AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
hola,
estic pensant en el regal del tio i de reis de la nostra neboda. Per reis, a més, farà 2 anys.
Li voliem agafar algo més senzill pel tió i un altre regal més guapo que fés de reis-aniversari.
Una de les coses que ja tenim pel tió són uns contes de pintar i uns colors d'aquests especials pels nens que són tipus plastidecor però més curtets i gruixuts.
Però he pensat que com que per aquí hi corren mames de nenes d'aquesta edat em podrieu aconsellar. hi ha algun regal que us hagin fet i us hagi fet especial gràcia? o alguna cosa que us agradaria?
Moltes gràcies.
estic pensant en el regal del tio i de reis de la nostra neboda. Per reis, a més, farà 2 anys.
Li voliem agafar algo més senzill pel tió i un altre regal més guapo que fés de reis-aniversari.
Una de les coses que ja tenim pel tió són uns contes de pintar i uns colors d'aquests especials pels nens que són tipus plastidecor però més curtets i gruixuts.
Però he pensat que com que per aquí hi corren mames de nenes d'aquesta edat em podrieu aconsellar. hi ha algun regal que us hagin fet i us hagi fet especial gràcia? o alguna cosa que us agradaria?
Moltes gràcies.
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
Uf!!! Hi ha taaaaaaaaantes coses i en tenen taaaantes. La meva Ona acaba de fer 2 anys li vam regalar un pupitre amb pissarra que s´ho passa molt bé. Un cuineta, amb menjars, plats, coberts cassoles. També té una nina (n´hi ha de varies mides. La seva és petitona i molt toveta) amb el seu cotxet, llitet i accesoris. També trencaclosques. També li van regalar una disfressa, a aquesta edat els hi agrada, això. Bé ara no se m´acut res més. Suposo que també depèn de la criatura. La meva per tema bici i estris d´aquest no mostra gaire interès. Ara per festes els hi vull fer passar una botigueta ( d aquetes senzilles), ja que també li van regalar una caixa registradora amb sorroll, monedes...
Bé, espero haver-te donat alguna idea.Sort !!
Bé, espero haver-te donat alguna idea.Sort !!
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
Hola, abril82!
Quina gràcia, quan he llegit el teu missatge: la meva filla farà 2 anys el dia de reis, també!!
Et dic el que li agrada a ella: les nines i els seus accessoris (té un cotxet petit tipus cadireta que passeja per tot el poble; també té un llit i hi juga menys), un carretó petit ple de fruita, com els dels supermercats. També el passeja amunt i avall. Té olles i també li agrada jugar-hi (ho omple de macarrons, ho buida...). Tema bicicletes passa molt, la veritat.
Nosaltres també estem pensant què regalar-li: potser una cuineta, potser un "kit de mestressa de casa" (escombra petita, pala petita, planxa petita... A la llar d'infants en tenen i hi ha baralles...). Ja ho veurem.
El que veig és que a aquesta edat els agrada molt "jugar" a fer coses que veuen que fan els adults del seu voltant. Comprar, passejar la nina, vestir-la i desvestir-la, netejar-li el culet, fer-li el dinar...
Sort!!
Quina gràcia, quan he llegit el teu missatge: la meva filla farà 2 anys el dia de reis, també!!
Et dic el que li agrada a ella: les nines i els seus accessoris (té un cotxet petit tipus cadireta que passeja per tot el poble; també té un llit i hi juga menys), un carretó petit ple de fruita, com els dels supermercats. També el passeja amunt i avall. Té olles i també li agrada jugar-hi (ho omple de macarrons, ho buida...). Tema bicicletes passa molt, la veritat.
Nosaltres també estem pensant què regalar-li: potser una cuineta, potser un "kit de mestressa de casa" (escombra petita, pala petita, planxa petita... A la llar d'infants en tenen i hi ha baralles...). Ja ho veurem.
El que veig és que a aquesta edat els agrada molt "jugar" a fer coses que veuen que fan els adults del seu voltant. Comprar, passejar la nina, vestir-la i desvestir-la, netejar-li el culet, fer-li el dinar...
Sort!!
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
JJEJEJE LA MEVA NENA TB FA ELS 2 ANYETS,..PERO EL DIA 10 DE GENER,..ES A DIR 5 DIES DESPRÈS,..
I ES VERITAT, A ELLA ARA LI ENCANTEN ELS BEBES (NENUCO), DONARL-LI EL PIT,..SI COM HO
LLEGIU,..IMITEN EL QUE VEUEN,..I ELLA ENCARA HI PREN,..AIXÍ QUE FA EL MATEIX,....DESPRÈS LI DIU: I ARA A MIMI!! JEJEJEJEJEJ
L'ALTRE DIA MA MARE LI VA REGALAR UNA CADIRETA PER PASSEJAR EL BEBE I BUENO, LI ENCANTA!!
SE L'EMPORTA A TOT ARREU, AL PARQUE, A PASSEJAR,..A LA GUARDE!!!
JO CREC EL QUE DIU LA MAGRANA, ARA ESTÀN A L'ETAPA D'IMITAR ALS ADULTS,...I LES COSES Q FEM A CASA O AMB ELLS,...
AHHH EL TEMA BICIS,...TB PASSA TOTALMENT D'ELLES,...EL MEU SOGRE VOLIA REGALAR-LI UNA,
I VEM ANAR UN DIA A UNA BOTIGA PER PROBAR SI LI AGRADAVEN I RES,...NI CAS,......
I ES VERITAT, A ELLA ARA LI ENCANTEN ELS BEBES (NENUCO), DONARL-LI EL PIT,..SI COM HO
LLEGIU,..IMITEN EL QUE VEUEN,..I ELLA ENCARA HI PREN,..AIXÍ QUE FA EL MATEIX,....DESPRÈS LI DIU: I ARA A MIMI!! JEJEJEJEJEJ
L'ALTRE DIA MA MARE LI VA REGALAR UNA CADIRETA PER PASSEJAR EL BEBE I BUENO, LI ENCANTA!!
SE L'EMPORTA A TOT ARREU, AL PARQUE, A PASSEJAR,..A LA GUARDE!!!
JO CREC EL QUE DIU LA MAGRANA, ARA ESTÀN A L'ETAPA D'IMITAR ALS ADULTS,...I LES COSES Q FEM A CASA O AMB ELLS,...
AHHH EL TEMA BICIS,...TB PASSA TOTALMENT D'ELLES,...EL MEU SOGRE VOLIA REGALAR-LI UNA,
I VEM ANAR UN DIA A UNA BOTIGA PER PROBAR SI LI AGRADAVEN I RES,...NI CAS,......
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
Jo tinc un nen que farà 2 anys per Nadal i el reis li passaran una cuineta!!! cada dia ens fa sopes i en les fa menjar!! també una taula i una cadira per pintar, colors com molt bé has dit i fins i tot algun conte-puzzle senzillet per poder portar quan sortim a algun lloc a dinar que es distregui una mica.
Al meu fill si que li agraden els cotxes i les bicicletes i els trens...és clar, és nen i crec que això és innat!!!
Al meu fill si que li agraden els cotxes i les bicicletes i els trens...és clar, és nen i crec que això és innat!!!
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
nines, un cotxet senzill, eines de cuineta...
Jo encara no tinc fills, però tinc una neboda de 3 anys, i l'any passat una de les joguines amb les que més va jugar va ser amb la granja i la casa de Fisher price!!
Jo encara no tinc fills, però tinc una neboda de 3 anys, i l'any passat una de les joguines amb les que més va jugar va ser amb la granja i la casa de Fisher price!!
Re: AJUDA PER ESCOLLIR REGAL, NENA DE 2 ANYS
Als dos anys ja el hi comença agradar jugar a imitar els grans.Cuinetes, menjars, ninos, un tren de fusta... encaixos, puzzles senzills, contes,
Bona tria !!!
Bona tria !!!
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
























