COM US CUIDEU?
- nurieta 26
- :: rateta

- Entrades: 151
- Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:35 pm
COM US CUIDEU?
Doncs això! m'ha semblat interessant que ens expliquem que fem les
per cuidar-nos molt a nosaltres i per suposat als nostres futurs fillets!.
Jo, ja em poso cremetes a la panxa i als pits tot i estar de només un mes. M'ho ha recomanat la meva veïna que va ser mare fa dos mesos. Em poso unes cremes de la casa Mustela.
A més a més, al suc de taronja del matí hi afegeixo una cullerada de polen de flors i una de llevat de cervesa. I cada dia a la tarda faig una mini sessió de musiqueta tranquil·la per relaxar-me i enviar molta força al meu cigronet.
I vosaltres? Ho compartim?
per cuidar-nos molt a nosaltres i per suposat als nostres futurs fillets!.Jo, ja em poso cremetes a la panxa i als pits tot i estar de només un mes. M'ho ha recomanat la meva veïna que va ser mare fa dos mesos. Em poso unes cremes de la casa Mustela.
A més a més, al suc de taronja del matí hi afegeixo una cullerada de polen de flors i una de llevat de cervesa. I cada dia a la tarda faig una mini sessió de musiqueta tranquil·la per relaxar-me i enviar molta força al meu cigronet.
I vosaltres? Ho compartim?
- nurieta 26

Re: COM US CUIDEU?
ai! m'he deixat una coseta!! La meva veïna també em va recomenar l'olo d'ametlles dolces!
Jo ja he passat aquesta fase, i per cert, moltes felicitats!!!
A mi em va anar molt bé l'oli d'atmelles dolces per la panxa, els pits i les caderes. També em prenia llevat de cervesa per esmorzar, però me'l posava en una llesca de pà torrat amb un rajolí d'oli.
Cada dia anava a caminar una estona, sobretot quan ja estava a la recta final. I em van recomanar fer pujades, per ajudar a les caderes.
El got de llet calenta a la nit em relaxava molt, i m'ajudava a l'hora de dormir.
Molta sort en aquesta nova etapa de la teva vida!!!
A mi em va anar molt bé l'oli d'atmelles dolces per la panxa, els pits i les caderes. També em prenia llevat de cervesa per esmorzar, però me'l posava en una llesca de pà torrat amb un rajolí d'oli.
Cada dia anava a caminar una estona, sobretot quan ja estava a la recta final. I em van recomanar fer pujades, per ajudar a les caderes.
El got de llet calenta a la nit em relaxava molt, i m'ajudava a l'hora de dormir.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
que bé et cuides!!! jo no vaig fer res especial, a part de posar-me cremetes i de parlar a la meva panxa i de escoltar musica, però ja l'es oltava abans jiji 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Doncs jo vaig començar amb les cremetes desde les 9 setmanes, i no m'ha servit de res! Xq ja tinc estries..
La llevadora m'ha dit que no deixi de posar-me'n, xq llavors segur que encara m'en surten més! I ara tinc un pot d'un litre d'oli d'ametlles dolces i un altre pot petit d'oli de rosa mosqueta....I cada dia vinga a posar olis!!!!
I cada dia camino com a mínim una horeta, xq ara quan entri a la recta final, suposo que si no faig res, ho notaré, xq ara ja noto que les cames se m'inflen, i si camino no se m'inflen tant.
I cada dia camino com a mínim una horeta, xq ara quan entri a la recta final, suposo que si no faig res, ho notaré, xq ara ja noto que les cames se m'inflen, i si camino no se m'inflen tant.
- nurieta 26

helan ha escrit:Jo ja he passat aquesta fase, i per cert, moltes felicitats!!!
Gràcies! la veritat és que estic molt ilusionada!!! M'ha sorpres lo del llevat de cervesa a la torrada, a mi no m'agrada gens el sabor!! Per això me'l poso amb el suc de taronja, disimula el sabor!
- nurieta 26

angelina ha escrit:que bé et cuides!!! jo no vaig fer res especial, a part de posar-me cremetes i de parlar a la meva panxa i de escoltar musica, però ja l'es oltava abans jiji
gràcies! aixó espero, cuidar-me bé perquè el meu cigronet creixi ben fort!! Veig pel ticker que estan amamntant, oi? doncs la crema del Mustela que faig servir pels pits també és pel periode de lactància. T'ho dic per si t'interessa!
Hola Nurieta!
moltes felicitats
jo també dic el mateix OLI D'AMETLLES I ROSA MOSQUETA durant tot l'embaràs i després. No he fet servir cap crema d'aquelles cares que diuen ser miraculoses i no tinc cap estria després de 2 embarassos
moltes felicitats
jo també dic el mateix OLI D'AMETLLES I ROSA MOSQUETA durant tot l'embaràs i després. No he fet servir cap crema d'aquelles cares que diuen ser miraculoses i no tinc cap estria després de 2 embarassos
noies jo dema anire a la farmacia per que em recomanin alguna crema antiestries de moment no m'he posat res a veure quina em recomanen
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Perdoneu la ignorància però aquests olis on es compren??
Jo tampoc faig res d'especial i odio posar-me cremes, a veure amb els olis...
Gràcies!
Jo tampoc faig res d'especial i odio posar-me cremes, a veure amb els olis...
Gràcies!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- nurieta 26

Emanens, n'hi ha una del Roc que diuen que va molt bé, però el millor és l'oli de rosa mosqueta ja que és molt regenerant.
Lila, jo ho he comprat tot a Carrefour. Hi vam am¡nar amb la meva amiga i ella em va assesorar. L'oli d'ametlles val uns 10 euros i la crema de Mustela uns 16 em sembla. La dels pits no la tenien i no et sé dir quan val perquè la meva amiga em va donar la que li va sobrar a ella que encara està bé.
Et dic lo dels preus perquè si trobes altres marques puguis comparar!
lA veritat és que jo tampoc soc de molte cremetes, però com que m'ho recomanen jo faig cas!
Lila, jo ho he comprat tot a Carrefour. Hi vam am¡nar amb la meva amiga i ella em va assesorar. L'oli d'ametlles val uns 10 euros i la crema de Mustela uns 16 em sembla. La dels pits no la tenien i no et sé dir quan val perquè la meva amiga em va donar la que li va sobrar a ella que encara està bé.
Et dic lo dels preus perquè si trobes altres marques puguis comparar!
lA veritat és que jo tampoc soc de molte cremetes, però com que m'ho recomanen jo faig cas!
hola,
doncs jo feia servir des del principi la crema antiestries de Carreras i perfecte!!! no en tinc ni una això si m'en vaig posar des del primer mes i fins després de parir, la llevadora em va dir que m'en continués posant fins que tot anés tornant al seu lloc i així ho vaig fer.
La de rosa mosqueta també va molt bé però el més important és la constància.
apa doncs a veure què tal us va!!!
doncs jo feia servir des del principi la crema antiestries de Carreras i perfecte!!! no en tinc ni una això si m'en vaig posar des del primer mes i fins després de parir, la llevadora em va dir que m'en continués posant fins que tot anés tornant al seu lloc i així ho vaig fer.
La de rosa mosqueta també va molt bé però el més important és la constància.
apa doncs a veure què tal us va!!!
Jo ja tinc la meva petita!! Durant l'embaràs intentava posar-me cremetes... però sóc un desastre... m'han sortit unes estries bastant per sota del melic que ara estan molt morades, però ni amb el bikini se'm veuran, així que m'és igual.
El que us recomano 100% és el massatge perineal, us han parlat d'ell? Jo, no sé si per això, però no em van fer episiotomia!!! A mi em van parlar aquí al socpetit i les llevadores de les classes prepart.
Una altra recomanació per cuidar-se és que mengeu ben sa (durant l'embaràs i sempre!), que no us quedeu quietes però tampoc us passeu, que dormiu MOLT (la meva nena té 2 mesos i no sé que és dormir més de 4 hores seguides, sembla mentida però es pot soportar!) i sobretot, sobretot, disfrutar molt de l'embaràs que és preciós, és una època maquíssima, gaudiu de cada minut, feu-vos moltes fotos de les panxolines... aixxx, quins records (però quan tingueu els petits en braços al·lucinareu!!!).
Moltes felicitats!!!
El que us recomano 100% és el massatge perineal, us han parlat d'ell? Jo, no sé si per això, però no em van fer episiotomia!!! A mi em van parlar aquí al socpetit i les llevadores de les classes prepart.
Una altra recomanació per cuidar-se és que mengeu ben sa (durant l'embaràs i sempre!), que no us quedeu quietes però tampoc us passeu, que dormiu MOLT (la meva nena té 2 mesos i no sé que és dormir més de 4 hores seguides, sembla mentida però es pot soportar!) i sobretot, sobretot, disfrutar molt de l'embaràs que és preciós, és una època maquíssima, gaudiu de cada minut, feu-vos moltes fotos de les panxolines... aixxx, quins records (però quan tingueu els petits en braços al·lucinareu!!!).
Moltes felicitats!!!
Hola noies!!!
Primer de tot, felicitar-vos a les que esteu embarassades!!!
Jo quan hi estava, em vaig fer una "formula magistral" i no em va sortir ni una estria, i això que em vaig engreixar 23kg i sóc de fer-ne estries!!
La cosa és que agafava un potet d´aquets que et queden buits de altres cremes, hi barrejava crema antiestries de la isdin amb oli de ametlles dolçes i amb oli de rosa de mosqueta, tot ben barrejadet i apa, a embadurnar-te tot el cos!!!
Com a mínim s´ha de fer un cop al dia, i si són dos, millor (p.e. matí i nit)
Jo els olis els comprava a l´herbolari de confiança, ja que solen ser més bons.
Espero que us serveixi!!!!!
Ah, i a part de les cremes, va molt bé que prengueu soja, ja sigui en llet o derivats, perquè són estupendos per l´embaraç!!!!
Un petó boniques!!!!
Primer de tot, felicitar-vos a les que esteu embarassades!!!
Jo quan hi estava, em vaig fer una "formula magistral" i no em va sortir ni una estria, i això que em vaig engreixar 23kg i sóc de fer-ne estries!!
La cosa és que agafava un potet d´aquets que et queden buits de altres cremes, hi barrejava crema antiestries de la isdin amb oli de ametlles dolçes i amb oli de rosa de mosqueta, tot ben barrejadet i apa, a embadurnar-te tot el cos!!!
Com a mínim s´ha de fer un cop al dia, i si són dos, millor (p.e. matí i nit)
Jo els olis els comprava a l´herbolari de confiança, ja que solen ser més bons.
Espero que us serveixi!!!!!
Ah, i a part de les cremes, va molt bé que prengueu soja, ja sigui en llet o derivats, perquè són estupendos per l´embaraç!!!!
Un petó boniques!!!!

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
nurieta 26 ha escrit:angelina ha escrit:que bé et cuides!!! jo no vaig fer res especial, a part de posar-me cremetes i de parlar a la meva panxa i de escoltar musica, però ja l'es oltava abans jiji
gràcies! aixó espero, cuidar-me bé perquè el meu cigronet creixi ben fort!! Veig pel ticker que estan amamntant, oi? doncs la crema del Mustela que faig servir pels pits també és pel periode de lactància. T'ho dic per si t'interessa!
ostres si!! em pots dir quin es? que hi posa vaja? m'aniria bé pq tinc una pelleja feta pols..
Ahh se'm oblidava jo tb vaig caminar bastant les ultimes 15 setmanes pq anava a classes pre.part a peu a 3kmd e casa (en plè juny i principis de juliol...) a l'agost va fer molta calor i llavprs vaig plegar però hi anava una micons a la tarda i la ultima setmana un fart de caminar em vaig fer!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Hola
Felicitats pel teu embaràs, crec que fas molt bé de cuidar-te des de les primeres setmanes. Trobo molt interessant el que fas de buscar-te una estona per relaxar-te.
Pel que fa a les cremes anti-estries, jo em vaig posar la Trofolastin, de venda a les farmàcies, i tot i que és força cara, he de dir que em va anar molt bé, no em va sortir cap estria, això que vaig tenir bessons (imagina't quina panxa feia les últimes setmanes!). Això sí: vaig ser molt constant (matí i vespre) i des d'un bon començament. La llevadora ens va dir que també es podia fer amb oli d'ametlles dolces, que és molt més econòmic, i que es pot comprar a les farmàcies.
Que vagi tot molt bé!
Felicitats pel teu embaràs, crec que fas molt bé de cuidar-te des de les primeres setmanes. Trobo molt interessant el que fas de buscar-te una estona per relaxar-te.
Pel que fa a les cremes anti-estries, jo em vaig posar la Trofolastin, de venda a les farmàcies, i tot i que és força cara, he de dir que em va anar molt bé, no em va sortir cap estria, això que vaig tenir bessons (imagina't quina panxa feia les últimes setmanes!). Això sí: vaig ser molt constant (matí i vespre) i des d'un bon començament. La llevadora ens va dir que també es podia fer amb oli d'ametlles dolces, que és molt més econòmic, i que es pot comprar a les farmàcies.
Que vagi tot molt bé!
Jo, més que cremes, que també me'n poso, el que faig és hidratar-me
molt per dintre: bec molta aigua (de 2 a 3 litres diaris). I tinc molt bona
pell!
Cremes: oli d'ametlles dolces, crema d'oli d'oliva i el que em va
més bé és l'aloe vera!

molt per dintre: bec molta aigua (de 2 a 3 litres diaris). I tinc molt bona
pell!
Cremes: oli d'ametlles dolces, crema d'oli d'oliva i el que em va
més bé és l'aloe vera!
Hola!
Jo també vaig començar el primer mes a posar-me cremes. Trofolastin de Carrera. Una vegada o dos al dia. A més des que vaig decidir quedar-me embaraçada bec molta més aigua, mínim dos litres al dia.
Parlant d'exercici. Camino bastant, mínim mitja hora al dia (això ja ho feia abans). He comprat una pilota d'aquestes grans i toves i faig alguns estiraments de ioga a la pilota i a un matalasset "colchoneta". Els estiraments, a més de donar tonicitat van molt bé per la pell que s'estira i s'oxigena.

Jo també vaig començar el primer mes a posar-me cremes. Trofolastin de Carrera. Una vegada o dos al dia. A més des que vaig decidir quedar-me embaraçada bec molta més aigua, mínim dos litres al dia.
Parlant d'exercici. Camino bastant, mínim mitja hora al dia (això ja ho feia abans). He comprat una pilota d'aquestes grans i toves i faig alguns estiraments de ioga a la pilota i a un matalasset "colchoneta". Els estiraments, a més de donar tonicitat van molt bé per la pell que s'estira i s'oxigena.

El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Damma, m'interessa molt això que fas de ioga, ens pots dir exactament quins exercicis fas?
Enhorabona a les embarassades!!
us entenc perfectament, jo des del primer dia que em vaig estar embadurnant de cremes, bevent aigua i anant a caminar, cosa que ara amb prou feines puc fer cap de les tres coses
Ara fora bromes, a mi em va anar molt bé anar a fer-me drenatges limfàtics a les cames, no se'm van inflar gens i això que vaig agafar ple agost/setembre! Això sí, com que això ja és més caret m'ho vaig fer amb constància els dos ultims mesos
Vinga, guapes, a disfrutar d'aquesta etapa tan bonica!

us entenc perfectament, jo des del primer dia que em vaig estar embadurnant de cremes, bevent aigua i anant a caminar, cosa que ara amb prou feines puc fer cap de les tres coses
Ara fora bromes, a mi em va anar molt bé anar a fer-me drenatges limfàtics a les cames, no se'm van inflar gens i això que vaig agafar ple agost/setembre! Això sí, com que això ja és més caret m'ho vaig fer amb constància els dos ultims mesos
Vinga, guapes, a disfrutar d'aquesta etapa tan bonica!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |