EXCESO DE MAMITIS??????
EXCESO DE MAMITIS??????
Hola,
estoy un pelín preocupada porque María lleva ya un mes que tiene demasiada mamitis, en serio, una cosa es que tienda más a la mamá que al resto, pero es que María lleva cosa de un mes que si sabe que estoy, sólo quiere la mama, llora mucho pero muchooooo sino la cojo, pese a que haya otras personas, si estoy yo, está muy tontona, mimosona, llorica.... todo el mundo me dice, que cuando no estoy, que no tiene nada que ver de lo bien que está, sin el lloriqueo... en casa si está sola con mi marido, con las iaias si yo no estoy, en la guarde si no me ve.....
y claro, por un lado, agota esa dependencia porque todo el mundo me dice que no la coja, pero hay veces que tendriáis que verla los lagrimones y sofocones que le cogen... yo estoy mucho tiempo con ella porque ahora estoy en el paro y a veces pienso en estar un par de días sin ella, para ver si se le quita esa dependencia, ....
que estoy hecha un lío y no sé qué debo hacer, qué es mejor para ella?
consejos?
graciasssssss
estoy un pelín preocupada porque María lleva ya un mes que tiene demasiada mamitis, en serio, una cosa es que tienda más a la mamá que al resto, pero es que María lleva cosa de un mes que si sabe que estoy, sólo quiere la mama, llora mucho pero muchooooo sino la cojo, pese a que haya otras personas, si estoy yo, está muy tontona, mimosona, llorica.... todo el mundo me dice, que cuando no estoy, que no tiene nada que ver de lo bien que está, sin el lloriqueo... en casa si está sola con mi marido, con las iaias si yo no estoy, en la guarde si no me ve.....
y claro, por un lado, agota esa dependencia porque todo el mundo me dice que no la coja, pero hay veces que tendriáis que verla los lagrimones y sofocones que le cogen... yo estoy mucho tiempo con ella porque ahora estoy en el paro y a veces pienso en estar un par de días sin ella, para ver si se le quita esa dependencia, ....
que estoy hecha un lío y no sé qué debo hacer, qué es mejor para ella?
consejos?
graciasssssss
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Hola guapa
Mi consejo es que disfrutes de tu hija. Todos nuestros pekes pasan por diferentes etapas y una de ellas es que sienten que su mama es indispensable para ellos quizás por eso cuando María te ve desea con todas sus fuerzas estar contigo. eso no significa que sea una niña mimada, sino que desea estar con su mama, sentir como la protege entre sus brazos o le hace reir con las mil y una monerías que todas las mama hacemos. Sinceramente, haz lo que te dicte tu corazón, pero sobretodo no te pierdas ningún momento de estar con ella.
Mi consejo es que disfrutes de tu hija. Todos nuestros pekes pasan por diferentes etapas y una de ellas es que sienten que su mama es indispensable para ellos quizás por eso cuando María te ve desea con todas sus fuerzas estar contigo. eso no significa que sea una niña mimada, sino que desea estar con su mama, sentir como la protege entre sus brazos o le hace reir con las mil y una monerías que todas las mama hacemos. Sinceramente, haz lo que te dicte tu corazón, pero sobretodo no te pierdas ningún momento de estar con ella.

Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Mímala, cógela en brazos, bañate con ella, tírate por el suelo a jugar, hazle reír... Disfruta de tu hija y deja que ella disfrute de su mami!!!
Cuando estamos, se acuerdan que no hemos estado durante unas horas y nos solicitan más, es normal...
Nos necesitan... Aprovecha, porque seguramente en unos años querrán quedarse en casa de su amiguita en lugar de correr a los brazos de mamá!
Cuando estamos, se acuerdan que no hemos estado durante unas horas y nos solicitan más, es normal...
Nos necesitan... Aprovecha, porque seguramente en unos años querrán quedarse en casa de su amiguita en lugar de correr a los brazos de mamá!
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
son epoques, tranquil.la
encara que et sembli imposible arribara un dia que et dira no, mama, no el papa... i una altra epoca d'avia o d'amigues o....
ja se que a vegades esgota pero pensa que passaraaaaaa
encara que et sembli imposible arribara un dia que et dira no, mama, no el papa... i una altra epoca d'avia o d'amigues o....
ja se que a vegades esgota pero pensa que passaraaaaaa
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Et dic el mateix, tranquil·la i disfruta!!
el nostre fa igual, quan no hi ets no tenen res a veure. Quan arriba la mama..... mamitis i es porta més malament!
a vegades em diu: Mama, tinc mamitis!!! jejeje, com que ho ha sentit tants cops ara ja m'ho diu.
El pujo a coll, em toca els cabells (li encanta des que era petit, i més ara que no fa teta) i ja està, problema solucionat!
i tant que sí que passarà... i em sembla que massa ràpid

el nostre fa igual, quan no hi ets no tenen res a veure. Quan arriba la mama..... mamitis i es porta més malament!
a vegades em diu: Mama, tinc mamitis!!! jejeje, com que ho ha sentit tants cops ara ja m'ho diu.
El pujo a coll, em toca els cabells (li encanta des que era petit, i més ara que no fa teta) i ja està, problema solucionat!
montserratt ha escrit:ncara que et sembli imposible arribara un dia que et dira no, mama, no el papa... i una altra epoca d'avia o d'amigues o....
ja se que a vegades esgota pero pensa que passaraaaaaa
i tant que sí que passarà... i em sembla que massa ràpid

Re: EXCESO DE MAMITIS??????
muchas gracias a todas, quiero pensar que son rachas y os aseguro que aprovecho mucho mucho todo el tiempo con maría jugando y estando con ella, es genial, pero quizás el problema haya sido ese que desde justo hace un mes que me quedé en paro y estoy mucho tiempo con ella, es como si aún se hubiera apegado más.... no sé si me explico.... antes no era tan sumamente dependiente de mí, y me da miedo que le esté creando demasiada dependencia mía por estar tanto tiempo con ella.... por favor, que nadie me mal interprete por dar la sensación que me quejo de estar tanto con ella y tener esa suerte, porque para nada, mi hija es mi mayor felicidad, pero precisamente por eso, quiero lo mejor para ella, y no quiero que a nivel de desarrollo emocional se coja esa dependencia. ufff quizás le doy más vueltas de las que son, pero es tan complicado...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
A mi m'està passant el mateix però suposo com et diuen que és normal.
Reafirmen a la mama i ara de n'adonen de quan no hi ets i abans no passaven. Et troben a faltar, normal.
A mi no em preocupa per que entenc que és un procés pel qual deuen passar totes les criatures.
Ja arribarà el dia que li voldré fer un achuchón i no em deixarà!!!
Reafirmen a la mama i ara de n'adonen de quan no hi ets i abans no passaven. Et troben a faltar, normal.
A mi no em preocupa per que entenc que és un procés pel qual deuen passar totes les criatures.
Ja arribarà el dia que li voldré fer un achuchón i no em deixarà!!!

La Lia ja és tota una princesa!
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
hola
Isaac tambiés es muy mama-dependiente...yo creo que son etapas, y lo que hago es guiarme por el instinto... le cojo, juego con él... paso un poquillo cuando la yaya insiste en que es malo... malo cogerle, mimarle y quererle??? creo que no, cunado tengo novia seguro que no tendrá mamitis!!!!
lo que peor llevo, en mi caso, es cuando esamos con papá en casa, me sabe muy mal que el crío me llame y llore si no la hago caso... entonce lo llevamos como podemos, intento "desaparecer" del mapa cuando está papá, así ambos disfrutan juntos sin mi interferencia.
Isaac tambiés es muy mama-dependiente...yo creo que son etapas, y lo que hago es guiarme por el instinto... le cojo, juego con él... paso un poquillo cuando la yaya insiste en que es malo... malo cogerle, mimarle y quererle??? creo que no, cunado tengo novia seguro que no tendrá mamitis!!!!
lo que peor llevo, en mi caso, es cuando esamos con papá en casa, me sabe muy mal que el crío me llame y llore si no la hago caso... entonce lo llevamos como podemos, intento "desaparecer" del mapa cuando está papá, así ambos disfrutan juntos sin mi interferencia.
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Jo també m'uneixo a vosaltres.
La Neus també va passar una etapa que la dependència que tenia amb mi era escandalosa, fins al punt de montar un escàndol (amb crits, plors i patades) a casa dels sogres només pel fet de que jo havia anat al lavabo un moment i m'havia perdut de vista i ningú la va saber consolar (ni son pare).
Ara ja s'ha relaxat una mica i la llar d'infants també ha ajudat molt. Quan marxo de casa i la deixo amb el papa o la padrina o la deixo a la llar ja no plora (inclús em diu adéu amb la mà i em tanca la porta) i inclús hem aconseguit que sigui el papa qui la posi a dormir quan abans era impossible. Suposo que al fer-se una mica més gran ha entés que si la mama marxa un moment no passa res, sempre torna. O que no només la mama em sap fer les coses bé, també el papa o la padrina o la tieta, per exemple.
Però encara són petits, fins que no tinguin 3 anys no "sentiràn" una mica més d'independència i ara, com ja t'han aconsellat molt bé, gaudeix de la teva filla. Són moments únics.
La Neus també va passar una etapa que la dependència que tenia amb mi era escandalosa, fins al punt de montar un escàndol (amb crits, plors i patades) a casa dels sogres només pel fet de que jo havia anat al lavabo un moment i m'havia perdut de vista i ningú la va saber consolar (ni son pare).
Ara ja s'ha relaxat una mica i la llar d'infants també ha ajudat molt. Quan marxo de casa i la deixo amb el papa o la padrina o la deixo a la llar ja no plora (inclús em diu adéu amb la mà i em tanca la porta) i inclús hem aconseguit que sigui el papa qui la posi a dormir quan abans era impossible. Suposo que al fer-se una mica més gran ha entés que si la mama marxa un moment no passa res, sempre torna. O que no només la mama em sap fer les coses bé, també el papa o la padrina o la tieta, per exemple.
Però encara són petits, fins que no tinguin 3 anys no "sentiràn" una mica més d'independència i ara, com ja t'han aconsellat molt bé, gaudeix de la teva filla. Són moments únics.
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
lo de las pataletas me suena, supongo que serán etapas y me encanta que sea mimosona, pero no tanto, de verdad, es excesivo y como siempre he pensado que todos los extremos son malos, pues no me gusta que sea tan tan dependiente de mí..... en la guarde, si la deja su papá, no pasa nada, si la dejo yo, llora y llora, se le pasa al minuto en cuanto me voy, cierto, pero no me gusta verla llorar cada vez que la dejo.
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Sí noia, et queda un mal cos quan els deixes plorant... però és normal, la meva també ho fa, quan la deixa el papa cap problema, super contenta, i quan la deixo jo em mira amb cara de pena, se m'agafa als pantalons i es posa a plorar...
Són èpoques, ja ho superaran, quan sigui més independents trobarem a faltar aquests moments on només volien la mmmmmmammmmmmaaaaaaa!!!!
Són èpoques, ja ho superaran, quan sigui més independents trobarem a faltar aquests moments on només volien la mmmmmmammmmmmaaaaaaa!!!!
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
Ei, doncs el meu fill té PAPITIS!! Els dos últims mesos del meu segon embaràs estava molt pesada i no em trobava gaire bé, i el meu home tenia festa, així que estava pràcticament tot el dia amb ell (bé, jo també hi estava, però el cambiava, li donava el menjar, el feia dormir..però qui se l'enduia al parc a jugar i qui es tirava a terra per fer riure a l'Arnau i qui el llençava en volandes enlaire era el meu home....i ara té una papitis brutal. Si jo el deixo a la guarde plora una micona i prou, ara, amb son pare és un drama...quan el perd de vista se li'n va el món i plora desconsoladament cridant papa, papa, si el cridem tots dos decididament se'n va cap al seu papa....ara que puc jugar més amb ell ja ho està repartint més, però tot hi així el seu papa que no li tregui ningú...i tot ha passat amb un mes!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Re: EXCESO DE MAMITIS??????
El meu tambe te moooolta papitis, quan veu que el seu pare marxa (encara que es quedi amb mi) li agafa una plorera que tela!! quan som a casa els tres sempre te al papa controlat i si fa estona que no el veu el va a buscar per assegurar-se de que encara es a casa, quan es desperta per la nit hi ha moltes vegades que si no hi va el papa i hi vaig jo encara plora mes i demana al seu pare sense parar.
Li vaig preguntar al pediatre i em va dir que es completament normal, coincideix en que veu al papa molt poquet, entre setmana nomes just 5 o 10 minuts abans d'anar a dormir i 15 minuts al migdia, i clar, el troba a faltar mes a ell que a mi, perque amb mi esta totes les tardes, em va dir que no em preocupi, que es una etapa i que tal i com ha vingut marxara i jo crec que te rao perque quan era mes petit li passava el mateix pero amb mi i ara em troba a faltar pero no em monta drames quan veu que marxo.
En fi, paciencia, tot passara, jo coincideixo amb moltes pensant que llastima que passi tot tant rapid i que malauradament el que ara ens "molesta" hi haura un dia en que ho trobarem a faltar quan ells siguin mes independents, jo disfruto d'ell al maxim i passo olimpicament de tota la gent que em diu que el "malcrio" (odio aquesta paraula)
petons
Li vaig preguntar al pediatre i em va dir que es completament normal, coincideix en que veu al papa molt poquet, entre setmana nomes just 5 o 10 minuts abans d'anar a dormir i 15 minuts al migdia, i clar, el troba a faltar mes a ell que a mi, perque amb mi esta totes les tardes, em va dir que no em preocupi, que es una etapa i que tal i com ha vingut marxara i jo crec que te rao perque quan era mes petit li passava el mateix pero amb mi i ara em troba a faltar pero no em monta drames quan veu que marxo.
En fi, paciencia, tot passara, jo coincideixo amb moltes pensant que llastima que passi tot tant rapid i que malauradament el que ara ens "molesta" hi haura un dia en que ho trobarem a faltar quan ells siguin mes independents, jo disfruto d'ell al maxim i passo olimpicament de tota la gent que em diu que el "malcrio" (odio aquesta paraula)
petons

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















