desesperada!!!!
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
desesperada!!!!
L'isaac no dorm!! Té 16 mesos, i cada nit del món es desperta, 2-3 vegades... Sovint només es desperta i prou, més o menys ràpidament es torna a dormir, però últimament hem tornat enrera, i ara cada vegada que es desperta triga aprox 1 hora en tornar a dormir-se
Hem probat de tot, donar-li pit, no donar-li, deixar-lo al seu llit, posar-lo al nostre... de moment cap tàctica ha funcionat.
Jo personalment estic desesperada, cada nit que es desperta m'agafa un ataca de nervis, i vaig de mal en pitjor, estic perque em visiti un metge i em recepti calmants.
Ja no sé què fer!! ja sé que no em donareu la clau màgica (ojalá!), però m'havia de desfogar!! era simplemnt un pensament en veu alta!
Hem probat de tot, donar-li pit, no donar-li, deixar-lo al seu llit, posar-lo al nostre... de moment cap tàctica ha funcionat.
Jo personalment estic desesperada, cada nit que es desperta m'agafa un ataca de nervis, i vaig de mal en pitjor, estic perque em visiti un metge i em recepti calmants.
Ja no sé què fer!! ja sé que no em donareu la clau màgica (ojalá!), però m'havia de desfogar!! era simplemnt un pensament en veu alta!
Re: desesperada!!!!
Et desesperes molt quan es desperta? Ho dic perquè potser és això; capta el teu nerviosisme i s'excita encara més i no es pot calmar facilment. Prova de respirar fons i pensar que ja s'adormirà, i mentre l'acompanyis ves relaxant-te, almenys així no serà tan dur per tu.
Re: desesperada!!!!
Hola!
Potser la helan té raó, si tu t'alteres i et posses nerviosa el teu nen ho nota i li costi més relaxar-se.
T'entenc perfectament, és molt dur quan el teu nen es desperta tantes vegades a la nit, però és qüestió de agafar-s'ho amb filosofia. La nena durant ben bé un any es despertava 3 o 4 cops a la nit, al començament també em possava molt nerviosa, però veia que a ella no l'ajudava gens a calmar-se, així que quan es desperta agafo aire i sense fer soroll i sense obrir llums, vaig a calmar-la i l'endemà vaig a treballar amb molta més son.
Pensa que els nens passen etapes on el son es veu alterat i de vegades és qüestió de maduració.
Xiqueta, les nits dormint tota la nit com feiam avanç de tenir fills s'han acabat.
Mira't aquest post, potser trobes idees que et puguin ajudar o si més no trobaràs comprensió viewtopic.php?f=25&t=12198

Potser la helan té raó, si tu t'alteres i et posses nerviosa el teu nen ho nota i li costi més relaxar-se.
T'entenc perfectament, és molt dur quan el teu nen es desperta tantes vegades a la nit, però és qüestió de agafar-s'ho amb filosofia. La nena durant ben bé un any es despertava 3 o 4 cops a la nit, al començament també em possava molt nerviosa, però veia que a ella no l'ajudava gens a calmar-se, així que quan es desperta agafo aire i sense fer soroll i sense obrir llums, vaig a calmar-la i l'endemà vaig a treballar amb molta més son.
Pensa que els nens passen etapes on el son es veu alterat i de vegades és qüestió de maduració.
Xiqueta, les nits dormint tota la nit com feiam avanç de tenir fills s'han acabat.
Mira't aquest post, potser trobes idees que et puguin ajudar o si més no trobaràs comprensió viewtopic.php?f=25&t=12198
Re: desesperada!!!!
Hola!!
A nosaltres ens passava el mateix amb el nostre fill, i el 90% de les vegades era jo qui m´aixecava, i em posava igual que tú de nerviosa, ho vaig passar moooooooolt malament, per no dir com anava després pel matí sense haver dormit jo tampoc,....
La solució en el nostre cas, va ser, i suposo que ja ho hauràs sentit,...va ser el mètode del D.Estivill. Vam buscar el moment adecuat i "mano de santo"!!!!!!!!
Vam passar 4-5 dies malament, pero desde llavors, a no ser que estigui malalt, només es desperta a vegades perque té set, pero res, s´adorm de seguida i tota la nit d´un cop. A nosaltres ens va cambiar la vida el D.Estivill!!!!!!
Aquesta és la meva experiència, hi ha gent que no li agrada, pero jo desde luego te´l recomano de totes totes!!!!
Que tinguis sort!!!!!
A nosaltres ens passava el mateix amb el nostre fill, i el 90% de les vegades era jo qui m´aixecava, i em posava igual que tú de nerviosa, ho vaig passar moooooooolt malament, per no dir com anava després pel matí sense haver dormit jo tampoc,....
La solució en el nostre cas, va ser, i suposo que ja ho hauràs sentit,...va ser el mètode del D.Estivill. Vam buscar el moment adecuat i "mano de santo"!!!!!!!!
Vam passar 4-5 dies malament, pero desde llavors, a no ser que estigui malalt, només es desperta a vegades perque té set, pero res, s´adorm de seguida i tota la nit d´un cop. A nosaltres ens va cambiar la vida el D.Estivill!!!!!!
Aquesta és la meva experiència, hi ha gent que no li agrada, pero jo desde luego te´l recomano de totes totes!!!!
Que tinguis sort!!!!!
Re: desesperada!!!!
sí, potser tu sense voler li passes els nervis (cosa normal, a mi també m'ha estressat aquesta situació alguna vegada).
El més important és no canviar d'activitat de dormir-lo cada poc, és a dir si veus que està al vostre llit i no s'adorm doncs porta'l al menjador (sofà) però si no funciona no tornis a canviar de lloc, el pobre ja no sabrà ni què toca fer.
A nosaltres el que més ens ha funcionat és el collit o portar-los al sofà, amb tele o sense, depèn dels nervis dels papes en aquell moment.
Però vaja, que no sé, és una etapa més.
Si no canvia d'hàbits pots anar a veure la Rosa Jové, ajuda parlar amb ella i et dóna pautes i estratègies i explicacions del perquè els passa.
Bona sort
El més important és no canviar d'activitat de dormir-lo cada poc, és a dir si veus que està al vostre llit i no s'adorm doncs porta'l al menjador (sofà) però si no funciona no tornis a canviar de lloc, el pobre ja no sabrà ni què toca fer.
A nosaltres el que més ens ha funcionat és el collit o portar-los al sofà, amb tele o sense, depèn dels nervis dels papes en aquell moment.
Però vaja, que no sé, és una etapa més.
Si no canvia d'hàbits pots anar a veure la Rosa Jové, ajuda parlar amb ella i et dóna pautes i estratègies i explicacions del perquè els passa.
Bona sort

Re: desesperada!!!!
Hola,
nosaltres també hem passat una temporadeta una mica xunga... primer les dents ( suposo) i després no sé què era que acabava dormint tota la nit al mig nostre (per sort aquí si que dormia) Fins que hem trobat la sol·lució!!!
l'hem canviat de llit!! la pobre es veu que ja no hi cabia al llit de baranes... l'hem posat al llit gran i ja no es desperta quan es mou... podriem dir que ha millorat un 90%
per provar...
ànims!!
nosaltres també hem passat una temporadeta una mica xunga... primer les dents ( suposo) i després no sé què era que acabava dormint tota la nit al mig nostre (per sort aquí si que dormia) Fins que hem trobat la sol·lució!!!
l'hem canviat de llit!! la pobre es veu que ja no hi cabia al llit de baranes... l'hem posat al llit gran i ja no es desperta quan es mou... podriem dir que ha millorat un 90%
per provar...
ànims!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: desesperada!!!!
Hola!!!!!
mira, si vols passa't per aquest post viewtopic.php?f=25&t=12198&start=420
Som forces les que hem arribat a un punt de desesperacio per aquest tema!! entre totes anem donant possibles idees.... i si mes no, ens sentim mes acompanyades!! Perque en molts casos pot semblar que no n'hi ha per tant, pero quan hi estas passant... pot arribar a ser molt dur, tant a nivell personal, com de parella i que afecta molt!!!
anima't i passa pel post!!!!
i MOLTS ANIMS!!!!
mira, si vols passa't per aquest post viewtopic.php?f=25&t=12198&start=420
Som forces les que hem arribat a un punt de desesperacio per aquest tema!! entre totes anem donant possibles idees.... i si mes no, ens sentim mes acompanyades!! Perque en molts casos pot semblar que no n'hi ha per tant, pero quan hi estas passant... pot arribar a ser molt dur, tant a nivell personal, com de parella i que afecta molt!!!
anima't i passa pel post!!!!
Re: desesperada!!!!
Igual com la Tolinso sóc una de les "mares deseperades" per la nit d'aquest post que et recomana i que a més he anat a veure a la Jové, allà ho explico al detall i si vols preguntar-me alguna cosa endavant...
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/q48dp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: desesperada!!!!
Mira... no vull ser negativa pero amb 16 mesos tampoc es anormal que es desperti un parell de cops (de fet es normal fins quasi als 3 anys) el problema suposo que radica que no només es un despertar de: "vinga a dormir i
" Sino que hi deu haver batalla campal per dormir-vos...jo també he passat pel post de santa tracy... i la vertitat es que val la pena... pero sobretot calma...calma i calma...
" Sino que hi deu haver batalla campal per dormir-vos...jo també he passat pel post de santa tracy... i la vertitat es que val la pena... pero sobretot calma...calma i calma...Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












