ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Irina » dc. nov. 25, 2009 3:04 pm

Com que aqui hi ha tanta gent, segur que hi ha algu que em pot donar un cop de ma...

m'he quedat sense camara de fotos...tenia una digital petita CASIO EXILIM 5Mp que em van robar...
i tambe tinc una NIKON D40X que se m'ha espatllat :-:) :-:) :-:) !!!

La Nikon la dure a arreglar, pero em vull comprar una altra petita digital i us demano consell...

m'agradaria una que fos rapida al disparar la foto!!! m'emprenyava molt que amb la Casio Exilim trigava uns 2 segons a fer la foto un cop apretava el boto.... sembla una tonteria, pero a mi m'emprenya molt...

Algu hi enten de camares i esta al dia...? es que en veig moltes i no se quina comprar!!!

gracies!!!
Avatar de l’usuari
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: meri68 » dc. nov. 25, 2009 5:02 pm

Irina, jo acabo de comprar-me una reflex digital (Canon) i es super-rápida (i fins i tot pots disparar ràfegues, que va molt be per escollir la millor de entre 5 o 10 fotos seguides)
Imatge
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: currita » dc. nov. 25, 2009 7:39 pm

Hola Irina,

D'aixó si et puc recomanar una miqueta. Si el que vols es una compacta pensa que la majoria tenen aquest temps de retard entre que dispares i fa la foto, es un tema de les digitals, encara que a les réflex s'ha disminuit tant aquest temps que no es nota. Iguament m'informaré haviam si n'hi ha alguna que sigui més ràpida que la resta.
En quan a marques les meves preferides en compactes es Canon i en concret els models Ixus, encara que les Olympus tenen una óptica molt bona. I en réflex les NIkon. Això ja va una miqueta a gustos personals.
Pensa que amb les resolucions que n'hi han ara i el tipus de maquines que existeixen de revelat amb una resol·lució a prtir de 5 o 6 Mp ja surten fotos amb molt bona qualitat.

Espero haver-te ajudat amb tot aquest rotllo :gat:
M'informo i et diré models concrets!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: kitiara » dc. nov. 25, 2009 7:44 pm

Opino como la currita, ninguna cámara compacta te dará la rapidez de una reflex en disparar.

Nosotros la compacta que teniamos era una canon ixus, aunque era muy antigua y ya no la tenemos, ahora vamos con la reflex a todos lados!!
Yo te recomiendo que sigas con la Nikon 40x, pero depende lo que te cueste la reparación te vale más la pena comprarte una D80 o D60 por precio.

Jose dice que por marca Canon o panasonic, medio compacta, no son tan pequeñitas, pero son igual de rápidas de disparo como una reflex!!
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Irina » dc. nov. 25, 2009 8:07 pm

:-) Uau!!! Quee rapides!! :-) :-) !
Moltes gracies a totes!

La que busco es una compacta, perque aixi es mes facil de portar a tot arreu....
de digital reflex ja tinc la Nikon, que m'agrada molt, i com que soc bastant novata i principiant, ja em va be perque es facileta....i es la que he fet servir fins que se m'ha espatllat... :-:)!!
encara no he tingut temps de portar-la a algu que me la miri...
Espero que es pugui arreglar! I si no, com dius tu Kitiara, depen de la reparacio...ja comenc,aria a mirar-me altres opcions de reflex...perque ara la D40X crec que ja no la fan...

Aixi que de compactes digitals sembla que aquesta Canon Ixus es la que mes us agrada...i el temps de retard o tenen totes, oi...? :-:) :-:) Be, com que no em corre gaire pressa (de moment estic fent servir la camara del mobil que esta prou be (5Mp) pero molt lenta tambe :-(( ) anire informant-me mes , i tambe esperare al que em digueu vosaltres!!

Un altre cop, gracies a totes!!!! >.-<: >.-<: :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: lila » dc. nov. 25, 2009 8:19 pm

Així doncs, kitiara, d'aquestes que dius "medio compactas" recomanes més la marca Canon o Panasònic?? I les de la Sony, què tal? algú les coneix??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: mirins » dc. nov. 25, 2009 8:26 pm

Jo sóc molt profana i sempre he tingut Olympus, la d'ara fa ben bé 5-6 anys que la tenim i molt bé. A més sembla una tonteria però té un petit comandament a distància per fer fotos en automàtic (i no haver de córrer) o per les nocturnes.
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: currita » dv. nov. 27, 2009 7:17 am

Hola Irina,

He estat consultant per internet i he trobat aquesta explicació amb models concrets, no se si t'ajudarà però si li vols fer un ull
http://www.todoexpertos.com/categorias/ ... ra-digital

En resum jo em quedaria amb aquesta part:
Afortunadamente, hay una gama de cámaras que cumple bastante bien todas esas necesidades y son razonablemente baratas para lo que ofrecen: las Fujifilm serie F (F10, F11, F20, F30, F31fd, F40fd, F45/47fd, y la muy reciente F50fd). La F50fd probablemente sea la mejor de todas, pero es tan reciente que aún no ha salido al mercado, y de todos modos quizá te resulte algo cara; más baratas puedes encontrar las F30 y F31fd, más o menos igual de eficaces una que la otra (la primera no tiene detección facial de enfoque, la segunda sí), y sólo un poco menos que la F50fd; todavía más barata creo que está la F40fd, y sólo es un poco menos eficaz que las F30/F31fd; si quieres ahorrar todavía más, busca la F20 o la F11, y si todavía la quieres más barata, la F10.

Alternativamente a las Fuji, tienes por ejemplo las Canon IXUS, más equilibradas en prestaciones (por ejemplo varias tienen estabilizador, algunas más zoom, más funciones -tanto avanzadas como funciones para un uso sencillo, por ejemplo los tipos de Escena, entre los cuales justamente hay un modo para niños, otro para iluminación de velas...-); el problema es que las Canon IXUS suelen ser caras. Pero enfocan razonablemente rápido, disparan bastante rápido (sobre todo si usas el visor óptico, que muchas de éstas tienen), y no producen mucho ruido en escenas con poca luz.

En cuanto a interesantemente pequeñas, baratas y con un escaso retraso de disparo o "lag", destacan habitualmente las Kodak y las Casio; yo me decantaría por las segundas, puesto que tienen una calidad de imagen algo mejor, más modos de Escena predefinidos, etc.


Igualment sempre dependrà del pressupost i si pots arreglar la rèflex o no. Com a models i pel que diuen en aquesta web la Casio es una bona opció de qualitat/preu i si pots gastar una mica mes t'animaria a una Canon Ixus que te una gamma bastant gran.

Espero haver-te ajudat i no embolicar-te mes :--/)
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Momo » dv. nov. 27, 2009 7:45 am

Hola Irina,

aquí una aficionada.

En el meu cas, el meu home té una Cannon EOS-5D Mark II. Aquesta és una reflex professional i és molt gran. Com que a mi m'agrada fer fotos en tot moment, que si vas al parc i el nen està fent algo graciós..., pel dia de la mare em van regalar una compacta. Em van regalar una Panasonic DMC-LX3. Aquesta té optica Leica, que és molt bona. A part, fa les fotos panoramiques. És molt fàcil de fer anar i queden molt bé. De la mateixa Panasonic hi ha altres models, però si tenen optica Leica millor.

A mi personalment les Sony no m'agraden. Les Cannon compactes tampoc estan malament, però les trobo lentes (la meva germana en té una i surten mogudes moltes vegades :ufs: ).

Bueno, ja tens la meva opinió. :content:
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Irina » dv. nov. 27, 2009 10:22 am

Ei que be! Moltes gracies!
Aquest cap de setmana m'ho mirare tot amb mes calma.
Intentare portar la reflex a arreglar tambe.

La compacta la trobo a faltar precisament per aixo que dius Momo, es facil de posar-te-la a la bossa i tenir-la sempre a ma.

La Casio ja l'he tingut, esta molt be, excepte el temps de retard i per aixo m'agradaria probar una altra marca. Aixi que em mirare be les Canon Ixus , les Fujifilm (Currita, moltissimes gracies pel teu temps!!! :ok: ) i les Panasonic (merci Momo ;-) )...

:--/) :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Irina » ds. nov. 28, 2009 4:09 pm

Hola!!!
Us vull donar les gracies a totes!!! Ja he comprat la camara.

He anat a investigar una mica, mirant preus i que es millor a la llarga...al final m'he decantat per la Canon Ixus 100 IS 12MP... i perque l'Irinu es un extravagant comprant i m'ha convenc,ut amb la de 12MP i no la de 10MP, per la diferencia de preu valia la pena gastar-se una mica mes...i al final l'ha volgut comprar ell :-D :-D :-D (catxis, hagues pogut demanar una reflex nova de trinca!!!! ;-) :r)

He portat la Nikon peque li fessin una ullada i que burra que he sigut que no me'n recordat de carregar-la!!!! i quan hem arribat a la botiga no tenia bateria... :-:) :-:) :-:) , li he explicat mes o menys el que passava i m'ha dit que potser uns 250 euros costara...pero depen, si es l'objectiu nomes, o es que tambe hi ha alguna cosa que falla en el cos... total, que el dilluns hi anire...

La veritat es que m'interessava tenir les dues camares, la petita i la reflex...i be...no se, 250 euros tela...i es que en aquesta ciutat, que per a mi es un poble...no hi ha gaire per triar...i de reparacions de camares nomes hi ha un lloc :-:) :-:) potser m'espero a venir a Barcelona...
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: ariadna » dg. nov. 29, 2009 10:49 am

:--/) :--/)

aprofito el fil per fer-vos una consulta: nosaltres estem mirant per demanar als reis una bona càmara (dins del que cap, of course!)

El meu marit és bastant aficionat a la fotografia i li ha agradat força la NIKON COOLPIX P90; hem trobat que té bona relació qualitat-preu...

Me'n podeu dir alguna cosa???

us deixo el link... http://www.pixmania.com/es/es/2425921/a ... x-p90.html

thank you!!!
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: ariadna » dl. nov. 30, 2009 9:47 am

res... vam seguir investigant i vam veure que les opinions de la Nikon no eren massa bones..
així que ara estem bastant convençuts amb la PENTAX X70 ¿algú la coneix????
2010 & 2016
solsol
Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 10:50 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: solsol » dt. des. 01, 2009 9:49 pm

Hola a tot@s
Seré breu perquè es un tema molt extens:
Depen de l'us que li donis a la càmara has de decantar-te per reflex o compacta.
Reflex: més gran, més qualitat d'imatge (especialment amb poca llum) i més rápida (important per fer fotos a nens que no paren quiets ni un minut, així dispares una rafaga i agafas la que vols).
Compacta: més petita i pràctica, qualitat d'imatge inferior pero molt bona (amb bona llum, practicament igual qualitat que reflex), més lenta (es el principal inconvenient, si fessis fotos a paisatges no ho seria, però per nens petits si que pot ser decissiu el tenir la foto o no tenir-la).
Marques, per mi: Reflex: canon o nikon. Compacta: canon.
Espero que us hagi sigut d'interés.
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: Irina » dt. des. 01, 2009 11:10 pm

Per cert!!! La Canon compacta que m'he comprat es molt mes rapida disparant que la Casio Exilim 5MP que tenia... a la botiga em van dir que els models nous han molt en aquest aspecte...

Per reflex...jo tinc la Nikon i m'agrada forc,a (i encara m'agradara mes quan estigui arreglada :r) :r) )
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: ALGUN@ FOTOGRAF@ PER AQUI? DEMANO CONSELL...

EntradaAutor: currita » dc. des. 02, 2009 3:46 pm

Hola nenes :--/)

ariadna volia dirt-te alguna cosa sobre la pentax aquesta que preguntaves però no la conec gaire i he estat mirant alguna informació per internet però no m'aclaria gaire les coses. Ho sento!!

solsol, tens tota la raó. Però imagino que totes intentem buscar les prestacions d'una reflex amb mides de compacta :-:) ...així que de moment harem d'escollir!

Irina, que bé que estiguis contenta amb la nova adquisició :p-) :p-)

Torna a “Càmeres i accessoris”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::