Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
home, a mi el nom de Yader no m'agrada gaire, la veritat.
I tampoc m'agrada que els nens es diguin com els seus pares... si aconsegueixes que estigui d'acord en aquest punt, ja tindràs molt guanyat.
si no, sempre li pots posar dos noms al nen (Yader el segon) i així ell està content i el nen en realitat pot tenir un nom que us agradi a tots dos. (segon com Yader sona a Roger... li pots dir que és la traducció al català...?)
és complicat.
I tampoc m'agrada que els nens es diguin com els seus pares... si aconsegueixes que estigui d'acord en aquest punt, ja tindràs molt guanyat.
si no, sempre li pots posar dos noms al nen (Yader el segon) i així ell està content i el nen en realitat pot tenir un nom que us agradi a tots dos. (segon com Yader sona a Roger... li pots dir que és la traducció al català...?)
és complicat.

Ah nosaltres ens agradaba molt ALEX,pero com el meu marit ja es diu aixì donc no perque no m'agrada això de que el nen es digues igual que el pare.
AIDYANA a mi els que mes m'agraden son POL,PAU i ARAN.
AIDYANA a mi els que mes m'agraden son POL,PAU i ARAN.
a mi el nom de nen que m'agrada es ALAN
així que si és un nen es dirà així, és l'únic que m'agrada jeje
així que si és un nen es dirà així, és l'únic que m'agrada jeje
Tinc una llista dels noms més posats de nen són els 10 primers:
MARC, ÀLEX, PAU, POL, ARNAU, DAVID, DANIEL, JOEL, ÈRIC, IKER.
Si no us agraden aquests que de fet són els que agraden més perquè són els que s'ha posat més doncs podeu entrar en aquesta web que surten els 100 més posats: www.idescat.cat
Espero haver-vos ajudat

MARC, ÀLEX, PAU, POL, ARNAU, DAVID, DANIEL, JOEL, ÈRIC, IKER.
Si no us agraden aquests que de fet són els que agraden més perquè són els que s'ha posat més doncs podeu entrar en aquesta web que surten els 100 més posats: www.idescat.cat
Espero haver-vos ajudat

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
a mi m'agrada Oriol i David...
A mi m'agraden molt Biel i Víctor... ara espero una nena, però si el proper és nen, segur que li posaré un d'aquests dos noms.
- Jules
- :: zebra

- Entrades: 1161
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
- Ubicació: Londres i Terrassa
Aidyana, sempre li pots posar Yader de segon si el teu marit esta molt encaparrat pero li diras pel primer. La meva neboda es diu Claudia Esperanza perque la meva cunyada volia que portes el nom d'Esperanza pero al meu germa no li agradava i com a compromis ho van posar de segon pero tothom la coneix per Claudia 
meló ha escrit:Jo conec una noia que es diu Gael... segur que no és nom de noia?
Jo conec un nen q es diu Gael i tb hi ha l'actor que es Gael Garcia Bernal
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Que per cert, el Gael Garcia Bernal és molt guapo!!!
A mi de noms de nens m'agraden: Arnau, Pau, Eloi, Berenguer, Bernat, Quirze, Marc, Lluc, Oriol, Samuel ... i a la classe tinc un nen que es diu Pompeu, si més no original!
Apalins, bona nit!
A mi de noms de nens m'agraden: Arnau, Pau, Eloi, Berenguer, Bernat, Quirze, Marc, Lluc, Oriol, Samuel ... i a la classe tinc un nen que es diu Pompeu, si més no original!
Apalins, bona nit!
- bruselineta
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
- Ubicació: Bruxelles, Belgique
ahierro2 ha escrit:meló ha escrit:Jo conec una noia que es diu Gael... segur que no és nom de noia?
Jo conec un nen q es diu Gael i tb hi ha l'actor que es Gael Garcia Bernal
Mmmm... no està gens malament el Gael Garcia Bernal
aquí a Bèlgica hi ha noies que s'hi diuen, però s'escriu Gaëlle.Lo de posar el seu nom com a segon i dir-li pel primer, com a tu t'agradi, em sembla molt bona idea jeje... a mi me n'agraden molts : Miquel, Adrià, Alex, Lluc, Martí, Sergi, Jan, Dídac, Quim, Marc...
Petonets.
Jules ha escrit:Aidyana, sempre li pots posar Yader de segon si el teu marit esta molt encaparrat pero li diras pel primer. La meva neboda es diu Claudia Esperanza perque la meva cunyada volia que portes el nom d'Esperanza pero al meu germa no li agradava i com a compromis ho van posar de segon pero tothom la coneix per Claudia
De fet, la meva filla es diu Aïda Eloísa, però tothom la coneix per Aïda. La qüestió és que amb la nena el primer nom el vaig triar jo (amb concens, evidentment) i el segon, ell. I clar, amb el segon ell diu que hauria de ser al contrari, i raó no n'hi falta, si hem de ser justos... Però tinc confiança, les dones sempre conseguim el que volem!

- gina2
- :: zebra

- Entrades: 1269
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
A naltres ens agradava mlt DANI (Dani a secas, Daniel no ens agrada vés) però s'ho diu el pare, així que vam descartar. Buscant un nom curtet i poc anomenat ens vam quedar amb ARAN

ARAN 9 ANYS
JAN 6 ANYS
A l’espera del tercer DPP 27/11/19Re: Perduda amb noms de nen !!!
Quan no sabíem encara que seria, miràvem noms i vaig trobar que de nena m'agradaven molt més, n'hi han de mes dolços i bonic que de nen. Es un tema difícil. A mi també m'agradava molt Pere, però és el nom del pare i ell s'hi va negar
.
El nom de Gael es bonic, si que es veritat que ve l'actor al cap i carai!!!! jejejejejejeje Jo també conec un nen que so diu.
Els que ens agradava eren Pep, Set, Aran i Lluc.
.El nom de Gael es bonic, si que es veritat que ve l'actor al cap i carai!!!! jejejejejejeje Jo també conec un nen que so diu.
Els que ens agradava eren Pep, Set, Aran i Lluc.
Us dono la meva aportació:
NIL,MAX,IKER,ERIC
com podeu comprovar curtets ,pero la veritat tenim una veritable discussió amb els noms sort que tenim temps per anar discutint-lo...i amb els de nena encara pitjor!...
NIL,MAX,IKER,ERIC
com podeu comprovar curtets ,pero la veritat tenim una veritable discussió amb els noms sort que tenim temps per anar discutint-lo...i amb els de nena encara pitjor!...
Hola!!!!
Nosaltres li posem Arnau. A mi m'agradava Omar però el pare es va negar rotundament perquè deia que era nom de moro (per allò de l'Omar Sharif), així que finalment vam escollir Arnau. També m'agradava Àdam però jo em dic Eva i hagués sigut un pitorreo... Oriol també m'agradava però el meu home diu que no li cau bá cap Oriol que conegui (apart hi ha un familiar seu que se'n diu i és molt pedant, el tio).
Muaks
Nosaltres li posem Arnau. A mi m'agradava Omar però el pare es va negar rotundament perquè deia que era nom de moro (per allò de l'Omar Sharif), així que finalment vam escollir Arnau. També m'agradava Àdam però jo em dic Eva i hagués sigut un pitorreo... Oriol també m'agradava però el meu home diu que no li cau bá cap Oriol que conegui (apart hi ha un familiar seu que se'n diu i és molt pedant, el tio).
Muaks
Hehehehe! Sembla mentida, però per molt que t'agradi un nom, si coneixes algú que el porta i el cau malament, se't passen les ganes de posar-li-ho!
Els noms que dieu són molt bonics! Alguns ja els descarto: Íker i Pep, més que res, que jo sóc del Barça i ell del Madrid (no existeix l'home perfecte!
), i així segur que no ens poserem d'acord amb cap d'aquests dos noms!
Seguirem buscant i insistint...
Els noms que dieu són molt bonics! Alguns ja els descarto: Íker i Pep, més que res, que jo sóc del Barça i ell del Madrid (no existeix l'home perfecte!
), i així segur que no ens poserem d'acord amb cap d'aquests dos noms!
Seguirem buscant i insistint...

A mi m'agradaven els noms de Pol, Arnau, Pau, Marc, però conec molts nens que es diuen així.
Al final ens hem quedat amb el nom d'Oriol, ja que al meu marit i a mi ens agrada molt.
Al final ens hem quedat amb el nom d'Oriol, ja que al meu marit i a mi ens agrada molt.
Ahir pensava amb aquest post!! L'altre dia en vaig dir uns quants, però n'hi ha uns que no vaig posar a la llista i ahir em van venir al cap, la veritat és que m'agraden molt.
MAIOL
MAGÍ
OT
OLEGUER
MARTÍ
OLAF
Ara no se si era aquest post que demanven noms que no es poguessin traduir, excepte Ot i Martí, tots els altres són ben catalans.
MAIOL
MAGÍ
OT
OLEGUER
MARTÍ
OLAF
Ara no se si era aquest post que demanven noms que no es poguessin traduir, excepte Ot i Martí, tots els altres són ben catalans.
a nosaltres de nen ens encanta ALEIX

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |