ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
kiss
:: girafa
Entrades: 2195
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 5:00 pm
Ubicació: Girona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: kiss » ds. març 06, 2010 7:04 pm

Hola noies,

Pel que acabo de veure el video em vaig equivocar en la compra. Perquè jo em poso el meu dydimos com fa la noia del video i clar no em queda tant ajustat i em sembla que tal com li poso li apreta molt i al no ser elàstic..... a més el nus que faig darrera, al haver-hi tanta roba queda molt gran, i per anar amb cotxe molesta l'esquena..... Quan val un d'elàstic i fins quan el podria fer servir?

Pel que fa tema motxilla he anat mirant les pàgines que heu posat i ostres no sé quina seria la millor pel que necessitem.... estic feta un embolic.
Jo necessito una que la poguem portar hivern i estiu i que la pugui portar tant jo com el meu home (jo faig 1,78 i el meu home 1,85m). Moltres gràcies boniques m'ajuda molt llegir-vos.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL MEU POST viewtopic.php?f=50&t=13042&start=240

TOTHOM RECULL ALLÒ QUE SEMBRA!
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. març 06, 2010 8:31 pm

Kiss, precisament el nus del vídeo és un nus pensat per fer en fular elàstic, amb un didymos (de sarga creuada) va millor fer altres tipus de nusos. Per a preanusat, fular elàstic. Doncs de fulars elàstics en pots trobar des de 39,95€ (com l'sleepy wrap del vídeo) fins a aproximadament 80 euros.
Poder, es pot fer servir fins a nens de 2 anys, si cal. Jo ho faig amb en Bernat que pesa 13kg, el que passa és que per a estones llargues amb nens de pes resulta més còmode utilitzar un fular no elàstic, com el teu didymos. Podríem dir que aproximadament fins als 10kg resulta molt còmode l'elàstic per a estones llargues. Després ja cal ajustar-lo molt bé i no fer-lo servir com a únic fular.
De motxilla, que serveixi per l'estiu i l'hivern hi ha l'African baby carrier i la Boba baby carrier. Totes dues s'adaptarien a les vostres talles. El millor seria probar-les! D'on ets?
ImatgeImatgeImatge
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » ds. març 06, 2010 9:22 pm

HOLA!

Avui he anat a que m'ensenyessin a fer anar el fular i ostres.. no és difícil, però a casa no m'ha quedat com a casa de la noia.Sobretot la gran diferencia és que a casa seva quan ella m'ho ha ensenyat, m'he pogut fer el nus davant i a casa meva, no m'arribava i me l'he fet darrera. També he vist que a casa la bosseta per ficar al nado no em quedava ajustada, sino que em ballava una mica. Que he degut fer malament? Espero agafar més pràctica...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. març 06, 2010 10:04 pm

Indai, el secret està en ajustar, tensar la tela sense por i col·locar les cames del bebé en granoteta. Si el nus no t'ha arribat a davant vol dir que has tensat menys la tela, que el fular estava més fluix. El bebè t'ha de quedar a l'altura de sota la barbeta, li has de poder fer un petó al caparró i el fular ha d'estar ben ajustat :ok:
ImatgeImatgeImatge
kiss

EntradaAutor: kiss » ds. març 06, 2010 10:30 pm

Djiluga sóc de Girona ciutat, em vas dir que hi havia la suzanne a castelló d'empúries no? però no l'he vist per aquest post..... si hi hagués algú de no gaire lluny de Girona m'hi podria arribar, però qui és que té totes aquestes motxilles per provar-les? PQ el dydimos el vaig comprar a una botiga sobre catàleg, però no he vist enlloc on n'hi hagin per provar.

Un elàstic que estigues bé de preu on el puc comprar, per internet?? i la motxilla també???

Vaig a mirar per internet les que m'has dit.
ImatgeImatge

kiss

EntradaAutor: kiss » ds. març 06, 2010 11:41 pm

Djiluga les acabo de mirar a les seves pàgines oficials i m'agraden totes dues.... :ok: on les puc comprar? potser per disseny m'agrada més la boba, però he llegit per aquí que hi ha noies molt contentes amb l'african...... aix quin dilema!!!! :love:
ImatgeImatge

djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » ds. març 06, 2010 11:56 pm

kiss ha escrit:però qui és que té totes aquestes motxilles per provar-les?

jo mateixa! neujor:-)
ImatgeImatgeImatge
kiss

EntradaAutor: kiss » ds. març 06, 2010 11:57 pm

Les tens totes??? i no tens cap preferència? que en vens? és que quant més miro més m'emociona l'idea jijijijijijij :miko:
ImatgeImatge

djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. març 07, 2010 12:00 am

kiss ha escrit:Les tens totes??? i no tens cap preferència?

Sí, les tinc totes, i sí que tinc preferències.
De les 4 que he fet servir, per ordre:
1- Boba
2 i 3- African baby carrier / Ergo (una per unes coses, l'altra per altres)
4- la Manduca, que no m'agrada.

kiss ha escrit:que en vens? és que quant més miro més m'emociona l'idea jijijijijijij :miko:

Sí, en tot cas, t'escric per privat, per mantenir aquest post com a espai per parlar de portabebès, sense temes comercials pel mig :ok:
ImatgeImatgeImatge
kiss

EntradaAutor: kiss » dg. març 07, 2010 8:18 am

DJILUGA he vist el privat més tard :ok: però pel q he vist per fotos i he remirat la boba em fa molt bona pinta.
Moltes gràcies guapa.
ImatgeImatge

gina2
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: gina2 » dg. març 07, 2010 1:49 pm

Hola noies,

sócc una novata amb el foulard i havera si em podeu ajudar.
Em vaig comprar un Easycare tot i q pel q veig llegint-vos m'hagués tingut q informar millor abans ja q veig q hi ha un munt d coses k se m'havien passat!!!! Però bueno.... avui l'he provat p 1r cop amb l'Aran segons les instruccions del llibre q et donen. He provat la q q et diuen q és més fàcil, la "Cruzado delante". Val sembla q ha anat bé ja q l'Aran s'ha m'ha quedat fregit!!!!!!!!!! Però tinc dubtes ja q al cap d'una estona de portar-lo ja k la tela se m'ha donat bt i el nen està com encongit a dins amb l'esquena molt corbada.... no sé si m'explico... aleshores no sé si és normal, si ho he lligat prou fort o q....tb e vist k la manera de lligar-lo no és la mateixa q surten en alguns videos k pengeu... em podria anar millor???
Gràcies!!
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. març 07, 2010 2:06 pm

Hola gina2!
Enhorabona pel teu fular, sigui de la marca que sigui t'ajuda a portar el teu bebè còmodament i a tenir a més les mans lliures... així que només per això jaj està genial el teu easycare :ok:
No et recomano el nus que comentes, que és una creu simple, ja que no permet ajustar bé el fular al cos del nen i del portador.
Fés una "cruz envuelta" és molt fàcil de fer i molt més recomanable, ja que et permet tensar bé la tela i que l'esquena del bebè tingui la seva curvatura natural en forma de C però que no es recargoli per manca de subjecció
http://www.dailymotion.com/video/x49dch ... %A9-devant
Potser els vídeos que has vist últimament són els de fular elàstic, i la manera de fer el nus és diferent.
ImatgeImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dg. març 07, 2010 3:54 pm

gina2 ha escrit:Hola noies,

sócc una novata amb el foulard i havera si em podeu ajudar.
Em vaig comprar un Easycare tot i q pel q veig llegint-vos m'hagués tingut q informar millor abans ja q veig q hi ha un munt d coses k se m'havien passat!!!! Però bueno.... avui l'he provat p 1r cop amb l'Aran segons les instruccions del llibre q et donen. He provat la q q et diuen q és més fàcil, la "Cruzado delante". Val sembla q ha anat bé ja q l'Aran s'ha m'ha quedat fregit!!!!!!!!!! Però tinc dubtes ja q al cap d'una estona de portar-lo ja k la tela se m'ha donat bt i el nen està com encongit a dins amb l'esquena molt corbada.... no sé si m'explico... aleshores no sé si és normal, si ho he lligat prou fort o q....tb e vist k la manera de lligar-lo no és la mateixa q surten en alguns videos k pengeu... em podria anar millor???
Gràcies!!

Hola gina2!!!

si ens poses una foto et podrem dir millores a fer al nus :ok:
Quina mida fa el teu fular? A mi per nens tan menuts i per estar per casa amb fulars no elàstics m'encanta el cangur al davant, costa una mica d'aprendre al principi, però en pots treure molt renddiment, mira si a prop de casa fan tallers i així pots aprendre a fer-lo!

Pensa que un nus ben fen no s'ha de moure pas ni en 2 hores! Prova a apretar mes, ok?
Aditi
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dg. març 07, 2010 6:02 pm

Muchas gracias por toda la info chicas!!!!! sois unos :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: creo que ya me he decidido y voy a comprar el fular elastico de MamEco!!! Por q tengo intencion de usarlo muchisimo !!!! ayer fuimos al ikea y lo he heche de menos sin tener jejejejejjejejejjejejejjeje.

De aqui en adelante creo que sere asidua a este post jejejejejjeje.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ya os pondre fotitos en cuento lo tenga!!!!!! espero que tengan envios urgentes jejejejjejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dl. març 08, 2010 8:16 am

<:-) >.-<: >.-<: >.-<: Eso, eso!!! Queremos fotos!!! :content:
Imatge
Imatge
Imatge
Gelins
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 9:36 pm
Ubicació: Gelida

EntradaAutor: Gelins » dl. març 08, 2010 9:32 am

Estic molt contenta d'aprendre tan amb supermamis com vosaltres!!!
Jo porto la meva Aina amb un fular d'anelles però ara, de cara al bon temps, i que ja pesa més per dur-la de costat, voldria comprar-me un fular per dur-la davant o darrera.
El tema és que parleu de molts tipus, molts noms i em faig un embolic! Ara aniré rellegint el post per estar més informada però tinc tres preguntetes:
1. Diferència entre el fular i el fular elàstic?
2. S'ha de comprar fet o me'l puc fer jo comprant la tela? I quina seria? Dimensions?
3. A quines botigues en venen?

Ah! He vist el tema dels tallers que em sembla molt xulo, però jo encara no tinc fular perquè no sé quin vull ni on comprar-lo, però... es pot venir igualment al taller per veure diferents tipus de fular i valorar quin ens va més bé?

Moltíssimes gràcies, m'heu obert tot un món!!
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. març 08, 2010 9:44 am

Gelins ha escrit:Estic molt contenta d'aprendre tan amb supermamis com vosaltres!!!
Jo porto la meva Aina amb un fular d'anelles però ara, de cara al bon temps, i que ja pesa més per dur-la de costat, voldria comprar-me un fular per dur-la davant o darrera.

Quant té l'Aina, Gelins?
El fular seria una molt bona opció, la més versàtil!

Gelins ha escrit:1. Diferència entre el fular i el fular elàstic?

A grans trets: L'elàstic es pot preanusar, és més calurós i pensat per nens més petits o per grans durant estonetes. El teixit es pot utilitzar amb petits i grans sense problema, no es pot preanusar i és més fresc.

Gelins ha escrit:2. S'ha de comprar fet o me'l puc fer jo comprant la tela? I quina seria? Dimensions?

Els fulars tenen la característica de ser elàstics en diagonal i no ser-ne en vertical i horitzontal, no es claven i no cedeixen al pes, de manera que no hi ha teles que tinguin aquestes caracterítisques.
La mida estàndard del fular ronda els 4,5m. Depenent de si ets de constitució més petita o més gran amb menys o més fular en tens prou :ok:

Gelins ha escrit:3. A quines botigues en venen?

http://redcanguro.wordpress.com/portabe ... s-fisicas/
http://redcanguro.wordpress.com/portabe ... virtuales/

Gelins ha escrit:Ah! He vist el tema dels tallers que em sembla molt xulo, però jo encara no tinc fular perquè no sé quin vull ni on comprar-lo, però... es pot venir igualment al taller per veure diferents tipus de fular i valorar quin ens va més bé?

Almenys els que jo faig, són gratuïts, i hi existeix l'opció de compra, però cap obligació.

Gelins ha escrit:Moltíssimes gràcies, m'heu obert tot un món!!

De res, només faltaria :-()-)
ImatgeImatgeImatge
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dl. març 08, 2010 12:49 pm

Gina2, Aditi, vosaltres tambe heu caigut en la magia d'aquest post!!! Es que es llegir-lo i agafar-te unezs ganes de posarte un fular...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Aditi
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dl. març 08, 2010 4:09 pm

indai ha escrit:Gina2, Aditi, vosaltres tambe heu caigut en la magia d'aquest post!!! Es que es llegir-lo i agafar-te unezs ganes de posarte un fular...

jajajajjajajja ya te digo!!!! habia puesto un anuncio en el Mercadillo para ver si alguien vendia un MamEco, pero lo he borrado y lo he comprado ya jejejejjej es que no podia esperar mas!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Asi que nada dentro de pocos dias lo tengo aqui!!!! :love: :love: :love: :love:
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. març 08, 2010 4:11 pm

Gelins ha escrit:Estic molt contenta d'aprendre tan amb supermamis com vosaltres!!!
El tema és que parleu de molts tipus, molts noms i em faig un embolic! Ara aniré rellegint el post per estar més informada però tinc tres preguntetes:
1. Diferència entre el fular i el fular elàstic?
2. S'ha de comprar fet o me'l puc fer jo comprant la tela? I quina seria? Dimensions?
3. A quines botigues en venen?

Ah! He vist el tema dels tallers que em sembla molt xulo, però jo encara no tinc fular perquè no sé quin vull ni on comprar-lo, però... es pot venir igualment al taller per veure diferents tipus de fular i valorar quin ens va més bé?

Moltíssimes gràcies, m'heu obert tot un món!!

Ja t'han contestat moltes preguntes.
Les mamis que fem tallers sempre en tenim de tots tipus per provar, pots venir amb el teu o provar els que tenim per saber quin comrar-te.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::