ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Su392, sobre motxilles no et puc aconsellar, perquè no en tinc cap... (encara....
) ho deixarem a la djiluga... Però potser l'ideal seria que la teva amiga ho pogués provar tot i veure què li va millor, no? Si pogués anar a un taller, o a veure alguna cangura... I si no ara hi ha pàgines on pots provar els portabebès... Potser podria llogar el que li fes més el pes uns dies....
No sé noia, a veure què et diuen les altres... El que sí trobo que li has donat un excel.lent consell!
carai, amb un bebè i treballant en botiga... un portabebé és IMPRESCINDIBLE! no sé com m'ho faria jo per fer la feina a casa sense i no és tant dur com una botiga!
) ho deixarem a la djiluga... Però potser l'ideal seria que la teva amiga ho pogués provar tot i veure què li va millor, no? Si pogués anar a un taller, o a veure alguna cangura... I si no ara hi ha pàgines on pots provar els portabebès... Potser podria llogar el que li fes més el pes uns dies.... No sé noia, a veure què et diuen les altres... El que sí trobo que li has donat un excel.lent consell!
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Hola cangures!!!!
Koks, que xules les fotos! Quins records!
Per donar el pit pots afluixar una mica el nus, i després tornar-lo a tensar. T'has animat a provar la cruz envuelta sense preanusat?
Jobaal enhorabona per la teva motxilaa!!!
, la confort carrier de babybjorn pretén ser una motxilla ergonòmica, però molta aparatosa, complicada i menys còmode... a més també es pot utilitzar en posició no ergonòmica... i és carissima 
Raqueleta, jo tinc una amiga que viatja força i porta el gat en una espècie de "portagats" jeje
Que bé que la nena us dormi tan bé al fular! És que amb l'escalforeta de la mare i el moviment...
Kiss els didymos solen anar molt bé. És cert que cal ajustar bé el fular per anar ben còmodes, no tinguis por a tensar la tela, al tenir elasticitat no comprimiràs el bebè
i anireu més còmodes. Ha de quedar ben enganxadeta a tu.
Respecte al que comentes, els elàstics són súper agradables, amorosos i fàcils d'utilitzar, jo en sóc una enamorada i fins i tot els faig servir força amb el meu fill de 13kg
És un plaer utilitzar-los. Tenint un fular teixit, si et fa il·lusió pot ser un bon complement (sense abandonar el didymos!) i et pot ajudar a aprendre a manejar millor el fular. La Manduca és una motxilla ergonòmica molt coneguda, però n'hi ha altres que m'agraden molt més. Si tens ocasió de veure'n unes quantes abans de decidir-te millor!
Su392 si la teva amiga comença a portar la nena a aquesta edat i no té experiència amb fulars, a mi em sembla que una motxilla ergonòmica és la millor solució. Li serà fàcil d'utilitzar i amb nens de pes són molt còmodes.
Per nens grans, tenint en compte que la seva ja té 16 mesos i anirà creixent, de totes les que conec les que millor funcionen són l'African baby carrier (que té seient extensible) i la Boba baby carrier (que té reposa-peus per nens grans). La Ergo i la Manduca es queden curtes de seient a partir de l'any i mig, aproximadament i el nen ja no hi va tant còmode.
Si us voleu passar pel post dels portabebès viatgers... ja tenim blog i tot

Koks, que xules les fotos! Quins records!
Per donar el pit pots afluixar una mica el nus, i després tornar-lo a tensar. T'has animat a provar la cruz envuelta sense preanusat? Jobaal enhorabona per la teva motxilaa!!!
, la confort carrier de babybjorn pretén ser una motxilla ergonòmica, però molta aparatosa, complicada i menys còmode... a més també es pot utilitzar en posició no ergonòmica... i és carissima Raqueleta, jo tinc una amiga que viatja força i porta el gat en una espècie de "portagats" jeje

Que bé que la nena us dormi tan bé al fular! És que amb l'escalforeta de la mare i el moviment...
Kiss els didymos solen anar molt bé. És cert que cal ajustar bé el fular per anar ben còmodes, no tinguis por a tensar la tela, al tenir elasticitat no comprimiràs el bebè
Respecte al que comentes, els elàstics són súper agradables, amorosos i fàcils d'utilitzar, jo en sóc una enamorada i fins i tot els faig servir força amb el meu fill de 13kg
És un plaer utilitzar-los. Tenint un fular teixit, si et fa il·lusió pot ser un bon complement (sense abandonar el didymos!) i et pot ajudar a aprendre a manejar millor el fular. La Manduca és una motxilla ergonòmica molt coneguda, però n'hi ha altres que m'agraden molt més. Si tens ocasió de veure'n unes quantes abans de decidir-te millor!Su392 si la teva amiga comença a portar la nena a aquesta edat i no té experiència amb fulars, a mi em sembla que una motxilla ergonòmica és la millor solució. Li serà fàcil d'utilitzar i amb nens de pes són molt còmodes.
Per nens grans, tenint en compte que la seva ja té 16 mesos i anirà creixent, de totes les que conec les que millor funcionen són l'African baby carrier (que té seient extensible) i la Boba baby carrier (que té reposa-peus per nens grans). La Ergo i la Manduca es queden curtes de seient a partir de l'any i mig, aproximadament i el nen ja no hi va tant còmode.
Si us voleu passar pel post dels portabebès viatgers... ja tenim blog i tot

HOLA!
al final m'he decidit i... M'HE COMPRAT UN FULARD!!!!!!!!!!!!!
Em vaig assabentar que a on visc hi havia una noia que en venia i t'ensenyava a col.locar i ja l'he encarregat! m'arribara d'aqui uns dies! Que bé!!! Tan llegir aquest post al final em vaig decidir, es que em feieu dentetes...
al final m'he decidit i... M'HE COMPRAT UN FULARD!!!!!!!!!!!!!
Em vaig assabentar que a on visc hi havia una noia que en venia i t'ensenyava a col.locar i ja l'he encarregat! m'arribara d'aqui uns dies! Que bé!!! Tan llegir aquest post al final em vaig decidir, es que em feieu dentetes...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
- djiluga

- Contacta:
Enhorabona Indai!!!! Ja ens posaràs fotos per fer-nos dentetes a nosaltres també 
- marta9

Què bé indai! Volem fotos!!!! I... tafanera que és una... quin fular t'has comprat? Marca, model, color... 
hola!
m'he estat mirant el video de jpmbb de com dur-lo a l'esquena i veig super dicil posar-li estant sola. Es possible?
a partir de quina edat poden anar al darrera?
gràcies!
m'he estat mirant el video de jpmbb de com dur-lo a l'esquena i veig super dicil posar-li estant sola. Es possible?
a partir de quina edat poden anar al darrera?
gràcies!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Nius, a mi també em semblava molt difícil això de posar-lo a l'esquena, i precisament ahir buscant per la web vaig trobar unes instruccions amb fotos (no vídeo) d'una manera de lligar-lo que em va semblar fàcil; i avui ho he provat amb el nano i m'ha anat molt bé! El problema és que no trobo el web aquell on vaig anar a parar!
En tot cas, la posició era una variant de la canguro a l'esquena, però amb la vora superior del foulard passant per sota l'aixella del nano (però els bracets també poden anar a dins) i per sota de la meva aixella; a continuació amunt i passa per sobre de l'espatlla del mateix costat (aquí cal recollir bé la vora que ve de sota el cul pq li faci bossa), i va avall altre cop per l'esquena fins a sota el culet del nen, on es creuen les dues bandes, que acaben passant per davant dels seus genolls i les lligo amb un nus al davant.
En aquestes dues fotos es veu molt bé com queda:

Jo ho he fet aquesta tarda amb en Martí, que té 6 mesos com el teu, estenent el foulard damunt del llit + coixí de lactància, que m'ha fet de suport; hi he assegut el nano a sobre, mirant que la vora superior del foulard li quedés a l'altura del coll, i he tirat la vora inferior amunt entre les seves cames per ajudar a fer el paquetet; li he obert les cametes i m'hi he assegut al davant, i au, a estirar i tibar!
En tot cas, la posició era una variant de la canguro a l'esquena, però amb la vora superior del foulard passant per sota l'aixella del nano (però els bracets també poden anar a dins) i per sota de la meva aixella; a continuació amunt i passa per sobre de l'espatlla del mateix costat (aquí cal recollir bé la vora que ve de sota el cul pq li faci bossa), i va avall altre cop per l'esquena fins a sota el culet del nen, on es creuen les dues bandes, que acaben passant per davant dels seus genolls i les lligo amb un nus al davant.
En aquestes dues fotos es veu molt bé com queda:

Jo ho he fet aquesta tarda amb en Martí, que té 6 mesos com el teu, estenent el foulard damunt del llit + coixí de lactància, que m'ha fet de suport; hi he assegut el nano a sobre, mirant que la vora superior del foulard li quedés a l'altura del coll, i he tirat la vora inferior amunt entre les seves cames per ajudar a fer el paquetet; li he obert les cametes i m'hi he assegut al davant, i au, a estirar i tibar!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- marta9

Nius, a l'esquena poden anar des del primer dia si t'hi atreveixes... Però jo no m'hi vaig veure amb cor fins que va tenir uns 5 mesos crec recordar... I els primers nusos a l'esquena eren un xurro!!!
De debò... tinc alguna foto amagada per aquí, on no hi ha cap tros de tela al seu lloc... Sobre nusos a escollir... depèn de si fas servir fular elàstic o de sarga... amb un de sarga és molt fàcil el cangur a l'esquena, o també la cruz envuelta detrás o mochila cruzada (que és el que t'ha ensenyat la castanyeta). Però amb un elàstic m'agrada més la doble hamaca potser costa una mica més aprendre a ajustar-la... Pots practicar davant d'un mirall amb un nino fins que hi tinguis prou traça per provar amb el nen... un altre tema és com passar el nen a l'esquena... a mi el que m'anava millor era posar el fular al llit, i estirar-hi el nen, fer un paquetet amb la roba dels costats del nen i la que li passa entre les cames i passar-me el paquetet a l'esquena ( això no s'ha entès gaire, però als videos de j`pmbb hi surt...). M'anava bé`perquè em dona confiança que el nen està lligat-agafat tota l'estona, i perquè la tela ja queda ficada entre la teva esquena i la seva panxona directament, no cal ficar-la després, que a l'esquena costa molt...
Castanyeta , aquest nus és una cruz envuelta detrás o mmochila cruzada ( a veure si alguna filòloga catalana o lingüista aficionada ens tradueix el nom dels nusos al català, que trobo tan absurd haver-los de dir en castellà... ). Però amb les tires obertes! Jo no l'havia vist mai així, sempre l'he fet amb les tires tancades!
De debò... tinc alguna foto amagada per aquí, on no hi ha cap tros de tela al seu lloc... Sobre nusos a escollir... depèn de si fas servir fular elàstic o de sarga... amb un de sarga és molt fàcil el cangur a l'esquena, o també la cruz envuelta detrás o mochila cruzada (que és el que t'ha ensenyat la castanyeta). Però amb un elàstic m'agrada més la doble hamaca potser costa una mica més aprendre a ajustar-la... Pots practicar davant d'un mirall amb un nino fins que hi tinguis prou traça per provar amb el nen... un altre tema és com passar el nen a l'esquena... a mi el que m'anava millor era posar el fular al llit, i estirar-hi el nen, fer un paquetet amb la roba dels costats del nen i la que li passa entre les cames i passar-me el paquetet a l'esquena ( això no s'ha entès gaire, però als videos de j`pmbb hi surt...). M'anava bé`perquè em dona confiança que el nen està lligat-agafat tota l'estona, i perquè la tela ja queda ficada entre la teva esquena i la seva panxona directament, no cal ficar-la després, que a l'esquena costa molt... Castanyeta , aquest nus és una cruz envuelta detrás o mmochila cruzada ( a veure si alguna filòloga catalana o lingüista aficionada ens tradueix el nom dels nusos al català, que trobo tan absurd haver-los de dir en castellà... ). Però amb les tires obertes! Jo no l'havia vist mai així, sempre l'he fet amb les tires tancades!
- djiluga

- Contacta:
Nius, i tant que és possible! Poden anar darrere des del primer dia. Jo el vaig posar a l'esquena per primer cop a les 3 setmanes... però normalment la gent en té ganes a partir dels 5 o 6 mesos i ho pots fer amb tota tranquilitat.
Castanyeta, aquest nus és la mochila cruzada, és molt més fàcil de fer i dóna molt més suport amb les tires tancades... ara que m'hi he animat també grabaré un vídeo d'aquest nus aquesta setmana... ja us el passaré.
Ahir vaig grabar un vídeo de la Doble hamaca amb fular elàstic. El pujaré al youtube i us el passaré.
De moment us passo aquest altre del nus preanusat amb bebè de 3 mesos.
Castanyeta, aquest nus és la mochila cruzada, és molt més fàcil de fer i dóna molt més suport amb les tires tancades... ara que m'hi he animat també grabaré un vídeo d'aquest nus aquesta setmana... ja us el passaré.
Ahir vaig grabar un vídeo de la Doble hamaca amb fular elàstic. El pujaré al youtube i us el passaré.
De moment us passo aquest altre del nus preanusat amb bebè de 3 mesos.
castanyeta, marta9 i djiluga, MOOOOOOOOOOOLTES GRÀCIES!
Així doncs, ser possible, n'és jeje. Ara falta pràctica i més pràctica. De fet, m'ha semblat força complicat segons les vostres explicacions (no per les explicacions en sí, eh!), però també m'ho semblava al principi posar-me un fular i ara anem encantats!
Farem pràctiques!
Així doncs, ser possible, n'és jeje. Ara falta pràctica i més pràctica. De fet, m'ha semblat força complicat segons les vostres explicacions (no per les explicacions en sí, eh!), però també m'ho semblava al principi posar-me un fular i ara anem encantats!
Farem pràctiques!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
a veure si alguna filòloga catalana o lingüista aficionada ens tradueix el nom dels nusos al català, que trobo tan absurd haver-los de dir en castellà...
Jo mateixa!
A veure, crec que tot es redueix a una combinació d'aquestes expressions (si me'n deixo alguna aviseu-me i edito el msg.):
Nusos:
* Creuat simple (cruz simple)
* Embolcall creuat (cruz envuelta)
* Creuat doble/triple (doble/triple cruz)
* Cangur (canguro)
* Bandolera (bandolera)
* Motxilla creuada (mochila cruzada)
Posició:
* A l'esquena (detrás, a la espalda)
* Davant, a la panxa (delante)
* Al maluc, a la cadera (a la cadera)
Altres:
* Bressol (cuna)
* Nus escorredor (nudo corredizo)
* Tècnica del paquet (técnica del sobre)
Així, per posar un exemple, podem fer bressol amb embolcall creuat davant, bandolera amb nus escorredor, creuat simple al maluc, cangur a l'esquena amb la tènica del paquet, etc.
Hope you like it!
Jo mateixa!
A veure, crec que tot es redueix a una combinació d'aquestes expressions (si me'n deixo alguna aviseu-me i edito el msg.):
Nusos:
* Cangur (canguro)
* Bandolera (bandolera)
Posició:
Altres:
* Bressol (cuna)
Així, per posar un exemple, podem fer bressol amb embolcall creuat davant, bandolera amb nus escorredor, creuat simple al maluc, cangur a l'esquena amb la tènica del paquet, etc.
Hope you like it!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
- marta9

Castanyeta ha escrit:a veure si alguna filòloga catalana o lingüista aficionada ens tradueix el nom dels nusos al català, que trobo tan absurd haver-los de dir en castellà...
Jo mateixa!
Nusos:
* Cangur (canguro)
* Bandolera (bandolera)
Posició:
Altres:
* Bressol (cuna)
Hope you like it!
Sí senyora!!! Normalització lingüística del "porteig" (? ..."porteo") 
gràcies boniques, sóc de girona no sé si hi ha alguna noia que n'ensenyi aprop.....
Quines són les motxilles que van millor, pq per les vacances no veig el meu home amb el mocador jijijiji
Quines són les motxilles que van millor, pq per les vacances no veig el meu home amb el mocador jijijiji
marta9 ha escrit:>.-<:![]()
Què bé indai! Volem fotos!!!! I... tafanera que és una... quin fular t'has comprat? Marca, model, color...
DOncs l'he comprat per telefon a una amiga d'una amiga..Nomnés sé que és de color blau...Tinc moltes ganes de tenir-lo, tot i que em fa por no saber fer els nusos...sóc una mica patosa...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Hola, una pregunteta!
Jo tinc un fular, però ja sé que de cara a l’estiu m’hauré d’oblidar d’ell, a no ser que la Clara i jo tinguem intenció d’aprimar-nos una mica i a la vegada alliberar toxines estalviant-nos anar a la sauna…
Altres cops heu dit que les opcions més fresques, crec recordar, són la bandolera o el pouch, però jo descarto tot el que suposi no tenir ben repartit el pes a l’esquena.
Els mei tais m’agraden molt però no sé si seran bona opció per a l’estiu, sí que hi ha menys roba que en un fular però també porta nusos que t’emboliquen el cos…
Ja em direu, que el mes que ve és el meu aniversari i si un mei tai pot ser una opció prou fresca per a l’estiu demanaré que me’n regalin un!
Jo tinc un fular, però ja sé que de cara a l’estiu m’hauré d’oblidar d’ell, a no ser que la Clara i jo tinguem intenció d’aprimar-nos una mica i a la vegada alliberar toxines estalviant-nos anar a la sauna…
Altres cops heu dit que les opcions més fresques, crec recordar, són la bandolera o el pouch, però jo descarto tot el que suposi no tenir ben repartit el pes a l’esquena.
Els mei tais m’agraden molt però no sé si seran bona opció per a l’estiu, sí que hi ha menys roba que en un fular però també porta nusos que t’emboliquen el cos…
Ja em direu, que el mes que ve és el meu aniversari i si un mei tai pot ser una opció prou fresca per a l’estiu demanaré que me’n regalin un!
jo crec que un mei sí és molt bona opció per l'estiu, però que no vagi acoltxat el rectangle, ok?
marta_mum ha escrit:jo crec que un mei sí és molt bona opció per l'estiu, però que no vagi acoltxat el rectangle, ok?
Gràcies Marta_mum, començaré a mirar-ne, doncs!
- Nneta

- Entrades: 1244
- Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
- Ubicació: Monistrol de Montserrat
Hola!
M'han ofert una motxilla Beco model Avery... q me'n dieu? He llegit per aquí q deieu que era petita...Fins quan la pots fer servir? Val la pena o millor una manduca?
Moltes gràciesssssssssss

M'han ofert una motxilla Beco model Avery... q me'n dieu? He llegit per aquí q deieu que era petita...Fins quan la pots fer servir? Val la pena o millor una manduca?
Moltes gràciesssssssssss

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- djiluga

- Contacta:
kiss ha escrit:gràcies boniques, sóc de girona no sé si hi ha alguna noia que n'ensenyi aprop.....
A Castelló d'Empúries hi tens la Susanne, jo estic a Arenys de Mar.
- djiluga

- Contacta:
Raqueleta ha escrit:Hola, una pregunteta!
Raqueleta, depèn de quin fular tinguis! N'hi ha que resulten frescos amb una sola capa de tela... tot i que estic parlant per parlar perquè si dius això deu ser perquè el teu és elàstic, no?
Opcions fresques i que reparteixin bé el pes són el mei tai, i dins d'aquests concretament el Chinado té un teixit molt fresc... així com certes marques de motxilles ergonòmiques (descartant la Ergo i la Manduca que resulten molt caluroses).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |