fem collit, I QUÈ?
Re: fem collit, I QUÈ?
jo no ho dic massa per no haver de donar explicacions!!!
- i què, us dorm bé?
- oh i tant!! de conya!!! del tirón tota la nit des del primer dia!
- oh que bé, quina sort!
- sí sí, estem molt contents
i apa, fi de la conversa!! al principi deia que dormia molt bé, però clar que es petit i encara es desperta algunes vegades però com dorm amb nosaltres no és cap molèstia i descansem tots molt. M'encantaria seguir dient això, que és la veritat, però m'he cansat de justificar-me! O sigui que ara penso que ningú n'ha de fotre ben res de com o quant dormim a casa meva, home!
Anabel, a mi no m'ha passat mai (almenys conscientment!) però vaja jo no hi patiria, segur que no li pots fer mal, confia en el teu instint!
ostres, i per què pel carrer no hi ha persones que pensen com vosaltres???
que agradable seria, de tant en tant, un "ostres, que maco"
Però vaja, que ho disfrutem molt molt moltíssim! I així segurem

Però vaja, que ho disfrutem molt molt moltíssim! I així segurem

hem de fer el que creiem que és millor pels nostres fills, i la resta ja pot dir missa....

Hola noies!!!
Nosaltres no hem fet collit, però no veig perquè ningú s'hi ha de posar... Penseu que feu el que feu la gent ho criticarà, i tothom sabrà millor que vosaltres com heu d'educar els vostres fills
.
Si el nen plora i l'agafeu... el malcriareu!
Si plora i el deixeu plorar... pobret, no li feu cas!
Si el poseu a la seva habitació molt aviat... i si li passa algo?
Si el teniu a la vostra habitació... bé, això ja ho sabeu, jeje
Conclusió: tothom que faci el que cregui millor pels seus fills, i sobretot quan els nostres nens ja siguin grans no oblidem això i no fem el mateix amb els fills dels altres, sisplau
Nosaltres no hem fet collit, però no veig perquè ningú s'hi ha de posar... Penseu que feu el que feu la gent ho criticarà, i tothom sabrà millor que vosaltres com heu d'educar els vostres fills
Si el nen plora i l'agafeu... el malcriareu!
Si plora i el deixeu plorar... pobret, no li feu cas!
Si el poseu a la seva habitació molt aviat... i si li passa algo?
Si el teniu a la vostra habitació... bé, això ja ho sabeu, jeje
Conclusió: tothom que faci el que cregui millor pels seus fills, i sobretot quan els nostres nens ja siguin grans no oblidem això i no fem el mateix amb els fills dels altres, sisplau

littleif ha escrit:Que ja m'ho trovaré??? El què??? Trovaré que miraré enrera en el temps i veuré un nen ple de mimos, de carinyo, de petons i d'estones amb la seva mare... Preciós, em trovaré una cosa preciosa...
Passa de la gent que tothom en sap molt...
aix... que m'has fet negar els ulls!
Nosaltres no fem collit... però perquè ella ha decidit que no ho vol fer. No hi està còmode i es desperta... així que ella dorm soleta a la seva habitació! Però si us he de ser sinceres... US ENVEJO MOOOOLT a les que si en feu! ! quin gust dormir al seu costat... aquella olor, aquella calor que transmeten, pau.. obrir els ulls i veure'ls dormint placidament ( o tocant-te el nas a les 4 del dematí..
)
Nosaltres fem pit abans d'anar a dormir, l'adormo sempre en braços, no la deixo plorar MAI, la duc en la Menduca... i SI m'he sentit de tot... però a palabras necias oidos sordos!
A fer els que l'instint ens dicti!
Endevant !!!!!!!!!!!!!!!
)Nosaltres fem pit abans d'anar a dormir, l'adormo sempre en braços, no la deixo plorar MAI, la duc en la Menduca... i SI m'he sentit de tot... però a palabras necias oidos sordos!
A fer els que l'instint ens dicti!
Endevant !!!!!!!!!!!!!!!
Gemma 2009 gràcies per la teva resposta, em vaig despertar en quan vaig baixar el braç ja que no dorms igual i bueno estàs més alerta. Ara estic més tranquil.la però ho tinc present.
He pensat posar una tovallola a sota del braç que doblego cap amunt i en cas de baixar-lo frenaria el cop, no sé, ho provaré...
He pensat posar una tovallola a sota del braç que doblego cap amunt i en cas de baixar-lo frenaria el cop, no sé, ho provaré...
Nius jo no ho hagués pogut expressar millor!!!!
Fer collit és genial, tenir-lo a prop, que es desperta doncs mira ja el tens al costadet i li pots donar pit, jo ja no obro ni el llum, ni conto les vegades que es desperta..
Fem teti a demanda, cada vegada que vol que és sovint... i quan algú em diu: una altra vegada???? doncs sí i punt, no he de donar més explicacions pq, la veritat, la gent no ho entèn i la crítica fàcil sol ser molt habitual.
I nosaltres tb tenim el cotxet nou pq sempre anem amb el fular, és el que provoca més comentaris, però jo encantada de tenir al meu mini tant apropet i fer-li petonets al capet tota l'estona
Fer collit és genial, tenir-lo a prop, que es desperta doncs mira ja el tens al costadet i li pots donar pit, jo ja no obro ni el llum, ni conto les vegades que es desperta..
Fem teti a demanda, cada vegada que vol que és sovint... i quan algú em diu: una altra vegada???? doncs sí i punt, no he de donar més explicacions pq, la veritat, la gent no ho entèn i la crítica fàcil sol ser molt habitual.
I nosaltres tb tenim el cotxet nou pq sempre anem amb el fular, és el que provoca més comentaris, però jo encantada de tenir al meu mini tant apropet i fer-li petonets al capet tota l'estona
Totalment d'acord amb el que heu anat dient.A mi el que més ràbia em feia era això de ja t'ho trobaràs, perquè llavors pensava ostres, què em trobaré?? El cas és que la meva nena gran era FATAL dormidora, però fatal, fatal, eh? Que amb 1 any i mig es podia despertar cada hora, la bandarra. Des del principi vam fer collit per necessitat, i després li vam anar agafant el gustet. El que m'he trobat és una nena que amb 2 anys i mig dormia "del tirón" (amb algunes excepcions) a la seva habitació. Això sí, si es desperta a la nit o al matí abans d'aixecar-se, vol que t'estiris amb ella i t'abraça, i et fa petons i...és genial estar-se així amb el teu fill! Ja vam comprar un llit de 90 per poder-nos estirar amb ella (el pare o jo) a l'hora d'anar a dormir.
Ara amb la petita, passo. Si em pregunten o comento, ho dec dir tan convençuda que ni em diuen res. O potser sóc jo que ja no escolto!
Crec que això del collit és una cosa personal/familiar i encara no entenc com la gent vol opinar-ne tant.
Crec que la gent que critica tant el collit es perquè no ho ha provat mai. S'han perdut aquests contactes tant dolços que esteu explicant i no saben de que parlen.
L'altre dia comentava amb una companya de feina més gran que jo que nosaltres dormiem junts i la seva resposta va ser: ai, vols dir que es sa aixó pel nen???'
Però que es pensa que li fem???
Per mi la gent ja pot dir misa ja que crec que l'únic que hi pot dir algo es el meu home, que per aixó dormim tots 3!
L'altre dia comentava amb una companya de feina més gran que jo que nosaltres dormiem junts i la seva resposta va ser: ai, vols dir que es sa aixó pel nen???'
Però que es pensa que li fem???
Per mi la gent ja pot dir misa ja que crec que l'únic que hi pot dir algo es el meu home, que per aixó dormim tots 3!
Aquí una altra que coallita, tant per convicció com per necessitat (la Blanca es desperta cada 2-3 h cada nit, imagineu-vos si m'he d'anar llevant i anat d'una habitació a una altra).
tb fem pit a demanda, sí amb 16 mesos! i m'he sentit a dir d tot, q juga amb mi, q està viciada (de les coses q més odio), q guarreja, q està malcriada... A CA-GAR!
jo ara tb he arribat a la conclusió q quan em pregunten dic q tot fantàstic i no dono més explicacions, xò tot i així sempre hi ha qui encara demana explicitament: dorm al seu llit? (els q han fet servir estivill, ho sento xò ho he d dir) i jo dic q si dormen els seus homes tb al seu llit... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tb fem pit a demanda, sí amb 16 mesos! i m'he sentit a dir d tot, q juga amb mi, q està viciada (de les coses q més odio), q guarreja, q està malcriada... A CA-GAR!
jo ara tb he arribat a la conclusió q quan em pregunten dic q tot fantàstic i no dono més explicacions, xò tot i així sempre hi ha qui encara demana explicitament: dorm al seu llit? (els q han fet servir estivill, ho sento xò ho he d dir) i jo dic q si dormen els seus homes tb al seu llit... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Doncs nosaltres també fem collit...i la veritat és que m'encanta! M'encanta tenir-la tant apropet, sentir la seva oloreta, mig obrir un ull i veure-la dormint plàcidament al nostre costat. M'encanta quan d'adomrida em busca i quan emt roba deixa anr un sospir i segueix dormint tranquil·lament. I només d'explicar-ho ja m'emcociono, i penso que quan es faci gran podré recordar tot aquest temps tant bonic. Crec que és una epxeriència tant agradable i tendre que ho trobaré molt a faltar.
Ara però, ve la meva pregunta. Si heu tornat a estar embarassades i heu tingut un nou bebé, com ho heu fet? Vull dir que heu seguit fent co-llit? No us fa por que el gran axafi al petit? I si els heu canviat al seu llitet com ho heu fet?
Uix! Quantes preguntes eh!
Ara però, ve la meva pregunta. Si heu tornat a estar embarassades i heu tingut un nou bebé, com ho heu fet? Vull dir que heu seguit fent co-llit? No us fa por que el gran axafi al petit? I si els heu canviat al seu llitet com ho heu fet?
Uix! Quantes preguntes eh!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bombolla ha escrit:
jo em faig les mateixes preguntes.
No el vull " fer fora del llit" per posar-hi un altre nen però, es just que amb el gran pugui fer collit i que amb el segon no ja que hi ha el primer?
La veritat es que no crec que el dia que en tinguem un altre i capiguem tots al llit.
és bonic poder llegir experiències com la nostra i que són tant satisfactòries!!!!!!!!!
i duraderes!!!
i duraderes!!!Re: fem collit, I QUÈ?
nosaltres també fem collit.... vam començar per comoditat meva... però ara ens encanta, i al papa no estava gens convençut... i ara ho disfruta!!!
però em dóna la sensació que potser es desperta molt per culpa meva... encara fem teta... i a vegades està plàcidament dormint i em poso jo al llit i es mig desperta tot buscant la teta... és com si m'olorés!!!! us passa????
per mi el millor del collit és despertar-me al matí amb aquella carona que em mira i em somriu!!! val un món!!!
però em dóna la sensació que potser es desperta molt per culpa meva... encara fem teta... i a vegades està plàcidament dormint i em poso jo al llit i es mig desperta tot buscant la teta... és com si m'olorés!!!! us passa????
per mi el millor del collit és despertar-me al matí amb aquella carona que em mira i em somriu!!! val un món!!!
Hola!
Nosaltres també coallitem, tots 4. La nena al llit i el nen al seu bressol però enganxat al nostre llit.
Els meus pares van fer collit amb mi fins als 3 anys i per part seva molt bé...però la resta de la gent
de comentaris n'he sentit de tot tipus, al final m'he cansat de justificar-me i ja passo
El meu home era molt reaci a fer-ho, però ho vam provar per necessitat i al final és la manera en que tots 4 dormim millor!!
Nosaltres també coallitem, tots 4. La nena al llit i el nen al seu bressol però enganxat al nostre llit.
Els meus pares van fer collit amb mi fins als 3 anys i per part seva molt bé...però la resta de la gent
El meu home era molt reaci a fer-ho, però ho vam provar per necessitat i al final és la manera en que tots 4 dormim millor!!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
I com ho feu?? Vull dir que no hi han hagut problemes durant l'embaràs o amb el germanet??
JO pregunto eh!! QUe de moment només en tenim una, però per quan ampliem la familia sabe com ho hem de fer...que al cap i a la fi acabarem fent el què ens dicti el cor, com sempre!
JO pregunto eh!! QUe de moment només en tenim una, però per quan ampliem la familia sabe com ho hem de fer...que al cap i a la fi acabarem fent el què ens dicti el cor, com sempre!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bombolla, no hi pateixis tant, que el temps dirà!! Jo també tenia aquesta por...Mira, nosaltres hem fet collit amb el gran, en principi més per necessitat que de forma premeditada, dormia fatal....va estar amb nosaltres fins als 2 anys, la cuna no se ni perquè la vam comprar perquè mai hi va voler dormir allà dins, quan es va "emancipar" va ser per anar al seu llit, i de forma progressiva. I encara ara, si es desperta a la nit, el seu papa va una estoneta a tumbar-se al seu costat.
Amb la petitona estem fent el mateix, s'adorm a la mini cuna, però a la que es desperta per menjar, rapidament al nostre llit, l'enganxo al pit i a seguir dormint.
Evidentmente, m'he sentit de tot...pero també he descobert que hi ha molta gent que en fa, i només ho confesa quan tu ho dius obertament.
Amb la petitona estem fent el mateix, s'adorm a la mini cuna, però a la que es desperta per menjar, rapidament al nostre llit, l'enganxo al pit i a seguir dormint.
Evidentmente, m'he sentit de tot...pero també he descobert que hi ha molta gent que en fa, i només ho confesa quan tu ho dius obertament.
Nosaltres hem fet collit des de l’hospital. Em van fer cesarea i no em podia ni moure per donar-li el pit, per tant me’l vaig posar al costadet i amb l’arrullo me’l passava d’un costat a l’altre…I així vam continuar.
El meu marit abans de nàixer ja va dir que volia que dormís amb nosaltres fins que no fos mes gran, per tant va ser algo natural. No ens ho vam ni plantejar.
Ara te 11 mesos, amb LM a demanda + AC, i intentem dormir amb bressol sidecar per necessitat d’espai
. Continua despertant-se cada dos hores per menjar...o per xumar (em fa servir de xumet!!)...o per estar al costat de mama .....ufffff!!!! imagina si haguéssim de anar a la seva habitació cada cop!!!!. Aleshores me’l poso al costat fins que torna a dormir. Depèn del dia demana espai i accepta tornar al seu llitet. Altres no en vol sentir a parlar i es queda al nostre.....ell mana....i nosaltres a creure!!!
Hem anat fent com ens ho hem trobat. Cap bebé ni cap situació son iguals i cadascú ha de veure que és el millor en el seu cas. ...i deixar-se portar per l’instin.
Si pogués triar, escolliria dormir amb ell, i que ell no es despertés en tota la nit.... així de passada també ho podríem fer nosaltres!!!
Però el que tenim és el que hi ha..... i anem fent el que bonament pensem que és millor en cada moment per tots.
El meu marit abans de nàixer ja va dir que volia que dormís amb nosaltres fins que no fos mes gran, per tant va ser algo natural. No ens ho vam ni plantejar.
Ara te 11 mesos, amb LM a demanda + AC, i intentem dormir amb bressol sidecar per necessitat d’espai
. Continua despertant-se cada dos hores per menjar...o per xumar (em fa servir de xumet!!)...o per estar al costat de mama .....ufffff!!!! imagina si haguéssim de anar a la seva habitació cada cop!!!!. Aleshores me’l poso al costat fins que torna a dormir. Depèn del dia demana espai i accepta tornar al seu llitet. Altres no en vol sentir a parlar i es queda al nostre.....ell mana....i nosaltres a creure!!!
Hem anat fent com ens ho hem trobat. Cap bebé ni cap situació son iguals i cadascú ha de veure que és el millor en el seu cas. ...i deixar-se portar per l’instin.
Si pogués triar, escolliria dormir amb ell, i que ell no es despertés en tota la nit.... així de passada també ho podríem fer nosaltres!!!
Però el que tenim és el que hi ha..... i anem fent el que bonament pensem que és millor en cada moment per tots.Re: fem collit, I QUÈ?
Hola Goga doncs sí, jo al menys no li faig fer el rotet, la llevadora em va dir que cap problema 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |