ARRACADES

Més qüestions.
Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

ARRACADES

EntradaAutor: Eva_ » dt. feb. 09, 2010 8:15 am

Hola noies!
La Iris té 2 mesos i mig i encara no ens hem decidit a posar-li arracades.
Al principi tens d'altres preocupacions, i ara fa una coseta...! sabeu d'algun lloc per posar-ni a Osona? a les farmàcies en posen o només en venen?
vaja, que son "novatos", el fill gran és un nen neu:-D
Imatge
Imatge
nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

Re: ARRACADES

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 09, 2010 8:27 am

Hola eva. Jo també sóc novata, espero una nena pel pròxim juny, però precisament aquest cap de setmana vam estar parlant amb uns amics que tenen una nena d'un any i els hi vaig preguntar.
Hem van dir que a la farmacia en posaven, però que t'ho ha de fer un farmaceutic titulat (cosa normal). El que jo no sabia és que també en venguessin? jo hagues anat a la joieria.
ImatgeImatge
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dt. feb. 09, 2010 8:45 am

Hola!!
Nosaltres a l'hospital en van fer arribar moooltes targetes de les mateixes infermeres de planta que possaven arracades... clar! a l'hospital no les posen nooooooo.... millor que hi vagis pagant! :ufs: :ufs:
Res.. que recordo que a la farmàcia de davant de l'ambulatori de Vic, hi ha una infermera 1 cop per setmana a fer-ho... portes les arrecades i pagant 25 eur ( si no recordo malament), te les posen en un plis! el que no recordo és el dia ni l'hora... potser hi podries passar!
A nosaltres per sort ens ho va fer la meva llevadora gratix... sino no ho feia :content: :content:

ale... que us sigui lleu.. jo ho vaig passar mooolt malament! Sempre dic que si ho hagués de tornar a fer no ho faria..... : lasito : : lasito :
Imatge
||*||
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 09, 2010 8:48 am

Jo tampoc he vist mai q a les farmàcies en venguin... nosaltres les vem comprar a la joieria...
Sé q no totes les farmàcies les posen... nosaltres les vem posar a l'hospital on va nèixer, vem anar a fer-li el control del pes i vem aprofitar (tenia 5 dies), això sí, ens van bufar 56 €... a la farmàcia és moooooooooolt més econòmic, però ja q hi érem...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Abril05
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 4:47 pm

EntradaAutor: Abril05 » dt. feb. 09, 2010 9:07 am

Hola!
I una pregunta, les arrecades han de ser especials les primeres?
Or groc? Or blanc?
Imatge
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. feb. 09, 2010 9:09 am

Nosaltres les hi vam posar a la farmàcia. No és que a la farmàcia venguin arracades, és que com que les posen amb pistola, fan el forat amb l'arracada mateix, que està totalment esterilitzada. Aquestes les han de dur un mes, i després ja li pots posar les que tu vulguis. Ens va costar 9€.
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dt. feb. 09, 2010 10:26 am

Doncs per aquí a la plana, a la farmàcia ho fan amb una agulla i les arracades les portes tu ( els casos que coneixo eh! ). Poden ser d'or ( tant és si blanc o no... ) en tot cas que siguin bones ( si més no al principi per tal d'evitar possibles alergies ) ... I abans de col.locar-les, les netejem amb alcohol per tal de desinfectar-les....
A les joieries / rellotgeries també en possen, pero les nenes han de ser més grans ( em sembla que a partir de 3 mesos ?? ) i ho fan amb pistola tal i com explica la pukeko...
Imatge
||*||
Layona
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dt. feb. 09, 2010 11:29 am

A la farmacia si en venen, o per lo menys fa uns anys en venien, ho se pq jo les vaig comprar per mi. Ara que jo que ho he "tastat en mis carnes", jo no les hi possaria, els hi faria possar i per diferents raons:

Els forats fan pupa, potser el primer forat la nena s´estarà quieta, pero el segon forat serà otro cantar...i si es mou just al moment de fer-li els forats... :ufs:

A la meva filla els hi va possar la meva mare , que es infermera, quan tenia només 15 dies, i la pobre cria va veure les estrelles, es va possar morada i tot de bramar...De fet ja m´ha dit que si tinc un altre criatura i es nena les arrecades se les possarà Rita, pq ella no, de lo malament que ho va passar de veure plorar la neta d´aquelles maneres , i es que una cosa es una criatura que no coneixes i l´altre una neta.
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. feb. 09, 2010 11:35 am

Òndia pensava que les posaven sempre al nèixer, al ´hospital??? Almenys a Manresa bé o fan axí. Les hi posen els mateixos , ara si ho fa la infermera o una llevadora, ni idea però el sevei sanitari. Se me la van endur i al cap de poquet la van tornar amb les arrecadetes i ven tranquil.leta, ella, ara segur que va plorar però no ho vam pas veure...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 09, 2010 12:16 pm

En segons quins hospitals de gratis res de res... us ho dic per experiència.
És evident q els hi han de fer mal, però si tens intenció de posar-les, penso q quan més petita millor... jo no vaig voler entrar quan li van posar, de fet em vaig apartar una mica i tot de la porta per no sentir tant el plor, i home, sí q va plorar una mica, però m'esperava q fos molt pitjor! Al cap de 5 minuts, me la van treure, ben calmadeta i sense cap llagrimeta....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dt. feb. 09, 2010 12:18 pm

Doncs -com a mínim en el meu cas- sí, Goga. A l'Aina li van posar en néixer i a la mateixa clínica (al Remei, a Barcelona). I, evidentment, sense pagar res ! :ok:

Quan dic "en néixer" vull dir un dels dies que erem a la clínica. Una de les vegades que se la van emportar per rentar-la o no sé què em van preguntar si teniem arrecades per posar, vem deixar la capseta als peus del llitet de la nena, i va tornar amb les arracades posades. Com diu l'Anna26, si va plorar no ho vem sentir... ('ojos que no ven....' neujor:-) ).

I el que preguntàveu del material: l'Aina les porta d'or blanc. Tinc entés que han de ser d'or (blanc o groc em sembla que ja és qüestió de gustos...).

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dt. feb. 09, 2010 12:36 pm

Jo tindrè si deu vol, a la meva petita aquest abril a Sant Joan de deu de Barcelona, sabeu si als hospitals públics els posen les arracades¡¡¡
Jo li vull comprar a la joieria i portar.les perque li posin.
Imatge

Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 09, 2010 12:58 pm

No sé si als hospitals de la SS les posen o no... ja veus, q cada hospital fa el q li peta, jo per privat vaig pagar i la Piruet no... o sigui q, a saber!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nuco
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 09, 2010 1:00 pm

Posades a preguntar, algu sap si a la Clinica Bonfill de Girona en posen?? si és que si doncs les afegim a la canastilla i que li posin a l'hospital (encara que sigui pagant) i sinó doncs tocarà anar a la farmacia mes endavant.
ImatgeImatge
Piruet
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dt. feb. 09, 2010 2:05 pm

Ho podeu preguntar a la llevadora, quan us expliqui què cal portar i us doni la típica llisteta del que cada hospital vol.

Petonets !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. feb. 09, 2010 2:32 pm

El meu hospital era de la SS i no vaig pagar res però he al.lucinat, no havia sentit mai que s´havia de pagar per posar les arrecades....!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 09, 2010 2:48 pm

Doncs nosaltres vam pensar en tot i més quan vam fer la bossa per l'hospital... menys de les arrecades!! Fins que a l'hospital el segon dia ens van preguntar si teniam les arrecades pq aprofitarien que la banyen per posar-les. I nosaltres vam fer com l'anunci... AI VA! LES ARRECADES!!
Era un hospital públic però tinc entés que segons la llevadora que et pogués tocar no te possava.

Quan vam arribar a casa vam anar a comprar-les i vam anar a preguntar a les farmàcies si en possaven i a totes ens deien que no, que fins que no estigués vacunada contra el tetanus, no. Va ser una manera una mica rara per fer-nos fora de la farmàcia, la veritat.
Fins que vam trobar una llevadora a la ciutat que per 10 euros les posava i així ho vam fer.
Ah! a nosaltres ens va fer marxar de l'habitació mentre li feia els forats però encara va ser pitjor: la sentiam plorar!!. Però van ser dos crits i llestos!.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 09, 2010 2:55 pm

doncs a mi no em sembla tant estrany que facin pagar per posar-les o que no les posin. No és un servei mèdic ni una necessitat, ni una "feina" del personal mèdic.
Ara, si en algun lloc les posen doncs així millor per les que en voleu posar a les vostres filles, que ja sortiu de l'hospital amb la feina feta.

No sé, jo sóc de l'opció de deixar que sigui ella qui trïi...(jo me les vaig fer als 14 anys, les arracades...)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. feb. 09, 2010 10:28 pm

A l'hospital on va néixer l'Elna ho feien fins uns mesos abans de que ella naixes i sense cap cost i és de la SS :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Per això nosaltres vam haver d'anar a la farmàcia.
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dc. feb. 10, 2010 8:00 am

Moltes gràcies noies!
miraré a veure si ens ho fan a la farmàcia. Tot i que em fa una mica de coseta... neukiss-)
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::