ARRACADES
Re: ARRACADES
su392 ha escrit:Hola!!
Nosaltres a l'hospital en van fer arribar moooltes targetes de les mateixes infermeres de planta que possaven arracades... clar! a l'hospital no les posen nooooooo.... millor que hi vagis pagant!
Res.. que recordo que a la farmàcia de davant de l'ambulatori de Vic, hi ha una infermera 1 cop per setmana a fer-ho... portes les arrecades i pagant 25 eur ( si no recordo malament), te les posen en un plis! el que no recordo és el dia ni l'hora... potser hi podries passar!
A nosaltres per sort ens ho va fer la meva llevadora gratix... sino no ho feia
Su392, ja ho he preguntat, és el primer dimecres de cada mes de quarts d'11 a 1, i val el que havies dit 25€.
El primer dimecres de març les hi posarem.... ais!
gràcies!
Jo vaig tenir la meva filla fa 3 anys a la Vall d'Hebron i allà no les posaven perque es veu que és una cosa opcional de cada llevadora si t'ho vol fer o no, de fet no és la seva feina. Després vam preguntar a 2 o 3 farmàcies del barri i a totes ens deien el mateix, que fins als 3 mesos no les posen perque és quan tenen la orella acabada de formar, si les posen de més petites després pot ser que no quedin iguals (no se si m'explico). Així que als 3 mesos vam anar a la farmàcia de sempre i allà li van posar unes provisionals durant 1 mes (vam poder escollir entre diferents models i semblaven arrecades normals amb la seva pedreta i tot), li haviem d'anar posant una mica d'alcohol cada dia i girar-li cap a un costat i l'altre perque no s'infectés i després ja li vam posar les nostres.
D'aquí 2 setmanes tindré la meva segona filla i pel que m'han comentat la cosa està igual, ni a la Vall d'Hebron ni a l'Hospital de St. Pau et garanteixen que te les posen, així que jo crec que farem el mateix i les posarem a la farmàcia als 3 mesos.
D'aquí 2 setmanes tindré la meva segona filla i pel que m'han comentat la cosa està igual, ni a la Vall d'Hebron ni a l'Hospital de St. Pau et garanteixen que te les posen, així que jo crec que farem el mateix i les posarem a la farmàcia als 3 mesos.
Aquest matí portaré a la Iris perquè li facin els forats. Uix, ara em fa una coseta... és diferent de quan la portes a posar-li vacunes.
Ja us explicaré.
Ja us explicaré.
Pots preguntar fins quan s'hi ha de posar alcohol, sisplau? És que la meva filla gran insistia i insitia que volia arrecades, i al final la meva germana l'hi va posar en una farmàcia de fora de Bcn. Cada dia posem alcohol i és un autèntic drama. No vol i diu que li fan mal. Quan li dic que si vol treiem les arrecades, si li fan mal, em diu que no i que no. I és que m'ha sortit més presumida que la rateta que escombrava l'escaleta.
Que vagi bé aquest matí!
Que vagi bé aquest matí!
Ja està!
Ha anat bé, ha plorat molt, però la teta ho cura tot, jeje.
Nbadeli, la infermera m'ha dit que li posi alcohol de 70º avui al vespre i demà matí i vespre i ja està. I que no les hi tregui durant un temps. Li han posat directament les seves arracades, no són pas de les provisionals.
Aquestes petitones surten molt coquetes!
A veure si aviat li cicatritza i pot presumir jeje
Ha anat bé, ha plorat molt, però la teta ho cura tot, jeje.
Nbadeli, la infermera m'ha dit que li posi alcohol de 70º avui al vespre i demà matí i vespre i ja està. I que no les hi tregui durant un temps. Li han posat directament les seves arracades, no són pas de les provisionals.
Aquestes petitones surten molt coquetes!
A veure si aviat li cicatritza i pot presumir jeje
Que fort!
Com diu l'Anna26 a Manresa és gratuït i en el curs de maternitat la llevadora ja ens va dir q les portéssim a l'hospital...
Jo tb m'ho vaig pensar, però em vaig decidir per fer-li els forats pq penso q segurament li agradarà i així s'estalvia el mal tràngul + endavant. I si no en vol dur, se les treu i ja està
Com diu l'Anna26 a Manresa és gratuït i en el curs de maternitat la llevadora ja ens va dir q les portéssim a l'hospital...
Jo tb m'ho vaig pensar, però em vaig decidir per fer-li els forats pq penso q segurament li agradarà i així s'estalvia el mal tràngul + endavant. I si no en vol dur, se les treu i ja està

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |