LES SOGRES I VARIANTS...

Més qüestions.
marranxeta
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

Re: LES SOGRES I VARIANTS...

EntradaAutor: marranxeta » dj. gen. 28, 2010 4:40 pm

neuetes ha escrit:Que es va esfadar perque no va estar convidada a la festa de comiat de soltera? au va!! i que més!!! Jo no havia sentit mai que s'hagués de convidar les mares/sogres en aquestes festes!! Vamos, si a mi m'haguessin convidat la sogra a la festa es que no em caso!! ni de conya!!!

i parlant de convidar la sogra al comiat de soltera... què en penseu d'acceptar la seva petició d'amistat al facebook? Jo em vaig trobar que un dia em va sortir una petició d'ella per allà... Després de molt de temps de tenir-la pendent, la vaig rebutjar i evidentment es va picar... m'anava dient "claaaaaar, com que no m'agregues no puc veure les fotos de la nena". Òbviament, com sempre, vaig passar per: "la jove rara" donat que la cunyada del meu home (la prenyicunyi de les patates xips...) sí que la té entre les seves amistats.... Doncs a mi "plim"... Mireu, tenir-hi germans, cosins, la parella ho trobo normal... Però la sogra???? Abans hi tindria al meu pare!!... De fet el meu home tampoc la va agregar... >.-<:
Per cert, la prenyicunyi de les patates xips és la que últimament quan anem a dinar a cals ogres em boicoteja els dinars de la nena...
Estic donant-li el dinar, arriba ella marejada pq està embarassada (un fet excepcional i únic...) i necessita menjar patates xips JA!!! Evidentment se les menja davant la meva filla qui immediatament em gira el cap i diu que el dinar me'l mengi jo i que ella vol "tates"... Jo m'emprenyo perquè m'axafen l'àpat però ningú és capaç de dir "aneu a menjar patates a un altre lloc" ... Ai quan neixi el meu nebodet quins viatges em fotré davant el nen amb bosses de patates i ganxitos just quan dini... :sogra:
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. gen. 28, 2010 5:07 pm

Marranxeta, ves apuntant totes aquestes coses que fa la teva amiga, la prenyicuny, i els hi tornes més endavant amb interesos. Per cert, m'encanta el nom amb que has batejat la teva cunyàaaaaaaa!!!!
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dv. gen. 29, 2010 7:03 am

abril82 ha escrit:Bones,

D'altra banda, si a mi el meu marit, quan li dic "què penses fer? o no penses dir-li res?" em contestés "i què li dic", vamos...!! li escriuria el diàleg complet. Li diria, " vas i li dius: a part de ser casa meva, també és casa de la meva dona, i em sembla que ja qua vens a casa seva l'hauries de tenir una mica en compte i tenir-li més respecte. No dic que sigueu amigues, però això d'arribar a casa seva i ni saludar-la s'ha acabat. Nosaltres volem tenir una relació cordial amb tu, i volem que els nostres fills també la tinguin, però hauràs de posar una mica de part teva, per fer-ho més agradable perquè sinó al final se'm treuran les ganes de quedar amb tu per veure com li fas aqust paper al MEVA DONA!!!!!!!"

ELS HI ESCRIBIU EL DISCURS SI FA FALTA PERÒ QUE NO TIGNUIN ESCUSA PER QUEDAR-SE CALLATS COM BLEDES!

A mi em passa això amb una germana, després de 4 anys de no saludar al meu home (es que no li cau bé) ni li he dit que estava embarassada, total tampoc li caurà bé.... es que manda güebs!!! Si vaig amb ell no em saluda!! Així que he dit que prou. NI que fos la més agradable i simpàtica del món!!

Apa que la prenyicunyi...
Imatge[/url]
sancale
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dv. gen. 29, 2010 11:14 am

Os3 Mirins, que poquet et queda per tenir el Raimon als braços... :-)(-: >.-<: Com passa el temps!!!! :***:

Arrrgggghhh, jo estic que trino amb la meva ogra... Resulta que la nena vol disfressar-se de Blancaneu (amb 4 anys, normal). Ma mare li està fent la disfressa (bé ja li ha fet i superbé). Doncs com que la meva ogra té la mania de ser "la núvia a la boda i el mort a l´enterrament", va i li compra un vestit de faralaes vermell amb topos blancs (va anar de viatge a Andalusia i li va comprar). I vinga menjar-li el tarro que si està moníssima i que millor aquesta disfressa. Jo, amb tot el respecte, no m´agraden aquests vestits i menys mal que el Sancalo pensa igual... així que li diu a la seva mare tot i recalcant-li (ella ja ho sabia) que ma mare li està fent la disfressa que vol la nena. Doncs, apa, superofesa però torna amb un altre vestit amb un tutu transparent fins als peus (blanc i taronja) i una cistelleta taronja. Es veu que el va comprar fa anys perque era barat, encara que no tenia ningú per posar-li (bé, ella sempre fa això, compra per que es barat encara que no ho necessiti). I un altre cop, menjant-li el tarro a la nena de que si estava guapísima!!!. Jo li pregunto al Sancalo: i de qué es suposa que va disfressada? Doncs ni idea... no és de ballarina, no és de princessa, no és de caputxeta... en fi, que li dic al Sancalo que en tot cas, el podem "tunejar" per que sigui de princessa (encara que la nena vol de Blancaneu i està encantada amb la disfressa de ma mare però amb el tarro menjat per l´ogra). Doncs va l´ogra i diu que ni parlar-ne de "tunejar" res que per fer-ho s´el torna a quedar ella...
En fi, que no entenc res de res... només em queda clar que té unes ganes de tocar els picarols!!!
Ahir vaig estar a casa d´ella i va venir la meva cunyada. Us podeu creure que no vam poder mantenir una conversa seguida per que l´ogra "la reina de las fiestas", no parava de interrompre per que veiessim totes les fotos de tots els anys que "ella" s´ha disfressat... Os3 que ja m´ho sé, la conec des de fa 20 anys i tothom l´hem de riure les gràcies i adoraaaaaaar-la, dient-li que està estupenda amb les seves disfresses, amb els seus vestits, etc, etc. Per que ella és la millor!!!
En fi, que ja m´he desfogat... arrggghhhhh
maredelpau
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: maredelpau » dv. gen. 29, 2010 10:53 pm

Home, agregar la sogra al facebook ho veig com algo molt antinatural, no?Tela marinera...

Goga, marranxeta... em deixeu petrificada...

PD: jo, 1 setmana després de la mort de la meva àvia, encara estic esperant que em truqui per donar-me el condol o per oferir-se a cuidar els nens pq el meu marit em pugui acompanyar a l'enterrament... Al final es va haver de quedar ell amb els nens, es clar... segur que ella estava molt ocupada.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mirins

EntradaAutor: mirins » ds. gen. 30, 2010 6:06 am

Ni al facebook ni al comiat, jo no m'he casat però tampoc convidaria a les meves cunyades!! Crec que és la meva festa per les meves amigues no per qui 'toqui'

Ai sí Sancale, ja està a puntet. Tinc unes ganones de tenir-lo ja!!
Imatge[/url]
Kaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:02 pm

EntradaAutor: Kaya » ds. gen. 30, 2010 2:33 pm

Mirins q això pot ser en qualsevol moment...

Jo avui tinc marató d'ogres... Vénen a veure l'Espanyol i el Barça... Bé ella no, ella ve a acaparar el 'seu dolcet' uffffff ja m'estic atabalant...
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dl. feb. 01, 2010 8:40 pm

marycris ha escrit:sogra al facebook??? gracies a deu la meva ogra no sap ni engegar-ho!! :content:

maredelpau ja t,ho vaig dir.....sense comentaris....kina poca vergonya!!

nosaltres fa dies que no anem a dinar :ok: pero divendres vem fer merendola a un forn i molt be, clar, el nen estava a la cadira.....tal com vem entrar em diu que le ha pasado aki??? se ha arañado.....es que no le cortas las uñas??? si claro, 2 veces por semana pero es que se mueve mucho y las puntitas no puedo ssacarselas porque le duele.....es que mira como lleva la cara!!

be fem el cafelet i marxem i fora em diu NO ME LO ABRIGUES TANTO que ESTE NIÑO ESTA ARDIENDO NO LO VES CRISTINA?? :ufs:

moraleja: la cristina pujant cap a casa plorant....

quina ràbia aquesta ogra!
jo encara no tinc fills però ho he vist amb la meva neboda... li deixava anar cada fresca com aquesta...com si ella no sabés cuidar a la seva filla. A vegades es pensen que elles ho saben tot i nosaltres no sabem res. i no pensen que han passat 30 anys des que van cuidar els seus fills!
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
mirins

EntradaAutor: mirins » dt. feb. 02, 2010 6:18 am

tota la raó abril 82, ma mare ha criat 7 fills i un pilot de nets i és la única que no va donant consells ni res de res, només si li demanes. I en canvi d'altres parlen ben bé perquè tenen boca...
Imatge[/url]
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 08, 2010 8:35 pm

Quin panorama! :ufs:
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 27, 2012 6:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
maredelpau
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: maredelpau » dl. feb. 08, 2010 10:09 pm

Neuetes, molt bé per la carnissera :ok: , tota una professional. Vaja tela la teva ogra, quina mania de ficar cullerada!

Nosaltres hem enterrat aquest divendres el meu avi matern. Fa 15 dies vam enterrar també l'àvia paterna. Encara espero que l'ogra em truqui per donar-me el condol. També espero que s'ofereixi per cuidar dels nens per a que anem junts amb el meu marit a l'enterro, cosa que a la pràctica no ha estat possible i hi he hagut d'anar jo sola. He passat tot el cap de setmana amb els nens a casa dels meus pares, al poble,on també viu ella (vivim a una hora de camí de pares i sogra). Però resulta que no ha tingut cap moment per venir a veure els nens. No els veu des de les festes de Nadal. A la nena em sembla que només l'ha vist tres vegades des que va néixer... de fet no la va anar a veure ni a l'hospital ni a casa nostra, la vam haver de portar nosaltres al poble pq la conegués.
La bon dona sempre està ocupadíssima, això que està jubilada i és vídua.

En fí... Sense comentaris.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
noemi27
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

EntradaAutor: noemi27 » dt. feb. 09, 2010 8:11 am

hola noies..!

ostres com us entenc...!nosaltres encara no tenim nens, pero de sogra si que en tinc i ufff..!!!es d aquelles que a mi hem diu una cosa i despres davant del seu fill en diu una altra..i clar, ell despres hem diu, escolta, ma mare diu que no es veritat i que ella no ha dit res..QUUEEE?!?!pero si ahir m ho va dir per tfno....!!i l altre dia veient que en faria una semblant, i quedaria jo com una mentirosa davant d ell, li vaig explicar el que havia passat, i la vam trucar amb el mans lliures, i ell li va preguntar (la sogra no sabia res que jo tb estaba escoltant), i li diu el meu home...estas segura del que dius...??i ella, si, si...i salto jo...PUES NO..!!!jaja, va ser bonisim!!el meu home espixorrantse de riure, i jo tota seria...li vaig dir, que a mi no m agradava quedar com una mentidera, que a mi les seves histories ni hem van ni hem venen...!!es va quedar callada i despres dient...bueno..potser si que a la noemi li vaig dir alguna cosa...bueno..no m he explicat be...desde llavors, no ho ha fet mes...veurem el que dura.. <:-) <:-) <:-)
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 09, 2010 7:56 pm

Quina mala persona que tens de sogra, maredelpau, de debò que m'has deixat sense paraules. :ufs: :ufs:
Que bo, noemi, lo del telèfono!! es debia quedar en un pam de nas!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
mirins

EntradaAutor: mirins » dt. feb. 09, 2010 8:29 pm

Doncs sí que són males persones i noemí que mentidera la teva!!

I no entenc perquè!!
Imatge[/url]
noemi27

EntradaAutor: noemi27 » dc. feb. 10, 2010 2:50 am

jaja..si, si neuetes...es va quedar amb un pam de nas...a mes m imagino la cara i tot.. :ok:
nu se..mirins, jo crec que es per cridar l atencio..i es pensa que dient tot aixo jo li faig cas, el meu home tb, els cunyats tb...ara que la crack era la meva ex-cunyada que no li va aguantar cap tonteria...quan trucaba a casa (caada dia, varies vegades..)ella directament deia, jordi, es ta mare...i ma sogra que el que volia era ¨chafardejar¨i parlar amb ella, es quedaba glacada...pq despres hem trucaba a mi i hem deia...¨jo no se que li he fet amb aquella nena. pero mira el que fa...¨jaja...llesta que era!! :ok: :ok:
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dl. feb. 15, 2010 12:17 pm

Sí que t'has explicat, sí... potser tens raó.. a la meva mare li passo coses que no li passo a la meva sogra (que li doni galetes a l'hora de dinar, o que me l'agafi per anar a jugar...) però també és veritat que si li he de fotre un moc a la meva mare, li foto, i punto, i en canvi a la ogra no li puc dir tant directament, mira mama, no m'atabalis que la nena és filla meva eh????

No sé, són papers diferents...
Imatge
Imatge
marranxeta
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dl. feb. 15, 2010 4:18 pm

cosma_shiva ha escrit:
A ma mare li aguanto molts mocs, però molts. No tinc més remei. A la ogra li he aguantat moltes imbecilitats també, però en una altra mesura, diguem que ha de vigilar molt mésp erque jo soc la que porta les riendes de qui veiem i quan...

Bueno no se si se m'ha entes gaire...(he dormit poquet)

T'expliques perfectament... jo també ho penso a vegades...
Sovint la meva mare fa coses que si les fes la meva sogra, pobreta, baixaria sant Pere i sant Pau però clar, ma mare té la categoria de "mare de la mare de la nena" que no és el mateix que "sogra de la mare de la nena". La visió que tinc de les coses que em poden fer la una o l'altra és supersubjectiva... Ara bé, per exemple en el meu cas són dues persones absolutament oposades i justament i des del meu punt de vista, la meva sogra fa les coses com jo no les faria... d'aquí que encara se'm creuin més els cables amb la meva ogra...
Imatge

Imatge
noemi27

EntradaAutor: noemi27 » dt. feb. 16, 2010 8:29 am

hola... :globus:

home...potser en part teniu rao amb que el paper d avia per part de pare, no ha de ser facil, i que ¨aguantem¨mes a les nostres mares que a les ogres...pero es la confiança no es la mateixa...i de vegades penso, si el teu fill no t aguanta algunes ¨marraneries¨tinc que ser jo..??en fi...es complicat..
mirins

EntradaAutor: mirins » dc. feb. 17, 2010 7:51 pm

Home depèn, la meva sogre només és àvia paterna i la veritat intento que no es senti llunyana, de moment amb l'altre net ho fan molt bé i espero que sigui semblant amb el meu. Segurament per ells els primers dies seran dels de venir a passar la tarda però el mirot no els deixarà, així que tema solucionat! En canvi amb ma mare que es una santa si li he de dir qualsevol cosa no dubtaria per la confiança que li tinc, si crec que és passa pos li dic. De fet ja fa dies que em diu que si quan neixi el nen veig que el meu home es molesta que li digui que fa nosa...pobreta, què mona!

A mi lo de la banda paterna m'ha passat amb els nebots, tinc molta més tirada amb les germanes, he disfrutat més dels fills de les meves germanes que dels meus germans... pel mateix
Imatge[/url]
sancale
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dj. feb. 18, 2010 1:10 pm

Mirins, guapi, aquest Raimon està ben agustet amb la mami i passa de sortir :-())
Porto dies pensant que ja l´has tingut i ara veig que vol ser Peixos (com jo) i no vol surtir fins que no canvii l´horoscop (jejeje).
Molta sort guapi!

Edito per dir que és llest aquest nen, amb el fred que està fent, s´espera zz:-) , però ara ja comença a fer sol així que et queda res per tenir-lo als braçoooooossss!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::