MOTXILLA + FULAR VIATGERS a la recta final
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
MOTXILLA + FULAR VIATGERS a la recta final
Aquests viatgers són un fular elàstic i una motxilla ergonòmica... perquè així hi poden participar famílies amb nens des de 0 fins a 4 anys. Fular elàstic sleepy wrap i motxilla ergonòmica Boba baby carrier.
Explico el funcionament d'aquesta nova tanda de viatgers.
- Tothom disposarà dels portanadons una setmana.
- Cadascú serà responsable dels portanadons i del seu enviament. Rebreu els portabebès un DIMARTS i els enviareu el DILLUNS de la setmana següent. Cadascú és responsable d'empaquetar els portanadons i enviar-los bé per una empresa de missatgeria urgent (24h), bé per correu certificat urgent. Cadascú s'ocuparà de demanar a la persona que està darrere seu a la llista, l'adreça on ha d'enviar-li els portanadons. No hi ha cap inconvenient en que realitzeu les entregues en mà si us poseu d'acord entre vosaltres.
- L'ordre de la llista serà el de les inscripcions al post.
- Per poder participar dels viatgers cal ser usuari registrat en aquest fòrum i és necessari tenir certa antiguetat al Soc Petit (mínim de 200 posts) o una forera més antiga que us avali.
- Quan rebeu els viatgers, els heu d'examinar i veure que tot està correcte (en cas d'algun desperfecter important, comuniqueu-m'ho de seguida per posar-hi remei). Si hi ha algun incident (una taca important, o alguna altra cosa que pugui passar) informeu-me de seguida!
Blog dels portabebès viatgers: http://portabebesviatgers.wordpress.com/
Seria fantàstic que tots els que hi participeu pogueu penjar les fotos i compartir els vostres comentaris
Calendari dels portabebès viatgers
1- Martuchi: 9-15 març
2- Perla: 16-22 març
3- Masha: 23-29 març
4- Nuriaau: 30 març-5 abril
5- Martadu: baixa
6- Nius: 7-12 abril
7- Teta: 13-19 abril
8- Londonbaby: 20-26 abril
9- Sandy: 27 abril-3 maig
10- L de learner: 4-10 maig
11- Sandrall: 11-17 maig
12- Piruleta: 18-24 maig
13- Nena83: baixa
14- Sansa: 25-31 maig
15- Sipama: 1-7 juny
16- Techary: 8-14 juny
Explico el funcionament d'aquesta nova tanda de viatgers.
- Tothom disposarà dels portanadons una setmana.
- Cadascú serà responsable dels portanadons i del seu enviament. Rebreu els portabebès un DIMARTS i els enviareu el DILLUNS de la setmana següent. Cadascú és responsable d'empaquetar els portanadons i enviar-los bé per una empresa de missatgeria urgent (24h), bé per correu certificat urgent. Cadascú s'ocuparà de demanar a la persona que està darrere seu a la llista, l'adreça on ha d'enviar-li els portanadons. No hi ha cap inconvenient en que realitzeu les entregues en mà si us poseu d'acord entre vosaltres.
- L'ordre de la llista serà el de les inscripcions al post.
- Per poder participar dels viatgers cal ser usuari registrat en aquest fòrum i és necessari tenir certa antiguetat al Soc Petit (mínim de 200 posts) o una forera més antiga que us avali.
- Quan rebeu els viatgers, els heu d'examinar i veure que tot està correcte (en cas d'algun desperfecter important, comuniqueu-m'ho de seguida per posar-hi remei). Si hi ha algun incident (una taca important, o alguna altra cosa que pugui passar) informeu-me de seguida!
Blog dels portabebès viatgers: http://portabebesviatgers.wordpress.com/
Seria fantàstic que tots els que hi participeu pogueu penjar les fotos i compartir els vostres comentaris
Calendari dels portabebès viatgers
1- Martuchi: 9-15 març
2- Perla: 16-22 març
3- Masha: 23-29 març
4- Nuriaau: 30 març-5 abril
5- Martadu: baixa
6- Nius: 7-12 abril
7- Teta: 13-19 abril
8- Londonbaby: 20-26 abril
9- Sandy: 27 abril-3 maig
10- L de learner: 4-10 maig
11- Sandrall: 11-17 maig
12- Piruleta: 18-24 maig
13- Nena83: baixa
14- Sansa: 25-31 maig
15- Sipama: 1-7 juny
16- Techary: 8-14 juny
djiluga l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 06, 2010 9:22 am, en total s’ha editat 28 vegades.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: MOTXILLA + FULAR VIATGERS podeu inscriure-us a la ruta!!!
Què bé djiluga!!!!! Això dels portabebès viatjers és molt maco!!!! 
Que bé!! jo m'apunto a la ruta, en l'altre que vau fer encara estava embarasada i em feieu molta enveja.
Djlluga, la meva nena té 18 mesos, com ho veus, és molt gran per un fulard elàstic? Tinc una bandolera d'anelles però la veritat és que em pesa una mica i com que només es carrega en un braç dons no la puc portar gaire estona. Havia pensat en una motxilla ergonòmica per portar-la a l'esquena..
De tota manera, en principi m'apunto i si després només utilitzo la motxilla ja ho veurem!
De tota manera, en principi m'apunto i si després només utilitzo la motxilla ja ho veurem!
- djiluga

- Contacta:
Que bé que ja tinguem les primeres viatgeres
Martuchi, ets la primera de la llista
Perla, tu aniràs darrere la Martuchi! Mira, sobre això que em preguntes, doncs per l'edat de la teva peque tu principalment faràs servir la motxilla... però pensa que també pots fer servir l'elàstic! El meu nen, que ja pesa 12kg va amb elàstic tot sovint! Per això vull fer viatjar un elàstic i una motxilla, aquesta vegada. Perquè qui mai ha fet servir fular, s'engresca fàcilment amb l'elàstic... i entre l'elàstic i la motxilla cobrim totes les franges d'edat
La bandolera, amb grandots és per estonetes... està clar que no reparteix tant el pes com un portabebè de 2 espatlles.
Martuchi, ets la primera de la llista
Perla, tu aniràs darrere la Martuchi! Mira, sobre això que em preguntes, doncs per l'edat de la teva peque tu principalment faràs servir la motxilla... però pensa que també pots fer servir l'elàstic! El meu nen, que ja pesa 12kg va amb elàstic tot sovint! Per això vull fer viatjar un elàstic i una motxilla, aquesta vegada. Perquè qui mai ha fet servir fular, s'engresca fàcilment amb l'elàstic... i entre l'elàstic i la motxilla cobrim totes les franges d'edat

La bandolera, amb grandots és per estonetes... està clar que no reparteix tant el pes com un portabebè de 2 espatlles.
Djiluga m'apuntes a mi també darrera de la Marycris???
És una idea genial!!!!
És una idea genial!!!!
- djiluga

- Contacta:
I tant Marycris, només faltaria!
i Masha, t'hi afegeixo també!!!

i Masha, t'hi afegeixo també!!!

- djiluga

- Contacta:
marycris ha escrit:djiluga encara que tingui un elastic m,agradaria molt provar la motxilla!!! seria possible???
petonets!!!
i tant, podràs provar la motxilla i també una marca d'elàstic diferent

Bé podem fer una mini quedada per passar-nos-els!!! 
Hola!
Em puc apuntar jo també? M'agradaria provar la motxilla`, i si el fulard elàstic és de diferent marca del que tinc...doncs també!!
Em puc apuntar jo també? M'agradaria provar la motxilla`, i si el fulard elàstic és de diferent marca del que tinc...doncs també!!
- djiluga

- Contacta:
nuriaau ha escrit:Hola!
Sí, i tant! T'hi afegeixo. Aniran junts el fular i la motxilla, cadascú pot provar el que més ganes tingui, o tots dos
M'apunto !!!. Tinc moltes ganetes de motxilla, i poder utilitzar-la abans de decidir que comprar m'encanta. Jo ja tinc un elàstic, peró si és d'un altre marca ...
Apunta'm, si us plau !!!.
Apunta'm, si us plau !!!.
djiluga, pots dir quin seran el fular i la motxilla? gràcies guapa!
- Londonbaby

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
jo també m'apunto.... m'agradaria provar la motxilla!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
- djiluga

- Contacta:
quin misteri, eh?El fular serà un sleepy-wrap i la motxilla una Boba baby carrier.
Us apunto a la llista.
Londonbaby, per l'edat del teu peque, si el que t'interessa és la motxilla més valdrà apuntar-te cap al final de tot de la ruta. La motxilla està recomanada dels 7 als 20kg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Dijuluga d'aquesta motxilla encara no n'havia sentit a parlar... que és nova???
Fins els 20kg. aguanta la motxila?? Doncs si l'Eric es deixa, ho provarem.
Eii!!Quina iniciativa més xula!Jo m'apunto, si em deixeu,clar!Porto dies llegint-vos pq no tinc ni idea de portabebés però tinc clar que es un món q em fascina i el fet de no portar al Pau i els seus 10 kg a coll m'anirà de conya!
- djiluga

- Contacta:
Masha ha escrit:Dijuluga d'aquesta motxilla encara no n'havia sentit a parlar... que és nova???
Síiii! És nova a Espanya... i la millor que he provat fins ara
Martuchi, sí és una motxilla dissenyada especialment per a portar nens des dels 6 mesos fins als 4 anys, així que hi podreu portar el gran si li ve de gust
Teta, estàs apuntada
- Londonbaby

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
djiluga ha escrit:neujor:-) quin misteri, eh?
El fular serà un sleepy-wrap i la motxilla una Boba baby carrier.
Us apunto a la llista.
Londonbaby, per l'edat del teu peque, si el que t'interessa és la motxilla més valdrà apuntar-te cap al final de tot de la ruta. La motxilla està recomanada dels 7 als 20kg
OK
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |