LES SOGRES I VARIANTS...

Més qüestions.
virusete
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

Re: LES SOGRES I VARIANTS...

EntradaAutor: virusete » dt. gen. 19, 2010 12:32 pm

I jo que em pensava que la meva s'enduia la palma !!!!!

GOGA, nena, ja et planyo ja ....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
abril82
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dt. gen. 19, 2010 1:34 pm

jo tb voto a la sogra de la goga REINA DE LES OGRES del Sócpetit....això és insuperable!
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
marranxeta
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dt. gen. 19, 2010 3:40 pm

Hosti Goga! quin quadro de dona! Valga'm Déu... clar, veient aquest panorama de sogra la resta són angelets... Quina peça...Em sembla que ni que el teu home li cantés la canya no en farieu res... a aquestes alçades ja se'n deu haver "fotut del mort i de qui el vetlla... Més val que la tingueu ben lluny!
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 20, 2010 7:43 pm

M'has deixat sense paraules... lluny de la roba aquest personatge!! Indignant, molt indignant. :ufs: :ufs:
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. gen. 20, 2010 11:48 pm

Goga la teva sogra és una %$&%&(/&$··&%// bruixa

I el teu home i el seu germà no li diuen mai res?

Ja fas bé de tenir poc contacte amb ella, fa molta por!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. gen. 21, 2010 7:15 am

Goga, has guanyat!
felicitats!
tens la sogra més mala pu..ta del fórum!

aqui ens tens per quan necesitis desfogar-te.
ImatgeImatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. gen. 21, 2010 7:26 am

Goga fa dos dies que llegeixo les històries de la teva Ogra i nena, quina por!!! Tia en sèrio, aquesta dona és xunga xunga eh, mare meva millor que la tinguis lluny, en sèrio. Mare meva, és que no és que sigui només mala sogra sino mala persona...impressionant el tema de les peles i lo de la làpida ja és :ufs: brutal, que mala pècora tia. Ai pobre el teu marit....tenir una mare així, per més que passis d'ella és te mare....buff la teva O és, sense dubte, l'OGRA DE L'ANY. :-()-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dj. gen. 21, 2010 9:41 pm

abril82 ha escrit:jo tb voto a la sogra de la goga REINA DE LES OGRES del Sócpetit....això és insuperable!

Quina paciència Goga!!! :-()-)
Imatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dv. gen. 22, 2010 10:59 am

Goga, ho trobo impressionant!! suposo que tots deuen saber com és i passen de mals rollos... en el fons, és la seva mare.
Buf! però és que la teva sogre no té sang a les venes!!!!

En fi.. molta paciència!!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dg. gen. 24, 2010 7:09 pm

Que, goga, hi ha hagut ball de bastons?

Explica, explica...
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. gen. 25, 2010 9:05 am

Jo he tingut la meva ogra a casa tooooooooooooooooooooooooooooooot el cap de setmana..... :ufs: :ufs: :ufs:

La vem anar a recollir divendres a les 19h i no va marxar fins diumenge a les 18 h !!!!!!

Ja el divendres la va començar a liar... un cop la vem recollir vem anar a comprar al Alcampo. Ella sap que quan anem a un centre comercial el princeso ha d'anar sentat al carro... dons ella vinga a dir-li "ven con la yaya a caminar titín" i jo dient-li que no, que el nen va al carro, i ella vinga a repetir-li que a caminar amb ella.... al final li dic.. "qué parte de el niño tiene que ir sentado en el carro no entiendes" !!!! la tia posa cara d'ofesa i com que el carro el portava el Viruseto em fot empenta per a que no em pugui apropar a cap dels 2 (marit i fill). Jo vaig flipar en colors i asobre el Viruseto no li va dir res.

Jo vaig optar per prende-li el carro al Viruseto i protegir "cual loba en celo" al meu fill de la loca de la meva ogra.

La tia ha vingut malalta i ja li vaig dir que no petoneges al princeso, que estava mig costipat i només li faltaven els seus viruses... la seva reacció.... en quan em vaig distreure un moment per anar a agafar un suc es va posar a BABEJAR, si, babejar al nen amb puterio.... quan em vaig donar compte vaig anar corrents i la vaig apartar i el nen tenia la cara MULLADA DE BABES PODRIDES !!!!!!

Quins coll ons que te la mala pu ta !!!!!

Ja a casa (ja eren les 21h) la tia no volia que el nen s'adormís, que ella havia fet un viatge molt llarg (desde Saragossa) i l'havia de disfrutar....

Ara segueixo...
Imatge
Imatge
virusete
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dl. gen. 25, 2010 12:22 pm

Més perles ....

Anem al pàrking i la tia obre la porta i deixa sortir al nen corrents sense mirar si hi ha cotxes o no !!!!!

Li dona un llàpis i el deixa pintar al terra (sense cap paper) !!!!!!

Li dona per jugar pulseres de boletes ....

Li vol donar caramels !!!!!

No ho se, igual sóc una exagerada amb les reccions que tinc amb la ogra......
Imatge
Imatge
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. gen. 25, 2010 2:53 pm

GOGA, Estic flipant moooooolt!!!!!! Jo sincerament, crec que millor que vulgui tenir poca relacio! Pero ojo que no se us fiqui a casa quan li convingui.... que en te tota la pinta....

En fi, noia, molts anims!!!!!!!!!!!! I intentar passar del tema! Que m’imagino que no es gens facil veient el panorama!!!

VIRUSETE, no ets exagerada!!!!!! La dona te moooooolta tela!!!!!

I el pitjor..... els seus fills perque no els diuen res??????? :ufs: :ufs:
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dt. gen. 26, 2010 8:55 pm

Tela la ogra supervirus!! Com es poden tornar tan criaturetes però amb molta mala llet??
Imatge[/url]
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 27, 2010 3:52 pm

La mare del tano!! quin cuadro!!

:ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Neu
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 27, 2010 6:08 pm

Noies, haig de dir que jo, que he tingut algunes relacions llargues, sempre m'he trobat que els homes, quan estan davant de les mares, estornen homes-mobles.Sí, són allà, fan bonic, però no diuen res, no es comuniquen, i a nosaltres ens toca portar sempre el pes de la conversa. És curiós com no tenen res a dir-se!

Jo sóc oberta de mena (i educada) i sempre he volgut tenir una conversa fluida, agradable, i bé, sempre he acabat parlant massa i donant massa informació a la sogra (que sempre se't torna en contra utilitzant el que has dit) i amb els comentaris de l'home tipus: per què li has explicat això? Vaja, que jo he intentat el bon rotllo fins ara, amb la meva sogra actual.

Ara ja no enceto temes, no continuo temes per ser agradable i, si truca, li dono el telèfon a ell "la teva mare". Ja s'ho faran! Sabeu que fa poc per un tema legal es van trobar mare i dos fills a dinar i segons el meu marit van estar-se 20 minuts sense dir-se res? Per al.lucinar!!!

Pel que fa al teu marit Goga, jo crec que en una família els fills sempre agafen el rol d'un dels dos pares. I crec que el teu marit, per sobreviure, ha copiat el rol que fa el seu pare, que és deixar-la fer i tirar-s'ho tot a l'esquena. Mira, ja entenc que a tu t'agradaria una altra cosa, però ara això ja no ho pots canviar. Millor que hagi agafat el rol del pare que el de la mare, no??? Sino seria un bitxo!

Jo faria moltes coses diferents a com fa el meu home respecte a la seva família. Però és la seva, no la meva, que sí tracto com crec que s'ha de tractar. O sigui que ja s'ho faran: jo faig política de no intervenció. Si l'he conegut amb 40 anys i ja tenen una manera de fer, doncs la respecto i ja està, encara que hi hagi coses que em semblin "rares".

Ànims noies, amb els homes-moble!
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 27, 2010 6:24 pm

Neu ha escrit:Noies, haig de dir que jo, que he tingut algunes relacions llargues, sempre m'he trobat que els homes, quan estan davant de les mares, estornen homes-mobles.Sí, són allà, fan bonic, però no diuen res, no es comuniquen, i a nosaltres ens toca portar sempre el pes de la conversa. És curiós com no tenen res a dir-se!

Jo sóc oberta de mena (i educada) i sempre he volgut tenir una conversa fluida, agradable, i bé, sempre he acabat parlant massa i donant massa informació a la sogra (que sempre se't torna en contra utilitzant el que has dit) i amb els comentaris de l'home tipus: per què li has explicat això? Vaja, que jo he intentat el bon rotllo fins ara, amb la meva sogra actual.

Ara ja no enceto temes, no continuo temes per ser agradable i, si truca, li dono el telèfon a ell "la teva mare". Ja s'ho faran! Sabeu que fa poc per un tema legal es van trobar mare i dos fills a dinar i segons el meu marit van estar-se 20 minuts sense dir-se res? Per al.lucinar!!!

Pel que fa al teu marit Goga, jo crec que en una família els fills sempre agafen el rol d'un dels dos pares. I crec que el teu marit, per sobreviure, ha copiat el rol que fa el seu pare, que és deixar-la fer i tirar-s'ho tot a l'esquena. Mira, ja entenc que a tu t'agradaria una altra cosa, però ara això ja no ho pots canviar. Millor que hagi agafat el rol del pare que el de la mare, no??? Sino seria un bitxo!

Jo faria moltes coses diferents a com fa el meu home respecte a la seva família. Però és la seva, no la meva, que sí tracto com crec que s'ha de tractar. O sigui que ja s'ho faran: jo faig política de no intervenció. Si l'he conegut amb 40 anys i ja tenen una manera de fer, doncs la respecto i ja està, encara que hi hagi coses que em semblin "rares".

Ànims noies, amb els homes-moble!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo també faig exactament el que has descrit: política de no-intervenció. Amb el lema: "JA S'HO FARAN". Molt ben explicat! m'hi he sentit reflectida.
abril82
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dj. gen. 28, 2010 1:09 pm

Bones,

doncs jo en aquest sentit tinc sort amb el meu marit. No he tingut grans discussions ni problemes amb la meva sogra, perquè he desenvolupat molt una qualitat que tenia que és "m'entra per aquí i em surt per allà"... a vegades m'ha deixat anar algunes fresques, però no atacant-me directament, simplement perquè la dona parla més del que pensa.
I sempre intento no alterar-me. L'únic problema gran que hem tingut és pel comportament que va tenir al voltant del meu casament, i per aquest motiu jo vaig estar uns mesos sense anar-hi (pq sabia q si hi anava la liaria, i preferia la NO INTERVENCIÓ), però el meu marit quan hi parlava sempre em defensava. Val a dir que jo tenia raó i que el que l'havia fet emprenyar a ella no tenia raó de ser. I ell sempre li diu que ell només s'ha de preocupar de mi i jo d'ell, i que només m'ha de donar explicacions a mi, pq les nostres coses (diners, casa, fills quan vinguin) són entre nosaltres dos. De fet, a vegades fins i tot l'he frenar una mica pq es va escalfant i es passa una mica de borde amb la seva mare i tot.

Us poso un exemple dels arguments que tenia la seva mare per empipar-se amb mi:
- No la vaig convidar al comiat de soltera: primer, jo no vaig convidar ningú. D'això se'n van encarregar les que ho van organitzar, a part que la meva sogra no hi pintava res. Però el més fort és que ella té dret a ofendres pq no l'he convidat però en canvi en el comiat de solter del meu marit no van convidar al seu pare i ningú n'ha dit res. A part que la meva cunyada quan va fer el comiat tampoc la va convidar i no va passar res.

D'altra banda, si a mi el meu marit, quan li dic "què penses fer? o no penses dir-li res?" em contestés "i què li dic", vamos...!! li escriuria el diàleg complet. Li diria, " vas i li dius: a part de ser casa meva, també és casa de la meva dona, i em sembla que ja qua vens a casa seva l'hauries de tenir una mica en compte i tenir-li més respecte. No dic que sigueu amigues, però això d'arribar a casa seva i ni saludar-la s'ha acabat. Nosaltres volem tenir una relació cordial amb tu, i volem que els nostres fills també la tinguin, però hauràs de posar una mica de part teva, per fer-ho més agradable perquè sinó al final se'm treuran les ganes de quedar amb tu per veure com li fas aqust paper al MEVA DONA!!!!!!!"

ELS HI ESCRIBIU EL DISCURS SI FA FALTA PERÒ QUE NO TIGNUIN ESCUSA PER QUEDAR-SE CALLATS COM BLEDES!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
abril82
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dj. gen. 28, 2010 1:36 pm

cosma_shiva ha escrit:
Jo sóc oberta de mena (i educada) i sempre he volgut tenir una conversa fluida, agradable, i bé, sempre he acabat parlant massa i donant massa informació a la sogra (que sempre se't torna en contra utilitzant el que has dit) [/quote]
TOTALMENT D'ACORD amb tu noia. Jo tambe, mutis i a la gabia. Em dedico a les respostes Si-No i ja sho faran. Abans parlava mes del compte i despres em sabia greu.[/quote]

a mi també em passava això. Abans la trucava, l'anava a veure...i parlava massa, `perquè després ella ho "rajava" tot. Ara ja he après a donar-li la informació justa.

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 28, 2010 3:02 pm

abril82 ha escrit:- No la vaig convidar al comiat de soltera: primer, jo no vaig convidar ningú. D'això se'n van encarregar les que ho van organitzar, a part que la meva sogra no hi pintava res. Però el més fort és que ella té dret a ofendres pq no l'he convidat però en canvi en el comiat de solter del meu marit no van convidar al seu pare i ningú n'ha dit res. A part que la meva cunyada quan va fer el comiat tampoc la va convidar i no va passar res.

Que es va esfadar perque no va estar convidada a la festa de comiat de soltera? au va!! i que més!!! Jo no havia sentit mai que s'hagués de convidar les mares/sogres en aquestes festes!! Vamos, si a mi m'haguessin convidat la sogra a la festa es que no em caso!! ni de conya!!!
Abril82, aquesta dona tenia ganes de montar merder i aquesta va ser l'excusa perfecta!!!
Ah! i no saps la sort que tens amb l'actitud del teu marit, si senyor.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::