ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: nius » dl. març 22, 2010 11:07 pm

indai, nosaltres vam començar a fer la marsupi quan el petit tenia 3 mesos, i ens va anar molt bé. Nosaltres, personalment, n'estem encantats.
Imatge

Imatge
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dt. març 23, 2010 10:39 am

marta_mum ha escrit:Hola Indai,

doncs em sap greu de dir-te que per aquesta edat una motxilla no és massa adeqüada... i perque o li regales un fular oo bandolera amb un val d'una classe d'una hora inclòs?

Es que on vivim no en fan de tallers i no s'hi veu ningu amb fular...segur que li fa vergonya.

Així que me'n dieu de la marsupi plus brezze?
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dt. març 23, 2010 12:36 pm

Eeeeeeeeh! El meu fular ja està en camí! >.-<: He escollit el Storchenwiege Ulli de 4'60 :ok: Quines ganes que arribi! :content:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Rebe
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. set. 24, 2009 5:22 pm

EntradaAutor: Rebe » dt. març 23, 2010 2:36 pm

Hola mames cangur!!!! Fa molt temps que llegeixo aquest post però mai he entrat a participar-hi. Nosaltres, des de que l'Adrià tenia 1 mes que estem "aprenent" a anar amb fular a tot arreu. Al meu home li encanta portar-lo pell amb pell i la veritat es que l'Adrià si fica amb facilitat si no està massa nerviós) i en seguida es "clapa". Jo em vaig comprar el fular a "la mama vaca" es un easycare, hi anem prou còmodes però tenim algun dubte.
Nosaltres feiem la cruz envolvente, però ens van dir que no li separessim les cames encara i que les hi recollíssim dins la "bosseta" el que succeeix es que criem que ell no va massa còmode i per això ara he provat amb un anusat que es diu "cruzado delante" . El nostre fillet te 2 mesos i mig i fa 7 kg, es adequada la posició??? Pot anar amb les cametes obertes molta estona??
Per cert, m'agradaria poder assistir al taller de la djiluga per aquest dissabte, com es feia?? per privat???

Per cert, a les expertes.... el portem bé en aquestes fotos? poder penja una mica de la dreta no???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. març 23, 2010 3:33 pm

Hola Rebe! Que bé que utilitzeu el fular! Que xules les fotos!
Respecte l'anusat, caldria més tensió. De fet, utilitzar la cruz envuelta és molt més adequat que no pas la "cruz simple" perquè permet ajustar el fular i adaptar-lo al bebè i al portador molt millor. Observo que a les fotos el fular està fluix i us recomanaria fer de nou la cruz envuelta. Respecte el que comentes de les cametes, no a tots els bebès els hi agrada portar les cametes per dintre, com has observat. De fet, només en alguns casos de bebès molt petits i/o molt tancats o amb problemes digestius... s'acostument a fer els nusos amb les cametes per dintre. Que porti les cametes per fora no significa que li obriu més del que és natural. De per sí el bebè adopta una posició granoteta i es pot fer la cruz envuleta sense forçar en absolut l'obertura de les cames amb nens ben petits i les cametes per fora. Només cal observar que el culet queda més baix que els genolls.

Indai, la marsupi plus és una bona opció pel que comentes per la teva amiga. En concret la breeze és més fina, més fresca i més lleugera, així que molt indicada per naixements a ple estiu. Per la resta de l'any prefereixo la plus, perquè és més toveta i per tant més còmode per qui la porta.

Nena83, el fular més antic que tinc, i sens dubte un dels meus preferits és un ulli >.-<:
Ja posaràs fotos de l'estrena!!!

Per cert, aquests dies he estat grabant (i seguiré fent-ne) molts vídeos de portabebès, sobretot fular, amb nens petits i grans... si us interessen són al canal Kanguravideos del Youtube.
ImatgeImatgeImatge
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » dc. març 24, 2010 6:43 am

Aquí una altra fan de la marsupi !!!!! El Martí hi va anar des dels 15 dies i anava més que encantat, us ho puc ben assegurar. Li posavem les cametes per dins en comptes de per fora i la postura jo crec que era adequada, això sí, jo no sóc experta. :ok:
Això sí, en quant vam veure que tenia les cametes més llargues li vam treure i li vam posar el reductor.
Us poso una foto pq veieu ! Sens dubte pel segon, a banda del fular, MARSUPI FOREVER !!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. març 24, 2010 7:47 am

Ja he decidit d'agafar-li la marsupi plus brezze..i si a ella li va bé, me n'agafaré una per mi, ja que el fular està bé, però només sé fer la cruz envolvente i si vaig a fer una cafè amb les amigues, posar-me'la és un show.

EL nen és com el meu, té 2 mesos i pesa quasi 6 kg i crec que és força llarg. Li he d'agafar reductor? Es facil de posar i treure la marsupi?

Alguna de vosaltrs la ven?Preferiria comprar-vos'la a vosaltres i si no la teniu, on la puc comprar?

Milor la marsupi que la manduca,oi? Pel que he llegit la marsupi brezze es la mes rfesqueta. La baby bjorn, mal,oi?

Té web la marsupi?no l'he trobat.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 24, 2010 8:42 am

indai ha escrit:Ja he decidit d'agafar-li la marsupi plus brezze..i si a ella li va bé, me n'agafaré una per mi, ja que el fular està bé, però només sé fer la cruz envolvente i si vaig a fer una cafè amb les amigues, posar-me'la és un show.

És veritat que en casos en què vols anar ràpid o no arrossegar mentres de tela és realment molt pràctica.

indai ha escrit:EL nen és com el meu, té 2 mesos i pesa quasi 6 kg i crec que és força llarg. Li he d'agafar reductor? Es facil de posar i treure la marsupi?

El reductor va inclòs amb la motxilla. És simplement una cinta que es posa a la motxilla i que en redueix una mica el seient.
Sí, és un plis plas de posar i treure.

indai ha escrit:Alguna de vosaltrs la ven?

Una servidora neu:-D

indai ha escrit:Milor la marsupi que la manduca,oi? Pel que he llegit la marsupi brezze es la mes rfesqueta. La baby bjorn, mal,oi

La Marsupi és una motxilla adequada per un nen de 2 mesos, la Manduca és una de les motxilles "grans" és a dir motxilles recomanades a partir dels 6 mesos del bebè i fins que té 3 o 4 anys.
La baby bjorn mal, mal, mal... :ufs:

indai ha escrit:Té web la marsupi?no l'he trobat.

Aquesta és la web de marsupi: http://www.jubiebaby.com/
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 24, 2010 8:44 am

Puceta ha escrit:Aquí una altra fan de la marsupi !!!!! El Martí hi va anar des dels 15 dies i anava més que encantat, us ho puc ben assegurar. Li posavem les cametes per dins en comptes de per fora i la postura jo crec que era adequada, això sí, jo no sóc experta. :ok:
Això sí, en quant vam veure que tenia les cametes més llargues li vam treure i li vam posar el reductor.
Us poso una foto pq veieu ! Sens dubte pel segon, a banda del fular, MARSUPI FOREVER !!!!!

Quina cucada >.-<:
El tema de posar les cametes per dintre, és una opció quan el bebè és molt molt petit, malgrat hi ha nens que des del naixement són grossots i queden ben col·locats amb una postura molt natural amb les cametes per fora i el reductor.
L'única cosa que observaria de la foto és que el bebè va molt baix. Les cintes de la cintura han d'anar més altes, no a la cadera sinó a la cintura, de manera que el papi arribi a fer-li un petonet al cap del bebè sense fer contorsionismes :ok:
ImatgeImatgeImatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. març 24, 2010 8:59 am

Ahir ja em va arribar el meu mei tai, al natural és encara més bonic, m'encanta!!
Ara a aprendre a posar-lo i a treure'l i d'aquí res ja hi podré portar la Clara. Tot i que ahir pensava, sempre heu dit que els mei tais són per a criatures de més de sis mesos, però clar, això és molt relatiu, la Clara és petitona, a la revisió dels cinc mesos feia poc més de 6kg i media 60cm, mentre que, per exemple, el nen de la Indai amb dos mesos fa 6kg... Hi ha algun pes o mesura mínima per a fer servir un mei tai? O simplement quan vegi que la roba d'entre les cames no li queda arrugada i ella no queda ensorrada dins del suport de l'esquena?
Londonbaby
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dc. març 24, 2010 10:33 am

Hola! Estic mirant els Kanguravideos del youtube.......i m'engrescat a fer el bucle a la cadera, és que l'Aleix em pesa molt.......jo tinc el meu és elàstic i al video he vist que amb el mig del fular fas la bosseta en el culet del Bernat però en l'altre vídeo amb el fular "tejido" posa que el mig del fular és a l'esquena del portador, correcte? Per tant, com ho posso?
Per cert, felicitats per aquest canal al youtube, està molt bé :ok: :ok: :ok: :ok:
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 24, 2010 2:03 pm

Londonbaby ha escrit:Hola! Estic mirant els Kanguravideos del youtube.......i m'engrescat a fer el bucle a la cadera, és que l'Aleix em pesa molt.......jo tinc el meu és elàstic i al video he vist que amb el mig del fular fas la bosseta en el culet del Bernat però en l'altre vídeo amb el fular "tejido" posa que el mig del fular és a l'esquena del portador, correcte? Per tant, com ho posso?
Per cert, felicitats per aquest canal al youtube, està molt bé :ok: :ok: :ok: :ok:

Gràcies! M'alegro que t'hagi agradat :content: i sobretot que et serveixi per aprendre nous nusos!
En el vídeo de fular teixit, com que és més curt (en aquest cas fa 4,10m) és important que el centre estigui a la meva esquena, si no em faltaria tela d'un costat per fer el nus al final. Amb el mateix nus amb fular elàstic, com que és molt més llarg, he situat el centre del fular a l'esquena del nen perquè sé que al final tinc suficient fular per donar voltes a la cintura i fer el nus igualment.
Així que si tu ho fas amb l'elàstic que és llarg, no tindràs problema situant el centre del fular a l'esquena del peque (és que queda més maco el nus amb la butxaca a l'esquena :love: ).
Ja ens posaràs fotos amb aquest nou nus!
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. març 24, 2010 2:05 pm

Raqueleta ha escrit:Ahir ja em va arribar el meu mei tai, al natural és encara més bonic, m'encanta!!
Ara a aprendre a posar-lo i a treure'l i d'aquí res ja hi podré portar la Clara. Tot i que ahir pensava, sempre heu dit que els mei tais són per a criatures de més de sis mesos, però clar, això és molt relatiu, la Clara és petitona, a la revisió dels cinc mesos feia poc més de 6kg i media 60cm, mentre que, per exemple, el nen de la Indai amb dos mesos fa 6kg... Hi ha algun pes o mesura mínima per a fer servir un mei tai? O simplement quan vegi que la roba d'entre les cames no li queda arrugada i ella no queda ensorrada dins del suport de l'esquena?

Doncs depèn per una banda de la llargada de les cames perquè la tela vagi de genoll a genoll (no només del pes), per altra banda com que els mei tais no formen bosseta (bé, els Chinado sí, però els mei tais normals no) si hi poses un bebè massa petit les cames els queden exageradament obertes, en 180º, quan l'obertura normal ha de ser de 45º cap a cada costat. Per altra banda, pel tipus de suport que els mei tais donen a l'esquena (que és un suport més pla, no recull tant bé com el fular) l'ideal és utilitzar-los quan el bebé ja subjecta l'esquena, és a dir, quan ja s'aguanta assegut. Per tot això la data orientativa és els 6 mesos :ok:
ImatgeImatgeImatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dc. març 24, 2010 2:11 pm

Gràcies Djiluga!!
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dj. març 25, 2010 2:40 pm

Hola cangures!
Aquest matí he vist una mare amb una motxilla ergonòmica (no hi entenc prou per a reconéixer quina era) i m'ha fet molta il.lusió, normalment no veig gaire gent amb portanadons i els que veig acostumen a ser motxilles tipus Babybjorn, només dues vegades he vist portar fulars i avui la motxilla aquesta.
Ara, que jo cada cop que algú em pregunta pel fular, deixo anar la parrafada (a veure si cada vegada en som més!) dient que és millor per a la nena i per a la meva esquena, i a més, parlo amb coneixement de causa, que jo al principi la portava amb la Babybjorn. Ara si pogués tornar enrera la portaria amb el fular des del primer dia...
Us deixo una foto cangurant dissabte passat. Feia un dia esplèndid, quin gust!
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm

EntradaAutor: artemis » dj. març 25, 2010 7:19 pm

Hola noies!!

una pregunta, nosaltres hem comprat la Manduca per quan neixi en Nil i ara veig que la recomaneu a partir dels 6 mesos d'edat. A la caixa posa que és des del naixement... No és recomanable posar-los abans dels 6 mesos??

Ens la vam comprar amb tota la ilusió per dur-lo des de ben petitó!!!! :ufs:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. març 25, 2010 7:36 pm

Artemis, he llegit que hi ha altres opcions més recomanables per un nadó tan petit, però la Manduca porta un "doble fons" pensat pels nadons, perquè quedin més ben fixats... Els meus cunyats la van fer servir des que la meva neboda tenia 1 meset, i n'estaven la mar de contents! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dj. març 25, 2010 7:45 pm

si, la meva també ho duu. Porta com un agafador pel culet.. Bueno, suposo que ja hi anirà bé. Que ara ja la tinc! jejejeje

Gràcies! :-()-)
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. març 25, 2010 9:28 pm

Raqueleta!!! Quina foto més xula!
Que bé que t'hagis trobat cangurets >.-<:

Artemis, el que comentem sobre les motxilles ergonòmiques és que com bé has llegit són recomanables a partir dels 6 mesos aproximadament.
La Manduca "ven" que es pot utilitzar des del primer dia. Sí, poder-se es pot (també es pot utilitzar la african baby carrier, la Ergo baby, la Boba baby i qualsevol altre utilitzant un coixinet) però no és el més recomanable. En el reductor de la Manduca el bebè és difícil que quedi en la posició granoteta perfecte. En tot cas, no queda tant bé com en un fular elàstic, fular teixit o bandolera. Per altra banda hi cap dins el reductor aproximadament dles 0 als 2 mesos, però no pas dels 2 en endavant. Aleshores el bebè és massa petit per anar amb les cames obertes a la Manduca :ufs:
És el problema que té la Manduca, amb el reductor no és el més adequat, i quan el bebè creix una miqueta ja no hi cap i si el poses sense reductor la posició no és adequada...
El més recomanable seria que utilitzessis un portanadó dels 0-6 mesos i llavors comencessis amb la manduca :ok:
ImatgeImatgeImatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dj. març 25, 2010 9:48 pm

Ok Djiluga, doncs moltíssimes gràcies per l'explicació!! Em miraré això que dius de les bandoleres pels primers mesos almenys... perquè volíem aprofitar aquest estiu per fer alguna sortideta per la muntanya...

Gràcies!!! :-()-)
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::