carnestoltes - el mar

gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

carnestoltes - el mar

EntradaAutor: gemmaurrea » dc. gen. 13, 2010 12:08 pm

A l'escola bressol de l'isaac aquest any el tema del carnestoltes són els animals marins. Estic pensant com puc fer la disfressa, però nop se m'acuden gaires coses. Estic buscant una disfressa que el tapi, que sigui còmode de portar, que pugui anar al cotxet sense que sigui massa angorrosa, i sobretot que sigui fàcil de fer!!

alguna idea???

gràcies mamis
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: Doris » dc. gen. 13, 2010 1:03 pm

El pots disfressar de musclo !!!!
li poses un pelele taronja...li pintes la cara..i amb una cartulina negra li fas la closca!! jejejejeej es bastant facil de fer i molt divertit !!!
Avatar de l’usuari
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: riglesias » dc. gen. 13, 2010 2:48 pm

Nosaltres un any ens vam disfressar de calamar, va quedar molt gracios.
Vaig fer la forma del cos del calamar amb roba de ras rosa, cosida a una esponja fineta, aixó ens tapava del cap a la cintura, amb un forat per treure el cap, despres com una minifaldilla de la mateixa roba, on vam cosir els ulls a l'alçada de les caderes i les potes, va quedar molt graciós, no se si t'el imagines sembla una mica complicat pero no ho es.
Imatge
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: towanda » dc. gen. 13, 2010 9:27 pm

ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
patufeta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. des. 31, 2007 7:48 am

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: patufeta » dj. gen. 14, 2010 8:59 am

ep, jo he estat molts anys treballant en una escola bressol i fa dos anys ens varem disfressar de mar. t'explico la meva disfressa, si vols més detalls digue-ho i buscarè alguna foto!
vaig agafar un tros de tela de disfraç (aquella que brilla) i vaig fer un forat per passar el cap, es va convertir en una túnica llarga fins els peus, podent passare els braços per un petit forat i cosit fins un tros de cama, que pogues caminar i moure'm b tot el dia per l'escola. llavors vaig agafar un llibre d'imatges marines i les vaig fotocopiar i les vaig anar enganxant totes al llarg del vestit, que si taurons i dofins, que si gambetes, que si paixets que si sorra i fons marí, algues,...
per acabar de rematar el disfraç em vaig fer una diadema amb un vaixell dalt de tot el cap.
va quedar genial, era molt resuton i no patia fred pq a sota em podia posar l'anorac i tot!
Imatge
gemmaurrea
:: gosset
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: gemmaurrea » dj. gen. 14, 2010 3:09 pm

Uau...

entre totes m'heu donat moltes idees. em sembla que faré una adaptació de la patufeta... em sembla pràctic, diveritt, gens angorrós per anar amb el cotxet. i segur que a l'isaac li encantarà portar tot de peixets i pops penjats pel cos.
Prometo penjar fotos!!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: edae » dj. gen. 14, 2010 7:39 pm

Al llegir aquest post m'ha vingut al cap la peli "Love Actually" l'heu vist??? Per la obra de Nadal dues mares han de disfressar els nens, una va de llagosta i l'altre va de pop.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: carnestoltes - el mar

EntradaAutor: bufOna » dj. gen. 21, 2010 10:03 am

Ja se que no té a veure amb el mar... Però... alguna idea per..

Vull disfressar l'Ona de Gatxan (l'angelet de l'Arare que menja ferralla i diu cupi-cupi :love: :love: )
aqui en teniu una foto:
http://www.am.ub.es/~carrasco/bichos/gatchan.gif

Jo havia pensat buscar un pelele vermell i un pitet groc.... i pintar-li el cap esberat que té amb espray de color verd...
Però això potser és molt heavy, no? :***:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Disfresses i Complements”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::