dels 18 té la ma llarga...
noies, a veure si em podeu ajudar a treure el mal vici que fa dues setmanes que té l'Abril... de tant en tant pega.
Desde que era petita que quan cau li fem "el petó que cura" i de la mateixa manera quan ella és la que ens fa mal ens vol fer el petó que cura, però sospitem que s'ho pren com un joc i pega per fer el petó després... al llarg del dia ho fa unes 10 vegades i amb altres nens també.
La sentem a pensar i li expliquem que això no ens agrada i que el petó no ho solucina, diu que no ho farà més però hi torna.
Sabeu d'algun conte que pugui demanar a la biblio que la pugui ajudar?
i altres trucs??
Moltes gràcies supermamis!
Desde que era petita que quan cau li fem "el petó que cura" i de la mateixa manera quan ella és la que ens fa mal ens vol fer el petó que cura, però sospitem que s'ho pren com un joc i pega per fer el petó després... al llarg del dia ho fa unes 10 vegades i amb altres nens també.
La sentem a pensar i li expliquem que això no ens agrada i que el petó no ho solucina, diu que no ho farà més però hi torna.
Sabeu d'algun conte que pugui demanar a la biblio que la pugui ajudar?
i altres trucs??
Moltes gràcies supermamis!
Re: ajuda! l'Abrilona a portes dels 18 té la ma llarga...
Uinsssss, no conec cap llibre i només sé els mètodes que ja feu servir... Heu provat a no fer "el petó que cura", o sigui treure-li la part que li agrada del joc? així potser ja no ho fa més... Ho sento, ja m'agradaria poder-te ajudar més


Re: ajuda! l'Abrilona a portes dels 18 té la ma llarga...
La Joana de vegades, quan s'esvera molt també se li escapa la mà (realment sense intenció), però li diem q no, q millor moixetes... I li fa molta gràcia i ho fa sense problema! I sobretot fer-ho tu mentre li dius q ho faci, pq són imitadors per excelència.
Una altra opció és fer veure q no ho veus, jo de tant en tant ho faig, i mica en mica s'acaba. Aix, no se, és molt difícil de dir, cada nen és un món!
Una altra opció és fer veure q no ho veus, jo de tant en tant ho faig, i mica en mica s'acaba. Aix, no se, és molt difícil de dir, cada nen és un món!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Re: ajuda! l'Abrilona a portes dels 18 té la ma llarga...
gràcies noies, cultivarem paciència, quin remei!
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










