Gelats de llet materna
- Cristina10
- :: formigueta

- Entrades: 95
- Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm
Gelats de llet materna
L'època en la que al teu fill li començen a sortir les dents és difícil per tu, perquè no saps què fer per calmar-li. Aquests motlles, al tenir la llet congelada, calmen el dolor i alhora, estàs tranquila perquè alimentes el teu fill d'una forma sana.
Aquests motlles per fer gelats estan fets de plàstic, són de bona qualitat, fàcils d'utilitzar i rentar, i a més a més, tenen un disseny molt modern.
Els motlles no deixen que el teu fill s'embruti ni tingui les mans enganxoses perquè la tapa fa de base i ajuda a recolir les gotes del gelat quan es desfà.
Hi ha diversos tipus de motlles, amb diferents colors i mides, depenent de les necessitats del teu fill.
Si vols saber més informació sobre preus i on poder comprar-ho, aquí tens la pàgina web:
http://www.cheftools.com/Popsicle-Molds ... ducts/270/
Aquests motlles per fer gelats estan fets de plàstic, són de bona qualitat, fàcils d'utilitzar i rentar, i a més a més, tenen un disseny molt modern.
Els motlles no deixen que el teu fill s'embruti ni tingui les mans enganxoses perquè la tapa fa de base i ajuda a recolir les gotes del gelat quan es desfà.
Hi ha diversos tipus de motlles, amb diferents colors i mides, depenent de les necessitats del teu fill.
Si vols saber més informació sobre preus i on poder comprar-ho, aquí tens la pàgina web:
http://www.cheftools.com/Popsicle-Molds ... ducts/270/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Cristina10 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 12:21 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Gelats de llet materna
Que bò!! no hi havia pensat en això!!! 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
jo havia fet petit-suisse gelats, però de llet materna no habia pensat.. he,he.. 

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Cuidadín amb la utilització de la llet materna per a tot...
Vaig llegir un llibre que es deia El Club de les llamineres en que una de les noies feia TOTES les salses del menjar per a la familia i convidats amb la seva llet.
Si t'equivoques i et fots un polo de la teva llet pos mira, és teva... pero com t'equivoquis al donar-li un polo al veí....

Vaig llegir un llibre que es deia El Club de les llamineres en que una de les noies feia TOTES les salses del menjar per a la familia i convidats amb la seva llet.
Si t'equivoques i et fots un polo de la teva llet pos mira, és teva... pero com t'equivoquis al donar-li un polo al veí....

La Lia ja és tota una princesa!
La llet materna es bona, però tampoc cal passar-se
Jo també ho trobo horrorós...
Jo també ho trobo horrorós...
Horrorós tampoc, si només ho fas servir puntualment i pel fill que estàs alletant.
Ara, als de casa em sembla que no els agradaria menjar polos amb la meva llet i a mi tampoc!

Ara, als de casa em sembla que no els agradaria menjar polos amb la meva llet i a mi tampoc!

jo tampoc ho veig horroròs, que es llet eh?? no ens bevem la de vaca i es un animal?? doncs que mes sà que la nostre no?
ok, cambio "horrorós" per "em fa angunieta" 

jajajajaja "pues al loro" que alguna multinacional farmacéutica ja se li ha pasat pel cap el fet de comercialitzar "llet materna" en lloc de "llet maternitzada" (lla llet en pols de biberó de tota la vida), pero de moment no es viable pels problemes etics i logistics que comporta. Clar que coneixent els escrupols de aquestes multinacionals qualsevol dia son capaços de posar-se a "munyir" per un plat de menjar a la població femenina del 3er mon
i d'aquí als gelats............
i d'aquí als gelats............Re: Gelats de llet materna
marta_mum ha escrit:ok, cambio "horrorós" per "em fa angunieta"

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |