CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

CREPUSCLE

EntradaAutor: Doris » dl. gen. 25, 2010 2:37 pm

Ostres !!! quina alegria m'ha fet veure la web d'aquesta fantastica saga al Socpetit !!!! >.-<:
Jo també soc de les que amb 30 i tants s'han enganxat de ple a aquesta historia que va adreçada al public adolescent...potser es que estic tornat al 15 anys..jejej
Fins i tot vaig portar al meu home a veure la peli al cine i fer una cua d'una hora ( el que es pot fer per amor ) encara que ell no li agrada...va aguantar tota la peli fins el final...

Ara començare a llegir el tercer llibre, i ja tinc ganes de veure la peli !!! pero m'han dit que el millor es el segon, hi alguna que l'hagi llegit ??? que opineu ???
Creieu que la Kristen Stewart fa bé el paper o potser un altra actriu l'hauria fet millor ?? A mi m'agrada molt l'Emma Watson ( Harry Potter )

Opineu crepusculines !!!!!!
:p-) :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: merisc » dl. gen. 25, 2010 3:12 pm

Ja en som dues, jo estic apunt d'acabar el tercer, je je je
Els vaig deixar apartats per un altre projecte, però ara ja m'hi he enganxat un altre cop. Per mi ha estat molt millor el llibre que la peli (del segon), no sé si era això el que preguntaves.
A mi si que m'agrada l'actriu que fa de bella, penso que ho fa força bé.Tot i que jo he de dir que tiro més cap als licàntrops que cap als vampirs :love:
Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: nurdeu » dl. gen. 25, 2010 3:37 pm

M'encanta!!!! M'he tornat de nou una adolescent i m'he enamorat bojament de l'Edward!!!!!

M'he llegit tots els llibres i sens dubte per mi són molt millors que les pel·lícules que he vist fins ara.

Doris, ja tens sort que t'acompanyés al cine, el meu marit no en va voler saber res, jajajaja. La Bella no m'acaba de convèncer, hi ha moments que no sé si està interpretant o de veritat és així de pàmfila!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: isa » dl. gen. 25, 2010 3:43 pm

No he vist les pelis però sóc fan 100% dels llibres!!! Els he llegit tots quatre en un parell de setmanes, absolutament genials per a mi, aixxx els trobo a faltar i tot!!
El que més em va agradar, el quart.
També tinc, en format digital, el 5è llibre escrit per un altre autor i representa que és el primer però des del punt de vista de l'Edward. Encara no he tingut temps de llegir-lo....qui vulgui que m'envii privi i us el passo per mail, lo poc que he llegit està xulo.
Petons crepusculines!!! :love: :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: ragi » dl. gen. 25, 2010 4:15 pm

Una altra!!!!!
Els llibres mels vaig llegir rapidament, i em van encantar!!!!! que bé que mho vaig passar mentres mels llegia!!!!
Ja he vist les dos pel.licules, i quan surti amb dvd em penso comprar la de lluna nova! la de crepuscle ja lhe vist minim 4 vegades!!!! al meu gust la pel.li de crespuscle no està gaire ben feta....pero m'encanta l'Edward...qua guapoooooo :***: :***:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Doris » dl. gen. 25, 2010 5:05 pm

nurdeu ha escrit:M'encanta!!!! M'he tornat de nou una adolescent i m'he enamorat bojament de l'Edward!!!!!

M'he llegit tots els llibres i sens dubte per mi són molt millors que les pel·lícules que he vist fins ara.

Doris, ja tens sort que t'acompanyés al cine, el meu marit no en va voler saber res, jajajaja. La Bella no m'acaba de convèncer, hi ha moments que no sé si està interpretant o de veritat és així de pàmfila!!


Molt fort !! jo crepusculo l'he vist 3 vegades i em canso... el meu home ( a pertir d'ara li dire el Sant..jejej ) tamb se les ha d'empasar.jejej´clar que també s'adorm...
En fi, a mi l'Edward m'encanta.... tot d'ell..jejejejej
>.-<: >.-<:
I la Bella trobo que sempre te cara d'acabada d'aixecar....nuse.
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: parmac » dt. gen. 26, 2010 8:59 am

Jo també els vaig descobrir fa poc, ja havia vist la peli de Crepusculo i ni fu ni fa. Però quan quedava poc per neixer el peque vaig haver de fer repos i em van regalar els llibres. En tres setmanes els vaig llegir els 4.
A mi també m'encanta Edward. Al meu marit el vaig convencer per anar a veure Lluna Plena però ja em va dir que la propera aniria sola, jejejeje!!!
Sí que és cert que la Kristen no sembla natural fent de Bella, i que les pelis no fan justícia als llibres...

Vaig començar també a llegir Sol de Mitjanit, que és el 5e llibre inacabat (en realitat el 1r des del punt de vista de l'Edward) i tot i que em va agradar no l'he pogut acabar.

Qui ha dit que aquesta saga és només per adolescents!!!!! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Cristina10
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Cristina10 » dt. gen. 26, 2010 9:13 am

A mi també m'encanta!!!!

Vaig anar a veure la peli de Crepúsculo i després la de Luna Nueva i em van agradar tan que les meves amigues em va regalar els llibres següents( Eclipse i Amanecer )!!

Jo no sabia que hi havia un 5e llibre! Parmac, gràcies per dir-ho perquè em sembla que me'l comprare! Com és que e llibre està inacabat?

Petonets per totes!!
M'encantaa l'Edward!!! És moooolt atent amb tot! ( tot i que també he de dir que a vegades massa empalagós!)
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: parmac » dt. gen. 26, 2010 10:02 am

Cristina10, aquest llibre el va començar a escriure la Stephanie Meyer però sembla que algú va filtrar els primers capitols a internet. No sé sap si per que es va empipar l'escriptora o pq (segons diu ella) ara no sap com acabar-lo, no el va continuar escribint.
A la web oficial de l'escriptora està publicat aquests capitols en anglès, però hi ha altres llocs on el trobaràs traduït. Si vols saber on envia'm un privi.

No el trobaràs a les llibreries!!!!
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Doris » dc. gen. 27, 2010 2:29 pm

Vaja !!! aixo del 5é llibre si ha sigut una sorpresa..no tenia ni idea..
Cristina10, com pots dir que ED, el trobes una mica empalagos...home....aixo no pot ser,,, ?-)
No veus que ell es el lleo que s'enamora de la ovella?? per aixo la protegeix tant...per no fer-li mal..pobre
Per cert quina es la teva frase preferida de Crp ??
:***: :***:
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Bita » dc. gen. 27, 2010 9:51 pm

Aquí una frikifan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'encanta, ja ho havia comentat al post dels llibres , he llegit els 4 més el 5è incomplert.
Els meus preferits són el primer i el quart llibre, el primer per descobrir els personatges i el quart per com desenvolupa la trama.
En quant a les pel·licules, la primera m'encanta, i la de Luna nueva..... uff l'Edward sobreactuat, l'escena del bosc molt curta, i No m'agrada gens els colors dels ulls que els hi han posat.
I penso que no hi pot haver-hi cap altre Bella i cap altre Edward, són exactes al llibre.
Uf que difícil és no desvelar res, per a qui encara els està descobrint.
El que m'encanta és la música de les pel·licules.
Haig de pensar lo de la frase.
Avatar de l’usuari
Cristina10
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 12:44 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Cristina10 » dj. gen. 28, 2010 12:35 pm

Doris, hi ha moltes frases que m'han ENCANTAAAAT!!

Quan em llegia els llibres hi havia alguna frase que la trobava MAQUÍSSIMA, em posava un post-it d'aquests grocs fluorescents per poder tornar-me a llegir les frases!

Ara no tinc els llibres aquí, però el pròxim dia us escric les meves millors frases de l'Edward i la Bella.

Petonetssss!
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Doris » dj. gen. 28, 2010 4:42 pm

Bita ha escrit:Aquí una frikifan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'encanta, ja ho havia comentat al post dels llibres , he llegit els 4 més el 5è incomplert.
Els meus preferits són el primer i el quart llibre, el primer per descobrir els personatges i el quart per com desenvolupa la trama.
En quant a les pel·licules, la primera m'encanta, i la de Luna nueva..... uff l'Edward sobreactuat, l'escena del bosc molt curta, i No m'agrada gens els colors dels ulls que els hi han posat.
I penso que no hi pot haver-hi cap altre Bella i cap altre Edward, són exactes al llibre.
Uf que difícil és no desvelar res, per a qui encara els està descobrint.
El que m'encanta és la música de les pel·licules.
Haig de pensar lo de la frase.


Una altra frikifan...
Saps, jo també el trobo una mica sobreactuat..pero el moment en que ell arriba a l'institut a veure a la bella i va caminant ell amb aquesta musica que li posen..uffff..vaja es una entrada d'ell total !!! També m'agrada molt cuan a la 1ª peli arriba ell al mejador...ostres vaig tornar a veure aquella escena com dues o tres vegades..ijijji

Estic d'acord amb la musica..
Aqui va una altre frase..Tal vez no sea humano, pero soy un hombre
>.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Aneris » dv. gen. 29, 2010 8:13 am

aquí una freak encoverta!

vaig començar amb el mòn de HP (harry potter) i des d'un fòrum d'allà vaig conèixer aquesta saga, fa uns 3 o 4 anys (només estàva publicat el primer llibre), total, q m'hi vaig enganxar com una paparra!!!

xò he d dir q no estic d'acord amb moltes d vosaltres, penso q hi havia mooooooooooolts altres actors millors x fer el paper d l'edwar q el pattinson (q ja no em va matar gaire com a cèdric diggory...), i q no passava x disset anys ni 5 anys enrere... jo preferiria, x ex, l'Hayden Christensen, el q va fer d'anakin skywalker, i ara fa l'anunci de la colònia lacoste.

en quant al paper de bella, físicament sí q el dona, xò tb la trobo mooooooooolt fava i aturada, la bella dels llibres no és així.

i la família vampir??? puaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!! ni un se salva! potser l'alice i l'emmet... xò q no hi ha actrius i actors rossos q han hagut d'agafar uns d morenos i tenyir-los??? la rose la trobeu maca???

l'únic x mi q està 100% acertat és el jacob black :love:
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: ragi » dv. gen. 29, 2010 9:33 am

:love: :love: a mi m'encanta el pattison fent d'Edward, es més m'agrada més de vampir que al natural :ok:
pero també he de dir que estic fascinada amb tots!!! el que potser m'agrada menys es el de la Bella....pero a la pel.licula de Lluna nova m'agrada més com actua que a la de Crepuscle!! A veure quan surt amb DVD!!!! :ok:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
petitsomni
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 5:46 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: petitsomni » dl. feb. 01, 2010 10:18 am

jo també estic enganxada a la saga, ja m'he acabat de llegir els llibres i ja tinc ganes que arribi el juny per veure eclipse!! ja queda menys
estic d'acord amb vosaltres que kristen no acaba d'encaixar però es veritat que ha millorat en la segona peli, la tercera té pinta d'estar super be amb la lluita de vampirs i llops i l'escena de la tenda d'acampada...
panocha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. abr. 16, 2009 4:40 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: panocha » dj. feb. 04, 2010 4:44 pm

Pensava que era la única que passava dels 30 que estava enganxada a la saga!!
estic enamoradíssssima del personatge de l'Eduard, es increible!
M'he llegit tots els llibres i la veritat és que les pelis m'han desebut una mica, m'han agradat molt més els llibres hi ha més detalls,més descripció de sentiments... i m'heu donat una alegria jo no sabia que hi havia un cinqué llibre inacabat!!
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: Doris » dc. feb. 17, 2010 2:51 pm

Hola Twilighters!!! neujor:-)
Ahir vaig veure el trailer de Eclipse i em va sobtar que la bella esta embarassada... tinc el llibre pero encara no l'he llegit, alguna de vosaltres em pot donar una pista? pero petita que encara no l'he llegit!!! Gràcies !!!
neu:-D
panocha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. abr. 16, 2009 4:40 pm

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: panocha » dj. feb. 18, 2010 8:42 am

doris, jo no he vist el trailer, surt embaraçada.... mmmm si no recordo malament això és el final del llibre ... i no et diré res més que sino el llibre no te gràcia!!
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: CREPUSCULO

EntradaAutor: isa » dj. feb. 18, 2010 8:47 am

Nenes nenes no donem pistes que hi ha moltes noies que no els han llegit i ho tenen pendent!!! Això és el que trobo a faltar aquí, un lloc on les que JA HEM LLEGIT UN LLIBRE poguem comentar sense tapujos oi? M'explico?
Petonets d'Edward...... :love: :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::