ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
koks
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: koks » dv. març 12, 2010 5:44 pm

Ei, Castanyeta, molt xulos aquests tiquers... jo ja me l'he canviat, que una mica de varietat també venia de gust!!!

Dilluns m'ha d'arribar la Marsupi. Ja en tinc ganes de poder-ho convinar amb el foulard.... Ara si que ja cangurejarem tot el dia!!! Ole, ole!!

Ja us explicaré què tal!
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dv. març 12, 2010 8:41 pm

koks, la marsupi us anirà de conya!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres n'estem fent un ís increible!!!

castanyeta, que xulos els tiquers!
Imatge

Imatge
koks

EntradaAutor: koks » dv. març 12, 2010 10:38 pm

jo crec que si. El que em fa por es que ens acomodem a la comoditat i deixi una mica el foulard... Bé, ja us ho explicaré.
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dg. març 14, 2010 5:27 am

Caram, noia, aquest fular també el volem veure!!! Posa fotos Maricris! :love:
Imatge
Imatge
Imatge
nena83
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dg. març 14, 2010 3:31 pm

Holaa! Quines fotos més xules! Volia comentar-vos una cosa... Aquest proper dijous vaig a un taller de portabebés i em fa molta il.lusió perquè vull aprendre a fer els nussos dels fulars i poder-ne comprar un. Tenim la Manduca i ens encanta però tinc ganes d'un fular, també pensant amb un "futur fill", ja que em fa molta il.lusió portar-lo des de què neixi. Crec que preferiria un fular elàstic... quin em recomaneu que compri?
Edito per dir que la meva nena ara té 8 mesos i mig i pesa uns 7'500 kg...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. març 14, 2010 3:48 pm

Ei Marycris! Jo també vull veure el teu fular tenyit! >.-<: >.-<: >.-<:
Estem d'acord en que la Raguquita cus molt bé!! Sobretot fa uns mei tais que són una passada :ok:

Koks! A disfrutar marsupi! Ja veuràs que és molt pràctica! Però la sensació d'embolcallament del fular és inigualable, així que igualment val la pena continuar fent-lo servir quan no es té tanta pressa :ok:

Nena83, qualsevol fular de sarga creuada que t'agradi et servirà i et serà còmode. És important que en sigui un que t'agradi estèticament, però salvant petites diferències, tots fan la mateixa funció... és després que quan una comença a "viciar-se" en aquest món ja busca un fular per cada ocasió, però per començar, qualsevol fular de 4,10-4,60m (segons la teva talla) et servirà!
Si comences als 8 mesos del bebè et recomanaria més començar per un no elàstic, i en tot cas tenir un elàstic com a complement, però no com a únic fular :ok:
ImatgeImatgeImatge
koks

EntradaAutor: koks » dg. març 14, 2010 9:56 pm

Us poso un parell de fotos del pare-cangur, avui que hem anat d'excursió pel Montseny.
Ja us penjaré fotos de la marsupi també. Per ara que fa fred, segur que la sensació és millor amb el foulard, que anem tots tant abrigadets....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. març 15, 2010 9:56 am

marycris ha escrit:raqueleta et fara un mei xulissim segur!! te unes manetes!! tambe em ven els fulars ella i m,ha tenyit un d,ells i ha kedat de luxe canviant el cosit de la vora del matexi color!!! ja ens ensenyaras l,obra!!!

Sí, sí, i tant que posaré fotos del meu mei tai, en tinc unes ganes!!
Posa tu fotos del fular tenyit! I Marta9, ja ens ensenyaràs tu el teu mei i la teva bandolera...
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. març 15, 2010 10:46 am

Ei, deixo l'enllaç a un article que parla dels perills d'alguns portanadons, què en penseu??
http://criatures.cat/2010/03/alerten-de ... orma-de-c/
lacruitxi
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dl. març 15, 2010 11:04 am

Hola noies!!!
A on es poden mirar videos per apendre a fer nusos amb els fulars??? hi ha alguna web especialitzada???
Gràcies!!! :ok: :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. març 15, 2010 12:35 pm

Raqueleta ha escrit:Ei, deixo l'enllaç a un article que parla dels perills d'alguns portanadons, què en penseu??

Si, ja ho havia llegit, es tracta d'un problema amb una marca que aquí no es coneix, que ven uns portanadons semblants a la bandolera premax, el tema és que nens recien nascuts, dins d'una bandolera d'aquest tipus hi queda massa petit, i si es tomba no pot respirar i com que queda tapat amb tanta tela doncs el portador no ho veu, res a veure amb els poranadons que en aquest post es recomanen!!!
nena83

EntradaAutor: nena83 » dl. març 15, 2010 1:20 pm

djiluga ha escrit:Nena83, qualsevol fular de sarga creuada que t'agradi et servirà i et serà còmode. És important que en sigui un que t'agradi estèticament, però salvant petites diferències, tots fan la mateixa funció... és després que quan una comença a "viciar-se" en aquest món ja busca un fular per cada ocasió, però per començar, qualsevol fular de 4,10-4,60m (segons la teva talla) et servirà!
Si comences als 8 mesos del bebè et recomanaria més començar per un no elàstic, i en tot cas tenir un elàstic com a complement, però no com a únic fular :ok:

Gràcies djiluga! Però perquè és millor que sigui "no elàstic"? No és més fàcil de posar si és elàstic?
Jo faig 1'70 cm i el meu home 1'80 cm, millor que sigui el més llarg possible, no?
I per últim, quin és millor per ara que vindrà el bon temps i per l'estiu?
nena83

EntradaAutor: nena83 » dl. març 15, 2010 1:22 pm

lacruitxi ha escrit:Hola noies!!!
A on es poden mirar videos per apendre a fer nusos amb els fulars??? hi ha alguna web especialitzada???

T'envio un privat... :ok:
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. març 15, 2010 1:41 pm

lacruitxi ha escrit:Hola noies!!!

Lacruitxi, a l'apartat de VÍDEOS de redcanguro.org en tens uns quants, al meu blog Kangura hi he anat penjant els que he anat fent jo darrerament i si entres al youtube i busques el nom d'algun nus en trobaràs un reguitzell :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. març 15, 2010 1:42 pm

koks ha escrit:Us poso un parell de fotos del pare-cangur, avui que hem anat d'excursió pel Montseny.
Ja us penjaré fotos de la marsupi també. Per ara que fa fred, segur que la sensació és millor amb el foulard, que anem tots tant abrigadets....

Visca pel pare cangur!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. març 15, 2010 1:47 pm

Raqueleta ha escrit:Ei, deixo l'enllaç a un article que parla dels perills d'alguns portanadons, què en penseu??

Bé, a mi em sembla una qüestió de sentit comú. Està clar que si portes el bebè en portanadó també has de tenir en compte que vagi ben col·locat i que tingui lliure el nas i la boca per a respirar. Igual que si el poses al llit no li taparàs el cap amb la manta perquè no s'ofegui, quan el portes amb fular o el portanadó que sigui has de tenir en compte que quedi ben ventilat i pugui respirar bé.
En el cas d'aquestes bandoleres en concret, potser per la seva forma, dificulten més que el nadó hi quedi ben posat, amb la cara "despejada", però amb qualsevol portanadó, igual com amb qualsevol situació, els pares vigilarem que el nen respiri, oi?
ImatgeImatgeImatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dt. març 16, 2010 9:31 am

recentment he llegit que la marsupi és adecuada fins al 6-8 mesos. Quan és el moment idoni per fer un canvi? com es nota, que va justeta i/o petita?
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 16, 2010 10:01 am

nius ha escrit:recentment he llegit que la marsupi és adecuada fins al 6-8 mesos. Quan és el moment idoni per fer un canvi? com es nota, que va justeta i/o petita?

Quan el "seient" de la motxilla ja no arriba de genoll a genoll, de manera que els bebè ja no està en posició granoteta (amb els genolls un xic més alts que el culet).
ImatgeImatgeImatge
martuchi
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dt. març 16, 2010 11:06 am

Djluga, quina diferencia hi ha entre el moby wrap i l'sleepy wrap?
I el Pinjarra no es elàstic, no? Es menys calurós de cara a l'estiu? D'aquest m'agrada molt el disseny...però l'hauria de trobar de segona mà per anar bé...ja veus, jo segueixo donant tombs a que em compro :content:
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 16, 2010 12:57 pm

martuchi ha escrit:Djluga, quina diferencia hi ha entre el moby wrap i l'sleepy wrap?
I el Pinjarra no es elàstic, no? Es menys calurós de cara a l'estiu? D'aquest m'agrada molt el disseny...però l'hauria de trobar de segona mà per anar bé...ja veus, jo segueixo donant tombs a que em compro :content:

El moby wrap i l'sleepy wrap varien en la composició. Al ser el moby 100% cotó és molt menys elàstic i no pots fer els nusos preanusats com amb l'sleepy wrap. Bé, si que els pots fer, però és més difícil endevinar la tensió que li has de donar al fular, perquè si el poses molt apretat pots pressionar l'esquena del bebè. Tot i que els que porten lycra tenen fama de ser més calurosos, el moby sent de cotó és d'allò més calurós a l'estiu.
El Pinjarra no és elàstic i és fresquet a l'estiu (i càlid a l'hivern) pel fet de portar cànyam. Dóna molt bon suport amb nens ben grans.
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::