ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
Castanyeta
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: Castanyeta » dt. abr. 27, 2010 12:11 pm

Sabeu d'algun tutorial on digui com fer un pouch? N'he vist uns quants de meitais i de bandoleres d'anelles, però de popuch no, i vull provar de fer-ne un amb un mocador mig elàstic que tinc, però em fa por cagar-la amb les mides...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. abr. 27, 2010 6:06 pm

lupitafriend ha escrit: he pensat en comprar una bandolera. quina em recomaneu?????

- i una altra pregunta, tb vull un mei tai, ...

Hola lupitafriend!

Respecte a la bandolera, és molt bona elecció per l'estiu, el que et diu la marta té raó, les de lli són les mes fresquetes de totes, si no et cau lluny sant boi, jo en tinc de diferents teixits, si vols provar-ne pots venir a un taller.

Respecte al mei tai, si la teva mare te'l fa, simplement no facis les mesures estandart, sinó mes petit, a la mesura de la teva nena :ok:
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. abr. 27, 2010 9:06 pm

**mariona** ha escrit:Hola djiluga
Et vam comprar una ergo farà mig any, estem molt contents la veritat (clar que estic molt acollonida amb tot el que llegeixo de que dóna calor, potser ens ho vas dir però no vaig estar atenta. Em va semblar molt més còmode que la ABC en aquell moment)
Bé et volia dir que ja anem cap als 10 mesos, avui he sortit a passejar i el nen anava molt inquiet, tirava el cap enrere i ha rondinat bastant, tb treia els braços amunt.
Haig de dir que tinc un fill una mica nervioset.. com sa mare!!! :content: :content:
Pensava de posar-lo a l'esquena, puc??? un dia vaig porta-lo a la cadera però no em va semblar tan còmode...

gràcies!!! ;-)

Hola Mariona, és cert que la Ergo és calurosa... normalment per això oferia l'alternativa Ergo/ABC segons l'època de l'any i preferències.
I tant que el pots posar darrere!!!! Des del principi que pot anar-hi! I a l'edat que té segur que hi aneu molt bé! :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. abr. 27, 2010 9:09 pm

martuchi ha escrit:Atenció pregunta, en el mei tai com han de posar els braços? l'ideal per poder tensar bé es que els porti estirats cap avall i pegats al seu cos, pero clar....ara ja no li agrada gens. I si els hi deixo tenir cap dalt, arriba un moment que comença a fer força com si volgues separar-se de mi, i jo crec que el nus s'afluixa una mica i perd tensió

Sí, l'ideal és el que tu comentes, és com millor s'ajusta i millor es porta el pes... però molts nens no accepten portar els braços per dintre, com el meu i el teu,k així que surten per dalt... i igualment s'ha de tensar ben bé el mei tai prop del cos... això de voler-se separar de tu... mmm... quan ho fa? Mentre vas caminant? Potser vol baixar?
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. abr. 27, 2010 9:10 pm

martuchi ha escrit:I tant que fa coseta....jo l'altre dia vaig veure a una noia mora, amb una motxila d'aquestes i a més a més seria de les baratetes o la portava fatal, pero al nen li arribaven els peus als seus genolls. De ben segur que al seu país utilitzen coses més ergonomiques per portar els bebes.....

Sí, al Marroc lliguen una tela tipus bandolera a l'esquena, en posició granoteta perfecte... llàstima que les motxilles comercials siguin més modernes i atractives :ufs:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. abr. 27, 2010 10:04 pm

lupitafriend ha escrit:hola marones!!!
em sap greu pq segurament ara repetire una pregunta pero es q estava llegitn el post i s'ha despertat la nena i ara jo no tindre "festa" fins a la tarda segurament, aixi q pregunto directament:
- tenim un fulard elastic q ens ha anat molt be fins ara, pero trobo q ja fa força calor i he pensat en comprar una bandolera. quina em recomaneu????? he mirat les de hoppediz (o com s'escrigui) i m'han agradat esteticament, pero no se la qualitat... i tb on ho podria comprar de confiança, pq amb el fulard ja em van "estafar" (en vaig pagar 90euros quan despres n'he vist per 60!!!) i tb si em recomaneu millor una bandolera d'aquestes que en diuen tradicionals o be de les de roba.
- i una altra pregunta, tb vull un mei tai, pero ara he llegit q es a partir dels 6 mesos (cosa q no sabia!!!!) aixi q sera per l'agost. i li he demanat a ma mare si me'l farà. he vist varis videos q expliquen com es fan pero: tots tenen una mida estandard???? serà igualment segur???

moltes gracies adelantades!!!
vaig a veure la petitona!!!

Lupitafriend, com et diu la Marta9, de fulars n'hi ha de moltes marques, tipus, preus... però un fular elàstic de 90€? Déu ni dó! de quina marca és? :-:) D'elàstics n'hi ha des de 39€!
Sobre la bandolera, doncs el millor són les bandoleres d'anelles (que també se'n diuen bandoleres tradicionals). Te la pots fer tu mateixa (o la teva mare) amb una tela de cotó o altre material que t'agradi, que sigui prou resistent. Solen medir 70cm d'ample x 2m de llarg aproximadament. Les anelles si que cal que siguin "bones", la majoria de nosaltres utilitzem des d'alumini grans de Slingrings, les pots trobar a qualsevol botiga de portabebès.
Si vols una bandolera de més qualitat, les de fular funcionen molt bé i serveixen fins a moooolt pes. La Marta et parla de les zara, per primes i amb bon suport, les Storchenwiege leo també són fresques i amb bon suport... i si no qualsevol bandolera de fular a grans trets fa la funció perfectament ;-)
ImatgeImatgeImatge
xasevi09
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

EntradaAutor: xasevi09 » dt. abr. 27, 2010 10:12 pm

Hola noies!!

Estic pensant en comprar-me una motxilla ergonòmica però vaig una mica perduda. El meu fill ja té gairebé un any i pesa uns nou quilets. Em podrieu explicar quines són les diferències entre l'ergobaby i la manduca? Quina em recomaneu?? Hi ha altres marques??

No ho se noies... tinc un embolic!!

Gràcies!!
Imatge

Imatge

Imatge
Gelins
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 9:36 pm
Ubicació: Gelida

EntradaAutor: Gelins » dt. abr. 27, 2010 10:16 pm

Hola tothom,
fa cosa d'un mes, vaig comprar un fular Storchenwiegge (o com redimontris s'escrigui, que deu n'hi dó!!). Em faig el nus (cruz envuelta) al davant i la meva petitona hi va encantada. El tema és que jo també voldria portar-la a l'esquena. Vaig assistir a un taller de la djlunga i molt xulo! Vaig aprendre molt, però la realitat a casa és que quan em poso la nena a l'esquena, ella no es posa en posició i és impossible lligar bé el fular.
M'explico, la poso sobre la meva esquena però ella no s'estira sobre la meva quedant plana (panxa-esquena) perquè li pugui passar el fular per sobre i cobrir-la bé, no! Ella es posa ben tiessa, com si anés a cavall i riu! Això si als pocs segons d'estar assentada sobre meu no estira les cames i llavors "la cassoleta" de roba que li he fet sota el cul se'n va a Can Pistracs! ?-) Clar, jo sola, no m'en ensurto de posar-la a ella plana i posar el fular. He provat de posar-me-la al costat, a la cintura, passar-li el fular per l'esquena i per sota el cul i després girar-la a l'esquena però... estem a les mateixes, ella es posa ben dreta i no hi ha manera de fer-la estirar sobre meu. M'he explicat?
Ai, algun "truquillo"? Jo estic sola quasi tot el dia i ningú em pot ajudar a col·locar-la bé o sigui que... com ho puc fer!!

Merci! :-()-)
Imatge
lupitafriend
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dt. abr. 27, 2010 10:28 pm

djiluga ha escrit:
lupitafriend ha escrit:

Lupitafriend, com et diu la Marta9, de fulars n'hi ha de moltes marques, tipus, preus... però un fular elàstic de 90€? Déu ni dó! de quina marca és? :-:) D'elàstics n'hi ha des de 39€!
Sobre la bandolera, doncs el millor són les bandoleres d'anelles (que també se'n diuen bandoleres tradicionals). Te la pots fer tu mateixa (o la teva mare) amb una tela de cotó o altre material que t'agradi, que sigui prou resistent. Solen medir 70cm d'ample x 2m de llarg aproximadament. Les anelles si que cal que siguin "bones", la majoria de nosaltres utilitzem des d'alumini grans de Slingrings, les pots trobar a qualsevol botiga de portabebès.
Si vols una bandolera de més qualitat, les de fular funcionen molt bé i serveixen fins a moooolt pes. La Marta et parla de les zara, per primes i amb bon suport, les Storchenwiege leo també són fresques i amb bon suport... i si no qualsevol bandolera de fular a grans trets fa la funció perfectament ;-)

gracies per les respostes noies!
doncs el fulard es cybex, em vaig auto-enredar, no en tenia ni idea de portabebes, nomes sabia que volia algo per penjar-me la nena i q s'adormis sense fastiguejar-me el braç i l'esquena i el vaig comprar sense informar-me, despres d'una nit en vetlla!!!
i despres de comrpar el fulard he començat a interessar-me pel tema i ara doncs vaig per la bandolera: he estat mirant tutorials i he vist q em podria fer una bandolera sense cosir, nomes passant la tela per les anelles, ÉS IGUALMENT SEGURA???
i si agafo roba de cotó o de lli, quan de temps (o pes de la criatura) em durarà?
merci noies!!!
Imatge

Imatge

Imatge
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dc. abr. 28, 2010 8:16 am

djiluga ha escrit:
martuchi ha escrit:Atenció pregunta, en el mei tai com han de posar els braços? l'ideal per poder tensar bé es que els porti estirats cap avall i pegats al seu cos, pero clar....ara ja no li agrada gens. I si els hi deixo tenir cap dalt, arriba un moment que comença a fer força com si volgues separar-se de mi, i jo crec que el nus s'afluixa una mica i perd tensió

Sí, l'ideal és el que tu comentes, és com millor s'ajusta i millor es porta el pes... però molts nens no accepten portar els braços per dintre, com el meu i el teu,k així que surten per dalt... i igualment s'ha de tensar ben bé el mei tai prop del cos... això de voler-se separar de tu... mmm... quan ho fa? Mentre vas caminant? Potser vol baixar?

No, això ho acostuma a fer dos minuts abans de caure fregida, es com que vol evitar dormir-se i sap que no hi te res a fer :love:
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. abr. 28, 2010 3:19 pm

martuchi ha escrit:No, això ho acostuma a fer dos minuts abans de caure fregida, es com que vol evitar dormir-se i sap que no hi te res a fer :love:
:-D llavors rai, que s'adormi i tornes a ajustar el mei tai :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dc. abr. 28, 2010 3:31 pm

xasevi09 ha escrit:Estic pensant en comprar-me una motxilla ergonòmica però vaig una mica perduda. El meu fill ja té gairebé un any i pesa uns nou quilets. Em podrieu explicar quines són les diferències entre l'ergobaby i la manduca? Quina em recomaneu?? Hi ha altres marques?

Jo conec i he utilitzat les dues que comentes i també l'African baby carrier i la Boba baby carrier. Per mi, l'ordre de preferència és aquest:
1- Boba baby carrier
2- Ergo/African (alguna per unes coses, l'altra per altres)
3- Manduca

lupitafriend ha escrit:doncs el fulard es cybex, em vaig auto-enredar, no en tenia ni idea de portabebes, nomes sabia que volia algo per penjar-me la nena i q s'adormis sense fastiguejar-me el braç i l'esquena i el vaig comprar sense informar-me, despres d'una nit en vetlla!!!

Ostres, doncs deu ser aquest tan cyber netic ;-)
Imatge

lupitafriend ha escrit:i despres de comrpar el fulard he començat a interessar-me pel tema i ara doncs vaig per la bandolera: he estat mirant tutorials i he vist q em podria fer una bandolera sense cosir, nomes passant la tela per les anelles, ÉS IGUALMENT SEGURA???
i si agafo roba de cotó o de lli, quan de temps (o pes de la criatura) em durarà?
merci noies!!!

La bandolera sense cosir no la facis amb una tela que no sigui de fular, i menys amb un bebè petit. Amb un bebè gran i tela de fular el que vulguis...
Servir-te et servirà encara que el bebè sigui gran, si t'agafes una tela prou soferta ;-)

gelins ha escrit:Hola tothom,
fa cosa d'un mes, vaig comprar un fular Storchenwiegge (o com redimontris s'escrigui, que deu n'hi dó!!). Em faig el nus (cruz envuelta) al davant i la meva petitona hi va encantada. El tema és que jo també voldria portar-la a l'esquena. Vaig assistir a un taller de la djlunga i molt xulo! Vaig aprendre molt, però la realitat a casa és que quan em poso la nena a l'esquena, ella no es posa en posició i és impossible lligar bé el fular.
M'explico, la poso sobre la meva esquena però ella no s'estira sobre la meva quedant plana (panxa-esquena) perquè li pugui passar el fular per sobre i cobrir-la bé, no! Ella es posa ben tiessa, com si anés a cavall i riu! Això si als pocs segons d'estar assentada sobre meu no estira les cames i llavors "la cassoleta" de roba que li he fet sota el cul se'n va a Can Pistracs! ?-) Clar, jo sola, no m'en ensurto de posar-la a ella plana i posar el fular. He provat de posar-me-la al costat, a la cintura, passar-li el fular per l'esquena i per sota el cul i després girar-la a l'esquena però... estem a les mateixes, ella es posa ben dreta i no hi ha manera de fer-la estirar sobre meu. M'he explicat?
Ai, algun "truquillo"? Jo estic sola quasi tot el dia i ningú em pot ajudar a col·locar-la bé o sigui que... com ho puc fer!!

Merci! :-()-)

T'entenc perfectament... si no, mira aquest vídeo...

No sempre estan col·laboradors, i de vegades es diverteixen molt aixecant-se, estirant els cabells, etc.
Sol anar bé donar-los alguna cosa interessant (unes claus, una joguina) i quan es posen drets, el millor és incorporar-se també l'adult. Per compensar l'equilibri i no caure llavors deixen d'aixecar-se. De totes maneres, el cangur és un nus punyetero, quan es mouen tant. Has provat la cruz envuelta però a l'esquena? És la "mochila cruzada" justament la del vídeo... amb aquest nus, com que primer fas un nus, ja et pots aixecar i acabar-lo amb el nen ben subjecte.
Un altre que també podries provar és el HSBC
ImatgeImatgeImatge
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dc. abr. 28, 2010 5:37 pm

jejejeje! es ben be aquest! en aquest color i tot!!! ara: es monuuuuuuuuuuuu!!!!!! pero fora conyes, fins ara ha fet el seu servei, nomes vull canviar per la calor, pero l'hiver q ve tornem-hi!!! q s'ha d'amortitzar!!!! ;)
Imatge

Imatge

Imatge
Gelins
Entrades: 32
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 9:36 pm
Ubicació: Gelida

EntradaAutor: Gelins » dc. abr. 28, 2010 5:44 pm

Ei, djiluga, mil gràcies!
Els teus consells han anat de conya i he conseguit penjar-la a l'esquena amb un nus mooooooolt correcte! Que bé!!
Merci!
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. abr. 28, 2010 5:49 pm

Hola!

Nosaltres tenim una Boba i n'estem encantats! La sol fer servir més el pare, però a tots dos ens encanta. El Pol fa uns 10 quilos, però ens va molt bé.

Hem agafat traça amb el fular! I uf, m'encanta. Només séfer la cruz envuleta (creu envolvent, segons deia fa poc la castanyeta), però hi anem més frescos i molt contents. El que noto és la diferència entre el JPMBB i aquest teixit: amb l'elàstic començo a notar l'efecte rebot, però el preanusat va de conya per sortir del cotxe, etc. I amb el hoppe, doncs fem uns passejos ben xulos :ok:
Imatge

Imatge
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dc. abr. 28, 2010 7:23 pm

hola!!!!!
ara fa una estoneta hem sortit un moment a comprar el sopar i ens hem posat el fular (que s'ha d'amortitzar!!) aprofitant q ara al vespre refresca! i la nena s'ha quedat fregida!!! de fet encara la porto lligada, tot i q ja comença a estar força suada...
aixi q us deixo una fotico del cyber fulard!!!!! podreu comprovar q a mi no em queda tant be com a la model!!!!! pero la meva nena hi va encantada!
Imatge

Imatge

Imatge
xasevi09
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

EntradaAutor: xasevi09 » dc. abr. 28, 2010 10:29 pm

Djiluga, moltes gràcies pels videos del fular!! Jo en tinc un i no havia trobat la manera de posar-me'l a l'esquena, aquesta tarda ho he provat i almenys me n'he sortit!!!... però he tardat tant!, suposo que és qüestió de pràctica.
Imatge

Imatge

Imatge
lupitafriend

EntradaAutor: lupitafriend » dv. abr. 30, 2010 8:09 am

hola!!! ja ens hem comprat la bandolera! al final hem trobat una botiga a girona on venen portabebes (en tenen una mica d cada, com a mostra). hem agafat una bandolera de crianza natural de fil de cotó, molt fresqueta per ara l'estiu! aixi q aquest mati la provarem!
la nena té 3 mesos i ja aguanta el cap (be, a vegades encara se li envà una mica...) la puc posar a la cadera???

i tb tenien un mei tai de ella roo, el vaig estar mirant per aixi poder-li explicar a ma mare, pero els tutorials q he vist diuen q li has de posar guata de relleno, aquest semblava q no en tenia... què faig??? li poso guata o ara a l'estiu farà calor???

moltes gracies!!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. abr. 30, 2010 9:40 am

Lupitafriend, jo a l'Emma me l'he posat a la cadera també des de fa temps, ja t'ho confirmaran les expertes, però si veus que el cap no li balla no crec que hi hagi d'haver problema. A part, és comodíssim!
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. abr. 30, 2010 10:36 am

lupitafriend ha escrit:hola!!! ja ens hem comprat la bandolera! al final hem trobat una botiga a girona on venen portabebes (en tenen una mica d cada, com a mostra). hem agafat una bandolera de crianza natural de fil de cotó, molt fresqueta per ara l'estiu! aixi q aquest mati la provarem!
la nena té 3 mesos i ja aguanta el cap (be, a vegades encara se li envà una mica...) la puc posar a la cadera???

i tb tenien un mei tai de ella roo, el vaig estar mirant per aixi poder-li explicar a ma mare, pero els tutorials q he vist diuen q li has de posar guata de relleno, aquest semblava q no en tenia... què faig??? li poso guata o ara a l'estiu farà calor???

moltes gracies!!!!!!

lupitafriend, em pots dir la botiga de girona que és?
merci!!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::