ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Marta78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 10:07 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Marta78 » dc. abr. 07, 2010 1:23 pm

Hola!!!
Crec que a aquest post em podreu aconsellar millor que a cap altre lloc. Tinc un nen de 6 mesos que pesa uns 9 quilos i deu medir uns 70 cm ja. Trobo que la motxilla no m'ha agradat mai i vull probar amb un fulard o un mei tai, o algun altre, no tinc gaire coneixements sobre el tema. A ell li encanta anar a braços i a mi m'agrada molt tenir-li però la meva esquena ja comença a resentir-se'n.
Visc a La Cellera de Ter, a prop de Girona, sabeu si hi ha algun lloc per aquí on puguin informar-me i veure les diferents opcions que puc escollir? O alguna adreça web? Que creieu que em podria anar millor?

Moltíssimes gràcies.
ImatgeImatge
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. abr. 07, 2010 3:15 pm

Hola!!!!!

aquest cap de setmana he estrenat la marsupi i genial!!!!!!la recomano al 100%!!!!!!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. abr. 07, 2010 6:37 pm

Hola!

Djiluga, vaig estar mirant el teu bloc "kangura" i m'encanta! De veure't al final em vaig atrevir amb la posició "cruz envolvente" (crec que es diu així, la que és més senzilla, com si fos el preanusat però sense preanusar... no sé si m'explico) i quin gran descobriment! A veure si més endavant m'animo amb més posicions, que ara havia deixat de fer servir el fular. Per cert, tinc al Facebook a la Gemma Guillamon (la conec perquè vaig contactar amb ella quan volia comprar-me el fular i ella me'l va vendre i ensenyar una mica a fer servir, un encant de noia, i sempre em surt que et comenta el teu estat, que li agraden les teves fotos, etc.).

Marta_mum,
quines ganes que sigui el proper taller! M'hauràs d'assessorar una miqueta més amb la bandolera, que he tingut algun que altre problema...

Ara estic pensant si comprar-me un altre fular més fresquet per l'estiu o una motxilla, ja que amb el fular elàstic em moriré de calor. El que passa és que m'agradaria tenir-lo per abans del maig, que volem fer una excursió força llarga amb amics (no sé on m'he fotut....) i crec que l'Emma encara és massa petita (tindra 4 mesos o 4 mesos i poc). Pel juny ho vull tenir segur, ja que marxo a Menorca i m'agradaria fer servir el cotxet el menys possible. Teniu recomanacions?
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dj. abr. 08, 2010 7:08 am

Ei, quan moviment per aquí el post de portabebès! >.-<:

Morritos!!! Felicitats pel fular! :ok: ja ens posaràs fotos en acció, que el volem veure! :content:

Marta 78, la djiluga fa tallers a Arenys de Mar, no sé si et queda molt lluny, però valen molt la pena, en sap un munt, i hi podràs probar tots els portabebès que vulguis! :ok: Si Arenys et queda massa lluny em sembla que per allà Girona la Sussanne també fa assessorament en portabebès, però em sembla que pagant, encara que no ho sé segur. Suposo que te'n pots informar a www.mogli.es Apa, guapa, a veure si t'animes que dur els nostres petits ben apropet és una meravella! :ok:

Indai! >.-<: >.-<: >.-<: Què bé aquesta marsupi! Ara a donar-li guerra i utilitzar-la molt! :love:

Julyet, els videos de la djiluga son genials! :ok: Què bé que t'hagis animat amb la cruz envuelta! Queda molt més ben ajustat, oi? És molt més còmode! I quan t'animis a l'esquena s'obre davant teu tot un món de possibilitats! neujor:-) Sobre el fular fresquet per l'estiu em sembla molt bona idea! :ok: Jo l'any passat vaig anar a Lanzarote amb en Guiu al fular i no vam treure el carro apenes. :ok: Vam baixar a coves volcàniques, anar a la platja... tot de coses impossibles amb el carro! Mira cosetes, proba-les... :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dj. abr. 08, 2010 9:15 am

Hola!!!

Ens hem fet amb un hoppediz de 2ª mà per iniciar-nos en el món dels no-elàstics, ja veurem com va la cosa!
Imatge

Imatge
martuchi
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dj. abr. 08, 2010 11:28 am

Doncs jo m'he fet amb un pinjarra de segona mà. S'hii va molt i molt bé, però l'altra dia li vaig tenir com dues horetes seguides i al final tenia l'esquena bastant carregada. Ja us posaré una foto perquè potser hi ha alguna cosa que no faig bé. També m'agradaria poder posar-me-la a l'esquena, ni que fos per fer feines per casa, pero no em veig capaç de fer les virgueries que veig en els videos de youtube, encara em cauria....
Imatge
Imatge
lacruitxi
:: dofí
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dj. abr. 08, 2010 12:19 pm

Noies, si m'animés a comprar-me una tipu motxila per portar en Roger (ara té 9 mesos i mig i fa uns 10kg) què em recomenarieu? jo he estat mirant i la menduca m'agrada força, creuei que m'aniria bé?
És que jo ja tinc un fular però ara preferiria una motxila per fer sortidetes perquè per mi penso que m'aniria més bé per l'hora de posar i treure (més ràpid).
Gràcies
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. abr. 08, 2010 8:49 pm

Morritos, Nius, Martuchi!!! que bé animar-vos amb el fular! els de 2a màs sempres són una bona alternativa econòmica :ok:
Indai, m'alegro que aneu bé amb la marsupi!!!
Marta78, t'animo a poder veure-ho tot plegat en directe, sembre ajuda molt més a decidir-se :ok:
Julyet, gràcies :love: m'alegro que t'agradi el meu blog. Amb la Gemma Guillamón ens entenem molt bé, és molt maca i en sap molt de portabebès.
Lacruitxi, una motxilla en l'edat del teu nen sol resultar molt pràctica per pujar i baixar ràpid... personalment de totes les que conec a fons (Manduca, Ergo, African baby carrier i Boba baby carrier) la Manduca és la que menys m'agrada perquè és més difícil d'ajustar que altres, és força calurosa i per altres coses... Que siguin fresques a l'estiu i estiguin ben dissenyades per a utilitzar amb nens de fins a 4 anys són la African i la Boba.
ImatgeImatgeImatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. abr. 09, 2010 8:24 pm

Nenes, he fet una segona prova amb el mei i crec que me n'he sortit prou bé (la primera prova no és digna ni de mencionar-la neu:-D ).
Us deixo les fotos (no són gaire bones perquè les he fet jo mateixa) per a que em digueu si us sembla si està o no ben col.locat, si les tires han de passar totes per sota de les cames o si és indiferent (no sé si tal com l'he posat li pot molestar o no) i per a que em digueu si us sembla que ja la puc dur o encara he d'esperar a que creixi una mica més, tant per l'alçada del cos del mei com per la separació de les cames de la Clara, que no sé si li queden massa separades.
Espero que em poseu nota i si m'heu de suspendre, ho feu, jo prometo seguir practicant :ok:

RIMG0068.JPG

RIMG0073.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lacruitxi
Entrades: 3952
Membre des de: dg. març 30, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: lacruitxi » dv. abr. 09, 2010 10:27 pm

djiluga ha escrit:Lacruitxi, una motxilla en l'edat del teu nen sol resultar molt pràctica per pujar i baixar ràpid... personalment de totes les que conec a fons (Manduca, Ergo, African baby carrier i Boba baby carrier) la Manduca és la que menys m'agrada perquè és més difícil d'ajustar que altres, és força calurosa i per altres coses... Que siguin fresques a l'estiu i estiguin ben dissenyades per a utilitzar amb nens de fins a 4 anys són la African i la Boba.

Gràcies djiluga, miraré aquestes que has dit perquè no en conec cap... :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mai76
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 11:19 am

EntradaAutor: mai76 » dv. abr. 09, 2010 11:53 pm

Hola !!

A totes les que esteu pensant en comprar una motxila (que he vist que hi ha unes quantes...), jo vaig estar mirant-les perque volia portar la nena amb un foulard o similar (sempre m´han encantat) però quan vaig veure com tenia que fer-ho i el munt de formes per posar-los em vaig espantar, sóc molt torpe i tinc molt poca paciència!! Sempre vaig corrent amunt i avall i volia trobar lo més semblant però tipus motxilla que només tingués que lligar-la i prou. Després de molt buscar i molt preguntar em vaig decidir per les de la marca "Ergo Baby" i després de 4 mesos fent-la servir he de dir que és una de les millors compres que he fet per la nena. És súper fácil de posar i la nena està super comoda perque va asseguda i no penjant com altres motxiles que he vist. És una mica més cara que la resta de motxiles però realment jo crec que val la pena invertir una miqueta perque de seguida li treus profit. Espero haver pogut ajudar-vos. Dew! >.-<:
Imatge
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » ds. abr. 10, 2010 5:54 am

Ei, Raqueleta! fotos! >.-<: Què xulo! Ja tenia ganes de veure el mei tai en acció! Doncs a mi de postura em sembla que va molt bé, la nena... No em dóna pas la impressió que el seient li forci les cametes ni que les dugui massa obertes... Peeeeerò de fet jo d'això no en sé prou, així que refiat més del que diguin les autèntiques expertes... :ok: Com a usuària de mei tai sí que et puc donar un parell de trucs... Si el seient queda massa alt i la nena no veu res pots donar una volta a la tira de la cintura abans de posar-te-la, perquè quedi un pèl més petit. I les tires de dalt sembla que les dus massa cap al coll... clar, que potser estaven bé i només ho sembla perquè tenies el braç aixecat.... Un pèl més obertes resulten més còmodes. I per acabar... :love: Quina coseta més bonica, la teva nena! :love: I això que no se la veu gaire! neujor:-)

Mai76. Què bé que aneu tant agust amb la Ergo! :love: La veritat que aquesta motxilla té molts fans! tothom que la té n'està encantat! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. abr. 10, 2010 6:43 am

marta9 ha escrit:Ei, Raqueleta! fotos! >.-<: Què xulo! Ja tenia ganes de veure el mei tai en acció! Doncs a mi de postura em sembla que va molt bé, la nena... No em dóna pas la impressió que el seient li forci les cametes ni que les dugui massa obertes... Peeeeerò de fet jo d'això no en sé prou, així que refiat més del que diguin les autèntiques expertes... :ok: Com a usuària de mei tai sí que et puc donar un parell de trucs... Si el seient queda massa alt i la nena no veu res pots donar una volta a la tira de la cintura abans de posar-te-la, perquè quedi un pèl més petit. I les tires de dalt sembla que les dus massa cap al coll... clar, que potser estaven bé i només ho sembla perquè tenies el braç aixecat.... Un pèl més obertes resulten més còmodes. I per acabar... :love: Quina coseta més bonica, la teva nena! :love: I això que no se la veu gaire! neujor:-

Gràcies!!
El truc de donar una volta a la cintura el vaig provar després de la foto (i fins i tot em va semblar que llavors li quedava massa baix, fixa't tu!) i és bona opció fins que no creixi una mica, si és que les expertes em donen llum verda pel que fa a la posició de les cames. I les tires vaig intentar separar-les del coll, no sé si podria mirar de separar-les més o si és, com dius tu, per tenir el braç aixecat, les properes fotos procuraré que les faci algú altre, així es veurà millor tot plegat.
En el que tens tota la raó és que la Clara és una coseta molt bonica!!! :love:
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 10, 2010 8:14 am

Si raqueleta, veure si et pot fer la foto una altra persona, ok?
De tota manera té raó la noia que et comenta que millor separar una mica mes les tires, primer perque tu aniras mes còmode, i després, fixa't a la segona foto que se't fa com una mica de bossa, i se't genera un espai que la nena aprofita er tirar el cap enradera, cosa que li força les cervials.
si separes un pelet mes les tires de es espatlles i estire una mica mes, que t'ho veig una miqueta flui, per mi la posició serà :ok:
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » ds. abr. 10, 2010 8:37 am

marta_mum ha escrit:Si raqueleta, veure si et pot fer la foto una altra persona, ok?
De tota manera té raó la noia que et comenta que millor separar una mica mes les tires, primer perque tu aniras mes còmode, i després, fixa't a la segona foto que se't fa com una mica de bossa, i se't genera un espai que la nena aprofita er tirar el cap enradera, cosa que li força les cervials.
si separes un pelet mes les tires de es espatlles i estire una mica mes, que t'ho veig una miqueta flui, per mi la posició serà :ok:

Gràcies, Marta_mum!!
A veure si avui o demà faig més proves i li demano al meu marit que em faci fotos. No tenia ni idea que forcés les cervicals tirant el cap cap al darrera, així doncs sí, és important separar bé les tires!
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 10, 2010 8:43 am

pots fer la prova tu mateixa per veure-ho...
si estas de peu i tires el cap enradera no passa res, pero si t'asseus en una cadira simulant la posició granoteta, aixecant una mica els genolls i corvant l'esquna en forma de C, i aleshores tires el cap endarrera, ja és una altra cosa, no?
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 10, 2010 8:47 am

mai76 ha escrit:Hola !!

A totes les que esteu pensant en comprar una motxila (que he vist que hi ha unes quantes...), jo vaig estar mirant-les perque volia portar la nena amb un foulard o similar (sempre m´han encantat) però quan vaig veure com tenia que fer-ho i el munt de formes per posar-los em vaig espantar, sóc molt torpe i tinc molt poca paciència!! Sempre vaig corrent amunt i avall i volia trobar lo més semblant però tipus motxilla que només tingués que lligar-la i prou. Després de molt buscar i molt preguntar em vaig decidir per les de la marca "Ergo Baby" i després de 4 mesos fent-la servir he de dir que és una de les millors compres que he fet per la nena. És súper fácil de posar i la nena està super comoda perque va asseguda i no penjant com altres motxiles que he vist. És una mica més cara que la resta de motxiles però realment jo crec que val la pena invertir una miqueta perque de seguida li treus profit. Espero haver pogut ajudar-vos. Dew! >.-<:

Hola mai76,

vols dir que és una mica mes cara que les altres? mes o menys totes valen el mateix.
La ergo jo també la recomano per la facilitat d'us, però si el portador és grandot queda una mica incòmoda, per machotes la manduca va millor :ok:
marta_mum

EntradaAutor: marta_mum » ds. abr. 10, 2010 8:50 am

Julyet ha escrit:Hola!

Marta_mum,[/b] quines ganes que sigui el proper taller! M'hauràs d'assessorar una miqueta més amb la bandolera, que he tingut algun que altre problema...

Ara estic pensant si comprar-me un altre fular més fresquet per l'estiu o una motxilla, ja que amb el fular elàstic em moriré de calor. El que passa és que m'agradaria tenir-lo per abans del maig, que volem fer una excursió força llarga amb amics (no sé on m'he fotut....) i crec que l'Emma encara és massa petita (tindra 4 mesos o 4 mesos i poc). Pel juny ho vull tenir segur, ja que marxo a Menorca i m'agradaria fer servir el cotxet el menys possible. Teniu recomanacions?

Hola guapa!!! Dissabte vinent al taller ens veiem i en parlem, ok?
Quines ganes de tornar a veure'us a tu i la l'emma!
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » ds. abr. 10, 2010 10:45 pm

mai76 ha escrit:Hola !!

Hola!

Jo també tinc la ergo. el meu peque té 2 mesos i mig i ha de dur l'adaptador,el heart2heart, que és molt gruixut.Aquests dies ja fa massa calor i ja l'he deixat de banda i el porto amb la marsupi que es mes fresqueta. per casa, el porto amb el fulard amb la cruz envolvente, que es l'unic que ser fer...

L'ergo em vaq molt bé, pero només la recomano si els bebes petits naixen en mesos de fred. Ara la tinc apartada fins que el peque no pesi 9 kilos i pugui anar sense adaptador.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Raqueleta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 12, 2010 6:41 pm

He fet els deures i tinc fotos que no he fet jo mateixa. En aquestes, he doblegat una mica el mei a la cintura, per a que no li quedés tan alt, ja em direu com veieu la postura...

RIMG0029.JPG

RIMG0032.JPG

marta_mum ha escrit:pots fer la prova tu mateixa per veure-ho...
si estas de peu i tires el cap enradera no passa res, pero si t'asseus en una cadira simulant la posició granoteta, aixecant una mica els genolls i corvant l'esquna en forma de C, i aleshores tires el cap endarrera, ja és una altra cosa, no?

Ho vaig provar, eh?, però tancada al lavabo, que el meu marit s'hagués rigut de mi!
Sí que és cert que el cap enrera molesta una mica, el meu dubte és llavors amb el fular, que no té una subjecció com la té el mei i llavors, no es pot evitar que tiri el cap enrera. O sí? És que la Clara ho fa a vegades i no sé si ho puc evitar o no...

Gràcies per la tabarra que us estic donant :-:)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::