llet de soja
llet de soja
el meu fill avui fa 17 mesos i li dono de fa un mes o aixi yogurths de soja, algu li dona llet de soja?? i com els hi doneu?? merci!
Re: llet de soja
Hola!!!
Jo normalment prenc llet de soja, i al meu fill quan a vegades està malaltó de la panxa, tambè li dono. La llet que faig servir, que és casi la única que m´agrada, la venen a supermercats, no és difícil de trobar, és de la Gerblé, beguda de soja calci sabor avellana.
Al meu fill amb la llet de soja li poso una mica de Maltolactina (és com un cola-cao pero més sà, de l´herbolari, és de la Santiveri) i una mica de res de sucre, i s´ho pren tan bé!!!!!!!
Ara, això sí, els iogurts de soja, no hi ha manera que sel´s mengi, no els vol ni provar!!!!
Aviam com et prova a tú!!!!
Sort!!!!
Jo normalment prenc llet de soja, i al meu fill quan a vegades està malaltó de la panxa, tambè li dono. La llet que faig servir, que és casi la única que m´agrada, la venen a supermercats, no és difícil de trobar, és de la Gerblé, beguda de soja calci sabor avellana.
Al meu fill amb la llet de soja li poso una mica de Maltolactina (és com un cola-cao pero més sà, de l´herbolari, és de la Santiveri) i una mica de res de sucre, i s´ho pren tan bé!!!!!!!
Ara, això sí, els iogurts de soja, no hi ha manera que sel´s mengi, no els vol ni provar!!!!
Aviam com et prova a tú!!!!
Sort!!!!
La meva des de abans de l'any i mig en pren, si té molts mocs o si està malament de la panxa. I el iogurts de soja li encanten. Ara ha descobert els de soja amb maduixa.
GLG LI DONES SOLA??
Ei jo amb el darrer encostipat de la nena vaig provar això de la soja, però només un dia. Vaig comprar llet de soja sabor vainilla, era boníssima! Se la va prendre súper bé (jo la vaig escalfar una miqueeeeta, suposo que es pot, no?) però després d'uns 20 minuts va fer la gran vomitada, i em vaig espantar i no n'hi he donat més. L'encostipat va marxar després d'un parell de dies, i no sé si va vomitar per la soja o pels mocs, perque mocs ja casi no tenia.....no pot ser que li sentés malament? Era el primer cop que la tastava....què us sembla? 

Nosaltres la fem servir per preparar els cereals al matí, i l'escalfo força. Mai no ha passat res. De fet, a l'escola, que ella esmorza allí, li han donat aquesta setmana.
La que jo li dono és sense res, pura i dura. A mi no m'agrada gaire pero a ella li agrada. I els iogurts també li agraden.
Isa, potser si li va fer reacció, pero vaja, ho pots tornar a intentar. Ara, per escalfar-la no crec que sigui.
La que jo li dono és sense res, pura i dura. A mi no m'agrada gaire pero a ella li agrada. I els iogurts també li agraden.
Isa, potser si li va fer reacció, pero vaja, ho pots tornar a intentar. Ara, per escalfar-la no crec que sigui.
en Pau és intolerant a la lactosa, i pren llet de soja, darròs i davena! i li encanten!
els iogurts es pren els de soja i també li agraden molt, i sí, tenen un gust diferent! a mi no magraden gaire...
Isa, potser la barreja amb la vainilla és el que li va fer posar malament. La soja en sí, no crec!
els iogurts es pren els de soja i també li agraden molt, i sí, tenen un gust diferent! a mi no magraden gaire...
Isa, potser la barreja amb la vainilla és el que li va fer posar malament. La soja en sí, no crec!
- gemmaurrea
- :: gosset

- Entrades: 484
- Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
- Contacta:
JO SÓC AMANT DE LA LLET DE SOJA, M'ENCANTA!!! i la meva pediatra, que és vegetariana estricta, és totalment pro-llet de soja....però....
m'ha dit que l'isaac (que té 18 mesos) encara és petit per prendre-la, que millor si li vull donar ho faci diluïda, o bé una que venen a la farmàcia especial per a lactants, que ja ve amb la dilució feta (però no recordo la marca comercial)
de moemnt li dóno llet meva, d'ametlla o arrròs i just fa 1 setmana llet de vaca...
m'ha dit que l'isaac (que té 18 mesos) encara és petit per prendre-la, que millor si li vull donar ho faci diluïda, o bé una que venen a la farmàcia especial per a lactants, que ja ve amb la dilució feta (però no recordo la marca comercial)
de moemnt li dóno llet meva, d'ametlla o arrròs i just fa 1 setmana llet de vaca...
Dons la meva, amb 18 mesos segur que ja en prenia...................
gemmaurrea ha escrit:JO SÓC AMANT DE LA LLET DE SOJA, M'ENCANTA!!! i la meva pediatra, que és vegetariana estricta, és totalment pro-llet de soja....però....
sí, et va dir això? ostres, no ho sabia!! de fet el meu Pau en veu d'arròs, perquè té problemilles intestinals i la davena laxa. I els iogurts de soja tampoc són recomanats, tan petitons?
- CARMEGB1978
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dc. març 17, 2010 3:09 pm
El meu nen els va descobrir un dia a casa de la meva sogra i li encanten.
Són uns de naturals que els vénen al lidl, també estan amb fruites del bosc però a ell no li agraden tant perquè porten trossets.
He provat també els de altres marques però no li fan tan el pes.
L'osteòpata m'ha recomanat la llet de soja i que procuri evitar la llet de vaca, el seu argument és que a les vaques els hi donen hormones i antibiòtics, i que això no és bo ni pels nens ni pels adults.
Són uns de naturals que els vénen al lidl, també estan amb fruites del bosc però a ell no li agraden tant perquè porten trossets.
He provat també els de altres marques però no li fan tan el pes.
L'osteòpata m'ha recomanat la llet de soja i que procuri evitar la llet de vaca, el seu argument és que a les vaques els hi donen hormones i antibiòtics, i que això no és bo ni pels nens ni pels adults.
Aina des de fa un mes que pren llet de soja, per problemes estomac (reflux poder, estem amb proves, i en espera resulats analitiques, etc..)
Donç aixo pren llet de soja des de els nou messos, de farmacia la miltina
i els yogurts pren els de soja naturals de danone, (li vaig preguntar a la pediatre)
Vaig agafar un dia marca blanca de super per que no ni havian dadona, possava que era de soja i quan vaig a ser a casa vaig llegir be els ingreiens la lletra petita i per sorpressa meva nomes portaven un tant per cent de soja altre llet normal i aixo que possava que eran de soja

Donç aixo pren llet de soja des de els nou messos, de farmacia la miltina
Vaig agafar un dia marca blanca de super per que no ni havian dadona, possava que era de soja i quan vaig a ser a casa vaig llegir be els ingreiens la lletra petita i per sorpressa meva nomes portaven un tant per cent de soja altre llet normal i aixo que possava que eran de soja

els de danone lunica pega es que porten sucre......
les ammis que oreneu llet de soja (le smamis, no els nens) , la preneu aml cafe?? jo es que nomes prenc la llet del cafe amb llet i potser seria una alternativa a la llet de vaca....
les ammis que oreneu llet de soja (le smamis, no els nens) , la preneu aml cafe?? jo es que nomes prenc la llet del cafe amb llet i potser seria una alternativa a la llet de vaca....
ostres els danone de soja porten sucre, ara m'ho fereu anar a mira....
ja he tonat de la nevera donç si porten sucre, nopossa cuantiat de soja porta uns 74%
ai ara un altre dilema
dema vaig el pediatre li comentare haviam que diu
ja he tonat de la nevera donç si porten sucre, nopossa cuantiat de soja porta uns 74%
ai ara un altre dilema
dema vaig el pediatre li comentare haviam que diuRe: llet de soja
74% de que? de soja? i la resta-....??? q es???
textualment
Ingredientes:bebida de soja 76.4% (agua,habas de soja), azúcar, espesante(e-1442) jareba de glucosa y fructosa, fosfato de calcio, fermento, sal y vitamina B12
Ingredientes:bebida de soja 76.4% (agua,habas de soja), azúcar, espesante(e-1442) jareba de glucosa y fructosa, fosfato de calcio, fermento, sal y vitamina B12
Avui tenim revisió de 21 mesos, els ho preguntaré.
Molt interessant aquest fil! Quan porti a la peque a la revisió dels 2 anys, a veure si penso en preguntar-ho...
Jo prenc llet de soja (Yosoy, és una que venen al super -Mercadona-Bon preu-etc...- i la fan a Viladrau) i tant me la poso per fer el tallat, com al matí una tassa amb cereals. Però també m'agradria donar-ni a la nena, doncs tants aliments procedents dels animals no em fa el pes i crec que no es bo ni per nens ni per adults.... Hauriem de revisar una mica les dietes.
Salut!
Jo prenc llet de soja (Yosoy, és una que venen al super -Mercadona-Bon preu-etc...- i la fan a Viladrau) i tant me la poso per fer el tallat, com al matí una tassa amb cereals. Però també m'agradria donar-ni a la nena, doncs tants aliments procedents dels animals no em fa el pes i crec que no es bo ni per nens ni per adults.... Hauriem de revisar una mica les dietes.
Salut!
Li he preguntat al pediatra, i diu que dolent no és. La llet cap problema, i del iogurts, li he dit lo del sucre i diu que els altes iogurts també en porten i si no els hi posem nosaltres.
De tota manera ell prefereix que li doni iogurts de llet.
Li he dit lo dels mocs, i diu que la llet si pot ser que en produeixi més, però els iogurts no. En canvi, si el problema es estomacal (diarrees, vòmits..) ni llet ni iogurts.
De tota manera ell prefereix que li doni iogurts de llet.
Li he dit lo dels mocs, i diu que la llet si pot ser que en produeixi més, però els iogurts no. En canvi, si el problema es estomacal (diarrees, vòmits..) ni llet ni iogurts.
Nosaltres fa poc que hem descobert la llet de soja i els iogurs de soja. Tot va ser gràcies a que va agafar un rotavirus i una intolerància a la lactosa temporal i per tant, no podia veure llet de vaca. Va ser el pediatra que em va recomanar llet de soja, que amb 24 mesos ja en podia beure.
Ara ja torna a veure llet de vaca, la intolerància a la lactosa la vam corregir, però quan veig que té mocs o vomita/diarrea li torno a donar i li agrada moltíssim. La llet de soja li dono del VIVESOY de PASCUAL i els iogurs del DANONE.
Ara ja torna a veure llet de vaca, la intolerància a la lactosa la vam corregir, però quan veig que té mocs o vomita/diarrea li torno a donar i li agrada moltíssim. La llet de soja li dono del VIVESOY de PASCUAL i els iogurs del DANONE.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |