Postals de Nadal
Postals de Nadal
Postals.cat ( www.postals.cat ) és el primer portal d’Internet on trobaràs totes les postals de felicitació que necessites en català.
Hi trobaràs les felicitacions més animades, divertides i fàcils d’enviar d’amor, amistat, bodes, Nadal, aniversari, etc.
Hi trobaràs les felicitacions més animades, divertides i fàcils d’enviar d’amor, amistat, bodes, Nadal, aniversari, etc.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Postals de Nadal
si, postals en català. però del pare noel, on s'és vist? Els catalans tenim tió i reis, no aquest homenot botit!
sí, sí.. però segur que t'agrada la coca-cola i en prens, en comptes de pendre Cola Catalana: http://www.apats.com/cola/cola-catalana.php

Home tothom té dret a trobar l'opció que més li va no? Jo des de ben petita a casa he tingut el Pare Noel i ara els meus fills, a part del tió, tenen el Pare Noel i per part d'una branca de família asturiana també els cau alguna cosa per Reis....
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Doncs jo penso fer com els meus pares, que hi han moltes coses i persontages per celebrar? doncs millor! més alegria pels nens...
A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...

A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...
La Lia ja és tota una princesa!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
petazetas ha escrit:A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...
Ei ei... explica aixo de ploure caramels!!!

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
tolinso ha escrit:petazetas ha escrit:A casa meva el 24 a la nit es cantava al pessebre, plovien caramels (el meu pare hi tenia una traça) i venia el pare Noel, el 25 es feia el caga tió a casa els avis i el 6 de gener venien els reis... Una festa rere l'altre i era "estupendu" tu...
Ei ei... explica aixo de ploure caramels!!!![]()
![]()
Doncs que mentre nosaltres cantàvem davant el pessebre en queia damunt el cap una pluja de caramels. A vegades simplement en portava a les butxaques etc i mentre ma mare ens entretenia m'on pare els tirava enlaire per darrere de la seva esquena i ens queien ben bé a sobre. Quan ets més gran se li veu el llautó, pero quan ets petit us ho ben asseguro que estás tan ensimismat cantant i fent juerga que no t'enteres que és t'on pare qui els llença
i quan miraves d'on havien caigut i et tiraves al terra a recollir llavors canviava d'angle i en tornava a tirar! I ma mare n'ha dient: mireu mireu més carmels i tu flipant...
innocents!
La Lia ja és tota una princesa!
Toni ha escrit:sí, sí.. però segur que t'agrada la coca-cola i en prens, en comptes de pendre Cola Catalana: http://www.apats.com/cola/cola-catalana.php
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sento decebra't, però només bec aigua de Ribes!
Es clar que sí, etiquetada en català, i made in El Ripollès,

Ei això de la pluja de caramels m'ha encantat!!! I sí que érem innocents però BENDITA INNOCÈNCIA!!!
A casa sempre hem tingut (fins que ens vem fer gran clar) pluja de caramels, però era la nit de reis. Cantavem els reis i els reis feien ploure caramels.
La cantada al pessebre la feiem el 24 a la nit juntament amb la cagada del tio (mentres anavem a cantar al pessebre el tio tenia la intimitat necessària per cagar
)
El dia 5 després de la cavalcada la cantada dels reis i després a dormir d'hora que sino els reis no passen!
I el dia 6 el reis!
M'encanten aquestes dates!!!
La cantada al pessebre la feiem el 24 a la nit juntament amb la cagada del tio (mentres anavem a cantar al pessebre el tio tenia la intimitat necessària per cagar
)El dia 5 després de la cavalcada la cantada dels reis i després a dormir d'hora que sino els reis no passen!
I el dia 6 el reis!
M'encanten aquestes dates!!!
Postals.CAT sortirà aquest diumenge dia 20 de desembre al Telenotícies !! a l'Espai Internet !!
jo estaré esquiant.. a veure si algú ho veu i m'explica... he,he..

jo estaré esquiant.. a veure si algú ho veu i m'explica... he,he..

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |