Es poden desenganxar els tirants del Maclaren??
Es poden desenganxar els tirants del Maclaren??
Estic intentant posar un sac Kid Zone de la Jané en un cotxet Maclaren i no sé com separar els tirants de la cintura. En el meu Jané Carrera anaven amb un ganxo però aqui al Maclaren està agafat com si fóssin les cordes d'una motxilla, no sé si m'explico... Em fa por treure-ho i després no posar-ho igual... Com ho heu fet vosaltres?? Es pot treure i posar sense problemes? Gràcies!!
Re: Es poden desenganxar els tirants del Maclaren??
Hola, jo em vaig trobar en la mateixa situació que tu, li volia posar un sac i per passar les corretges has d'anar pel darrera d'on va recolzada l'esquena i és allà on l'has de passar per les escletxes. T'hi has d'esforçar una mica però en 5 minuts els treus i després es poden tornar a posar i queden com si res 
Gràcies mireiaflor! Ara ho provaré a veure si ne n'ensurto... I tu saps si es poden treure del tot i lligar el nen només per la cintura?? Es que el Jan al Jané s'agobiava amb els tirants i li vaig haver de treure. Gràcies!
I tant que es pot! Jo també els hi vaig treure per lligar-lo només per la cintura perquè es pogués moure més.
Costa una mica, però amb el cinturó descordat la pots fer sortir pel costat, almenys en el model que tinc jo (comprat al 2008).
Costa una mica, però amb el cinturó descordat la pots fer sortir pel costat, almenys en el model que tinc jo (comprat al 2008).
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Oju amb això de portar-los lligats només per la cintura!
Sus cuentu: el meu marit per raons de feina va veure l'altre dia un vídeo d'un accident que hi va haver al Trambaix. No va ser res greu, però es va esgarrifar perque es veia un nen al cotxet que, en el moment de la frenada i al no portar els tirants del cotxet, es va abalançar cap al costat i va sortir disparat.
Jo també vaig portar al Marçal uns dies sense el tirants i de seguida els hi vaig tornar a posar perque el tio s'anava tirant endavant per poder tocar les rodes del cotxet.

Sus cuentu: el meu marit per raons de feina va veure l'altre dia un vídeo d'un accident que hi va haver al Trambaix. No va ser res greu, però es va esgarrifar perque es veia un nen al cotxet que, en el moment de la frenada i al no portar els tirants del cotxet, es va abalançar cap al costat i va sortir disparat.
Jo també vaig portar al Marçal uns dies sense el tirants i de seguida els hi vaig tornar a posar perque el tio s'anava tirant endavant per poder tocar les rodes del cotxet.

- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Hola
Jo tinc un Maclaren de bessons, però suposo que el sistema de tirants és el mateix. També vaig tenir dificultats per posar-hi el sac; la primera vegada vaig treure les tires pel darrere de la cadireta, i hi vaig estar una bona estona (clar que és com fer-ho a dues cadiretes). després vaig pensar que hi havia d'haver una forma més fàcil, i així és; on s'enganxen el tirant que ve de la cintura i el que ve de l'espatlla, hi ha com un ganxo que, tot i que sembla que no es pugui obrir, fent palanca s'obra, i es desenganxen els dos, així es poden passar perfectament pels forats del sac jané; al principi em va costar una mica, i ho vaig fer amb l'ajuda d'un toranvís (per fer més força), però un cop has agafat el truquillo, ja no és tan complicat.
El de portar els nens només per la cintura, jo sóc del parer que si la cadireta està preparada perquè el nen vagi més lligat, és per alguna cosa, i per més seguretat, jo el portaria ben lligat.
Montse
Jo tinc un Maclaren de bessons, però suposo que el sistema de tirants és el mateix. També vaig tenir dificultats per posar-hi el sac; la primera vegada vaig treure les tires pel darrere de la cadireta, i hi vaig estar una bona estona (clar que és com fer-ho a dues cadiretes). després vaig pensar que hi havia d'haver una forma més fàcil, i així és; on s'enganxen el tirant que ve de la cintura i el que ve de l'espatlla, hi ha com un ganxo que, tot i que sembla que no es pugui obrir, fent palanca s'obra, i es desenganxen els dos, així es poden passar perfectament pels forats del sac jané; al principi em va costar una mica, i ho vaig fer amb l'ajuda d'un toranvís (per fer més força), però un cop has agafat el truquillo, ja no és tan complicat.
El de portar els nens només per la cintura, jo sóc del parer que si la cadireta està preparada perquè el nen vagi més lligat, és per alguna cosa, i per més seguretat, jo el portaria ben lligat.
Montse
Ja ho he aconseguit!! Remenant per altres foros he decobert el que comenta la montse, treure'ls per l'enganxe de la cintura ja que hi ha una obertura. M'ha costat lo meu... però ja està. De moment demà el provaré amb tirants posats a veure si no s'agobia... Al Jané el porto sense tirants però té una barra, li agrada agafar-se i incorporar-se. Però aqui al Maclaren ho veig menys segur... a veure si aconsegueixo que s'acostumi als tirants... Ara el que em costa molt és ajustar la peça d'entre les cames perquè està molt llarga. A vuere si aquesta nit em barallo una altra estona.
Ara el que vinc és de comprar-me una mena de bossa de xarxa que es penja darrera el cotxet que li he vist a una amiga perquè al Maclaren trobo que em falta lloc per guardar coses!! Acostumada a la bossa del Jané... M'ha costat 5,50€ i entre aquesta bossa, la que hi ha a sota, la butxaca del sac i la de la capota ja en tinc prou...
Gràcies a totes per les vostres respostes!
Ara el que vinc és de comprar-me una mena de bossa de xarxa que es penja darrera el cotxet que li he vist a una amiga perquè al Maclaren trobo que em falta lloc per guardar coses!! Acostumada a la bossa del Jané... M'ha costat 5,50€ i entre aquesta bossa, la que hi ha a sota, la butxaca del sac i la de la capota ja en tinc prou...
Gràcies a totes per les vostres respostes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |