robot roomba

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
maredelpau
:: gosset
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

robot roomba

EntradaAutor: maredelpau » dj. nov. 12, 2009 2:59 pm

Hola!
Fa mesos que estic rumiant de comprar el roomba. Una coneguda el té i està encantada.
Volia demanar-vos si el teniu, què tal va i on l'heu comprat i el preu, ja que pel que he anat mirant és bastant caret i voldria comprar-lo convençuda que la inversió val la pena. Tinc una aspiradora dyson que va de fàbula, però no em resulta pràctica pel dia a dia amb dues criatures i molt poc temps per fer coses...

Alguna opinió?
Gràcies! :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
gcasals
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 5:11 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: gcasals » dj. nov. 12, 2009 3:07 pm

Jo em trobo amb el mateix que tu! Veig que no tinc temps ni ganes, la veritat, de passar l'aspiradora, i potser això és un bon invent.
És molt car? és que només conec una persona que ho té i a ella li van regalar, o sigui que no en sap el preu.
A veure si algú la té i ens ho explica.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: Elbereth » dj. nov. 12, 2009 3:23 pm

:--/) holaa! Aqui teniu un post on parlem les roomberes!!!

viewtopic.php?f=31&t=11200&hilit=roomba

A mi em va de conya sobretot pel pels del gat...la tinc programada cada dia i fa mesos que no paso la mopa perque queda inmaculat!!

Petonets!
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: robot roomba

EntradaAutor: petazetas » dj. nov. 12, 2009 3:43 pm

Jo la tinc i estic encantada de la vida. Ens hem oblidat del terra completament. Freguem un cop a la setmana el parket i va que te chutas. Ho deixa superbé.

Jo ho vaig comprar a través d'una web que es diu http://www.redcoon.es i que ens va costar al voltant d'uns 100 euros més barat que aqui. Son d'anglaterra però quan t'envien la roomba ja porta fins i tot l'adaptador de corrent.

Jo tinc la mitjana, la d'alta gama pagués més només per tenir un parell de muros més (per que no entrin en certes habitacions).

Us ho recomano, patiem molt per quan la nena gategés i això ens ha solventat el problema de tenir poc temps per fer neteja. La posem mentre no som a casa i llestos. Quan arribes tens el terra fantàstic.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: robot roomba

EntradaAutor: farcellet » dj. nov. 12, 2009 3:45 pm

Hola,

Jo també la tinc, el model més senzillet, que no es programa, però la poso en marxa quan marxo de casa i quan torno està tot lliure de pèls! Al principi no n'estava gaire convençuda, sobretot pel preu (+ o - 370 €), però ara n'estic encantada. Si només tingués el nen potser m'ho hauria rumiat més, però tenim una gossa barreja de pastors que deixa anar una de pèl impressionant! Per anar bé hauria de passar la mopa un parell de cops al dia, i això que quan no som a casa ella és al balcó... i amb la Roomba, tot això que m'estalvio.

Petonets :***:
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: robot roomba

EntradaAutor: hiolambda » dj. nov. 12, 2009 3:56 pm

Jo també la tinc i t'oblides de l'aspirador, l'escombra... De fet, l'altre dia ens va caure la pala de l'escombra pel celobert i no la vam trobar a faltar fins que hem hagut de recollir les molletes que tira el Pau quan li donem els bastonets de pa o galetes. La veïna del primer pis pensarà que som uns guarros perquè encara no l'he baixada a buscar...

La posem quan no hi som. També la vam comprar a Redcoon i com diu la petazetas, 100 euros més barata que aquí. Estem molt contents però l'inconvenient que trobem és que s'enganxa. Per exemple, amb alguna estora o alguna cosa que pengi, com ara alguna bànua o mantel... Si t'has deixat algun mitjó a terra també... i es queda allà clavat. Tenim un moble baixet i també es queda algun dia allà enganxat. Però a part d'aquest petit inconvenient, bé.

El Pau al·lucina quan ho veu en marxa i té com una mena d'iman que sempre se'n va cap a ell. El té intrigadíssim l'aparell aquest. Fa molta gràcia.

Una altra opció que havíem pensat és posar-li al Pau un pijama-mopa i que vagi fent. No fa tant soroll... :r) :r) :r) :r) :r)
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
arale80
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 7:00 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: arale80 » dj. nov. 12, 2009 5:17 pm

Jo també la tinc i estic encantada amb ella.També vaig comprar la senzilleta que no és prograble i la poso quan marxo. Va molt bé peró ho has de tenir tot recollit perquè sinó s'enganxa com ja diu la hiolambda amb mitjons... Jo la vaig comprar en el corte ingles que l pots pagar en tres mesos sense interessos i sempre va bé!
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. nov. 12, 2009 6:17 pm

ostres noies, a mi que no m'havia fet mai gaire el pes... m'esteu fent venir ganes de comprar-la, però jo a casa tinc escalons... ho hauria de posar primer a un lloc i despres a l'altre? perque baixar un escalo tot sol no ho fa no?? :-:)
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: parmac » dj. nov. 12, 2009 7:03 pm

Jo també fa temps que m'ho estic rumiant, de fet crec m'aniria genial sobretot per quan torni a la feina, que ja no tindré temps per res i el peque ja gatejarà.
Avui mateix l'he vist al MediaMarkt però no he trobat el preu i com anava tard no m'he parat a preguntar... miraré la web que dieu.
Per cert, hiolambda dius que fa soroll, en fa més que una aspiradora normal o que?
Xipieta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:29 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Xipieta » dj. nov. 12, 2009 7:07 pm

Hola!!!

Nosaltres tb. la tenim i és fantàstica!!! queda un terra super net.....nosaltres la programem i va fent sola....i quan tornem a casa...tot el pis net!!! De vegades el que faig es mentre netejo la pols i endreço...estant jo per casa....tb la poso i llavors vaig tancant portes o corrent el sofà i algun moblet...pq així faci tb els racons......

Jo n'estic superencantada!
Imatge
Avatar de l’usuari
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: robot roomba

EntradaAutor: Piruet » dj. nov. 12, 2009 7:32 pm

Goga ha escrit:Més preguntes: es fica també per sota els llits i els mobles??


Si hi cap, sí. :-D ;-)

Goga ha escrit:com es buida la brutícia que xucla? ?


Obrint un compartiment que té a sobre. >.-<:

Goga ha escrit:cada quan?


Pots fer-ho després de cada ús. O després de cada 2 o 3 usos... depén... :-:)

Goga ha escrit:és fàcil de buidar?


Moooooolt fàcil !!! :ok:

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
maredelpau
:: gosset
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Re: robot roomba

EntradaAutor: maredelpau » dj. nov. 12, 2009 8:37 pm

Ei, moltes gràcies per les respostes! :ok:

I pregunto també: quan triga més o menys a fer un menjador d'uns 38m2 i una cuina d'uns 12?

Si t'interessa concretament que faci una habitació només, què feu? La deixeu tancada allà dins i que faci sola?

realment serveixen els murs virtuals? Pq també podries tancar la porta d'on no vols que entri i llestos, no?

Gràcies :-()-)
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: danu79 » dj. nov. 12, 2009 9:00 pm

Gloriadsn ha escrit:ostres noies, a mi que no m'havia fet mai gaire el pes... m'esteu fent venir ganes de comprar-la, però jo a casa tinc escalons... ho hauria de posar primer a un lloc i despres a l'altre? perque baixar un escalo tot sol no ho fa no?? :-:)

Sí, primer haurires de posar-lo a un pis i desrpés a l'altre. Quan detecta una escala o denivell recula.
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: dinser » dj. nov. 12, 2009 9:43 pm

Jo la recomano a tothom. És fantàstica. Jo tinc dos gossos i s'emporta el pel i el pols. Té un pincellet qu s'emporta lo de les cantonades. ÉS genial!! :ok:

I ara que tin cun <:-< en camí... Encara l'utlitzaré més quan arribi, perquè la pasaré cada dia perquè estigui tot ben aspirat. Com que quan acaba torna a casa a carregar-se sol, sempre el tens carregat. :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. nov. 12, 2009 9:45 pm

jaja, molt bo el nen amb la mopa... :r)
per cert maredelpau jo també tinc un Pau i una Carla :ok: i també una Claudia clar...
ostres aixó que vagi tot sol a carregar-se està molt bé eh?
Avatar de l’usuari
maredelpau
:: gosset
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Re: robot roomba

EntradaAutor: maredelpau » dj. nov. 12, 2009 10:27 pm

Gloriadsn ha escrit:jo també tinc un Pau i una Carla :ok: i també una Claudia clar...


>.-<: >.-<: :ok: :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: Momo » dj. nov. 12, 2009 10:35 pm

maredelpau ha escrit:I pregunto també: quan triga més o menys a fer un menjador d'uns 38m2 i una cuina d'uns 12?

Si t'interessa concretament que faci una habitació només, què feu? La deixeu tancada allà dins i que faci sola?

realment serveixen els murs virtuals? Pq també podries tancar la porta d'on no vols que entri i llestos, no?


Ei! A mi també m'interessa!

Per cert, l'altre dia vaig veure en un diari d'Andorra que hi havia una oferta en alguna botiga... ho miraré demà i us ho poso per si us interessa. :ok: Recordo que vaig pensar que estava molt bé de preu.
Avatar de l’usuari
maredelpau
:: gosset
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Re: robot roomba

EntradaAutor: maredelpau » dj. nov. 12, 2009 10:59 pm

Momo ha escrit:Per cert, l'altre dia vaig veure en un diari d'Andorra que hi havia una oferta en alguna botiga... ho miraré demà i us ho poso per si us interessa. :ok: Recordo que vaig pensar que estava molt bé de preu.


Doncs a mí m'interessa pq els meus pares hi van sovint... Si pots, posa el model que és... jo tenia mirat el 581, que és dels últims que ha sortit i el que té aquesta coneguda que me l'ha recomanat.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: robot roomba

EntradaAutor: hiolambda » dv. nov. 13, 2009 8:36 am

parmac ha escrit:Per cert, hiolambda dius que fa soroll, en fa més que una aspiradora normal o que?


Fa menys soroll que un aspirador normal :ok:

Jajaj! El nen xinès de la mopa ja fa anys, m'ho van enviar per e-mail, sí!
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
ester21
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 5:31 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: ester21 » dv. nov. 13, 2009 9:40 am

Hola a tothom,

Jo més que respondre m´agradaria si algú té la roomba que em digui si és realment efectiva alhora de recollir els pèls de gos. Mireu, jo tinc un golden i la veritat és que estic avorrida d´aspirar el terra, i al cap de 5 minuts torna a estar tot brut, el meu fill petit, en Guim, té 9 mesos i està tot el dia per terra, ja us podeu imaginar que va sempre ple de pèls del gos. Em fa por de gastar-me tants diners i que després començi a tenir problemes perque el robot quedi saturat de pèls de seguida, o que simplement, no vagi prou bé.

Per tant, si algú amb un golden o un gos similar,té la roomba, agrairía que em contestès ben sincerament.

Moltes gràcies.

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::