ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
djiluga ha escrit:nius ha escrit:recentment he llegit que la marsupi és adecuada fins al 6-8 mesos. Quan és el moment idoni per fer un canvi? com es nota, que va justeta i/o petita?
Quan el "seient" de la motxilla ja no arriba de genoll a genoll, de manera que els bebè ja no està en posició granoteta (amb els genolls un xic més alts que el culet).
gràcies djiluga!!!!! m'hi fixaré bé, perquè em sembla que comencem a anar justos (el nen és gran). I ens mirarem l'evolució!!
nena83 ha escrit:Holaa! Quines fotos més xules! Volia comentar-vos una cosa... Aquest proper dijous vaig a un taller de portabebés i em fa molta il.lusió perquè vull aprendre a fer els nussos dels fulars i poder-ne comprar un. Tenim la Manduca i ens encanta però tinc ganes d'un fular, també pensant amb un "futur fill", ja que em fa molta il.lusió portar-lo des de què neixi. Crec que preferiria un fular elàstic... quin em recomaneu que compri?
Edito per dir que la meva nena ara té 8 mesos i mig i pesa uns 7'500 kg...
Com la nena83, jo també tinc força clar que un proper fill el duré al damunt només néixer. Estic força convençuda del JPMBB, de fet, n'estic contentíssima, però em comença a agafar el cuquet d'un fular no elàstic... i és que ara us entenc, a les que en teniu de tants tipus ( marta9, em véns tu al cap!). Em fa certa cosa, perquè em sento petardilla en aquest sentit, però tot queda compensat amb el petit tant aprop.
La setmana vinent, tenim la sort d'anar a un taller portanadons amb la Gemma Guillamón, i suposo que m'ajudarà a veure més clar si sóc apta o no per un no elàstic...
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
nius ha escrit:nena83 ha escrit:Holaa! Quines fotos més xules! Volia comentar-vos una cosa... Aquest proper dijous vaig a un taller de portabebés i em fa molta il.lusió perquè vull aprendre a fer els nussos dels fulars i poder-ne comprar un. Tenim la Manduca i ens encanta però tinc ganes d'un fular, també pensant amb un "futur fill", ja que em fa molta il.lusió portar-lo des de què neixi. Crec que preferiria un fular elàstic... quin em recomaneu que compri?
Edito per dir que la meva nena ara té 8 mesos i mig i pesa uns 7'500 kg...
Com la nena83, jo també tinc força clar que un proper fill el duré al damunt només néixer. Estic força convençuda del JPMBB, de fet, n'estic contentíssima, però em comença a agafar el cuquet d'un fular no elàstic... i és que ara us entenc, a les que en teniu de tants tipus ( marta9, em véns tu al cap!). Em fa certa cosa, perquè em sento petardilla en aquest sentit, però tot queda compensat amb el petit tant aprop.
La setmana vinent, tenim la sort d'anar a un taller portanadons amb la Gemma Guillamón, i suposo que m'ajudarà a veure més clar si sóc apta o no per un no elàstic...
Noies, no dubteu de que és només qüestió de pràctica. Totes erem igual de "petardes" abans d'haver-nos endinsat en aquest món, però a base de fer servir fular a diari l'acabes dominant. És molt recomanable començar per un nus, i fer-lo moltes vegades, cada dia... quan al cap d'un mes ja el domines i tens ganes de canviar, en proves un altre i fas el mateix... ja veureu com mica en mica s'agafa seguretat i cada vegada surt millor. M'alegro de que vagis a un taller amb la Gemma, és molt maca.
djiluga, quina diferència hi ha entre la boba G1 i la boba G2? gràcies!
- djiluga

- Contacta:
nius ha escrit:djiluga, quina diferència hi ha entre la boba G1 i la boba G2? gràcies!
La diferència principal és que la Boba G1 no porta caputxa. La resta és poc perceptible, els acoltxats de la cadera són lleugerament diferents, igualment el reposa-peus tenien alguna petita modificació que no he notat.
- lupitafriend

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
bon dia mares cangur!!
em presento: soc la lupita i tinc una nena d'1mes i mig a la q li costa molt agafar el son a les nits si no es en braços, aixi q dissabte ens vam comprar un foulard elastic.
he de confessar q no m'havia informat gens, pero veig pels missatges d'aquest post q l'he mig encertat amb la compra.
hem estat practicant aquests dies el ventre a ventre q surt a les instruccions d'us del foulard pero no m'en sortia, em quedava massa fluix i la nena anava relliscant..
pero ara he vist els videos de la djiluga i he provat el de ventre a ventre en granoteta i tinc la nena dormint com un liró, pero aqui la meva pregunta:
- no li queden les cames massa obertes???? es q em fa cosa... tant petita pot anar gaire estona amb les cames obertes?
- quanta estona li puc portar amb aquesta postura???
perdoneu si repeteixo preguntes q ja s'hagin fet pero encara no he pogut llegir tot el post, vaig llegint a estonetes i provant els videos...
merci adelantades!!!!
em presento: soc la lupita i tinc una nena d'1mes i mig a la q li costa molt agafar el son a les nits si no es en braços, aixi q dissabte ens vam comprar un foulard elastic.
he de confessar q no m'havia informat gens, pero veig pels missatges d'aquest post q l'he mig encertat amb la compra.
hem estat practicant aquests dies el ventre a ventre q surt a les instruccions d'us del foulard pero no m'en sortia, em quedava massa fluix i la nena anava relliscant..
pero ara he vist els videos de la djiluga i he provat el de ventre a ventre en granoteta i tinc la nena dormint com un liró, pero aqui la meva pregunta:
- no li queden les cames massa obertes???? es q em fa cosa... tant petita pot anar gaire estona amb les cames obertes?
- quanta estona li puc portar amb aquesta postura???
perdoneu si repeteixo preguntes q ja s'hagin fet pero encara no he pogut llegir tot el post, vaig llegint a estonetes i provant els videos...
merci adelantades!!!!
- djiluga

- Contacta:
[quote="lupitafriend"- no li queden les cames massa obertes???? es q em fa cosa... tant petita pot anar gaire estona amb les cames obertes? - quanta estona li puc portar amb aquesta postura???[/quote]
La posició granoteta és la natural en el bebè. Cada cama està oberta 45º, si tu agafes la nena a coll i te la col·loques sobre el pit, aquesta serà la seva postura. En posicío granoteta un bebè hi pot estar moltes hores al dia... totes les hores que ho vulgueu ja que està en posició bona per a ella.
Enhorabonan pel fular!
La posició granoteta és la natural en el bebè. Cada cama està oberta 45º, si tu agafes la nena a coll i te la col·loques sobre el pit, aquesta serà la seva postura. En posicío granoteta un bebè hi pot estar moltes hores al dia... totes les hores que ho vulgueu ja que està en posició bona per a ella.
Enhorabonan pel fular!
Hola!!
quería haceros una pregunta... quiero comprar un portabebes y no se si comprar el Ergo o la Manduca.... ¿cual es mejor?
Es que el Ergo tienes que comprar a parte un reductor para cuando son muy pequeños, sin embargo la Manduca ya tiene incorporado un sistema para poder llevarlos desde recién nacido...
Muchas gracias!
quería haceros una pregunta... quiero comprar un portabebes y no se si comprar el Ergo o la Manduca.... ¿cual es mejor?
Es que el Ergo tienes que comprar a parte un reductor para cuando son muy pequeños, sin embargo la Manduca ya tiene incorporado un sistema para poder llevarlos desde recién nacido...
Muchas gracias!
jo volia preguntar el mateixxxxx!!!!
petit/a ha escrit:Hola!!
Muchas gracias!
Hola noies,
entre ergo i manduca depèn una mica de les vostres talles, si el portador és "grandote"amb una manduca anirà millor, però si no és així jo personalment recomano l ergo.
De tota manera per nens tant menuts no en recomno cap, millor un fular elàstic i/o una bandolera d'anelles, les motxilles estan mes pensades per nens que ja s'aguanten sols assentats. De tota manera com resol ergo el tema de quan són mes petitons m'agrada poc però com ho fa manduca gens gens gens.
Espero haber-vos ajudat, i si voleu esteu convidades a un taller per provar les dues i poder comparar in situ.
entre ergo i manduca depèn una mica de les vostres talles, si el portador és "grandote"amb una manduca anirà millor, però si no és així jo personalment recomano l ergo.
De tota manera per nens tant menuts no en recomno cap, millor un fular elàstic i/o una bandolera d'anelles, les motxilles estan mes pensades per nens que ja s'aguanten sols assentats. De tota manera com resol ergo el tema de quan són mes petitons m'agrada poc però com ho fa manduca gens gens gens.
Espero haber-vos ajudat, i si voleu esteu convidades a un taller per provar les dues i poder comparar in situ.
Ahir vaig anar a un taller de portabebés, em va encantar! Vaig provar fulars, pouch, bandoleres i motxilla no perquè ja tinc la Manduca (i n'estic encantada!). Jo ja tenia clar que volia un fular si em veia amb ànima de fer algun nus correcte, jeje. Vaig provar al davant i a la cadera i crec que em va sortir bastant bé. També m'han deixat una setmana una bandolera TONGA i ja l'hem utilitzada per casa i molt bé.
Ara vé la pregunta... per quina marca de fular em decanto? Vull que sigui una tela "manejable" i fresqueta per l'estiu...
Ara vé la pregunta... per quina marca de fular em decanto? Vull que sigui una tela "manejable" i fresqueta per l'estiu...
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
Escolteu, sabeu d'algún lloc on pugui anar a comprar un mei tai?? es que els veig de molts tipus... i m'estic fent un embolic. Lamanduca també em tira molt. Us sona d'algún lloc on en tinguin de variats i te'ls deixin provar?
La nena te 5 mesos i pesa 6kg 800gr i fa 65'5cm d'alt, suposo que ja podria anar en una manduca i a l'estiu en un mei tai, oi?
La nena te 5 mesos i pesa 6kg 800gr i fa 65'5cm d'alt, suposo que ja podria anar en una manduca i a l'estiu en un mei tai, oi?
El meu mei tai està pràcticament acabat!!! Us deixo una foto de com es veu. M'hi ha posat una butxaqueta al final d'una de les tires de la cintura!
Quines ganes de tenir-lo ja...
Quines ganes de tenir-lo ja...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Raqueleta, qué xulo el mei tai!!!
A mi m'han arribat avui el mei i la bando de transformar a ca la Marta Raguquita! Han quedat preciosos!
A veure si tinc una estona i faig unes fotos...
Nena83, són molt xulos, els tallers! jo vaig anar a un a ca la djiluga i em va encantar! M'ho vaig passar moolt bé!
I vaig aprendre molt, de fet no vaig treure tot el suc a la bandolera fins que la Laura me'n va ensenyar... De fular... no sé noia, tria'n un que t'agradi estèticament... Al final és el més important... Fresquet a l'estiu és complicat, qualsevol de cotó amb un nus cangur, o alguna mescla de cotó amb cànem o lli... Jo fins ara he provat Storchenwiege, didymos i hoppediz, i d'aquests em quedo amb els dos primers... i xafardejant per redcanguro sembla que EasyCare, Amazonas, i EllaRoo no tenen moltes fans... I tinc moltes ganes de tenir un Girasol, diuen que venen molt suaus, i tenen uns colors tan bonics! Pero m'he enamorat d'un model que ara mateix està esgotat i em tocarà esperar... millor
...
A mi m'han arribat avui el mei i la bando de transformar a ca la Marta Raguquita! Han quedat preciosos!
A veure si tinc una estona i faig unes fotos...Nena83, són molt xulos, els tallers! jo vaig anar a un a ca la djiluga i em va encantar! M'ho vaig passar moolt bé!
I vaig aprendre molt, de fet no vaig treure tot el suc a la bandolera fins que la Laura me'n va ensenyar... De fular... no sé noia, tria'n un que t'agradi estèticament... Al final és el més important... Fresquet a l'estiu és complicat, qualsevol de cotó amb un nus cangur, o alguna mescla de cotó amb cànem o lli... Jo fins ara he provat Storchenwiege, didymos i hoppediz, i d'aquests em quedo amb els dos primers... i xafardejant per redcanguro sembla que EasyCare, Amazonas, i EllaRoo no tenen moltes fans... I tinc moltes ganes de tenir un Girasol, diuen que venen molt suaus, i tenen uns colors tan bonics! Pero m'he enamorat d'un model que ara mateix està esgotat i em tocarà esperar... millor
...Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Gràcies marta9, esperaré a veure si algú més em comenta les seves preferències... Al taller vaig provar un fet per la noia que ens feia el taller i era molt fresquet i manejable, però estèticament no m'agradava massa... I l'altre que vaig provar va ser l' Storchenwiege i m'agrada estèticament i també el preu
I el Pinjarra que tal?
I el Pinjarra que tal?- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Els Pinjarra sembla ser que són la canya, són de cànem, fresquets, i amb un suport excel.lent... Jo només el vaig probar un momentet al taller de la djiluga, ella te'n podrà parlar més... La pega que només el fan en dos colors, però el blanc es dóna molt bé per tenyir, queden molt xulos!
- Londonbaby

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Holaaaaaa!
Avui per cel·lebrar que l'Aleix fa 3 mesos, m'he atrevit a fer un altre nus diferent del preanusat de sempre... Total que he fet la cruz envolvente, fixant-me en aquest video: http://www.youtube.com/watch?v=AoJcJ7z5 ... r_embedded.
M'ha quedat prou bé, només em penjava una cama així que no estava en posició granoteta, després us poso fotos q ara estem fent pit, pq em digueu el que he fet malament. Al preanusat normal em queda ben agafada la pstura pq estiro fins al final la "creu" i així "pujen" les cames més que el cul però aquí no sabia com fer-ho...
Tb, no sé si és massa general la pregunta però voldria, si podeu es clar, recomanar-me un fular de sarga ( djluga he vist un video al facebook "nudo a la cadera con bucle i m'ha agradat els colors i el fular).Jo medeixo 1.63 però el Londono 1.93 i el fariem servir tots 2. És que no sé si l'elàstic ( tinc el jpmbb) dóna tant joc a l'hora de fer nussos!
Gràcies!
Avui per cel·lebrar que l'Aleix fa 3 mesos, m'he atrevit a fer un altre nus diferent del preanusat de sempre... Total que he fet la cruz envolvente, fixant-me en aquest video: http://www.youtube.com/watch?v=AoJcJ7z5 ... r_embedded.
M'ha quedat prou bé, només em penjava una cama així que no estava en posició granoteta, després us poso fotos q ara estem fent pit, pq em digueu el que he fet malament. Al preanusat normal em queda ben agafada la pstura pq estiro fins al final la "creu" i així "pujen" les cames més que el cul però aquí no sabia com fer-ho...
Tb, no sé si és massa general la pregunta però voldria, si podeu es clar, recomanar-me un fular de sarga ( djluga he vist un video al facebook "nudo a la cadera con bucle i m'ha agradat els colors i el fular).Jo medeixo 1.63 però el Londono 1.93 i el fariem servir tots 2. És que no sé si l'elàstic ( tinc el jpmbb) dóna tant joc a l'hora de fer nussos!
Gràcies!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Hola noie
vull fer-li un regal a una amiga per l'aniversari i he pensat en regalar-li una motxilla. Un fulard o bandolera no perquè jo no li sabria ensenyar.
Té un bebe de 2 mesos i pesa 5,5 kg. L'ergobaby no livull regalar perquè és la que jo tinc i el saquet reductor fa molta calor.Heu parlat de la Boba G1 i G2, són adequades per aquesta edat? I una baby bjorn? I un marsupi? quina diferencia hi ha entre marsupi i marsupi plus i marsupi plus brezze?es ffresqueta? Busca una que sigui facil de posar pero sobretot sobretot que no faaci calor..
una pregunta: els mei tais s'han d'aprendre a posar,vull dir si es necessari alguna tecnica en especial o s'anusa i prou?
Quina m'aconselleu?
vull fer-li un regal a una amiga per l'aniversari i he pensat en regalar-li una motxilla. Un fulard o bandolera no perquè jo no li sabria ensenyar.
Té un bebe de 2 mesos i pesa 5,5 kg. L'ergobaby no livull regalar perquè és la que jo tinc i el saquet reductor fa molta calor.Heu parlat de la Boba G1 i G2, són adequades per aquesta edat? I una baby bjorn? I un marsupi? quina diferencia hi ha entre marsupi i marsupi plus i marsupi plus brezze?es ffresqueta? Busca una que sigui facil de posar pero sobretot sobretot que no faaci calor..
una pregunta: els mei tais s'han d'aprendre a posar,vull dir si es necessari alguna tecnica en especial o s'anusa i prou?
Quina m'aconselleu?
indai l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2010 10:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Hola Indai,
doncs em sap greu de dir-te que per aquesta edat una motxilla no és massa adeqüada... i perque o li regales un fular oo bandolera amb un val d'una classe d'una hora inclòs?
doncs em sap greu de dir-te que per aquesta edat una motxilla no és massa adeqüada... i perque o li regales un fular oo bandolera amb un val d'una classe d'una hora inclòs?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |