ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: nuscka » dc. març 10, 2010 10:09 am

hola noies! només us volia fer saber la meva experiència.
Nolsatres tenim una ergo, i la fem servir força, tot i que tirem molt de cotxet, també.
L'altre dia, en plena tempesta de neu, ens va anar de muerte!
Havia d'anar a buscar el gran a l'escola, i nevava tant, que semblava que estiguessim a la Molina...
Vaig agafar el peque i li vaig posar un "buzo" i a dins de la motxilla, i jo a mb l'anorac i el paraigües... i vam anar de conya! no ens vam mullar cap dels dos i no vam passar fred.
Per aquests casos, la motxilla sempre guanya!
ImatgeImatge
maka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dc. març 10, 2010 11:55 am

Bones. Moltes gràcies per les respostes!!Miraré de provar amb el nus a la cadera, tot i que tinc una bandolera i suposo que es mes facil.
Avui ja m'ha arribat la boba!!! :ok: Ara a esperar que sigui una mica mes gran per poder portar-lo!!
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. març 10, 2010 1:37 pm

Merci guapes! :ok:

Em sembla que em decanto pel fular... la bandolera em fa por de carregar massa un costat, que de fet, 4 kg són 4 kg...

Sí que m'agradaria provar-ne alguns, abans de decidir-me per un o altre... les que feu demostracions em quedeu una mica lluny, però en canvi, anar a Castelló d'Empúries m'aniria la mar de bé, però he vist que la noia no els ensenya gratuïtament... :-:) Com m'hi puc posar en contacte?
ImatgeImatge
Imatge
kiss
Entrades: 2195
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 5:00 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kiss » dc. març 10, 2010 1:42 pm

Gràcies als videos que pengeu ara vaig molt millor amb el meu dydimos!! :ok: Ahir mateix que estava tot nevat me la vaig penjar, amb la jaqueta la tapava i apa a passejar, als pocs minuts dormida si estava com un torronet!!!! vam marxar a les 11h i tornàvem a les 4 de la tarda!!!! :***:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL MEU POST viewtopic.php?f=50&t=13042&start=240

TOTHOM RECULL ALLÒ QUE SEMBRA!
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 10, 2010 3:13 pm

nous vídeos amb bebè de 4 setmanes, espero que us siguin útils :ok:
Fular elàstic en posició "granoteta" i "bressol"

Fular no elàstic "cruz envuelta"

Bandolera d'anelles, dues posicions.
ImatgeImatgeImatge
gina2
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: gina2 » dc. març 10, 2010 4:41 pm

Hola noies,

us escric amb l'Aran al foulard fregit!!!!! jejejeje!!!! Suposo q està bé doncs, no?? M'ha costat una mika provar el video de l'enllaç q em vau posar però al final sembla q m'he n'ho sortit!!!
Primer moltes gràcies Djiluga i Marte_mum pels vostres consells!!!
Em preguntaveu p la mida dl foulard i és de 4,5!!!
Tema tallers: em faria mlta gràcia anar a un però ara amb el temps q té l'Aran Barcelona em queda un pèl lluny. Us agrairia si em diguessiu d'algú q ho fes a Vilafranca del penedès!!! De fet a ls classes postpart q vaig un dia vindrà una noia i ens farà una classe però no sé quan... és la noia q me'l va vendre!!!! i ja tinc ganes pq la llevadora m'ha dit q va molt bé pls còlics q estem patint aquests dies...
Bueno com tp sé si m'ho he lligat molt bé (de moment l'Aran li puc fer un petó al cap pq no se m'escorre, cosa q em passava l'altre dia quan vaig entrar...), així q us poso algunes fotos havera si em dieu el q!! no es veuen molt bé ja q me ls he tingut q fer jo soleta a casa i amb el mirall!!!! El q no sabia massa bé com posar el cap pq l'stava bellugant tota l'estona, potser em faltave estrenya una mica ls tires dls costats, aixxxxxx no sé.... ja direu. si veieu q no és veu massa bé espero al Gino i q em aci altra vegada fotos....
Per cert, una pregunta, quan el porteu aqui davant lligat i aneu a algun lloc, com ho feu per donar el pit????
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!

!!!
gina2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 16, 2010 4:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. març 10, 2010 9:34 pm

Quines fotos més xules!!!
Amb la neu es va prestar a sortir amb portanadons >.-<: nosaltres vam anar amb la marsupi, el duia el pare, i fantàstic!

Tinc una pregunta, quina diferència hi ha entre la Boba G1 i la G2? Aquesta motxilla està recomenada, també a partir dels 6 mesos?
Gràcies!
Imatge

Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 10, 2010 10:46 pm

Kisss! Quina passada de fotos amb la neu!!! neukiss-)
Gina2, veient les fotos veig dos temes a millorar. Per una banda caldria tensar bé el fular, està molt fluix. Heu de quedar més enganxadets, pensa que els fulars tenen certa elasticitat, així que no et faci por tensar la tela. Per altra banda, cal posar tela per sota del culet del bebè, per fer bosseta i fer que quedi en posició granoteta (els genolls han de quedar més alts que el culet).
Mira't el vídeo de "cruz envuelta" que he penjat abans al post, és amb un nen de l'edat del teu més o menys :ok:
Vinga, i esperem noves fotos amb els deures fets :-()-)
ImatgeImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. març 10, 2010 11:28 pm

jo afegiria que pujis el nen una mica mes anireu mes còmodes!

Precioses le fotos a la neu!!! neu:-D
Aditi
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dj. març 11, 2010 11:58 am

Nenas , nenas!!!!! ayer ya me llego el fular!!!!! ainsss es una pasada!!!!!!!

Ya le he puesto dos veces y las dos se ha quedado dormidito :love: :love: :love: :love: :love: la verdad es que es casi como llevarlo otra vez dentro de ti, puedes acariciarle, sentirle, me encanta!!!!!!

De momento solo he probado con el pre anudado, creo que no lo he hecho mal, ya os pondre algunas fotitos.

He estado buscando videos para ver como se pone al nene en la espalda, pero los que encuentro es con niños mas mayores que ya andan, y claro mi peque tiene un mes y medio, y me da un poco de miedo, aunque claro esta que lo intentare primero con un peluche o algo, pero tampoco es lo mismo, porque mi peque se mueve bastante!!!!!! Si alguna sabe de algun sitio o de algun video que salga poniendoselo a la espalda un bebe, estaria super agradecida!!!!!!!!!

Un besazo a todas!!!!
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dj. març 11, 2010 12:02 pm

Aditi ha escrit:Nenas , nenas!!!!! ayer ya me llego el fular!!!!! ainsss es una pasada!!!!!!!

Ya le he puesto dos veces y las dos se ha quedado dormidito :love: :love: :love: :love: :love: la verdad es que es casi como llevarlo otra vez dentro de ti, puedes acariciarle, sentirle, me encanta!!!!!!

De momento solo he probado con el pre anudado, creo que no lo he hecho mal, ya os pondre algunas fotitos.

He estado buscando videos para ver como se pone al nene en la espalda, pero los que encuentro es con niños mas mayores que ya andan, y claro mi peque tiene un mes y medio, y me da un poco de miedo, aunque claro esta que lo intentare primero con un peluche o algo, pero tampoco es lo mismo, porque mi peque se mueve bastante!!!!!! Si alguna sabe de algun sitio o de algun video que salga poniendoselo a la espalda un bebe, estaria super agradecida!!!!!!!!!

Un besazo a todas!!!!

Que guai!!!!

Por qué zona estas?
lacruitxi
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dj. març 11, 2010 1:11 pm

Hola!!!!
No sabia que hi havia aquest post!!
Jo vaig comprar-me un fular hoppediz abans que neixés en Roger, em feia molta gràcia tot aquest món, però la veritat és que no l'he fet servir mai!!! :ufs: :ufs: :ufs: ara mirant aquest post m'han vingut ganes d'estrenar-lo però no sé quin tipus de nus li aniria bé a en Roger de casi 9 mesos.
Hi ha alguna pag. web especialitzada on es poguin veure diferents videos de nusos??
Gràcies!!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dj. març 11, 2010 4:37 pm

Aditi, posa una foto!

Gracies pel video djluga, quan pugui ho provaré.

Jo estic superfustrada...L? ALeix no es vol estar al fular...Si el fico despert, se'm fica "tieso" com una mala cosa, no vol ficar les cametes de ranita...i els braços si que els doblega tipo ranita en comptes de tenir-los estirats...A més, mentre em preparo el fular, cmom que no el tinc als braços,plora. No se si us ho havia dit, pero es un nen que si no el tenim en braços en forma horitzontal,plora tot el dia. I per la nit no us vull explicar el xou que tenim i quantes hores dormo.

Bé, algun truqui perquè fiqui les cames de ranita i no es fiqui tieso??
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
gina2
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: gina2 » dj. març 11, 2010 4:59 pm

djiluga ha escrit:Kisss! Quina passada de fotos amb la neu!!! neukiss-)
Gina2, veient les fotos veig dos temes a millorar. Per una banda caldria tensar bé el fular, està molt fluix. Heu de quedar més enganxadets, pensa que els fulars tenen certa elasticitat, així que no et faci por tensar la tela. Per altra banda, cal posar tela per sota del culet del bebè, per fer bosseta i fer que quedi en posició granoteta (els genolls han de quedar més alts que el culet).
Mira't el vídeo de "cruz envuelta" que he penjat abans al post, és amb un nen de l'edat del teu més o menys :ok:
Vinga, i esperem noves fotos amb els deures fets :-()-)
marta_mum ha escrit:jo afegiria que pujis el nen una mica mes anireu mes còmodes!

Precioses le fotos a la neu!!! neu:-D

PRENC NOTA!!!!!!!! QUAN HO TINGUEM (I TINGUI UN MOMENTET) US PENJO MÉS FOTOS!!!!!!!!!
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
Aditi
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dj. març 11, 2010 5:51 pm

marta_mum ha escrit:
Aditi ha escrit:Nenas , nenas!!!!! ayer ya me llego el fular!!!!! ainsss es una pasada!!!!!!!

Un besazo a todas!!!!

Que guai!!!!

Por qué zona estas?

marta_mum guapi yo vivo en Roda de ter, cerquita de Vic!!!!

Aqui os pongo unas fotitos !!!!!! Ya sacare de mejores pero es que estaba en pijama y con unas pintas jejejejejjejeje !!!!! seria por eso por lo que el de correos salio corriendo ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) :rulos: :rulos: :rulos: :rulos: :rulos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. març 11, 2010 8:49 pm

Aditi, quina passada de fotos!!!!!!! :love:

indai, ens va passar el mateix! Vam començar amb una bando, i res de res. I si probes de posar-lo i aneu ràpid a passejar? encara que al principi plori, amb el moviment potser es calma i anirà agafant-li el gustet....
Imatge

Imatge
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » dv. març 12, 2010 11:42 am

Aditi ha escrit:
marta_mum ha escrit:

Un besazo a todas!!!!

Que guai!!!!

Por qué zona estas?

marta_mum guapi yo vivo en Roda de ter, cerquita de Vic!!!!

Aqui os pongo unas fotitos !!!!!! Ya sacare de mejores pero es que estaba en pijama y con unas pintas jejejejejjejeje !!!!! seria por eso por lo que el de correos salio corriendo ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) :rulos: :rulos: :rulos: :rulos: :rulos:

Que guai les fotos, quina passada!!!!

Ja et miraré si tens algú que et pugui ajudar prop de casa, ok?
Petons!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. març 12, 2010 11:54 am

Quina emoció!! Estic ja en fase d’encarregar el mei tai, me’l farà la Marta (raguquita), em vau dir que la coneixíeu. És amiga d’una amiga, va ser ella també qui em va vendre el fular.
Ja us en posaré fotos, ara estic triant la roba. Uf, encara no m’he decidit del tot però ja tinc unes ganes de tenir-lo! Crec que triaré una roba per al cos en blanc i negre i les tires vermelles, trastejant per internet n’he trobat un amb aquest disseny i m’ha semblat molt maco.
Quan el tingui, ja us en posaré una foto.
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dv. març 12, 2010 12:26 pm

La Marta "Raguquita"!!! Justament ara tinc uns "trapicheos" amb ella... li he enviat dos fulars, un perquè em faci un mei tai i l'altre per fer-ne dues bandoleres, i ella se'n queda una... neujor:-) Et farà un mei tai preciós, ja veuràs! Ja ens posaràs fotos!

Aditi, quines fotos tan boniques!!! Que agustito se va a tu peque...

Kiss, tros de passeig cangur, no?! 5hores i amb neu! neujor:-) És cert que quan fa mal temps amb el portabebè és com es va millor! (i quan fa bo també!!! neujor:-) ) Què guapos! Qué ben abrigadets! Jo m'he acostumat a anar amb en Guiu fent-me d'estufeta i quan no el duc sembla que tinc fred...

Indai, noia, paciència! Si només vol que braços, el fular li encantarà, segur! Quan li trobi el gustet no voldrà baixar... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dv. març 12, 2010 12:33 pm

Ei, mireu quins tickers:

Imatge

Imatge

Imatge

Per fer-vos els vostres, aquí:
http://alterna-tickers.com/create/steps ... BDT&step=1
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge

Torna a “Altres temes”