quan li podem donar sopeta?
quan li podem donar sopeta?
hola noies!! tinc un dubte.. al'letr dia parlant amb me mare em va preguntar si li podiem donar sopa... ja menja verdura i gluten... per tant li puc fer caldo amb pasta???
Re: quan li podem donar sopeta?
Jo li e començat a donar sopeta als 9 mesos, igualment si li fas tu el caldo no te pk haber-hi cap problema, aixo si, posali semola d'aquella molt molt prima!
almeu fill no li agrada la textura dels pures o de les farinetes.
Li hem donat sopeta , primer sense gluten i deprés normal, de dels 6 mesos. Li pots fer semola, o , si li agraden els trocets, maravilla.
Li hem donat sopeta , primer sense gluten i deprés normal, de dels 6 mesos. Li pots fer semola, o , si li agraden els trocets, maravilla.
jo li faig des dels 7 mesos, amb sèmola de blat o d'arròs. Li agrada moltíssim. Quan vaig anar a la revisió dels 8 mesos, em va dir que podia començar als 9 mesos i quan li vaig dir que ja en prenia em va dir que si li agradava que endavant. No hi ha problema.
Jo el que faig és guardar el caldet que sobre cada dia de les verdures del migdia i al vespre li faig la sopeta amb sèmola i un bibe darrera.
Ara, no vegis, si es queda dormida desseguida i no li puc canviar el bolquer, l'endemà li pesa tonelades!!!
Vaig començar a donar-li quan va estar encostipadeta, que no volia veure aigua. I així veu líquid.
Jo el que faig és guardar el caldet que sobre cada dia de les verdures del migdia i al vespre li faig la sopeta amb sèmola i un bibe darrera.
Ara, no vegis, si es queda dormida desseguida i no li puc canviar el bolquer, l'endemà li pesa tonelades!!!
Vaig començar a donar-li quan va estar encostipadeta, que no volia veure aigua. I així veu líquid.
gràcies mamis!! dons provarem amb la maravilla ben cuita i compraré semola aviam!
Si menja gluten i menja verdura... es clar que si!! Potser per començar fes-li un caldo mes neutre: amb verduretes i una mica de carn de pollastre o vedella o xai i sense sal.
A veure que tal... ja ens explicaràs!
A veure que tal... ja ens explicaràs!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |