ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: djiluga » ds. feb. 27, 2010 6:58 am

Nneta ha escrit:Hola!
M'han ofert una motxilla Beco model Avery... q me'n dieu? He llegit per aquí q deieu que era petita...Fins quan la pots fer servir? Val la pena o millor una manduca?
Moltes gràciesssssssssss :globus: :-()-)

Hola Nneta, una motxilla tipus la Beco segurament et permetria una bona posició com a màxim fins a l'any... altres tipus la Manduca o la Ergo per l'amplada del seu seient resulten còmodes per a nens de fins a 18-24 mesos. Les motxilles que més d'adapten a les diferents edats són l'African baby carrier (que té seient extensible en amplada i altura) i la Boba baby carrier (que té un alt suport a l'esquena i a més reposapeus perquè els nens grans mantinguin una bona postura).
Cal considerar abans de comprar una motxilla també que n'hi ha de més fàcils d'utilitzar que altres, així com de més adequades pel nostre clima que altres.
ImatgeImatgeImatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » ds. feb. 27, 2010 7:32 am

djiluga ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Hola, una pregunteta!
Jo tinc un fular, però ja sé que de cara a l’estiu m’hauré d’oblidar d’ell, a no ser que la Clara i jo tinguem intenció d’aprimar-nos una mica i a la vegada alliberar toxines estalviant-nos anar a la sauna…
Altres cops heu dit que les opcions més fresques, crec recordar, són la bandolera o el pouch, però jo descarto tot el que suposi no tenir ben repartit el pes a l’esquena.
Els mei tais m’agraden molt però no sé si seran bona opció per a l’estiu, sí que hi ha menys roba que en un fular però també porta nusos que t’emboliquen el cos…
Ja em direu, que el mes que ve és el meu aniversari i si un mei tai pot ser una opció prou fresca per a l’estiu demanaré que me’n regalin un!

Raqueleta, depèn de quin fular tinguis! N'hi ha que resulten frescos amb una sola capa de tela... tot i que estic parlant per parlar perquè si dius això deu ser perquè el teu és elàstic, no?

Opcions fresques i que reparteixin bé el pes són el mei tai, i dins d'aquests concretament el Chinado té un teixit molt fresc... així com certes marques de motxilles ergonòmiques (descartant la Ergo i la Manduca que resulten molt caluroses).

Gràcies per respondre, Djiluga. És un Moby, sempre heu dit que és molt calurós, per això ja tinc assumit que res de res!
Miraré mei tais perquè m'agraden molt però potser també val la pena que miri motxilles, així el meu marit s'anima a cangurar, que amb el fular diu que no s'hi veu!
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » ds. feb. 27, 2010 8:13 am

Nneta ha escrit:Hola!
M'han ofert una motxilla Beco model Avery... q me'n dieu? He llegit per aquí q deieu que era petita...Fins quan la pots fer servir? Val la pena o millor una manduca?
Moltes gràciesssssssssss :globus: :-()-)

Hola Nneta,

les beco son realment boniques, però jo particularment no les recomano perque aixafen molt del cul i es cames queden "espatarrdes" , i l'esquena un xic plana...si te l'han ofert de regal agafa-la!!! però preu per preu n'hi ha d'altres que ja t'han comentat que asseguren postures millors.
kiss
Entrades: 2195
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 5:00 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kiss » dt. març 02, 2010 9:32 am

DJILUGA merci a veure si em poso en contacta amb la Suzanne que a la platja a l'estiu sempre anem a castelló d'empúries.

RAQUELETA el meu home com el teu jijiji que no es veu amb foulard i tinc ganes a l'estiu quan anem de vacances qeu la porti a ratos ell que ja pesa!!!

Així dieu que la Manduca i Mai tei aquestes són caloroses per l'estiu no? l'altre dia amb el mocador vaig acabar amb la gota gorda baixant..... ostres entre el nostre calor i tot allí apretadet....
PEr vosaltres quina és la millor motxilla?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL MEU POST viewtopic.php?f=50&t=13042&start=240

TOTHOM RECULL ALLÒ QUE SEMBRA!
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. març 02, 2010 10:44 am

Els meitais són més aviat fresquets, si no són 'acolxats'. Les que t'han desaconsellat per això de la calor són la Manduca i la Ergo.

Una pregunta a les portadores expertes: Algú ha provat d'anar amb bici portant un nadó amb un portabebés? No parlo de fer quilòmetres per carretera ni passar entre els cotxes pels carrers de Barcelona, sinó de fer una passejada tranquil·la en zones no transitades. Es pot fer o és una animalada?
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. març 03, 2010 10:03 am

Castanyeta ha escrit:Els meitais són més aviat fresquets, si no són 'acolxats'. Les que t'han desaconsellat per això de la calor són la Manduca i la Ergo.

Una pregunta a les portadores expertes: Algú ha provat d'anar amb bici portant un nadó amb un portabebés? No parlo de fer quilòmetres per carretera ni passar entre els cotxes pels carrers de Barcelona, sinó de fer una passejada tranquil·la en zones no transitades. Es pot fer o és una animalada?

La Suzanne Lenk, la super experta dels portanadons, ens va comentar que ella ho feia i la mar de bé, crec de fet que així tens el pes millor equilibrat, sobretot al pujar i baixar, ara jo el posaria només derrera, no pas al devant.

Però volem la fotot!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
maka
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dc. març 03, 2010 2:19 pm

Bones a totes,
Tinc un dubte amb si porto bé al Jan amb el fular. Us adjunto fotos i em dieu.
Es que com veieu a la primera foto es fica a la boca un tros de fular i no se si aixó es normal o es que no l'acabo de posar bé.Despres us `penjo una altra foto perque veieu com esta posat)
Moltes gracies boniques
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. març 03, 2010 4:01 pm

Hola noies, ja tinc el fular, es de la marca hooppenind o algo aixi. Divendres o dilluns aniré a casa de la noia que me l'ha venbut per a que me l'ensenyi a posar. M'ha dit que l'he de portar en la postura de la creu envolta oa lgo aixi. Jo de moment ho veig mooooolt dificil...no se si m'en sortiré. Amb el fulard va un llibre i me l'he mirat i uff...no ho entenc!a veure si quan quedo amb ella m'ensenya i al vure-ho estic més segura.

Una pregunta: com ho feu per anar amb el fulard i entra als llocs? m'explico,si entro a mirar una botiga o a comprar algo, l' Aleix anirà ben tapadet i a les botigues fa calor. Com ho feu per que no notin el canvid e temperatura i no es costipin?

I una altra prgunta: com ho feu per a que no se li marqui a la cara i no li faci mal els botons o la cremallera de l'abric?

Segur que les expertes m'ho solucioneu...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. març 03, 2010 4:43 pm

indai, ja veuràs que xulo dur a l'Aleix tant apropet teu!!!!!!!!!!!!!! És difícil, sí, de fet, jo només sé fer un nus.... Però li estic traient taaaaaaaaant de suc!

Jo el duc sempre sota la jaqueta, el fular, de manera que amb la meva jaqueta el tapo, si fa molt de fred em cordo amb ell a dins i tot. Al Pol també li poso jaqueta, gorro i guants. En canvi, si sé que estem dins un lloc tancat (un centre comercial, museu, etc.) el poso sense la seva jaqueta i el tapo bé, i li trec gorro i bufanda. Quan entrem a botigues normals, doncs no el destapo, i menys si dorm. Si veus que no farà massa fred, pots no cordar-li la jaqueta, ja que us transmeteu una caloreta, ja.
Això de les marques a la cara, quan s'adorm és una mica complicat d'evitar, però no li fan mal, només s'hi "arrepenja". Jo li cordo només 2 botons de la jaqueta, i no la cremallera.
Imatge

Imatge
nius

EntradaAutor: nius » dc. març 03, 2010 4:44 pm

maka ha escrit:Bones a totes,
Tinc un dubte amb si porto bé al Jan amb el fular. Us adjunto fotos i em dieu.
Es que com veieu a la primera foto es fica a la boca un tros de fular i no se si aixó es normal o es que no l'acabo de posar bé.Despres us `penjo una altra foto perque veieu com esta posat)
Moltes gracies boniques

maka, el Pol també es posa el fular a la boca. I quan l'hi té, ja el puc moure i canviar-lo de posició, que el troba i se'l torna a posar...
Imatge

Imatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dc. març 03, 2010 9:16 pm

maka, sí, els encanta menjar-se el fular!!! neujor:-) En Guiu abans el xuclava i ara el mossega... neujor:-) Però no passa res, que són "xuclables" els fulars, vull dir que són segurs, passen l'Oko test aquest...

indai, jo porto el nen només amb un jerseiet, i gorro això sí. I em poso la meva jaqueta a sobre. Quan entro en alguna botiga em trec o em descordo la jaqueta, i a ell no el toco... :ok: Pel que fa al fular és un hoppediz, no? Quin model? Ja ens posaràs fotos, eh! :content: El nus que t'ha dit és la cruz envuelta, segurament, és el primer nus gairebé sempre... et passo un link perquè vegis videos de com posar-lo que va molt bé! Així ja pots anar practicant si vols... neujor:-) Ja veuràs com enganxa això de dur el teu petitó apropet! :love:

http://www.redcanguro.org/ i busca l'apartat videos, que el primer que hi surt és la cruz envuelta!
Imatge
Imatge
Imatge
maka
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dj. març 04, 2010 11:48 am

Gràcies per respondre. Pensava que mu posava malament!
Us penjo les fotos ara i comenteume si el porto bé.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dv. març 05, 2010 10:52 am

Hola,
Només entro per dir que la meva ABC és la millor compra que he fet des de fa anys!!!! T´estic eternament agraïda Djiluga... No pensava que m´anés a fer tant bon servei.
Ara té 10 mesos i dorm poquet, però és posar-ho a l´ABC i és com si és prengués un somnifer zz:-) zz:-) zz:-)
Puc passar-me hores amb ell a sobre i la meva esquena està perfecta!!!! Avui pobret el tinc malaltó amb la panxa i només està agustet en la seva ABC!!!!
ABC forever!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Aditi
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dv. març 05, 2010 7:43 pm

Hola mamis!!!!

Necesito ayuda!!!!!!! acabo de tener un peque hace un mes y poquito!!!!! y como veis tengo dos mas, asi que me faltan manos para todo, y estoy bastante indecisa con que tipo de portabebes comprar, por un lado necesito algo que sea rapido de poner y quitar, ya que cada vez que bajo del coche tengo que desmontar todo y volver a motarlo cuando me monton, y por otro lado tambien para poder cocinar, planchar o lo que haga falta, he pensado que el fular elastico es la mejor opcion, aunque no la mas rapida, pero no me acabo de decidir, y ahora mismo gastarme 100 euros en dos portabebes no me va muy bien la verdad, ya que me han recomendado tambien el pouch, pero con este no podria cocinar, etc.. aunque es mas rapido de poner y quitar, me hechas una manita?¿ :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
marta9

EntradaAutor: marta9 » dv. març 05, 2010 8:02 pm

Pues, no me será fácil escojer sólo uno... ¿puedo dejar-lo en dos?

FULAR ELÁSTICO + POUCH AJUSTABLE
Un fular elástico para un bebé de un mes i medio es una gozada! nada igual de cómodo, y agradable. Difícil de poner... no es difícil, sólo hace falta un poquitín de práctica... Para hacer las faenas de casa, cocinar... es ideal, yo todavía las hago con mi "pequeñazo" de 10 meses en el elástico a la espalda!

y Para subir y bajar del coche, cuando vayas con prisa... un pouch ajustable. O una bandolera de anillas, eh, lo que te guste más, quizá el pouch es más senzillo de usar...

También puedes comprar los portabebés de segunda mano y ahorras un dinerillo... :ok:

.... Bueno, y para liarlo más aún... una mochila ergonónimica también puedes usarla delante, detrás, y se pone en un santiamén. Peeeero para recien nacidos no valen las mismas que para cuando tenga 6 meses o así, yo de mochilas no entiendo mucho... Pero si te gustan también sería una opción. Aunque lo ideal sería que los probaras. Dónde vives? Quizá hacen algún taller porahi... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dv. març 05, 2010 8:12 pm

marta9 ha escrit:Pues, no me será fácil escojer sólo uno... ¿puedo dejar-lo en dos?

FULAR ELÁSTICO + POUCH AJUSTABLE
Un fular elástico para un bebé de un mes i medio es una gozada! nada igual de cómodo, y agradable. Difícil de poner... no es difícil, sólo hace falta un poquitín de práctica... Para hacer las faenas de casa, cocinar... es ideal, yo todavía las hago con mi "pequeñazo" de 10 meses en el elástico a la espalda!

y Para subir y bajar del coche, cuando vayas con prisa... un pouch ajustable. O una bandolera de anillas, eh, lo que te guste más, quizá el pouch es más senzillo de usar...

También puedes comprar los portabebés de segunda mano y ahorras un dinerillo... :ok:

.... Bueno, y para liarlo más aún... una mochila ergonónimica también puedes usarla delante, detrás, y se pone en un santiamén. Peeeero para recien nacidos no valen las mismas que para cuando tenga 6 meses o así, yo de mochilas no entiendo mucho... Pero si te gustan también sería una opción. Aunque lo ideal sería que los probaras. Dónde vives? Quizá hacen algún taller porahi... :ok:

muchas gracias marta9!!!!!

la verdad es que estoy entre esas dos opciones, supongo que el fular es lo mejor, porque aunq necesite practica y no sea del todo rapido, es el mas completo.

Por que el fular normal, el no elastico?¿? el elastico da mucho calor?¿ porque aunque estamos en marzo, la primavera -verano esta aqui al lado ya!!!!

He estado buscando de segunda mano, pero no encuentro!!!!!!! mira que me vendria de lujo!!!!!!!! Pero bueno supongo que como son cosas que puedes utilizar durante mucho tiempo y luego no ocupan sitio la gente no los vende tan facilmente.
marta9

EntradaAutor: marta9 » ds. març 06, 2010 2:51 am

mirate estos enlaces, el primero de información general sobre portabebés y el segundo para ver cositas de segunda mano. El fular no elástico es mi portabebé preferido, como tu dices el más versátil, si te gustan són una excelente opción, pero hace falta un poco más de práctica para atarlos... :ok:
Sobre elásticos y calor... depende del material... JPMBB, Minsá.... llevan licra o elástan y dan mucho calor en verano. MamEco es de algodon con cáñamo y es fresquito, pero no es tan elástico. También estan Mobywrap, que creo que es 100% algodón, aunque no estoy segura, y también los hay de gasa, que són finitos y fresquitos. Estos dos últimos tipos no los he probado, no te puedo decir mucho.

http://www.redcanguro.org
http://www.eltrapicheo.forogratis.es
Imatge
Imatge
Imatge
nius

EntradaAutor: nius » ds. març 06, 2010 9:06 am

Aditi, segun lo que cuentas, y lo que te ha comentado Marta9, te diría que ese es el uso que le doy a mi fular elástico: me lo pongo por casa, y fantástico.
Y me hago un preanudado antes de salir de casa, así que cuando llego donde sea con el coche, ya lo tengo puesto, y solo debo meter a mi pequeño. Practiquisimo, de verdad :ok: Hacemos lo que debamos, y otra vez al coche.
Y hace algunos meses que tengo claro que si tengo algun dia otro pequeño/a, irá en fular poco después de nacer.
Imatge

Imatge
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » ds. març 06, 2010 12:15 pm

muchas gracias chicas!!!! por los enlaces y por las sugerencias, el enlace de canguro ya lo sabia el otro no, y gracias por la info de cuales son mas calurosos etc.....

La idea de hacer el preanudado antes de montar al coche me ha parece geniañl!!!!!!!!!!!! es una super idea la verdad jejejejejeejje!!!!!!!

De veras que muchas gracias!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Supongo que me voy a decidir por uno elastico que no sea de licra, para poder usarlo tambien en el veranito, asi no le dara mucho calor ni a el ni a mi. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. març 06, 2010 3:17 pm

Castanyeta, pel que fa a la bici, jo l'any passat, quan en Bernat encara no tenia edat suficient per anar a la cadireta de la bici el vaig portar diverses vegades en trajectes curts fins a la platja amb mei tai o amb motxilla a l'esquena. La veritat és que em semblava molt segur per ell, però a mi no em va resultar còmode perquè tot el seu pes requeia sobre els meus ronyons, no com quan anem drets amb el portabebè, així que no em va semblar gaire ergonòmic pel portador.

Maka que xules les fotos amb el mameco!!! us hi veig molt bé! Només comentar-te que per accentuar millor la posició granoteta els genolls han d'estar un xic més alts que el culet.
Com et comenten, als bebès els hi encanta xupar les teles dels portabebès z2:-)

Indai ja veuràs que la "cruz envolvente" és molt fàcil de fer un cop practiques una miqueta i resulta molt còmode :ok:
Sobre el tema d'abrigar-se, és millor posar-se el fular amb la roba de casa i després abrigar-vos junts amb una jaqueta o abric gran, i posar gorro i escalfadors al nen perquè no agafi fred a les cametes. Així quan arribes a un lloc et treus l'abric i llestos.

Sancale!!!! Com m'alegro que estiguis tant contenta amb la teva motxilla!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aditi enhorabona pel teu peque i per les ganes de cangurejar!!! Si t'agrada el fular elàstic, jo et diria que és la millor opció per començar, i és molt fàcil de fer servir. Amb aquest nus bàsic és un moment i com et comenten pots posar-te i treure el nadó sense haver-lo de desfer.

Per la calor, tot i que és menys elàstic, el MamEco és força fresc, és el de les fotos de la Maka :ok:
Una altra opció ràpida i fàcil és la motxilla marsupi! És facilíssima de fer servir i és adequada per a bebès de 0-10 mesos aproximadament.
La bandolera o el pouch són altres bones opcions, que et comenta la marta9, tot i que el repartiment del pes és només en una espatlla i per tant no resulten còmodes per estones molt llargues.
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::