ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Castanyeta » dl. març 08, 2010 11:43 pm

Gràcies per contestar-me això de la bici. Ho provaré amb molta prudència (i procurant que no sigui una bici on jo vagi gaire inclinada endavant) quan el temps ho permeti. M'hauria agradat veure alguna foto o video però en fi, ja em retrataré jo mateixa :-))
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
koks
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dt. març 09, 2010 12:21 pm

Hola noies, volia fer una pregunta. I és sobre les motxilles aquestes més rígides, per anar d'excursió. Si tenim una ERGO, ens fa falta igualment una motxilla d'aquestes per excursions més llarges? Es que ens agradaria, en un futur, caminar el que poguem amb la Marta.
En cas que si que ho trobeu convenient, quina em recomaneu? Es que hi ha un grup d'amics que ens volen regalar alguna cosa, i li encarregariem aquesta motxilla, però clar, ens demanen que els hi diguem quina!!!I també hauria de mirar preu.
Em podeu recomanar què fer?

Gràcies!!!
koks

EntradaAutor: koks » dt. març 09, 2010 12:42 pm

Per cert, us he comentat que tenia l'Ergo, però el que tinc és la intenció de comprar-la...però ara he vist que parleu de la BoBa. Es millor que la Ergo? Jo vaig venir a un taller el novembre passat, i aquesta no hi era pas. Que és nova?
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dt. març 09, 2010 3:20 pm

Ahhhhhhhh aun no me ha llegado el fular con el tema de la nieve se me fastido la entrega urgente!!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

ains que ganas tengo chicas!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. març 09, 2010 3:31 pm

koks ha escrit:Per cert, us he comentat que tenia l'Ergo, però el que tinc és la intenció de comprar-la...però ara he vist que parleu de la BoBa. Es millor que la Ergo? Jo vaig venir a un taller el novembre passat, i aquesta no hi era pas. Que és nova?

La boba jo no l'he provat, però és realment molt cara, jo crec que amb una ergo, o si sou de talla gran un manduca, en teniu prou i de sobres per fer totes les excursions del món!!!

Perque no les proves a un taller, així saps què estàs comprant!
Gelins
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 9:36 pm
Ubicació: Gelida

EntradaAutor: Gelins » dt. març 09, 2010 3:45 pm

Djiluga i marta_mum,
gràcies per les respostes.
Estic interessada en el taller de dissabte 27 a BCN, és a les 10:30? A on?
Què he de fer per venir, m'he d'inscriure a algun lloc?

Merci,
Imatge
koks

EntradaAutor: koks » dt. març 09, 2010 4:48 pm

marta_mum ha escrit:
koks ha escrit:Per cert, us he comentat que tenia l'Ergo, però el que tinc és la intenció de comprar-la...però ara he vist que parleu de la BoBa. Es millor que la Ergo? Jo vaig venir a un taller el novembre passat, i aquesta no hi era pas. Que és nova?

La boba jo no l'he provat, però és realment molt cara, jo crec que amb una ergo, o si sou de talla gran un manduca, en teniu prou i de sobres per fer totes les excursions del món!!!

Perque no les proves a un taller, així saps què estàs comprant!

La Ergo ja la vaig provar en un taller, i si que m'agradaria anar a un altre, però no se quan hi podré anar, i la motxilla me le regalen de la feina, i clar, si en vull una altra els ho hauria de dir aviat...

I en relació a les motxilles "rígides" per fer excursions, què en penseu?
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dt. març 09, 2010 5:31 pm

mira la posició amb la que va el nen, un dia en vaig veure una a uns guiris que era amb ferros però el nen anava amb posició raneta, però les típiques no són pas així i no te les recomano pas!
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 09, 2010 6:22 pm

Hola Koks,
Sí, la Boba és nova a Espanya, fa molt poquetes setmanes que ha arribat.
Les diferències principals amb la Ergo són que resulta encara més còmode amb nens de més pes pel tipus d'acoltxat i perquè la part que cobreix l'esquena és més alta, la tela és més fina (perfectament apta per l'estiu) i s'amotlla molt bé al cos del nen, incorpora un reposa-peus per a nens de 2 a 4 anys de manera que mantenen la posició granoteta, cosa que amb la Ergo no passa.
Si és millor o pitjor, és molt personal. Per mi és la millor que he provat, perquè és la que menys sensació de pes em dóna quan porto el meu fill de 13kg, perquè serveix per tot l'any i és molt adaptable des dels 6 mesos als 4 anys.

Respecte les motxilles de muntanya, com et diu la marta_mum la major part d'elles no aconsegueixen una posició correcta pel bebè/nen. Per altra banda, resulten molt pesades (la motxilla sola pesa 2kg) i menys cómodes ja que no reparteixen tant de pes a la cadera.

Pel que fa al preu de 129€ de la Boba, doncs el que ho justifica és que és orgànica (de cotó de cultiu ecològic) i fabricada als EEUU (tant manduca com Ergo fabriquen a la Xina). De totes maneres Boba està treballant també en la seva versió més econòmica, que és una motxilla de cotó normal que costarà aproximadament 89€ i per tant serà molt més assequible :ok:
ImatgeImatgeImatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. març 09, 2010 6:51 pm

Hola noies!! :--/)

Fa moltes pàgines que llegeixo, i per fi he arribat al final del post!! ja tenia ganes de participar! jeje...
Tinc la intenció de comprar un portabebes, i portar-hi la petitona des del primer dia... :love: Però, evidentment, per molt que llegeixis i t'informis, sempre sorgeixen dubtes...
- En primer lloc, tinc una hèrnia cervical, que no molesta molt, però fa que se'm carregui l'esquena ràpidament... amb la qual cosa, crec que ha de ser un fular, que te'l pots ajustar ben a prop, o una motxilla ergonòmica on el pes de la criatura recaigui principalment als malucs...
- En segon lloc, la petita ha de néixer al juliol, que suposo que farà calor :content: , i per això voldria un fular/motxilla que no fos molt calorós...

Pel que he llegit, crec que dues bones opcions serien el fular elàstic MamEco (em sembla que prefereixo els elàstics...) o bé les motxilles Boba o African baby carrier...
Què us sembla? He arribat a una bona conclusió?? :-:) per què us decantaríeu?

Merci!!
Edito perquè acabo de veure que les motxilles que hi he posat no són adequades per nadons tan petits... mmm.... llavors, quines em recomanaríeu?
Helia l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 09, 2010 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Imatge
maka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dt. març 09, 2010 6:54 pm

Bones noietes!!
Us volia preguntar quin nus em recomaneu per portar al Jan.
Nomes l'he portat amb el de la cruz envuelta (tant amb preanusat com sense) i ara voldria provar d'altres. A l'esquena encara em fa cosa posar-lo.
Tinc un fular elastic (Mameco) i el Jan té 3 mesos.
Doncs res mes wapas.
Moltes gràcies
A per cert m'he comprat una motxila Boba (estem esperant perque arribi). una pregunta es pot posar al nen abans de que tingui 6 mesos?
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 09, 2010 8:36 pm

Gelins ha escrit:Estic interessada en el taller de dissabte 27 a BCN, és a les 10:30? A on?
Què he de fer per venir, m'he d'inscriure a algun lloc?

Merci,

El taller del dia 27 ja està ple. Si vols inscriure't en algun altre dels de Bcn escriu-me a info@kangura.com :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 09, 2010 8:40 pm

Helia ha escrit:Hola noies!! :--/)

Fa moltes pàgines que llegeixo, i per fi he arribat al final del post!! ja tenia ganes de participar! jeje...
Tinc la intenció de comprar un portabebes, i portar-hi la petitona des del primer dia... :love:

Enhorabona per l'embaràs, futura cangur! :love:

Helia ha escrit:- En primer lloc, tinc una hèrnia cervical, que no molesta molt, però fa que se'm carregui l'esquena ràpidament... amb la qual cosa, crec que ha de ser un fular, que te'l pots ajustar ben a prop, o una motxilla ergonòmica on el pes de la criatura recaigui principalment als malucs...
- En segon lloc, la petita ha de néixer al juliol, que suposo que farà calor :content: , i per això voldria un fular/motxilla que no fos molt calorós...

Pel que he llegit, crec que dues bones opcions serien el fular elàstic MamEco (em sembla que prefereixo els elàstics...) o bé les motxilles Boba o African baby carrier...

Em sembla molt bona opció que tenint problemes d'esquena optis per un portabebè que reparteixi el pes entre les dues espatlles, i tenint en compte el temps que sigui fresquet.
Pel que fa al fular elàstic, totalment d'acord amb el MamEco :ok:
I pel que fa a la motxilleta, perquè la puguis fer servir des del primer dia i a més sigui fresqueta, la Marsupi Breeze és una bona opció.

Helia ha escrit:Edito perquè acabo de veure que les motxilles que hi he posat no són adequades per nadons tan petits... mmm.... llavors, quines em recomanaríeu?

Exacte! aquestes motxilles són més indicades a partir dels 6 mesos :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 09, 2010 8:44 pm

maka ha escrit:Bones noietes!!
Us volia preguntar quin nus em recomaneu per portar al Jan.
Nomes l'he portat amb el de la cruz envuelta (tant amb preanusat com sense) i ara voldria provar d'altres. A l'esquena encara em fa cosa posar-lo.
Tinc un fular elastic (Mameco) i el Jan té 3 mesos.

Per què no proves algun nus a la cadera si no t'atreveixes amb l'esquena? Per exemple el nus a la cadera amb bucle és força agraït.
Us recomano molt els vídeos de l'Omaita: http://www.dailymotion.com/relevance/search/flamomaita

maka ha escrit:A per cert m'he comprat una motxila Boba (estem esperant perque arribi). una pregunta es pot posar al nen abans de que tingui 6 mesos?

A partir dels 4 mesos pots posar-hi el nen si és suficientment gran (a partir de 7kg aproximadament) però el més recomanable és esperar a que s'aguanti assegut per sí sol (6 mesos aproximadament :ok: )
ImatgeImatgeImatge
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » dt. març 09, 2010 9:22 pm

Hola canguretes !!!!

Feia molt que no passava per aquí, però segueixo cangurejant ehhhhhh :love: :love: :love: :love: :love:
Nosaltres vam canviar la manduca per l'ergo, al puço la manduca no li acabava d'anar bé i l'ergo ens agrada molt a tots dos, estem encantats !!!

Djiluga, m'has deixat intrigada amb això del reposapeus de la Boba i he anat a la teva web a mirar si hi havia fotos, i voila ! sembla que està molt bé, no ? Nosaltres ara per ara amb l'ergo estem bé, el Martí té gairebé 10 mesos i encara va bé amb les cametes. L'únic que no he provat de posar-lo a l'esquena, em fa la sensació que amb la motxilla no pots regular tan bé l'alçada com amb el fular.
L'alçada d'on ha de quedar el culet del nen. I amb el fular a l'esquena no m'atreveixo. :ufs:
De fet, encara ens va bé portar-lo al davant, però sí que és cert que ell ja vol veure coses i al davant no pot.
Vaig a veure si trobo vídeos i m'animo a practicar, i més de cara al bon temps ! el fular és genial ! :content: :content:

Una abraçada a totes les mamis cangurs. >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Gelins

EntradaAutor: Gelins » dt. març 09, 2010 9:50 pm

Vaja... el taller està ple....
em feia molta il·lusió! Ja m'apuntaré al següent. (djiluga, ja t'escriuré)
Jo volia provar els fulars i demés abans de comprar-ne un però... no sé si aguantaré tan temps, en tinc moltes ganes! I la meva filla també!
Per anar fent boca... i veient que hi ha un munt d'opcions, què em recomaneu?
La meva filla té 8 mesos, pesa uns 8.5 kg, i vull kangurejar amb ella molt temps! Tenint en compte que tant jo com el meu home la volem portar, us dic que jo sóc alta i prima, i el meu home és alt i corpulent, o dic pel tema de mides dels fulars... ai....
Algú em pot orientar?

Mil gràcies!!!
Imatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dt. març 09, 2010 10:05 pm

Gelins, Gelida no és lluny de Rubí, si vols venir a provar els meus... :content:
Imatge
Imatge
Imatge
Gelins

EntradaAutor: Gelins » dt. març 09, 2010 11:04 pm

Marta9,
no et dico pas que no! T'estic molt agraida.
Averigu si hi ha algun taller aviat i si no... em posaré en contacte amb tu...
Que bé!!
Imatge
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dc. març 10, 2010 7:37 am

Helia ha escrit:Hola noies!! :--/)

Tinc la intenció de comprar un portabebes, i portar-hi la petitona des del primer dia... :love: Però, evidentment, per molt que llegeixis i t'informis, sempre sorgeixen dubtes...
- En primer lloc, tinc una hèrnia cervical, que no molesta molt, però fa que se'm carregui l'esquena ràpidament... amb la qual cosa, crec que ha de ser un fular, que te'l pots ajustar ben a prop, o una motxilla ergonòmica on el pes de la criatura recaigui principalment als malucs...

Merci!!
Edito perquè acabo de veure que les motxilles que hi he posat no són adequades per nadons tan petits... mmm.... llavors, quines em recomanaríeu?

Jo crec que a l'estiu amb el mamEco passareu calor, jo de tu aprofitaria que serà ben petitona i no pesarà gens per dur-la amb una bandolera ben fresqueta i prima. Daltrabanda de marques de fulars n'hi ha moltíssimes, estaria bé que en poguessis provar alguns avans de decidir-te!
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dc. març 10, 2010 9:32 am

Gelins ha escrit:Marta9,
no et dico pas que no! T'estic molt agraida.
Averigu si hi ha algun taller aviat i si no... em posaré en contacte amb tu...
Que bé!!

sí, dona... Tu vine! Si serà divertit! neu:-D I tinc moltes cosetes per provar... Com ja fa temps que em va donar la bogeria fularil, tinc una col.lecció bastant completa de portabebès... Un elàstic JPMBB, un didymos indio blanc i negre de cotó, un altre però de cotó i lli en vermell, un millefiori kapok i cotó, un pouch, una motxilla African Baby Carrier i un meitai. (I una bandolera d'anelles, però la tinc deixada a una mami del cole... ) neujor:-) Tela! neujor:-) És que això és un vici perillós... :love:
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::