Baranes per escales??
Baranes per escales??
Hola a tothom!
estem en la fase de gatejar i començar a caminar i hem estat mirant baranes per posar a l'escala de casa però no ho veiem clar, algú ens pot ajudar? L'escala té forma d'U i la casa té planta baixa i 2 plantes pis. A la planta segona no hi ha problema pero a la primera que té el tram de pujada i el de baixada és on no sabem com fer-ho per protegir el forat. Les baranes que hem mirat tenen només una porteta (per una tramada d'escala) i s'han d'estampir contra dues parets. Clar, en aquest punt on l'escala és "doble" necessitem dues portetes i al mig no tenim res mes que la barana. Algú s'ha trobat amb algun cas semblant? Heu trobat alguna barana que us hi vagi bé? O heu fet algun invent? Espero els vostres comentaris o suggeriments pq. de moment no veiem cap solució al problema i la veritat és que em fa molta por despistar-me un moment i que la nena vagi cap a l'escala (que, no sé com s'ho fan, però sembla que tinguin un imant que els porti cap als perills!)
Petons a totes i gràcies per endavant!
estem en la fase de gatejar i començar a caminar i hem estat mirant baranes per posar a l'escala de casa però no ho veiem clar, algú ens pot ajudar? L'escala té forma d'U i la casa té planta baixa i 2 plantes pis. A la planta segona no hi ha problema pero a la primera que té el tram de pujada i el de baixada és on no sabem com fer-ho per protegir el forat. Les baranes que hem mirat tenen només una porteta (per una tramada d'escala) i s'han d'estampir contra dues parets. Clar, en aquest punt on l'escala és "doble" necessitem dues portetes i al mig no tenim res mes que la barana. Algú s'ha trobat amb algun cas semblant? Heu trobat alguna barana que us hi vagi bé? O heu fet algun invent? Espero els vostres comentaris o suggeriments pq. de moment no veiem cap solució al problema i la veritat és que em fa molta por despistar-me un moment i que la nena vagi cap a l'escala (que, no sé com s'ho fan, però sembla que tinguin un imant que els porti cap als perills!)
Petons a totes i gràcies per endavant!
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
Re: Baranes per escales??
Nosaltres teníem el problema que l'escala és "volada" en els útlims esglaons, és a dir que els 4 útlims esglaons no estan entre paret i paret... i és clar no podíem posar cap barana de les "convencionals"
Vam donar 1000 voltes, i al final hem posat una barana de jardí, de les que es plega en acordió... La vam trobar al Bauhaus, i en tenien d'estretes, i de llargues... mireu-vos-ho
No queda un menjador de cine, ja t'ho dic, però és pràctic, i sobretot, barata!! (em sembla que ens va costar 20E) i vam pensar que com a molt estarà 2-3 anys, així que vam tirar pel dret
Si vols et penjo una foto.
Vam donar 1000 voltes, i al final hem posat una barana de jardí, de les que es plega en acordió... La vam trobar al Bauhaus, i en tenien d'estretes, i de llargues... mireu-vos-ho
No queda un menjador de cine, ja t'ho dic, però és pràctic, i sobretot, barata!! (em sembla que ens va costar 20E) i vam pensar que com a molt estarà 2-3 anys, així que vam tirar pel dret
gemmaurrea ha escrit:Nosaltres teníem el problema que l'escala és "volada" en els útlims esglaons, és a dir que els 4 útlims esglaons no estan entre paret i paret... i és clar no podíem posar cap barana de les "convencionals"
Podries posar la foto? a mi m'interessa. merci.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Podries posar una foto?
És q el últims 3 esglaons de la nostra escala sols tenen paret a un costat i a l'altre són oberts...
És q el últims 3 esglaons de la nostra escala sols tenen paret a un costat i a l'altre són oberts...
No sé si no hi ha la foto o no l'he sabut veure. Em podeu ajudar explicant-me com veure-la? merci!
- Ítaca
No hi ha foto encara...
- gemmaurrea

- Contacta:
Hoal noies
Us acabao de llegir... He estat fora tot el cap de setmana, i no m'he connectat fins ara. EStic a la feina, i no tinc cap foto aquí. Aquestat tarda, tan bon punt arribi a casa i l'isaac em doni 2 minuts de "respiro" us penjo les fotos!! sento no haver-ho fet abans però porto des de sijous desconnectada!!! I'm sorry!!
a la nit tindreu les fotillos!!
Us acabao de llegir... He estat fora tot el cap de setmana, i no m'he connectat fins ara. EStic a la feina, i no tinc cap foto aquí. Aquestat tarda, tan bon punt arribi a casa i l'isaac em doni 2 minuts de "respiro" us penjo les fotos!! sento no haver-ho fet abans però porto des de sijous desconnectada!!! I'm sorry!!
a la nit tindreu les fotillos!!
- Ítaca
Tranquila, Gemma! Que sabem totes q amb petits a casa, poc temps lliure tenim!
Ja ens la posaràs quan et vagi bé!
Ja ens la posaràs quan et vagi bé!
Hola mamis!!!
Os pongo una foto de la proteccion que me hizo a mi Adito para las escaleras, la verdad es que van genial porque solo necesito una mano para abrirlas y encima me las hizo a medida, no tienen barrotes asi que tampoco se puede subir encima de la puerta, a mi me va genial!!!!
Os pongo una foto de la proteccion que me hizo a mi Adito para las escaleras, la verdad es que van genial porque solo necesito una mano para abrirlas y encima me las hizo a medida, no tienen barrotes asi que tampoco se puede subir encima de la puerta, a mi me va genial!!!!
Aditi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 16, 2010 10:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Aditi no veo la foto...
- gemmaurrea

- Contacta:
Hola mamis
Us passo un link a un album de picassa on he penjat vàries fotos de la tanca per l'escala que vàrem posar.
Ja us dic que no queda "de cine" i ja veureu que cldrà pintar la barana el dia que la traguem... però ens va costar 18E i és l'únicqa solució que vam trobar per una barana "volada" que no va de paret a paret...
Espero haver-vos ajudat!!
petonets!!!
pd. El link:
http://picasaweb.google.es/gemmaurrea/Tanca#
Us passo un link a un album de picassa on he penjat vàries fotos de la tanca per l'escala que vàrem posar.
Ja us dic que no queda "de cine" i ja veureu que cldrà pintar la barana el dia que la traguem... però ens va costar 18E i és l'únicqa solució que vam trobar per una barana "volada" que no va de paret a paret...
Espero haver-vos ajudat!!
petonets!!!
pd. El link:
http://picasaweb.google.es/gemmaurrea/Tanca#
Merci guapa, ara ens ho anem a mirar ja que la diferencia de preu es molt gran. Jo les mes barates que he trobat em costaven 70 euros cada una i en necesito 2. I no m'agradaven gaire ja us dic que eren les mes barates. A partir d'aqui els preus anaven pujant i pujant....
Aditi a ver si puedesponer otra vez la foto guapa.
Aditi a ver si puedesponer otra vez la foto guapa.
- Ítaca
Gràcies per posar les fotos! LLàstima pq aquest sistema a nosaltres no ens va bé... sols tenim paret a un costat, i a l'altre res... Queden 3 esglaons així... no sé com ens ho farem....
Hay que raro!!! awer si la podeis ver ahora!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- gemmaurrea

- Contacta:
Itac@ ha escrit:Gràcies per posar les fotos! LLàstima pq aquest sistema a nosaltres no ens va bé... sols tenim paret a un costat, i a l'altre res... Queden 3 esglaons així... no sé com ens ho farem....
Itaca, a la part de dalt de l'escala també tenim paret en un costat i barana de ferro a l'altre. Vèrem comprar una porta rpefabricada de aprox 40 eurillos en una casa de coses per bebés. A la trada et penjo fotos, però és el sistema convencional.
a veure si te'n surts!!
- Ítaca
Gràcies Gemma!
El q passa és q nosaltres no tenim barana en els 3 esglaon últims... vull dir, q sol hi ha paret a una banda i l'altra res (tinc testos amb plantes), i clar, si la poso on hi ha les 2 parets, sempre em quedaran 3 esglaons sense protecció. Crec q el millor serà q l'itaco se'n pesqui alguna en forma d'L... ja li diré q comenci a pensar la manera (utilitzant per exemple 2 tanques com la teva i adaptant-t'ho...), però ho veig complicat!
Quan vem fer el pis no hi vem pensar q algun dia hi hauria un petitó per casa!
El q passa és q nosaltres no tenim barana en els 3 esglaon últims... vull dir, q sol hi ha paret a una banda i l'altra res (tinc testos amb plantes), i clar, si la poso on hi ha les 2 parets, sempre em quedaran 3 esglaons sense protecció. Crec q el millor serà q l'itaco se'n pesqui alguna en forma d'L... ja li diré q comenci a pensar la manera (utilitzant per exemple 2 tanques com la teva i adaptant-t'ho...), però ho veig complicat!
Quan vem fer el pis no hi vem pensar q algun dia hi hauria un petitó per casa!
Wpes, a AKI en vénen i costen uns 50€, d'aquestes de fusta que esr egulen d'amplada!! nosaltres la tenim pera ara, per la nostra gossa!! jijijij..
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Aditi ha escrit:Hay que raro!!! awer si la podeis ver ahora!!
Aditi me encanta. Que manitas tu marido
Por cierto que tu escalera i baranda es exactamnete igual a la mia. Y también tengo esa planta ....pero chuchurria
. N, en serio tu casa ús igual que mi casa, que casualidad Re: Baranes per escales??
mamlaboni ha escrit:Aditi ha escrit:Hay que raro!!! awer si la podeis ver ahora!!
Aditi me encanta. Que manitas tu marido![]()
![]()
Por cierto que tu escalera i baranda es exactamnete igual a la mia. Y también tengo esa planta ....pero chuchurria
![]()
![]()
. N, en serio tu casa ús igual que mi casa, que casualidad
jejejejjejejejje si si, pero la idea fue mia jejejejejjejej si hubiera sido por el!!
Q casualidad no?¿,planta, escaleras, barandillas, 3 hijos ejjejejeje

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |