decepcionada amb la LM
- nueta
- :: gosset

- Entrades: 431
- Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
- Ubicació: GRANOLLERS
- Contacta:
Re: decepcionada amb la LM
Hola Piruet, m'agrada q donis la teva opinió, per això és el forum perquè cadascú digi la seva i crear així diàleg, conversa i diversitat...
Nomès volia afegir q el q comento del part no són coses meves, sino estudis, estadistiques... i no és per espantar a ningú, tan sols és una realitat. A més a més la Juliet a comentat com va ser el seu part i el meu fill tmb va neixer amb espatules i si la puc ajudar a trobar solucions... em sembla q pot ser positiu.
ah! Piruet, tan sols afegir q les espatules, forceps, ventoses ( qualsevol agressió al crani) poden crear alteracions desde el principi ( arqueig d'esquena, gir del cap, otitis...) no a llarg termini, són coses q apareixen aviat i tampoc apareixen a tots els nadons. A més l'osteopatia ajuda a corregir-ho.
Nomès volia afegir q el q comento del part no són coses meves, sino estudis, estadistiques... i no és per espantar a ningú, tan sols és una realitat. A més a més la Juliet a comentat com va ser el seu part i el meu fill tmb va neixer amb espatules i si la puc ajudar a trobar solucions... em sembla q pot ser positiu.

ah! Piruet, tan sols afegir q les espatules, forceps, ventoses ( qualsevol agressió al crani) poden crear alteracions desde el principi ( arqueig d'esquena, gir del cap, otitis...) no a llarg termini, són coses q apareixen aviat i tampoc apareixen a tots els nadons. A més l'osteopatia ajuda a corregir-ho.
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Re: decepcionada amb la LM
nueta ha escrit: Nomès volia afegir q el q comento del part no són coses meves, sino estudis, estadistiques...
Ja ho tenia clar, tranquila ! No pretenia posar-ho en dubte en cap moment, guapa !
nueta ha escrit: A més a més la Juliet a comentat com va ser el seu part i el meu fill tmb va neixer amb espatules i si la puc ajudar a trobar solucions... em sembla q pot ser positiu.
I tant !!!
Petonets !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |