Condemnen al metge que va vincular Triple virica y autisme

Plors, malalties i consultes.
Didac
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

Condemnen al metge que va vincular Triple virica y autisme

EntradaAutor: Didac » dl. feb. 08, 2010 11:06 am

Sembla ser que despres d'analitzar les investigacions del metge angles que va vincular la vacuna triple virica an descobert (a mes d'altres irregularitats) que l'home estaba pagat per gent antivacunacio.

I jo que pensava que fins ara els unics que ens malnipulaben eren les farmaceutiques, ara qualsevol iluminat ens intenta manipular. Lancet retirara els seus informes de la pagina Web de la revista.

http://www.elmundo.es/elmundosalud/2010 ... 97711.html
Imatge
Imatge
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: Condemnen al metge que va vincular Triple virica y autisme

EntradaAutor: sansa » dl. feb. 08, 2010 12:19 pm

:ufs: :ufs: :ufs:
sense comentaris
Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. feb. 08, 2010 1:07 pm

Deu n'hi do!! És el que dius tu Dídac, que ja no et pots refiar de ningú :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
isauraga
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

EntradaAutor: isauraga » dl. feb. 08, 2010 1:53 pm

"Gent" com aquesta se n'aprofita i fa confondre a molts pares :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
alb_bcn
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dj. des. 10, 2009 5:40 pm

EntradaAutor: alb_bcn » dl. feb. 08, 2010 7:29 pm

T'has passat dos pobles amb els homeopatas.
Ets molt lliure d'expressar opinions però aquest home era homeopata?
Hi ha molts mes metges de medicina condemnats i no per això els hem de condemnar a tots.
I per cert la meva homeopata m'ha solucionat moltes mes coses que no pas el meu metge de capçalera.
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dl. feb. 08, 2010 9:11 pm

Fortíssim,

No hi ha un pam de net enlloc!!
Imatge[/url]
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dl. feb. 08, 2010 9:26 pm

Ni casual ni curiosament, la nostre pediatre del CAP tampoc vacuna als seus fills fins els 24 mesos.
nbadeli
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

EntradaAutor: nbadeli » dl. feb. 08, 2010 9:32 pm

alb_bcn ha escrit:Ni casual ni curiosament, la nostre pediatre del CAP tampoc vacuna als seus fills fins els 24 mesos.

Ai, ja m'agradaria a mi que el meu pediatre del CAP pensés el mateix. I sobretot l'enfermera!
Imatge

Imatge

Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. feb. 08, 2010 9:39 pm

nbadeli ha escrit:
alb_bcn ha escrit:Ni casual ni curiosament, la nostre pediatre del CAP tampoc vacuna als seus fills fins els 24 mesos.

Ai, ja m'agradaria a mi que el meu pediatre del CAP pensés el mateix. I sobretot l'enfermera!

vosaltres teniu tot el dret de decidir si vacuneu o no els vostres fills, i de quines malalties. El metge i les infermeres poden dir missa... si vosaltres no ho veieu clar, podeu dir no :ok:

sobre la condemna d'aquest metge... indignant que enganyes a tothom.

Sobre el tema homeopatia... , tot i que no esta demostrat que funcioni.... jo tot el que sigui provar coses "naturals" per no xutar-me una dosi d'algo quimic.... benvingut sigui :ok: i si aixo implica que en comptes de 5 o 10 min amb el meu metge de capcalera, me'n passo 60 de min parlant amb un homeopata que m'escolta i em fa sentir be.... doncs per mi perfecte :ok: si son les pastilletes el que fan efecte, o be la xerrada d'1h, la veritat es que m'es igual :ok:
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dt. feb. 09, 2010 8:28 am

Amen. No + coment.
Simplement no faltis.
mirins

EntradaAutor: mirins » dt. feb. 09, 2010 8:59 pm

Goga et recomano que et passis per alguna escola d'educació especial i vegis efectes secundaris de les vacunes. Jo tinc un nebot amb una discapacitat d'un 96 %. Saps què vol dir? Que només respira, ah! i no és autista.
Imatge[/url]
Didac
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dc. feb. 10, 2010 11:04 am

mirins ha escrit:Goga et recomano que et passis per alguna escola d'educació especial i vegis efectes secundaris de les vacunes. Jo tinc un nebot amb una discapacitat d'un 96 %. Saps què vol dir? Que només respira, ah! i no és autista.

I es va quedar així per una vacuna? Estas mantenin que tots els nes o algun dels nens que necesiten anar a una escola d'educacio especial es per causa de les vacunes? Hi ha res que ho demostri o son hipotesis mes o menys ben intencionades.

Per cert jo tambe crec que la Homeopatia es mes efecte placebo que un altre cosa.
Imatge
Imatge
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dc. feb. 10, 2010 11:49 am

La causa efecte que ens explica mirins no se l'haurà inventat.
Jo no soc metge ni homeopata però si la homeopatia m'ha solucionat problemes de salut sense necessitat de química, visca el placebo (que ho dubto).
mirins

EntradaAutor: mirins » dc. feb. 10, 2010 12:18 pm

és clar que no tots els nens de la classe ho són per una vacuna, però molts sí. I la veritat si vols t'ho creus i si no no, no tinc que convèncer a ningú perquè no és la meva filosofia de vida. Jo sé el que hi ha a casa meva i el que jo penso fer. I us ho explico perquè penso que aquest és un foro obert a tots i a tothom, però si no t'interessa el tema doncs ves a un altre. La veritat jo dels temes que no en sé o no m'interessen ni hi entro ni hi surto, de debó no sé quina campanya tens en contra ni perquè. Viu i deixa viure.

I si tens la sort de tenir els nens ben sans i forts de debó que me n'alegro molt!! Perquè no hi ha res pitjor que veure patir un nen.

El que em sap greu és que algú que li passa alguna cosa amb una vacuna té 'mala sort' i en canvi si a mi em passa res seré una irresponsable. I penso que tothom ha de saber i ha de decidir, que és molt fàcil que el sistema decideixi per tu.

Però si n'estàs convençuda fes-ho però informa't bé. No hi ha formules infalibles i universals, el que a tu et va bé potser a mi no i l'inrevés.

Però guarda l'artilleria pesada que això no és una guerra, la guerra la tenim cada dia intentant sobreviure i aquí entrem per ajudar-nos no per enfonsar-nos!!
Imatge[/url]
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. feb. 10, 2010 2:21 pm

Ostres mirins llegint els teus comentaris m'he quedat sense paraules!!! pots explicar una miqueta més de la relació vacunes ---- discapacitats en nadons? la veritat es que no en tenia ni idea, a la meva família també hi ha un nen amb problemes greus però el factor ha estat genètic un 100%, tens raó en que la gent que no ho veu d'aprop no se'n fa la idea, hem d'estar contentes de tenir nens sans (o nenes), per això em molesten tant comentaris del tipus "m'agraden més els nens o només m'agraden les nenes" penso que no saben el que es diuen, la sort és tenir fills sans, dóna igual el sexe.

Goga jo no entenc massa d'homeopatia però si hi ha gent que li funciona, per "ache o per b" doncs ho trobo genial :ok: no fan cap mal a ningú i és ben cert que quan et trobes malament la forma que tens d'afrontar-ho (emocionalment) influeix bastant amb la cura o la millora.

Pel que fa al tema del post, no sé ben bé quin serà el càstig per aquesta "persona· però penso que sigui quina sigui es quedarà curta, la gent que actua així no tenen perdó de Déu :ufs:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dc. feb. 10, 2010 2:42 pm

A mi la homeopatia m'ha funcionat i poder si es placebo ja que puc estar predisposat però a un nadó de mesos que li funciona ja em diràs tu quin placebo li pot afectar.
Mirins, no ho podries expressar millor.
mirins

EntradaAutor: mirins » dc. feb. 10, 2010 5:14 pm

cuqueta ha escrit:
Pel que fa al tema del post, no sé ben bé quin serà el càstig per aquesta "persona· però penso que sigui quina sigui es quedarà curta, la gent que actua així no tenen perdó de Déu :ufs:

tota la raó del món.

A casa el nen va agafar una meningities tres dies després de una vacuna (ara no et sabria dir quina). El nen que tenia d'altres problemes seguia una dieta especial i no havia menjat cap tipus de carn, i després van saber que era important haver menjat pollastres pels 'possibles' efectes secundaris. Evidentment ningú et dirá que és per això, però tampoc cal ser cap llumenera
Imatge[/url]
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dj. feb. 11, 2010 5:16 pm

i dale.
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » ds. feb. 13, 2010 11:02 pm

l'ultim post en que es parlava d'homeopatia va acabar a la paperera, aixi que jo mataria el tema. Cadascu fa el que vol i el que considera millor. Vacunar-no vacunar, medicina tradicional-alternativa, com en tot a la vida. El que funciona per uns no val per altres. Ni les vacunes son els millor amics ni els pitjors enemics, i ni la homeopatia curara un cancer pero potser et cura l'insomni (placebo???? ole!!! doncs perfecte si serveix per no prendre't tranquimazin que es el que et receptara el metge). Pero tothom es lliure de fer el que vulgui, i questionar les opinions i fonts d'informacio d'uns i altres no ens portarà enlloc. Pero jo demano respecte per tothom, perque estic cansada que posts sobre vacunes i/o homeopatia sempre acabi en discussions i monolegs pujats de to!!!!!
alb_bcn

EntradaAutor: alb_bcn » dg. feb. 14, 2010 7:04 am

tolinso, estic d'acord en tu i tb en la manera de plantejar les coses com ho fa la mirins però no puc entendre les opinions ofensives de bones a primeres i que en lloc de baixar el to continuen pujant. Imagino que son persones polèmiques al dia a dia i aquí no fan mes que reflectir el seu caràcter.
Trenquem una espasa per a les bones maneres.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::