Inscrpcions a l'escola bressol i intolerància alimentària

Canvia el seu entorn: professores i amics.

lacruitxi
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

Inscrpcions a l'escola bressol i intolerància alimentària

EntradaAutor: lacruitxi » dj. març 18, 2010 11:35 am

Hola noies!!

Volem apuntar en Roger a l'escola bressol per començar al setembre, que llavors ja tindrà 15 mesos i aviat hi hauran les pre-inscrpicions a les escoles bressol i em voldria informar bé sobre aquest tema.

Al meu fill als 6 mesos li van diagnosticat alèrgia a la lactosa, no se li ha fet cap prova, el pediatre de la SS ens ha dit que haurem d'esperar que faci 1 any i llavors li feriem les proves corresponents. Que ara és molt petitet i que podria ser que només fos intolerància i que poc a poc el seu aparell digestiu anés madurant fins a tolerar la lactosa.

Doncs bé, sabeu si el fet de tenir alèrgia a la lactosa tens punts per entrar a l'escola bressol? quin és el procediment que s'ha de fer, portar algun justificant del pediatre?
És que em trobo que en el moment que ferem la inscripció ell té diagnosticada aquesta alèrgia, però i si després de les proves que li feran quan tingui un any resulta que ja ho ha superat? després ja no tindria alèrgia i a la inscripció constaria que si!!

Ai, no sé si m'he explicat bé. Bé, que m'agradaria saber si es tenen punts o no, i si després superés aquesta intolerància què passaria amb la preinscripció.
Em podeu aconsellar?
Gràcies!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
txellchen
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Re: Inscrpcions a l'escola bressol i intolerància alimentària

EntradaAutor: txellchen » dj. març 18, 2010 11:38 am

Jo crec que no hi ha problema...

Mira, a la classe del meu fill hi ha un nen que ha començat aquest curs i te intolerància a la lactosa i, simplement, la seva mare li porta iogurts de soja per verenar el dia que toca iogurt.

És com quan són més petits i es van introduïnt aliments. Nosaltres simplement comemtàvem: ei, que ja pot menjar ous, i a partir de llavors li començàven a donar.
Imatge

Imatge
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dj. març 18, 2010 12:59 pm

Doncs si no vaig errada no et donen punts extres per una intolerància a la lactosa (el meu fill en té una genètica - de per vida - però li van diagnosticar tard, amb 7 anys).

Si no vaig errada, només els donen per celiaquies o malalties serioses de l'aparell digestiu, i l'intolerància, de fet, només dona diarrees i mals de panxa (a part, es clar, dels nutrients que el cos deixa de asimilar)

A veure si algú ho sap del cert....
Imatge

Imatge
lacruitxi
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dj. març 18, 2010 1:24 pm

Gràcies Xana, és el que m'interessava saber!!

Txellchen, si si ja sé que no hi ha cap problema diàriament, només has de comunicar-ho i ja està!!!

A veure si algú em sap dir algu més....
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Guita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dj. març 18, 2010 1:50 pm

Hola! si a les escoles bressol funciona com a les d'infantil no tindràs punts per aquesta intolerància. Ha de ser malaltia crònica del sistema digestiu, endocrí o metabòlic, celíac.... això ho has de presentar en un certificat mèdic d'aquests que venen a l'estanc (de color groc) i li has de dur al pediatre perquè te'l signi. Abans de comprar-lo, pregunta-li directament al metge, i també pots trucar a l'escola bressol o a la oficina municipal d'escolarització (Rectoria Vella) i preguntar-ho !
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::