ANIMALS DE COMPANYIA
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Hola Luva!!!!!
Això dels gelos és pot remediar. La meva gossa, el primer cop que va veure que teniem un nadó en braços, va treure espuma per la boca de l'ansietat que li va agafar. Nosaltres, la tactica que ens ha funcionat és que quan hi havia un nen, un sempre estava pendent del gos. Si el nen se li apropava, li donavem xuxes perquè asociés la presencia del nen amb alguna cosa positiva. Al final va descobrir que els nens acostumen a portar algo de menjar a les mans (pa, galetes....) i des de llavors, quan veu un nen, no se'n separava ni un moment.
Poc a poc i tots aprenen, que són molt llestos.
Això dels gelos és pot remediar. La meva gossa, el primer cop que va veure que teniem un nadó en braços, va treure espuma per la boca de l'ansietat que li va agafar. Nosaltres, la tactica que ens ha funcionat és que quan hi havia un nen, un sempre estava pendent del gos. Si el nen se li apropava, li donavem xuxes perquè asociés la presencia del nen amb alguna cosa positiva. Al final va descobrir que els nens acostumen a portar algo de menjar a les mans (pa, galetes....) i des de llavors, quan veu un nen, no se'n separava ni un moment.
Poc a poc i tots aprenen, que són molt llestos.
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Hola noies!
nosaltres en tenim un gos, un "labrador" de color negre, en realitat no ho es 100%, es bareja amb algo, pero es maquissim, el mes que ve farà 3 anyets, el mateix mes que neixerà el seu germanet, jejeje!
Es veritat que molta gent et diu que on vas tenint un gos, a mes a un pis, i a mes voler tenir nens...doncs mira...jo ho faré i estic ben contenta.
El nostres gos, que es diu Lucky, es el millor del món, es molt carinyos, i jo no tinc por de que li pugui fer res al nen.
Els meus pares en tenen un altre "labrador", identic al d'scotex, be...quan era petit, ara te 6 anys i es enorme...pero que es genial.
Nosaltres estem ben contents amb la nostra experiencia amb el gos i estic desitjant tenir el nen perque es coneixin, estic segura que tot anirà bé i que a mes el meu nen creixerà amb uns valors molt importants gràcies a tenir al gos a casa.
Pel tema gelos, he llegit una mica sobre el tema i el que fem nosaltres es ensenyar-li les coses i explicar-li per qui son. Li deixem olorar i de tant en tant entra a la habitació del nen, s'ho mira tot i es fica sota el bressol a dormir...
jo crec que ja està esperant que arribi el nen per jugar amb ell...
he de dir que el que no te animals no sap el que es perd i totes les coses bones que t'aporten els animalons...
jo ara estic tot el dia a casa, sola i no sabeu la companyia que em fa la meva panxa i el meu gos, sino fos per ell...jejeje
nosaltres en tenim un gos, un "labrador" de color negre, en realitat no ho es 100%, es bareja amb algo, pero es maquissim, el mes que ve farà 3 anyets, el mateix mes que neixerà el seu germanet, jejeje!
Es veritat que molta gent et diu que on vas tenint un gos, a mes a un pis, i a mes voler tenir nens...doncs mira...jo ho faré i estic ben contenta.
El nostres gos, que es diu Lucky, es el millor del món, es molt carinyos, i jo no tinc por de que li pugui fer res al nen.
Els meus pares en tenen un altre "labrador", identic al d'scotex, be...quan era petit, ara te 6 anys i es enorme...pero que es genial.
Nosaltres estem ben contents amb la nostra experiencia amb el gos i estic desitjant tenir el nen perque es coneixin, estic segura que tot anirà bé i que a mes el meu nen creixerà amb uns valors molt importants gràcies a tenir al gos a casa.
Pel tema gelos, he llegit una mica sobre el tema i el que fem nosaltres es ensenyar-li les coses i explicar-li per qui son. Li deixem olorar i de tant en tant entra a la habitació del nen, s'ho mira tot i es fica sota el bressol a dormir...
jo crec que ja està esperant que arribi el nen per jugar amb ell...
he de dir que el que no te animals no sap el que es perd i totes les coses bones que t'aporten els animalons...
jo ara estic tot el dia a casa, sola i no sabeu la companyia que em fa la meva panxa i el meu gos, sino fos per ell...jejeje

Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Si i tant!!! fan molta companyia!!! i els que no en tenen o no els agraden, no ho poden entendre....
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
noies teniu fotos??? podrieu posar fotos dels vostres animalons i així els coneixem....
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Fuzzton de vegades penso que el gos és com un nen petit, i no rieu, la família també m'ho diu! Quan estic a prop del meu nebot que té un any i 3 mesos, el gos vol que l' agafi en braços, que estigui per ell,... També veig que els gestos i moviments inesperats que fa el nen espanten al gos i aquest es posa a la defensiva, no sé si m' explico. El que em fa por és que com està tan enganxat a nosaltres quan tinguem un bebito no ho accepti i tot i que penso fer tot el que m' expliqueu al foro també he sentit històries esgarrifoses que els hi ha passat a gent coneguda; el gos d'una amiga va morir al deixar de menjar quan la noia va tenir un fill i el gos gran d'una altra coneguda el van haver de donar pq atacava al bebé, per això em dona tant de respecte. El Cali a casa és un gos carinyós, tranquil, per mi el millor, només borda quan sent el timbre. Al carrer es porta bé, sempre el duc lligat, i tot i que és petit té una força espectacular i com a "super macho" borda com si fos un tigre a tots els gossos mascle del carrer, grans o petits. Sempre he atribuit el seu caràcter a que el vaig recollir al carrer. Quan era un cadell bordava desesperat als escombriaires, potser l'havien pegat amb alguna escombra, ara això ho ha superat però abans passava vergonya i tot!
Un altre cop m'enrotllo com una persiana,...
Un altre cop m'enrotllo com una persiana,...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Duneta, quan hagi escrit 100 missatgets i aprengui a fer-ho posaré una foto del meu Cali! No és de raça, és negre i de tamany petit. Quan el vaig trobar semblava com un "rottwailer" i feiem conya amb el meu tiet que si creixia molt seria per ell ja que jo no tinc un pis massa gran on pogués tenir-lo i com ell té un terreny,... i resulta que no aixeca ni pam i mig de terra, fixat que la gent se'l conitinua mirant com si fos un cadell je,je així que ens el vam quedar nosaltres! Sempre riem de l' anècdota 

1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Jo estaria encantada de posar fotos, perrò em sembla que fins que no tingui 100 missatges no les puc possar pas, oi?
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Luva, ens hem creuat amb els missatges.
La Puça era una barreja de caçadora de color canela amb uns ulls molt profunds que semblava que t'entenia quan li parlaves. Com trobo a faltar a la meva nena, en fi.
Tinc dos gats, l'Elric, un europeu blanc i en Hobbes, un europeu tigrat ros.
També tinc una euga, la Filadelfia, que és una Sella Francesa, una raça per a fer competicions de salts.
Els gossets que agafarem a la protectora l'Isis és una creuada de Border Collie negra amb el pit blanc. De fet és com un Border Collie però de pèl curt. En Bacchus és un creuat de Golden Retriver amb la cara del Jack Nicholson (us ho juro, quan pengi la foto ja ho veureu).
Com podeu veure no se viure sense animals...
La Puça era una barreja de caçadora de color canela amb uns ulls molt profunds que semblava que t'entenia quan li parlaves. Com trobo a faltar a la meva nena, en fi.
Tinc dos gats, l'Elric, un europeu blanc i en Hobbes, un europeu tigrat ros.
També tinc una euga, la Filadelfia, que és una Sella Francesa, una raça per a fer competicions de salts.
Els gossets que agafarem a la protectora l'Isis és una creuada de Border Collie negra amb el pit blanc. De fet és com un Border Collie però de pèl curt. En Bacchus és un creuat de Golden Retriver amb la cara del Jack Nicholson (us ho juro, quan pengi la foto ja ho veureu).
Com podeu veure no se viure sense animals...
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Que bo! La cara de Jack Nicholson!
Doncs si no saps viure sense animals i molt bé q fas, però deus viure al camp no? Quina sort tenir l' espai adequat. Jo on visc no tinc espai per més! Has vist la pel·lícula de Hachiko? Doncs a mi m'agradaria tenir una casa amb jardí com aquella de la peli.
Doncs si no saps viure sense animals i molt bé q fas, però deus viure al camp no? Quina sort tenir l' espai adequat. Jo on visc no tinc espai per més! Has vist la pel·lícula de Hachiko? Doncs a mi m'agradaria tenir una casa amb jardí com aquella de la peli.

1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
No he vist la peli, però està a pendents. L'altre dia vaig veure "Pareja de tres" i la recomano molt i molt. De fet ja m'he anat a buscar el llibre......(Marley y yo).
No visc pas al camp. Visc en un piset de 60m2. Però ens agrada molt anar a caminar i a la muntanya. L'euga la tinc a una hipica.
I et ben juro que el meu nou gos té la mateixa expresió que en Jack Nicholson!!!!!!!!!! Sort que es un bonas, que si no.....
No visc pas al camp. Visc en un piset de 60m2. Però ens agrada molt anar a caminar i a la muntanya. L'euga la tinc a una hipica.
I et ben juro que el meu nou gos té la mateixa expresió que en Jack Nicholson!!!!!!!!!! Sort que es un bonas, que si no.....
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
M' apunto la peli "Pareja de tres" i ja diràs que et sembla el llibre.
Doncs, tens els dos gats a casa i aviat tindràs els dos gossos? I el baby que ve en camí (per cert, enhorabona!)? No estareu pas avorrits! I sobretot ben acompanyats! El meu pis és un pel més petit i ho veig justet, però crec que si en alguna altra situació em trobés tan implicada com quan vaig trobar el gos potser tampoc sabria dir que no. Quién me ha visto y quién me ve,...
Doncs, tens els dos gats a casa i aviat tindràs els dos gossos? I el baby que ve en camí (per cert, enhorabona!)? No estareu pas avorrits! I sobretot ben acompanyats! El meu pis és un pel més petit i ho veig justet, però crec que si en alguna altra situació em trobés tan implicada com quan vaig trobar el gos potser tampoc sabria dir que no. Quién me ha visto y quién me ve,...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Nosaltres hem viscut en el pis de 60m2 la meva parella i jo, els dos gats i la Puça (la gosseta que se'm va morir el dissabte passat).
Ara entrarem aquests dos gossos. Primer un i després l'altre, que si no als gats els hi agafa algo.
Però ens estem arreglant una casa tipo unifamiliar (és d'aquestes velles de poble llargues i estretes) que és de la meva sogre i ens la deixa. Quan neixi el/la peque ja hi estarem instalats i tindrem un pati de 40m2 (casi tant gran com un pis!!!!!!)
Ara entrarem aquests dos gossos. Primer un i després l'altre, que si no als gats els hi agafa algo.
Però ens estem arreglant una casa tipo unifamiliar (és d'aquestes velles de poble llargues i estretes) que és de la meva sogre i ens la deixa. Quan neixi el/la peque ja hi estarem instalats i tindrem un pati de 40m2 (casi tant gran com un pis!!!!!!)
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
"Per cert, per què dius això de "quien me ha visto y quien me ve"?
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Fuzztoon, és veritat havia llegit lo de la teva gossa però no ho havia associat amb tu. Ho sento! Deu ser molt dur perdre-la i fer-te'n a la idea, tot i que és llei de vida i sabem el temps aproximat que ens poden acompanyar els nostres bitxitus, a mi és un altre tema que m' angoixa i és que jo sóc molt sensiblona i patidora. El que faig mentre el tinc és donar-li tot el "carinyu" i les carícies del món. Veig que ets forta, ànims que l' Isis i en Bachus i el teu bebit@ t' ajudaràn a superar-ho! I mentrestant compta amb totes nosaltres!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Fuzztoon ha escrit:"Per cert, per què dius això de "quien me ha visto y quien me ve"?
Je je ho dic perquè abans, vull dir a la pàgina anterior, havia explicat que a mi fins fa 4 anys em feien fòbia els gossos i ara no sabria viure'n sense ells. Quan vaig conèixer el luvo, tenia al Tai un gos petit que ja no hi és, i la meva sogre sempre deia: Tai ven que la Eva (és el meu nom) no te quiere i vinga machacar-me i ara desde que vaig conèixer la Dori (la gossa q va portar un bon dia mon germà) que he canviat. La meva sogra sempre m'ho recorda i em diu això de quién te ha visto y quién te ve.

1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
yo hasta q no lleve 100 mensajes me parece q no puedo poner fotos
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Moltes gràcies pel suport Luva.
La veritat és que els primers dies són molt durs. A mi m'ha ajudat molt veure les seves fotos que feia molt que no les veia. En les fotos vaig veure una Puça àgil, alegre i divertida. Veient això vam veure que la Puça dels últims dies no era així, que realment pobreta no estava bé i és el que necesitava.
També, veient les fotos de tots els llocs on haviem anat amb ella de vacances (que sempre venia amb nosaltres), de totes les muntanyes que hem pujat i totes les excursions que hem fet, veiem que li hem donat una molt bona vida, que ha sigut feliç i això es el que realment importa.
El buit que deixa la Puça és molt gran, però jo ja l'he plorat i ara ja la recordo amb un somriure a la boca. Que és com se'ls ha de recordar. Ells sempre et fan feliç, no és just que els recordem amb tristesa, ja que mai t'han transmes aquest sentiment en vida. Jo vull recordar a la Puça que s'enfilava com una cabreta per la muntanya i que ploriquejava d'alegria quan ensumava el mar a 50 km de distancia....
I també ajuda a pasar-ho millor el fet que ella era velleta, ja havia viscut el que li tocava i que la seva marxa ha permes que dos gossets que ara mateix estan a la protectora sense casa i sense l'amor d'una familia, podran vindre amb nosaltres, i tindran una vida tant fantastica com la que ella va tindre.
La veritat és que els primers dies són molt durs. A mi m'ha ajudat molt veure les seves fotos que feia molt que no les veia. En les fotos vaig veure una Puça àgil, alegre i divertida. Veient això vam veure que la Puça dels últims dies no era així, que realment pobreta no estava bé i és el que necesitava.
També, veient les fotos de tots els llocs on haviem anat amb ella de vacances (que sempre venia amb nosaltres), de totes les muntanyes que hem pujat i totes les excursions que hem fet, veiem que li hem donat una molt bona vida, que ha sigut feliç i això es el que realment importa.
El buit que deixa la Puça és molt gran, però jo ja l'he plorat i ara ja la recordo amb un somriure a la boca. Que és com se'ls ha de recordar. Ells sempre et fan feliç, no és just que els recordem amb tristesa, ja que mai t'han transmes aquest sentiment en vida. Jo vull recordar a la Puça que s'enfilava com una cabreta per la muntanya i que ploriquejava d'alegria quan ensumava el mar a 50 km de distancia....
I també ajuda a pasar-ho millor el fet que ella era velleta, ja havia viscut el que li tocava i que la seva marxa ha permes que dos gossets que ara mateix estan a la protectora sense casa i sense l'amor d'una familia, podran vindre amb nosaltres, i tindran una vida tant fantastica com la que ella va tindre.
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Com és que tenies por als gossos? Que t'havien mossegat o havies tingut una mala esperiencia?
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
M'has deixat sense paraules! i m'has fet saltar la llagrimeta! Procuraré recordar-ho quan arribi el moment.
Jo també porto el bitxillo a tot arreu! Tot i que no hi ha massa llocs on puguis portar gossos i el deixo doncs amb mons pares, que són un
.Perquè no estigui sol durant tot el dia, ja que treballo, el porto, de camí que vaig a la feina, a casa dels meus pares, així juga amb la Dori i tots es fan companyia. Els meus pares són grans i els gossos els serveixen de teràpia!Veig que ens hem tornat a creuar. Em preguntes el pq de la meva ex-por. Doncs no m'ha passat mai res, em feia molta angúnia que s' em apropéssin i m' oloréssin. Sense res més. Ara jo veig nens al carrer que s' aparten del gos i corren com jo feia. Suposo que no havia tingut mai contacte amb animals de cert tamany i m' imposava la situació.
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: ANIMALS DE COMPANYIA
Ostres doncs jo ben al contrari que tu. Quan era petita i estava aprenent a caminar anavem un dia amb ma mare pel carrer principal de Granollers que és on visc (4 carrils on sempre circulen cotxes). Jo anava agafada de la cadireta, caminant al costat de ma mare. De cop i volta ma mare sent un cotxe que fa una frenada i al mirar em veu a mi atravessant la carretera tot bamboleiant-me i els cotxes frenant per no atropllar-me. Motiu de l'intent de suïcidi? Es veu que vaig veure un gosset a l'altre acera i vaig decidir d'anar a saludar-lo.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








[/ur]

